لوله بازکنی تهرانسر

لوله بازکنی تهرانسر در منطقه 21 تهران جزو مناطقی است که تحت پوشش نیروهای فعال و باتجربه نمایندگی لوله بازکنی مجموعه ما است. انسداد لوله فاضلاب بسیار آزاردهنده است، و به دلیل ایجاد بوی نامطبوع تحمل محیط را بسیار سخت می‌کند. و نیاز به اقدام فوری جهت رفع مشکل و برطرف کردن بوی نامطبوع است، تیمی از تکنسین‌های لوله بازکنی حاضر به سرویس دهی لوله بازکنی در کلیه مناطق تهرانسر توسط تجهیزات مدرن و بروز از جمله ابزار لوله بازکنی پمپ تراکم هوا و فنرزنی برقی لوله فاضلاب می‌باشند.

شماره نمایندگی لوله بازکنی تهرانسر 99 80 967 0912
ساعت کاری نمایندگی لوله بازکنی تهرانسر لوله بازکنی تهرانسر شبانه روزی بدون تعطیلی

کارشناسان ما انسداد لوله های فاضلا شما را با قیمت بسیار مناسب و تخفیف برطرف خواهند نمود. نمایندگی لوله بازکنی تهرانسر و نیروهای حرفه ای و باسابقه در تهران تلاش می کنیم تا رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. این مرکز معتبر لوله بازکنی با ارائه خدمات باکیفیت  و استفاده از تجهیزات لوله بازکنی فنری به صورت شبانه روزی در خدمت شما ساکنین محترم این منطقه و محله های منتهی به آن است. متخصصین ما حتی در روزهای سرد و در زمان بارش و برف و باران برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به ساکنین تهرانسر هستند.

 

چاه بازکنی تهرانسر 100% بهداشتی با فاکتور

طبق تصمیم مدیریت محترم نمایندگی لوله بازکنی گروه فنی درستکار برای رفاه حال شما عزیزان و با درک شرایط موجود در کشور کلیه خدمات چاه بازکنی تهرانسر با 20% تخفیف محاسبه می‌شود. شما عزیزان ساکن در مناطق مختلف تهرانسر و محله‌های اطراف می‌توانید به صورت 24 ساعته با مرکز پشتیبانی ما تماس بگیرید، و در کمتر از 20 دقیقه از خدمات تکنسین‌های ما با تجهیزات کامل و انواع دستگاه‌های مناسب بهره‌مند گردید.

این خدمات توسط نیروهای لوله بازکنی اعزامی ما توسط دستگاه‌های مختلف مانند فنرزن برقی، پمپ فشار هوا و غیره انجام می‌گیرد. متخصصین ما بعد از بررسی دقیق محل با توجه به نوع و شدت گرفتگی لوله و متراژ لوله گرفته از فنری مناسب برای رفع گرفتگی استفاده خواهند کرد.

تکنسین‌های فعال این مرکز کلیه خدمات چاه بازکنی را با رعایت تمامی نکات و پروتکل‌های بهداشتی موجود ارائه می‌دهند. فنرزن برقی به دلیل توانایی بالا در رفع انواع گرفتگی‌ها به علاوه لایروبی رایگان تراشیدن رسوبات موجود در لوله‌ها بیشتر از بقیه ابزار لوله بازکنی توسط مراکز و متخصصین این حوزه استفاده می‌شود.

ارسال لوله بازکن به تهرانسر کمتر از 10 دقیقه

ارسال لوله بازکن به تهرانسر فوری

ارسال لوله بازکن به تهرانسر کمتر از 10 دقیقه

لوله بازکنی تهرانسر توسط کارشناسان نمایندگی گروه فنی درستکار در کمتر از 10 دقیقه انجام خواهد شد. در صورت بروز هرگونه مشکلی در لوله‌های فاضلاب می‌توانید با تماس با مرکز ما بعد از اعلام مشکل در مدت زمان کوتاهی از خدمات مورد نیاز خود توسط همکاران تیم ما بوسیله ابزار مناسب برخوردار گردید.

ما به شما اهالی محترم کلیه مناطق و محله‌های این منطقه در غرب تهران اطمینان می‌دهیم، که بهترین خدمات را با نازلترین قیمت ارائه خواهیم داد. سیستم لوله‌کشی در تمام ساختمان‌ها بعد از مدت طولانی و استفاده مکرر دچار رسوبات و انسداد خواهد شد، که امری کاملا طبیعی است.

نیروهای لوله بازکن شعبه تهرانسر با در نظر گرفتن طول لوله دستگاه مناسب را انتخاب کرده، و به سرعت و در کمترین زمان گرفتگی را برطرف خواهند نمود. در انتها بعد از رفع انسداد ، لوله را با فشار بالای آب شستشو می‌دهند، تا بوی نامطبوع موجود در داخل لوله‌های فاضلاب به طور کامل از بین برود.

خدمات لوله بازکنی تهرانسر

خدمات لوله بازکنی تهرانسر

خدمات شعبه تهرانسر

با توجه به فعالیت گسترده ما در زمینه ارائه کلیه خدمات لوله بازکنی در سرتاسر تهران بخصوص لوله بازکنی منطقه غرب تهران شما می‌توانید از مزایای زیادی برخوردار گردید، که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • ارائه خدمات لوله بازکنی با تخفیف 20%
  • حضور نیروهای فنی در کمتر از 10 دقیقه
  • دریافت هزینه بعد از اطمینان از رفع کامل گرفتگی
  • ارائه خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تهرانسر
  • استفاده از وسایل فنری، پمپ‌های بادی و آبی پیشرفته
  • رفع انواع گرفتگی با هر شدت و نوعی
  • ارائه خدمات بدون تعطیلی و به صورت 24 ساعته
  • رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از فنرهای مجزا
  • ارائه خدمات لوله بازکنی با پشتیبانی دائم
  • ارائه خدمات لوله بازکنی تضمینی با ارائه فاکتور
هزینه باز کردن لوله فاضلاب تهرانسر

هزینه باز کردن لوله فاضلاب تهرانسر

هزینه باز کردن لوله فاضلاب تهرانسر

محاسبه و تعیین هزینه خدمات لوله بازکنی به فاکتورهای زیادی بستگی دارد، که در فاکتور ثبت و به شما عزیزان ارائه خواهد شد.  مهمترین عوامل تاثیرگذار بر محاسبه قیمت خدمات لوله بازکنی شامل این موارد است:

  1. مدت زمانی که جهت رفع گرفتگی لوله صرف میشود، گاهی به دلیل فرسودگی لوله شدت آن زمان زیادی طول میکشد
  2. تعداد لوله هایی که در ساختمان گرفتگی دارد
  3. شدت، علت و نوع گرفتگی لوله فاضلاب
  4. روش لوله بازکنی برای باز کردن راه آب فاضلاب
  5. متراژ و عمق چاه فاضلاب
  6. متراژ و نوع فنر مورد استفاده

البته باید متذکر شویم که تمامی مواردی که اشاره شد در بالا بعد از بازدید کارشناسان و مشخص شدن هر کدام از موارد محاسبه و اعلام خواهد شد.

فنرزنی لوله فاضلاب تهرانسر

فنرزنی لوله فاضلاب تهرانسر

فنرزنی لوله فاضلاب تهرانسر

فنرزن برقی که توسط یک ژنراتور برقی فعالیت می‌کند، یکی از پرکاربردترین روش‌ها در بین ابزار دیگر لوله بازکنی است، که در بیشتر شرکت‌های لوله بازکنی و متخصصین مورد استفاده قرار می‌گیرد. که با استفاده از این دستگاه مدرن می‌توانیم تا عمق 100 متری انواع گرفتگی‌ها را رفع نماییم، نحوه عملکرد این دستگاه به این صورت است.

با اتصال یک فنر مناسب و فعال کردن موتور الکتریکی که منجربه چرخش فنر در انواع لوله‌های فاضلاب می‌شود، با یک لرزش قوی و رو به جلو، تمامی موانع داخل لوله‌ها خرد کرده و مسیر را باز خواهد کرد. این وسیله پرقدرت در در هر نوع گرفتگی در لوله‌های و با هر شدتی از انسداد بکار گرفته می‌شود، که در آلیاژهای مختلف و متراژهای متفاوت تولید و در اختیار مراکز لوله بازکنی قرار گرفته است.

گرفتگی چاه فاضلاب تهرانسر

گرفتگی چاه فاضلاب تهرانسر

گرفتگی چاه فاضلاب تهرانسر

زمانی که چاه فاضلاب در نقاط مختلف ساختمان گرفتگی دارد، نشانه‌هایی که می‌تواند ما را متوجه بروز گرفتگی در این نواحی کند شامل این موارد می‌شود:

  1. تخلیه آب در آن محل به سختی صورت می‌گیرد
  2. جمع شدن و بالا آمدن آب در اطراف لوله فاضلاب
  3. استشمام بوی زننده و نامطبوع از داخل لوله
  4. بالازدگی  آب از سیفون آشپزخانه، کف و لوله‌های تخلیه ماشین های ظرفشویی و لباسشویی
  5. وجود رسوب در اطراف چاه فاضلاب
  6. وجود حشرات موذی مانند سوسک در اطراف چاه فاضلاب

در صورتی که با هر یک از این علائم مواجه شدید، و  نیاز به دریافت خدمات لوله بازکنی داشتید. می توانید به صورت 24 ساعته با همکاران ما در این مجموعه فنی تماس گرفته، و از خدمات نمایندگی لوله بازکنی تهرانسر توسط نیروهای تمام وقت و باتجربه حاضر در گروه فنی درستکار برخوردار گردید.

باز کردن چاه فاضلاب تهرانسر با ضمانت

باز کردن چاه فاضلاب تهرانسر با ضمانت

باز کردن چاه فاضلاب تهرانسر با ضمانت

شاید برای شما عزیزان ساکن منطقه تهرانسر هم پیش بیاید که لوله فاضلاب خانه و محل کار شما گرفتگی داشته باشد. و پس از دریافت خدمات لوله بازکنی مجددا پس از چند روز دوباره با مشکل انسداد لوله مواجه شوید که میتواند بسیار ناراحت کننده باشد، در صورتی که اگر کار به درستی و اصولی انجام می‌شد دیگر چنین شرایطی رخ نمی داد.

متخصصین نمایندگی لوله بازکنی تهرانسر گروه فنی درستکار تمامی خدمات مورد نیاز شما را با تضمین 100% باز شدن محل گرفنگی ارائه خواهند داد. نیروهای لوله بازکن ما متعهد هستند که بعد از اتمام کار با تست محل گرفتگی از بازگشایی آن اطمینان حاصل نمایند.

کارشناسان ما به مشتریان اطمینان می‌دهند، که این مجموعه لوله را به طور کامل باز کرده و به دست مشتری خواهند سپرد. و تا زمانی که مشخص شود که مسیر به طور کامل باز است هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهند کرد.

فنرزدن چاه فاضلاب تهرانسر

فنرزدن چاه فاضلاب تهرانسر

فنرزدن چاه فاضلاب تهرانسر

سرویس دهی انواع خدمات لوله بازکنی در تهرانسر منطقه 21 شهرداری تهران یکی از خدماتی است، که به صورت شبانه‌روزی بابت رفع سریع مشکلات پیش آمده در زمان بروز گرفتکی مانند، جلوگیری از آلودگی بیشتر توسط تیم متخصصین تمام وقت ما در این مرکز لوله بازکنی در اسرع وقت انجام می‌شود.

ارائه خدمات شبانه‌روزی به ساکنین عزیز در این منطقه و محله‌های اطراف این امکان را می‌دهد، که خدمات مورد نیاز را در سریعترین زمان ممکن دریافت نمایند.که شامل موارد زیر است:

  1. بازکردن گرفتگی چاه فاضلاب‌ها و سیفون آشپزخانه فوری
  2. برطرف کردن گرفتگی چاه فاضلاب سرویس‌های بهداشتی شبانه‌روزی
  3. فنرزنی لوله فاضلاب حمام تهرانسرهمه روزه
  4. فنرزدن و باز کردن گرفتگی فاضلاب‌های پارکینگ، حیاط، تراس، حیاط خلوت 7 روز هفته
  5. فنرزنی لوله پشت بام با فنر بلند در تهرانسر
  6. رفع گرفتگی منهول و فاضلاب شهری اگو درکمترین زمان
  7. درآوردن انواع اشیاء سقوط کرده در چاه فاضلاب
  8. رفع گرفتگی فاضلاب‌ها با مصالح ساختمانی

گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان در تهرانسر

گرفتگی لوله فاضلاب در ساختمان‌های اداری و مسکونی در هر ساعتی از شبانه‌روز امکان پذیر است. و به دلیل اختلاتی که بروز این اتفاق ایجاد خواهد کرد، نیاز به اقدامات سریع جهت رفع آن است. با توجه به این مشکلات تیم متخصصین نمایندگی لوله بازکنی تهرانسر توسط گروه فنی درستکار به صورت 24 ساعته در تمامی مناطق حاضر به خدمت رسانی به شما اهالی محترم این منطقه در غرب تهران است.

در همین راستا خدمات لوله بازکنی در شمال، شرق، غرب و جنوب تهرانسر ارائه می‌شود. و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز و ایام تعطیلات رسمی با شماره 09129678099 تماس بگیرید و بعد از دریافت راهنمایی درخواست خود را جهت اعزام نیرو به همکاران ما در این مرکز اعلام نمایید.

روش‌های مختلف لوله بازکنی تهرانسر

روش‌های مختلف لوله بازکنی تهرانسر

روش‌های مختلف لوله بازکنی تهرانسر

راه‌های مختلفی برای بازکردن فاضلاب وجود دارد، که متخصصین نمایندگی لوله بازکنی تهرانسر بعد از تماس با پشتیبانی تکنسین‌ها به محل اعزام می‌شوند.

روش‌ها و ابزارهای مختلف لوله بازکنی عبارتند از:

  • دستگاه فنر برقی
  • کمپرسور هوا
  • دستگاه مکش
  • واترجت
  • گیره‌های مخصوص خارج کردن اشیاء
چاه بازکنی با فنرزن برقی تهرانسر

چاه بازکنی با فنرزن برقی تهرانسر

چاه بازکنی با فنرزن برقی تهرانسر

دستگاهی که به طور معمول توسط متخصصین ما مورد استفاده قرار می‌گیرد، فنر برقی است.این وسیله قادر به رفع انواع گرفتگی با هر شدتی هست، اگر نتواند لوله مسدود شده را باز کند، از ابزار دیگر استفاده می‌کنند. فنرزنی برای رفع تمام گرفتگی‌ها مانند موی بلند، تراش رسوبات و مواد چربی همچنین کندن مصالح ساختمانی مانند، سیمان و غیره استفاده می‌شود.لازم به ذکر است که فنر به لوله‌های تخلیه یا توالت فرنگی ایرانی و فرنگی آسیبی نمی‌رساند، زیرا متخصصین ما از پوشش مناسب در زمان بکارگیری آن در رفع انسداد توالت‌های فرنگی خواهند کرد. در برخی موارد که فنر پاسخگو نباشد برای بازکردن لوله آشپزخانه، حمام،سرویس ایرانی و فرنگی از دستگاه پمپ فشار هوا استفاده خواهند کرد.

کمپرسور فشار هوا به دلیل صدای زیاد و پرتاب مواد به محیط کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، و هنگام استفاده آن باید تمامی راه‌های خروجی لوله فاضلاب بسته و فقط ورودی که گرفتگی دارد باز باشد. پمپ باد برای مواردی که انسداد براثر ورود سیمان یا قیری است، به هیچ عنوان مناسب نیست. برای دریافت فوری خدمات از نمایندگی لوله بازکنی جاده مخصوص هم می‌توانید درخواست نیرو به طور شبانه روز انجام دهید.

از دیگر نمایندگی های فعال شبانه روزی و بدون تعطیلی گروه فنی درستکار در غرب تهران شامل: لوله بازکنی ستارخان، لوله بازکنی مهرآباد، لوله بازکنی چیتگر، لوله بازکنی بلوار فردوس.

نتیجه گیری: در صورت وجود انسداد در لوله یا چاه فاضلاب در صورتی که با روش های خانگی قابل حل نیست با نمایندگی تماس بگیرید، تکنسین های ما در اسرع وقت هر روز هفته برای رفع مشکل به محل شما اعزام خواهند شد.

امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]
3 پاسخ
  1. عبداله
    عبداله گفته:

    درود و سپاس خدمت گروه فنی درستکار، همکارتون به موقع کمتر از نیم ساعت تشریف آوردند. خیلی حرفه ای باز کردن گرفتگی سینک و راه آب آشپزخانه رو و مبلغی را که پشت تلفن اعلام کردند، درخواست کردند و بنده هم واریز کردم. با سپاس فراوان از مجموعه خوبتون.

    پاسخ
  2. مهرداد
    مهرداد گفته:

    امروز با شعبه لوله بازکنی تهرانسر تماس گرفتم، سرویسکار هم سریع اومد و هم با اخلاق بودند و هم به کارشان وارد بودند و هم بهداشت را رعایت می‌کردند که جایی آلوده نشود و همان مبلغی را که پشتیبانی گفته بود سرویسکار دریافت کرد بدون اینکه اضافه خواهی بکند. تازه بعد از اینکه رفتند یک ساعت بعد به کارتشان واریز کردم. کاملا راضی بودم.

    پاسخ
  3. مرتضی
    مرتضی گفته:

    یک الی دو هفته پیش تعمیرات و بنایی داشتیم که سرامیک کف سرویس بهداشتی رو عوض کردیم فکر کنم همون موقع یک چیزی تو چاه ریخته بود که اصلا آب پایین نمیرفت
    با شعبه لوله بازکنب تهرانسر تماس گرفتم لطف کردن لوله بازکنتون اومدن و کار رو انجام دادن و لوله رو باز کردن گفتن که خورده سرامیک رفته بود و باز شد، خداخیرشون بده من که اصلا دوباره نه حوصله نه هزینه بنایی رو داشتم
    ممنون از اقای درستکار

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *