لوله بازکنی یافت آباد گروه فنی درستکار

لوله بازکنی یافت آباد گروه فنی درستکار با تیمی از کارشناسان باتجربه آماده ارائه خدمات به اهالی محترم منطقه 18 مخصوصا خیابان یافت‌آباد و محله‌های اطراف آن می‌باشد. کلیه خدمات مورد نیاز شما بدون واسطه و با ارتباط مستقیم با این مجموعه صورت می‌گیرد، کارشناسان ما بصورت تمام وقت و بدون تعطیلی در کنار شما عزیزان ساکن در این منطقه خواهند بود. در بیشتر موارد گرفتگی به دلیل ذرات جامدی است، که از طریق لوله‌های فاضلاب وارد سیستم تخلیه پساب‌ها می‌شود. گاهی اوقات وجود انواع مختلف مواد مانند مو، مواد پلاستیکی، چربی زیاد و … یک لایه ضد آب در دیوراه ها ایجاد می‌کند که تمام بدنه فاضلاب را می‌پوشاند و در نتیجه از ورود آب به فاضلاب جلوگیری می‌کنند.

شماره لوله بازکنی یافت آباد گروه فنی درستکار 09129678099 «لوله بازکن» 09107567040
زمان حضور لوله بازکن پس از تماس چقدر است؟ نهایتا به مدت 15 دقیقه ارسال می شود

توجه داشته باشید که همین مشکل باعث سرریز زود هنگام چاه می‌گردد، و سبب بوی بد فاضلاب در ساختمان، سرریز شدن آب توالت فرنگی و گرفتگی توالت، باز نشدن توالت، وجود حشرات موذی مانند سوسک در ساختمان می‌باشد. این مشکلات بیشتر در زمین‌های غیرشنی که کشش و مکش آب در خاک آن وجود ندارد و یا به دلیل کم بودن قطر لوله و قطر چاه و نبود انبار در چاه بروز می‌کند. در زمین‌های شنی خطر پرشدن چاه بسیار کمتر از زمین‌های رسی است. لوله بازکنی در یافت آباد یکی از مهمترین خدمات ارائه شده توسط متخصصین ما می‌باشد. شما ساکنین محترم در این منطقه توجه داشته باشید در صورت بروز هرگونه مشکلی جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب می‌توانید خدمات خود را به ما بسپارید.

 

خدمات لوله بازکنی یافت‌آباد

گروه فنی درستکار کلیه خدمات مورد نیاز شما عزیزان را به صورت تضمینی و با پشتیبانی چند ماهه ارائه می‌کند.
خدمات متخصصین ما در حوزه لوله بازکنی یافت آباد شامل موارد زیر است:

  1. فنرزنی لوله فاضلاب یافت آباد شبانه روزی
  2. فنرزنی لوله توالت ایرانی و فرنگی
  3. تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب و نشت‌یابی لوله آب و فاضلاب توسط دستگاه‌های پیشرفته
  4. فنرزنی لوله فاضلاب و “لوله بازکنی محدوده یافت آباد” با انواع فنر های فولادی
  5. لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، حمام، پارکینگ، پشت بام و … .
  6. رفع گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی مانند: قیر، سیمان، آهک
  7. بازکردن گرفتگی لوله اصلی و رایزر فاضلاب

کلیه خدمات لوله بازکنی یافت آباد توسط نیروهای باتجربه و کاربلد با به همراه داشتن تجهیزات مدرن روز و در کمترین زمان به شما عزیزان ارائه می‌گردد. کارشناسان تیم خدماتی ما با گذراندن دوره‌های آموزشی و سابقه کار در این حوزه و زیر نظر مدیریت مجموعه در سراسر تهران آماده خدمت‌رسانی هستند. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه‌روز که نیاز به مشاوره رایگان داشته باشید، می‌توانید با تماس با متخصصین ما مشکل خود را با آنها در میان بگذارید، و از راهنمایی آنها در این حوزه بهره‌مند گردید. ما با یک تماس در کنار شما عزیزان خواهیم بود، تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل پیش آمده را با روش‌های مناسب و دستگاه‌های مدرن رفع نماییم.

خارج کردن اشیا از لوله فاضلاب یافت آباد

اغلب اتفاق می‌افتد که در حین استفاده از توالت‌های فرنگی و ایرانی اشیاء ارزشمندی به داخل چاه سقوط می‌کند. و خارج کردن آن برای صاحبان اشیاء قیمتی مهم و ضروری است، وقتی اجسام به داخل توالت ایرانی یا فرنگی می‌افتد در بیشتر موارد در سیفون گیر می‌کند. در این شرایط برخی افراد تلاش می‌کنند تا آن را با دست از لوله فاضلاب توالت خارج نمایند. که کار بسیار اشتباهی است، زیرا این امر می‌تواند منجر به افتادن اشیاء با ارزش در عمق بیشتر توالت شود، و دسترسی به آن دیگر برای فرد و کارشناسان امکان پذیر نباشد، متخصصین ما در گروه فنی درستکار به کمک گیره مخصوص یا دستگاه مکنده وسایلی مانند تلفن همراه و ساعت و ….از لوله توالت خارج می‌کنند. اگر گردنبند، دستبند، تلفن همراه، کلید ماشین و …. در چاه حمام یا توالت افتاد اصلا نگران نباشید!! خارج کردن تمام اجسام سقوط کرده در لوله فاضلاب را به ما بسپارید. خدمات ما سریع، کاملا تضمینی و با قیمت مناسب صورت می‌گیرد.

 

فنرزنی لوله فاضلاب یافت آباد

فنرزنی لوله فاضلاب یافت آباد

فنرزنی لوله فاضلاب یافت آباد

لوله بازکنی در منطقه 18 خیابان یافت‌آباد از مهمترین خدمات ماست که به صورت شبانه روزی 7 روز هفته بدون تعطیلی توسط تکنسین‌های فعال و باتجربه ‌ارائه می‌گردد. کلیه خدمات ما با رعایت نکات بهداشتی و کمترین میزان آلودگی در حین کار صورت میپذیرد، لوله بازکنی یافت آباد توسط تیم ما با کمک دستگاه‌های مدرن انجام می‌شود، یکی از بهترین روش‌های لوله بازکنی یافت آباد استفاده از دستگاه فنرزن برقی است. که به دلیل قدرت بالا و سرعت زیاد مورد استقبال بیشتر مراکز معتبر لوله بازکنی گروه فنی درستکار می‌باشد، این دستگاه پرکاربرد به دلیل حرکت دورانی می‌تواند هرگونه مواد زائد و اشیاء را خورد کرده و مسیر لوله را باز کند. و در صورتی که گرفتگی به دلیل مو و پارچه باشد به دورفنر پیچیده و خارج شود، ما رفع گرفتگی لوله را درکوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به شما عزیزان ساکن در منطقه یافت‌آباد ارائه می‌دهیم.

 

علت گرفتگی لوله فاضلاب یافت آباد

علت گرفتگی لوله فاضلاب یافت آباد

علت گرفتگی لوله فاضلاب یافت آباد

گرفتگی لوله‌های فاضلاب ممکن است، به دلایل مختلف و خاصی اتفاق بیفتد. که مهم‌ترین آنها افتادن اجسام در داخل لوله است، ورود این اجسام به درون فاضلاب کاملاً جلوی رد شدن آب از داخل لوله را می‌گیرد. سبب انسداد مسیر خروجی لوله را مسدود می‌گردد، دلایل زیادی برای گرفتگی لوله‌ها وجود دارد که با بررسی دقیق قابل تشخیص است.

در اینجا مهمترین آنها را نام می‌بریم که عبارتند از:

  1. رسوب بستن لوله فاضلاب
  2. ریختن بقایای غذا در ماشین ظرفشویی و سینک ظرفشویی
  3. سقوط اجسام به داخل لوله‌های فاضلاب
  4. ریختن سیمان، ماسه و قیر در داخل لوله در زمان ساخت و سازها
  5. گرفتگی لوله توسط دستمال کاغذی، نوار بهداشتی ، صابون، مو و غیره.

علل زیادی برای گرفتگی لوله وجود دارد، که ما به مهم‌ترین آنها در بالا اشاره کردیم، با توجه به این نکات دقت کنید تا از ورود مواد زائد و اجسام به درون لوله‌های فاضلاب جلوگیری کنید. تا سبب بروز دردسرهای این چنینی برای شما نشود، در صورت بروز هرگونه مشکلی تیم متخصصین ما در گروه فنی درستکار کنار شما خواهند بود.

تشخیص ترکیدگی لوله یافت آباد

در برخی موارد لوله‌های آب و فاضلاب به دلیل قدمت و پوسیدگی که به مرور زمان در آنها ایجاد شده دچار شکستگی و نشتی می‌شوند. که امکان تشخیص محل آن بدون دستگاه غیر ممکن است. و در بیشتر مواقع بعد مدتی از بروز این اتفاق با مشاهده نشانه‌ها و علائمی برروی دیوار کف و سقف و یا بوی نامطبوع نم متوجه بروز مشکل می‌شویم. امروز با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه‌هایی جهت تشخیص ترکیدگی لوله‌های آب و فاضلاب ساخته شده است، که با استفاده از این دستگاه با سرعت و دقت بالا محل نشتی قابل تشخیص می‌باشد. شما عزیزان و اهالی محترم ساکن در منطقه 18 خیابان یافت‌آباد، در صورت بروز مشکل ترکیدگی و نشتی می‌توانید با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید. و در خواست اعزام نیرو به همراه تجهیزات را داشته باشید، متخصصین ما به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند، و با اعلام مشکل و محل به سرعت به محل اعزام خواهند شد.

 

فنرزنی لوله توالت‌ یافت آباد

فنرزنی لوله توالت‌ یافت آباد

فنرزنی لوله توالت‌ یافت آباد

فنرزنی لوله توالت‌ ایرانی و فرنگی توسط  گروه فنی درستکار خدمات لوله بازکنی یافت آباد را به شما عزیزان به صورت شبانه‌روزی و کمتر از 30 دقیقه ارائه می‌دهد. متخصصین ما در کمتر از 30 دقیقه پس از تماس شما به محل مورد نظر شما می‌رسد، و پس از شناسایی نوع و میزان گرفتگی، با بهترین تجهیزات رفع گرفتگی لوله اقدام به رفع گرفتگی لوله فاضلاب می‌نمایند.

رفع گرفتگی لوله به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد که مهمترین آنها به شرح زیر می‌باشد:

  • فنرزن برقی
  • پمپ فشار آب
  • کمپرسور هوای فشرده

رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی با استفاده از پمپ فشار آب به این شکل است، که پس از ریختن آب به داخل چاه شروع به پمپاژ می‌کنیم، فشار آب روی سیفون باعث باز شدن آن می‌شود، این فشار باعث به جلو هل دادن مواد زائد و اشیاء می‌گردد، و برای رفع کامل گرفتگی باید پمپاژ را ادامه داد.

در صورتی گرفتگی لوله فاضلاب با پمپ فشار آب رفع نشد، ازکمپرسور تراکم هوا استفاده می‌شود. که فشار آن قابل تنظیم بوده و می‌تواند چندین بار افزایش یابد. مشکل بزرگ این دستگاه صدای بلند و ناهنجاری است، که به دلیل خروج ناگهانی هوا از این دستگاه ایجاد می‌شود. و فشار هوای شدید، آن سبب پاشیدن آلودگی از فاضلاب‌های دیگر ساختمان به محیط می‌گردد.
استفاده از فنرزن برقی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت بیشتر در بین متخصصین لوله بازکنی یافت آباد متداول است. قدرت، سرعت بالا و همچنین قدرت رسوبزدایی و لایروبی آن پس از بازکردن لوله از عمده دلایل این انتخاب می‌باشد. این دستگاه برای خرد کردن اجسام جامد گیر کرده در چاه توالت هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، البته در صورتی که این اشیاء با ارزش نبوده و نیازی به خارج کردن آنها نباشد. فنرزن برقی بدلیل حرکت چرخشی بدون آسیب زدن می‌تواند، باعث جدا شدن انواع چربی، مو و مواد زائد از دیواره لوله های فاضلاب شود.

 

فنرزنی لوله توالت‌ یافت آباد

فنرزنی لوله توالت‌ یافت آباد

لوله بازکنی فاضلاب حمام یافت آباد

همانطور که می‌دانید همه لوله‌های فاضلاب از جمله لوله‌های فاضلاب و کفشور حمام، پارکینگ، پشت‌بام و آشپزخانه ممکن است. دچار گرفتگی شوند، که همه این گرفتگی‌ها در بیشتر موارد به دلیل ورود مواد اضافی زائد، اشیاء و….. به لوله‌ها است. در لوله تخلیه کفشور حمام موادی مانند چربی، مو و صابون وارد لوله سیفون حمام شده و به رسوبات دیواره لوله می‌چسبد و قسمتی از لوله را مسدود می‌کند. همچنین دلیل اصلی گرفتگی لوله‌های تخلیه آشپزخانه بیشتر باریکی قطر این لوله‌ها و رسوبات ایجاد شده در آنها است. به دلیل این که از سینک و لوله‌های تخلیه آشپزخانه به طور مداوم استفاده می‌شود، این محل بیشتر از موارد دیگر دچار گرفتگی می‌گردد. اما لوله‌های فاضلاب و ناودان پشت بام و فاضلاب پارکینگ بیشتر به دلیل ورود اجسام، گردوغبار، و شاخ و برگ درختان مسدود می‌شود. و اما معمولاً گرفتگی لوله تخلیه کفشور حمام به دو علت رخ می‌دهد، قطر کم لوله و وجود چربی و مو در اثر استحمام، که تمامی این موارد با کمک دستگاه پرکاربرد فنرزن برقی که در بیشتر موارد مورد استفاده متخصصین لوله بازکنی یافت آباد قرار می‌گیرد قابل رفع می‌باشد. در صورت گرفتگی شدید می‌توانید با متخصصین ما در گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید. و در صورت نیاز به اعزام نیرو در هر ساعت از شبانه‌روز با کارشناسان ما در ارتباط باشید، کلیه خدمات ما به صورت تضمینی به شما عزیزان ارائه می‌گردد.

 

مناطق تحت پوشش گروه فنی درستکار در منطقه یافت آباد

مناطق و محله‌های تحت پوشش توسط کارشناسان ما در منطقه 18 و خیابان یافت‌آباد شامل این مناطق است.

لوله بازکنی شهرک امام خمینی یافت آباد لوله بازکنی ابراهیم آباد یافت آباد
لوله بازکنی ترک آباد یافت آباد لوله بازکنی سعید آباد یافت آباد
لوله بازکنی عرب آباد یافت آباد لوله بازکنی ارشد آباد یافت آباد
لوله بازکنی کوی نسترن یافت آباد لوله بازکنی شهرک مسلمین زیافت آباد
لوله بازکنی محلات شاد آباد یافت آباد لوله بازکنی محله خلیج فارس یافت آباد
لوله بازکنی محله صاحب الزمان یافت آباد لوله بازکنی محله شمس آباد یافت آباد
لوله بازکنی تولید دارو قیمت لوله بازکنی شهرک ولیعصر 

متخصصین ما در تمام ساعات شبانه‌روز و ایام تعطیل به صورت تمام وقت در حوزه خدمات لوله بازکنی خیابان یافت آباد و کلیه محله‌های ذکر شده آماده خدمت‌رسانی می‌باشند. کلیه خدمات به صورت تضمینی با قیمت و کیفیت بالا به همراه ارائه فاکتور صورت می‌گیرد، شما اهالی محترم ساکن در این محله‌ها در هر ساعتی از شبانه‌روز که با مشکل گرفتگی لوله و ترکیدگی و نشتی از لوله‌های فاضلاب و آب روبرو شدید می‌توانید با یک تماس از خدمات ما بهره‌مند گردید.

امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *