فنرزنی لوله پشت بام - درستکار

فنرزنی لوله پشت بام یکی از پرتقاضاترین خدمات گروه فنی درستکار می‌باشد. که بسته به نوع گرفتگی به روش‌های مختلف اجرا می‌شود. گروه فنی درستکار ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی در سراسر مناطق تهران می‌باشد. شما عزیزان در هر منطقه از شهر تهران در صورت بروز این مشکل می‌توانید، از خدمات رفع گرفتگی لوله کفشور پشت بام در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران به صورت فوری و شبانه‌روزی بهره‌مند گردید.

گرفتگی لوله ناودان پشت‌بام اکثرا در روزهای بارانی امری طبیعی است، که ممکن است در هر ساختمانی بروز کند. در برخی مواقع با وجود توری و کف‌شوی‌های مخصوص باز هم نمی‌شود از وقوع این مشکل پیشگیری کرد. ناودان‌ها در پشت‌بام نقش هدایت آب موجود در آنجا را به سمت پایین ساختمان و ورود آن به چاه فاضلاب را دارد. اما گاهی مواقع به دلیل وجود برگ درختان، شن و ماسه موجود بر روی پشت‌بام یا اضافات پوشال‌های کولر جلوی خروج آب از طریق لوله‌های کف‌شور و ناودان‌ها مسدود می‌شود، و باعث بروز مشکلاتی در این مکان می‌گردد. در این شرایط باید هر چه سریع‌تر اقدام به رفع این مشکل شود تا از بروز آسیب به سقف ساختمان، نمای بیرونی جلوگیری شود.

خدمات فنرزنی لوله پشت بام گروه فنی درستکار سراسر تهران خدمت رسانی دارد؟! سراسر تهران به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی خدمت رسانی انجام می شود.
زمان حضور لوله بازکن جهت فنرزدن لوله پشت بام در مناطق تهران چقدر است؟! پس از تماس شما بزرگواران از نزدیک ترین شعبه به مدت 15 دقیقه لوله بازکن اعزام می شود.
شماره جهت فنرزنی لوله پشت بام گروه فنی درستکار مدیریت: 09129678099

مستقیم سرویسکار: 09107567040

 

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب ناودان پشت بام ساختمان

پشت‌بام ساختمان‌ها از مکان‌هایی است، که کمتر در منظر دید ساکنین قرار دارد و بروز مشکل و عدم توجه به آن می‌تواند سبب بروز مشکلات جدی‌تر در آن محل می‌گردد. و می‌تواند با آسیب وارد کردن به ساختمان سبب تحمیل هزینه‌های سنگین به اهالی ساختمان شود. جهت پیشگیری از بروز این اتفاق باید به طور مرتب مورد بازدید و بررسی قرار گیرد، مخصوصا در روزهای بارانی و با پاکسازی بقایایی مانند شاخ و برگ درختان، گِل و …که می‌توانند سبب مسدود شدن ناودان شوند، مانع بروز آسیب احتمالی به ساختمان شود.

گرفتگی لوله‌های ناودان به دلایل زیر اتفاق می‌افتد:

  1. وجود گِل
  2. شاخ و برگ درختان
  3. شن و ماسه
  4. گرد و خاک به مقدار زیاد
  5. ورود مصالح ساختمانی
  6. ورود اشیا
  7. نامناسب بودن سیستم لوله کشی

علائم بروز گرفتگی لوله کفشور و ناودان پشت بام ساختمان

مواردی که نشان‌دهنده بروز گرفتگی در ناودان و کف‌شور پشت‌بام است به شرح زیر می‌باشد:

  • جمع شدن آب در اطراف ناودان
  • سرریز شدن آب از لبه‌های ناودان
  • خارج شدن آب از درزهای ناودان
  • عدم جریان و کم نشدن آب در اطراف ناودان و کف‌شور پشت‌بام
  • با تاخیر خالی شدن آب از طریق ناودان
  • وجود نم و رطوبت در اطراف دیوارهای ناودان

فنرزنی لوله پشت بام - درستکار

محل گرفتگی در ناودان و کف‌شور پشت بام

گرفتگی لوله فاضلاب در پشت‌بام معمولا در قسمت زانویی اتفاق می‌افتد. که در اغلب موارد ورود انواع زباله و مواد اضافی مانند برگ و شاخه درختان در این ناحیه و گیرافتادن آنها در این بخش دچار گرفتگی می‌شود. محل دیگری که در ناودان پشت‌بام با مشکل مواجه می‌شود، گرفتگی در قسمت پایین ساختمان در بخش‌های پایین‌تر از شترگلو رخ می‌دهد. این مشکل ممکن است در بین طبقات یا در پایین‌ترین قسمت ساختمان رخ دهد. در صورت بروز چنین شرایطی باید سریعا به فکر فنرزنی لوله پشت بام توسط لوله بازکن های گروه فنی درستکار  باشید و تماس بگیرید.

 

فنرزنی لوله پشت بام - درستکار

ارائه خدمات فنرزنی لوله پشت بام شبانه روزی 

به دلیل این که از بروز انسداد در لوله‌های فاضلاب پشت‌بام نمی‌توان جلوگیری کرد. و در هر زمانی از شبانه‌روز و ایام تعطیل ممکن است، این مشکل رخ دهد. شما عزیزان در هر منطقه‌ای از شهر مخصوصا در روزهای بارانی، امکان روبرو شدن با این موضوع را خواهید داشت.گرفتگی راه‌آب پشت‌بام معمولا در زمان بارندگی‌های شدید اتفاق می‌افتد، و سبب جمع شدن آب در پشت بام می‌شود. در چنین شرایطی باید به سرعت با یکی از مراکز معتبر لوله بازکنی در تهران تماس حاصل فرمایید تا جهت فنرزنی لوله پشت بام اقدام به اعزام متخصص به محل نمایند.

متخصین گروه فنی درستکار از جمله مراکز معتبر فعال و باسابقه‌ای است، که در تمامی ساعات و روزهای سال حتی در زمان بارندگی‌های شدید، آماده ارائه خدمات جهت برطرف کردن گرفتگی لوله ناودان پشت‌بام ساختمان‌های اداری و مسکونی می‌باشد. تمامی همکاران ما در این تیمی فنی دارای سابقه بالایی در این حوزه هستند، و توانایی رفع هر نوع گرفتگی را با به همراه داشتن تجهیزات مناسب در کمترین زمان ممکن دارند.کلیه خدمات فنرزنی لوله پشت بام بصورت 24 ساعته و با کیفیت بالا و ارائه فاکتور صورت می‌پذیرد.تا شما همشهریان عزیز هیچ‌گونه نگرانی بابت رفع مشکل نداشته باشید.

 

فنرزنی لوله پشت بام - درستکار

نکات مهم لوله ناودان پشت بام

اولین نکته جهت پیشگیری از گرفتگی در لوله‌های راه‌آب پشت‌بام می‌توانید با قرار دادن توری مخصوص بر روی کف‌شور و ناودان، تا حد زیادی مانع بروز گرفتگی در آن شوید، استفاده از این توری می‌تواند از ورود اشیاء و مواد زائدی مانند شاخ وبرگ به درون لوله جلوگیری کند.

نکته دیگر در این زمینه گرفتگی در دو قسمت از این راه‌آب‌ها است. که شامل شترگلو و قسمت انتهایی آن می‌شود. که هر دوی این گرفتگی‌ها با فنرهای مناسب در اندازه‌های مختلف قابل برطرف کردن است.که بعد از بررسی دقیق همکاران ما از محل و تعیین طول و قطر لوله انتخاب و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نکته مهم دیگر این است، که در صورت بروز گرفتگی در هرکدام از نواحی این لوله‌های تخلیه و جمع شدن آب در سطح پشت‌بام هرگز از اسید و مواد شیمیایی موجود در بازار استفاده نکنید. زیرا این روش به هیچ عنوان در رفع مشکل تاثیرگذار نخواهد بود، و می‌تواند سبب بروز آسیب به درزهای لوله راه‌آب شده و باعث ورود آب به دیواره‌های درونی ساختمان شده و آسیب جدی به آن محل وارد می‌کند. و می‌تواند هزینه سنگین تخریب و بنایی را نیز به شما عزیزان تحمیل نماید.

 

فنرزنی لوله پشت بام - درستکار

رفع گرفتگی ناودان پشت بام با سیمان یا سیمان سفید

در برخی موارد بعد از نوسازی و باسازی ساختمان ممکن است، مقداری از مصالح ساختمانی مانند: سیمان، آهک و گچ و غیره براثر بی‌احتیاطی کارگران ساختمانی وارد راه‌آب پشت بام گردد. و این اتفاق می‌تواند به مرور زمان سبب گرفتگی‌های شدید در این ناحیه شود. در صورت بروز این مشکل حتما از فنرزنی لوله پشت بام باید جهت رفع این مشکل استفاده شود.

زیرا قدرت و سرعت بالای این دستگاه توانایی برطرف کردن هرنوع انسداد را با شدت بالا دارد. به این نکته مهم توجه داشته باشید، که اگر گرفتگی به دلیل ورود سیمان یا سیمان سفید باشد و مدت خیلی طولانی از آن گذشته باشد ممکن است، مجبور به تعویض لوله شوید. زیرا استفاده از فنرزن برقی ممکن است، به لوله ناودان آسیب وارد کند، بهترین کار در این مواقع تعویض لوله سیفون با کمترین خرابی است.

رفع گرفتگی راه آب پشت بام با قیر فوری

همانطور گفتیم در زمان بنایی ممکن است، براثر بی‌احتیاطی کارگران مصالح ساختمانی وارد لوله کف‌شورو ناودان شود. در زمان انجام قیرگونی و آسفالت سقف ممکن است، مقداری قیر وارد لوله شود و بدلیل حالت چسبنده آن سبب گرفتگی در آن شود. به این نکته توجه داشته باشیدکه درست است، که قیر با بنزین یا نفت قابل پاکسازی است. اما در صورت بروز این مشکل به این فکر نکنید که می‌توانید با این روش از شر این مشکل رهایی یابید. زیرا این روش هیچ کمکی به رفع آن نمی‌کند، بلکه مشکل را شدیدتر خواهد کرد و ممکن است با تخریب لوله، و باز شدن درزهای لوله آب به قسمت‌های دیگر ساختمان راه پیدا کند. بهترین راه حل درخواست کمک از مراکز معتبر است. گروه فنی درستکار آماده ارائه خدمات مورد نیاز شما در این زمینه می‌باشد.

دیگر خدمات گروه فنی درستکار در زمینه فنرزنی لوله فاضلاب

از جمله خدماتی که در سراسر تهران به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام می شود شامل موارد زیر است.

امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]
10 پاسخ

تعقیب

  1. […] تخلیه لباسشویی و ظرفشویی، لوله‌های کف‌شور پارکینگ و فنرزنی لوله پشت بام ، لوله‌های توالت، لوله‌های کف‌شور حمام، لوله‌های […]

  2. […] چاه فاضلاب و کفشور پارکینگ، فنرزنی لوله پشت بام ، تراس، حیاط خلوت، بالکن، حیاط و … در […]

  3. […] فنرزنی لوله‌ پشت بام ، آشپزخانه ناودان، توالت، سرویس بهداشتی، حمام، بالکن، حیاط، پارکینگ […]

  4. […] مشکل شود، در این مواقع حتما از لوله بازکنی گاندی جهت فنرزنی لوله پشت بام درخواست کمک نمایید. ما در گروه فنی درستکار در هر ساعتی […]

  5. […] فنرزدن لوله تراس – بالکن، فنرزنی لوله فاضلاب حمام ، فنرزنی لوله پشت بام – ناودان، فنرزنی لوله کفشور پارکینگ ، فنرزدن لوله […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *