فنرزنی لوله کفشور پارکینگ - درستکار

گرفتگی لوله فاضلاب کف‌شور پارکینگ، یکی از مواردی است، که در اکثر ساختمان‌های اداری و مسکونی در طول 24 ساعت و ایام تعطیل اتفاق می‌افتد. متخصصین با تجربه حاضر در گروه فنی درستکار رفع این مشکل را به روش‌های مختلف انجام می‌دهند. جهت رفع این نوع گرفتگی از شیوه‌های متنوعی استفاده میشود.

از جمله فنرزنی لوله فاضلاب و دستگاه تراکم هوا که باید متناسب با نوع گرفتگی باشد، متخصصین ما بعد از بررسی علل و نوع گرفتگی روش مناسب را انتخاب می‌کنند. اما در اکثر موارد همیشه بهترین گزینه فنرزنی با دستگاه لوله بازکنی است، زیرا دستگاه فنرزن برقی با توانایی بالا و سرعت عمل می‌تواند در کمترین زمان ممکن مشکل را برطرف کند. گروه فنی درستکار ارائه‌دهنده کلیه خدمات لوله بازکنی از جمله فنرزنی لوله کفشور پارکینگ در سراسر تهران می‌باشد. همکاران ما مستقر در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته در کنار شما عزیزان همشهری خواهند بود.

فنرزنی لوله کفشور پارکینگ گروه فنی درستکار سراسر تهران خدمات ارائه می دهد؟! بله با افتخار گروه فنی درستکار سراسر استان تهران شبانه روزی بدون تعطیلی خدمات ارائه می دهد.
زمان حضور لوله بازکن جهت فنرزنی لوله کفشور پارکینگ سراسر تهران چقدر است؟! پس از تماس شما بزرگواران به مدت 15 دقیقه از نزدیکترین شعبه نیرو اعزام می شود.
شماره سرویسکار جهت فنرزدن لوله کفشور پارکینگ گروه فنی درستکار مدیریت: 09129678099

مستقیم سرویسکار: 09107567040

علل گرفتگی لوله کفشور پارکینگ

پارکینگ در ساختمان‌ها جزو مکان‌های پرتردد است، که به دلیل رفت وآمد خودروها و ورود خاک و آلودگی با حجم بالا توسط لاستیک‌های آنها به داخل فضای پارکینگ و ورود آنها به درون لوله فاضلاب دچار گرفتگی‌های شدید می‌شود. به دلیل اینکه لوله فاضلاب پارکینگ انتهایی‌ترین محل در فاضلاب هر ساختمانی است، بروز این گرفتگی می‌تواند سبب بروز گرفتگی در فاضلاب‌های دیگر موجود در ساختمان گردد. بنابراین در صورت بروز هر نوع انسداد در این محل باید سریعا اقدام به برطرف کردن مشکل شود، تا با مشکل جدی‌تری در ساختمان روبرو نشوید. هر زمان که با گرفتگی لوله کفشور پارکینگ مواجه شدید با کارشناسان لوله بازکنی در مراکز معتبر تماس حاصل فرمایید. ما به صورت تمام وقت با تیمی از متخصص خبره در زمینه فنرزنی لوله کفشور پارکینگ در زمانی کمتر از 15 دقیقه، آماده اعزام نیرو به محل و ارائه خدمات مورد نیاز به شما عزیزان هستیم.

عوامل گرفتگی لوله کف‌شور پارکینگ:

  • گردو خاک، شن و ماسه
  • روغن ماشین
  • ورود مواد زائد
  • افتادن اجسام
  • وجود مصالح ساختمانی مانند سیمان و گچ
  • وجود گرفتگی در رایز
  • گرفتگی در لوله فاضلاب شهری اگو

 

فنرزنی لوله کفشور پارکینگ - درستکار
لوله بازکنی پارکینگ با فنر برقی فوری

در هنگام بروز این گرفتگی اگر با تمهیدات خانگی قادر به بازگشایی مسیر نشدید. باید از مراکز معتبر در این زمینه کمک بخواهید، یکی از بهترین گزینه‌ها جهت رفع این مشکل استفاده از فنرزن برقی است، دستگاهی که توسط یک ژنراتور برقی فعال می‌شود و با قدرت و سرعت بالا سبب پاکسازی جداره لوله‌ها از رسوبات و حرکت دادن آنها به سمت جلو می‌شود. علت این حالت در فنرزن برقی حرکت دورانی فنر در لوله است، که می‌تواند هر مشکلی را اعم از سخت و آسان به سرعت برطرف کند. فنرها در اندازه و سایزهای مختلف ساخته شده‌اند و هر کدام دارای سرمته مناسب خود هستند. که بعد از بررسی دقیق انتخاب و مورد استفاده قرار می‌گیرند. خوب است به این نکته اشاره کنیم که فنرها در اندازه‌های کوچکتر هم وجود دارد، که به صورت دستی حرکت می‌کند که بیشتر جهت گرفتگی ساده کاربرد دارد.

فنرزنی لوله کفشور پارکینگ - درستکار
روش فنرزنی کف‌شوی پارکینگ تهران

همانطور که گفتیم از نظر اکثر کارشناسان لوله بازکنی فنر مناسب‌ترین گزینه جهت رفع گرفتگی در انواع گرفتگی‌ها می‌باشد. زیرا این دستگاه قادر است، هر نوع گرفتگی را در لوله‌های فاضلاب بدون آسیب وارد کردن رفع نماید. وجود یک موتور الکتریکی به نام ژنراتور در کنار فنر باعث بالا رفتن کارایی آن نسبت به گذشته شده است. روش کار و استفاده از این دستگاه پرکاربرد به این شکل است، که با اتصال فنر مناسب با قطر و عمق لوله فاضلاب به ژنراتور و وارد کردن آن به درون چاه با روشن کردن، دستگاه فنر شروع به حرکت و چرخش در لوله می‌کند و این حالت سبب تراشیده شدن و خورد کردن هر چیزی در مسیر آن می‌شود. به همین دلیل اکثر مراکز لوله بازکنی ترجیح می‌دهند، که از این وسیله جهت ارائه خدمات خود استفاده کنند. تا با سرعت و کیفیت بالا خدمات مورد نیاز را به مشتریان محترم در کلیه مناطق ارائه دهند.

قیمت فنرزنی لوله فاضلاب پارکینگ تهران

در بیشتر موارد وقتی با مشکل گرفتگی روبرو می‌شوید، شاید اولین نکته‌ای که مورد توجه شما عزیزان واقع می‌شود. هزینه خدمات لوله بازکنی باشد، باید به این نکته مهم توجه داشته باشید، که تعیین هزینه ارائه خدمات فنرزنی لوله کفشور پارکینگ بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد. اما قیمت پایه جهت شروع خدمات طبق تعرفه اتحادیه لوله بازکنی تعیین می‌شود. و با اضافه شدن فاکتورهای مدنظر قیمت نهایی تعیین میشود، که این موارد بعد از بررسی دقیق کارشناسان مشخص شده و به شما عزیزان اعلام می‌گردد.
عوامل تاثیرگذار بر قیمت خدمات شامل این موراد می‌شود:

  1. ارتفاع و عمق لوله فاضلاب
  2. قطر لوله بکار رفته در لوله فاضلاب
  3. تعداد ورودیهای نیازمند به فنرزنی
  4. روش بکار رفته جهت رفع گرفتگی
  5. محل قرار گرفتن لوله فاضلاب
  6. متراژ فنر بکار رفته
  7. نوع و شدت گرفتگی
  8. علت گرفتگی

متخصصین ما با توجه به این عوامل در تلاش هستند، که کلیه خدمات را با قیمتی مناسب به شما عزیزان در کلیه مناطق تهران ارائه دهند.

فنرزنی لوله کفشور پارکینگ - درستکار
فنرزنی لوله کفشور پارکینگ تضمینی

در صورتی که گرفتگی نیازمند فنرزنی لوله کفشور پارکینگ بودید، حتما از افراد متخصص کمک بخواهید. به دلیل اینکه مراکز معتبر و متخصصین در این حوزه مخصوصا گروه فنی درستکار کلیه خدمات فنرزنی را به صورت تضمینی انجام می‌دهند. اما افرادی که تخصص لازم و تجربه کافی را در این زمینه ندارند ممکن است، علاوه بر برطرف نکردن مشکل آسیب‌های جدی به بار بیاورند. و به دلیل بروز مشکلات پیچیده‌تر مجبور به تخریب و کندن کف پارکینگ باشد. کلیه خدمات فنی ارائه شده توسط کارشناسان ما به صورت تضمینی و با کیفیت بالا توسط تجهیزات مدرن و به‌روز صورت می‌گیرد.

فنرزنی لوله کفشور پارکینگ - درستکار
در خواست فنرزنی کف‌شور پارکینگ از مراکز معتبر

شما عزیزان همشهری به این نکته مهم توجه داشته باشید، که در صورت بروز هرگونه مشکل در سیستم فاضلاب منازل و مراکز و سازما‌ن‌های اداری و تجاری حتی‌الامکان از افراد و مراکز معتبر درخواست کمک نمایید. زیرا کلیه خدمات فنی ارائه شده در این حوزه توسط کارشناسان با تجربه و دوره‌دیده صورت می‌گیرد. درخواست کمک خدمات فنرزنی لوله کفشور پارکینگ از این مراکز در کیفیت ارائه خدمات و همچنین جلوگیری از آسیب جدی به سیستم لوله‌های فاضلاب و تضمین کار همراه با پشتیبانی تمام وقت در طول سال خواهد بود. همچنین استفاده از تجهیزات بروز و استاندارد می‌تواند به ارائه بهتر خدمات به شما عزیزان نقش داشته باشد.

کفشور پارکینگ

کف‌شورها که در یچه و محل خروج آب و پساب‌های اضافه هستند، در کلیه ساختمان‌های مسکونی، اداری، صنعتی و پارکینگ‌ها نصب می‌شوند. که معمولا از نوع گاتر یا خطی استفاده می‌شود، در این نوع کفشورها باکس زباله‌گیر تعبیه شده تا از ورود گردوغبار، شن و ماسه، برگ درختان ‌و مواد زائد دیگر به درون فاضلاب پارکینگ جلوگیری شود.

ویژگی‌های خاص این کف‌شورها عبارتند از:

قابلیت متصل شدن به انواع لوله‌های فاضلاب در سایز های ۷۵ تا ۱۱۰ در کلیه ساختمان‌های مسکونی، اداری و صنعتی
تولید شده دو نوع چدنی و گالوانیزه
مدل چدنی آن قدرت تحمل وزن تا ۲۵ تن را دارد
تجهیز شده به یک سبد زباله‌گیر با امکان جدا شدن از کف‌شور
کف‌شورها در برخی موارد هم به عنوان دریچه بازدید مورد استفاده قرار می‌گیرد

علائم بارز گرفتگی کفشور پارکینگ

این موارد از نشانه‌های بارز در گرفتگی کف‌شور پارکینگ است:
بالازدگی آب و پساب آلوده از کف‌شور پارکینگ
تخلیه کند آب در فاضلاب پارکینگ
تخلیه همراه با صدای زیاد
استشمام بوی نا‌مطبوع در محیط پارکینگ
بروز گرفتگی و بالازدگی آب در بخش‌های دیگر
در صورت مشاهده هرکدام از این موراد شما عزیزان می‌توانید با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید و از کلیه خدمات فنرزنی لوله کفشور پارکینگ بهره‌مند گردید.

دیگر خدمات فنرزنی لوله فاضلاب گروه فنی درستکار

کلیه خدمات فنرزنی لوله فاضلاب گروه فنی درستکار شامل: 1- فنرزنی لوله فاضلاب توالت ایرانی 2- فنرزنی لوله فاضلاب توالت فرنگی 3- فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه 4- فنرزنی لوله فاضلاب پشت بام 5- فنرزنی لوله کفشور تراس – بالکن 6- فنرزنی لوله فاضلاب حمام 7- فنرزنی لوله فاضلاب فاضلاب شهری و … .

امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]
6 پاسخ

تعقیب

  1. […] بسته شدن مسیر لوله‌های فاضلاب در کف حمام، آشپزخانه، فنرزنی لوله کفشور پارکینگ ، پشت بام و فنرزنی لوله توالت‌ ایرانی شود. که باید به […]

  2. […] یک توری بر روی لوله خروجی سینک یا کف‌شورهای حمام، فنرزنی لوله کفشور پارکینگ و پشت بام استفاده کنید. و هر چند وقت با ریختن آب جوش به […]

  3. […] گرفتگی فاضلاب پارکینگ استفاده از روش‌های مختلف مانند فنرزنی لوله فاضلاب پارکینگ، تراکم هوا، پمپ فشار آب است. در بین تمامی این روش‌ها […]

  4. […] لوله‌های فاضلاب آشپزخانه و رفع گرفتگی چاه توالت، فنرزنی لوله کفشور پارکینگ خارج کردن اشیایی از چاه و …..متخصصین ما در باز کردن […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *