فنرزنی لوله فاضلاب حمام - درستکار

یکی از معضلاتی که ممکن است در هر زمان و ساعتی از روز و ایام تعطیل در هر ساختمانی بروز کند، گرفتگی لوله‌های فاضلاب و کف‌شور حمام است. حمام‌ها در کلیه ساختمان‌های مسکونی، هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، بیمارستان‌ها، …..یکی از محل‌های پرکاربرد است. که به علت استفاده مداوم از مواد شوینده مانند صابون‌ها و غیره به همراه ورود مو به درون کف‌شور حمام و ایجاد رسوبات در جداره لوله‌های کف‌شور می‌تواند سبب انسداد در این محل گردد و نیازمند خدمات فنرزنی لوله فاضلاب حمام گروه فنی درستکار باشد. در برخی موارد هم سقوط اجسامی مانند: سنگ‌پا، صابون، در شامپو، رشور، ژیلت و اشیاء دیگردچار گرفتگی می‌شود.

‌برطرف کردن هرکدام از این گرفتگی‌ها نیازمند روش مناسب با آن مشکل است. در کل برطرف کردن انواع گرفتگی در ساختمان‌ها با روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. که فنرزنی یکی از بهترین گزینه‌ها در اکثر گرفتگی‌ها می‌باشد. متخصصین لوله بازکنی در بیشتر موارد جهت بازگشایی مسیر در لوله‌های فاضلاب از این روش استفاده می‌کنند. انجام خدمات فنرزنی لوله نیاز به تجهیزات و تخصص لازم در این حوزه را دارد. فنرزدن لوله فاضلاب بیشتر در انسداهای ایجاد شده در فاضلاب‌های منتهی به حمام، دستشویی و …. اجرا می‌گردد. در صورت نیاز به خدمات فنرزنی لوله فاضلاب حمام سراسر تهران کافیست با شماره 09129678099 تماس حاصل فرمایید.

فنرزنی لوله فاضلاب حمام کثیف کاری دارد؟! خیر، بدون کثیف کاری در کمترین زمان ممکن انجام می شود.
حضور لوله بازکن جهت فنرزنی لوله فاضلاب حمام چقدر است؟! هر منطقه از تهران که باشید به مدت 15 دقیقه نیرو اعزام می شود
قیمت فنرزنی لوله فاضلاب حمام چقدر است؟! پس از بازدید و تشخیص نوع و شدت گرفتگی لوله اعلام می شود.

رفع گرفتگی لوله کفشور حمام بدون خرابی فوری

یکی از مهمترین نکاتی که امروزه بسیار مورد توجه مالکان ساختمان‌هاست. رفع انواع گرفتگی در لوله‌های فاضلاب ساختمان مخصوصا حمام بدون تخریب و کندن محل وقوع گرفتگی است. با توجه به تجهیزات به‌روز و مدرن و کاربردی که در حال حاضر در کلیه حوزه‌های فنی مورد استفاده قرار می‌گیرند، ما در گروه فنی درستکار تا حد امکان تلاش می‌کنیم تا از تخریب در مکان‌هایی که دچار گرفتگی شده‌اند. از ایجاد هزینه‌های سنگین بنایی و آلودگی محیط پیشگیری کنیم. متخصصین ما با استفاده از دستگاه‌های فنرزنی برقی به همراه فنرهای فولادی سرمته‌دار در سایزها و طول‌های مختلف اقدام به برطرف کردن مشکلات پیش آمده در حمام و سایر نقاط منزل شما خواهند کرد.

 

فنرزنی لوله فاضلاب حمام - درستکار

فنرزن برقی چیست؟

دستگاه فنرزن برقی یکی از تجهیزات مناسب و بروز در بین تجهیزات لوله بازکنی است. علت این امر قدرت و سرعت بالای این دستگاه در رفع انواع گرفتگی با هر شدت و ضعفی است. این دستگاه در رفع مشکلاتی مانند گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان، گچ، آجر و کلیه مصالح ساختمانی در خانه نوساز و باسازی شده را دارد. حرکت چرخشی و دورانی این فنر که بوسیله ژنراتور برقی ایجاد می‌شود. سبب تراشیدن و بازگشایی در محل انسداد که معمولا بیشتر در فاضلاب حمام و توالت بروز می‌کند مورد استفاده است.

فنرزنی لوله فاضلاب حمام از اقداماتی است که در زمان روبرو شدن با انواع گرفتگی در لوله‌های فاضلاب مکان‌های مختلف در ساختمان مخصوصا حمام صورت می‌گیرد. فنرزنی یکی از روش‌های کاربردی لوله بازکنی در موارد اورژانسی می‌باشد. فنرزنی لوله فاضلاب حمام در اصل به دو روش صورت می‌گیرد، دستی و با دستگاه مخصوص لوله بازکنی که شامل یک موتور ژنراتور به همراه فنر با قطرها و طول‌های مختلف است.

 

فنرزنی لوله فاضلاب حمام شبانه روزی - درستکار

فنرزنی لوله فاضلاب حمام شبانه روزی

فنرزنی لوله فاضلاب یکی از بهترین روش‌ها جهت رفع انسداد در لوله‌های کف‌شور حمام ساختمان‌ها می‌باشد. رفع گرفتگی لوله فاضلاب حمام با دستگاه مخصوص و دریل از پرکاربردترین انواع روش‌های لوله بازکنی است.
این گرفتگی‌ها معمولا به دلیل وجود جرم ، انواع رسوبات و آلودگی و گاهی مربوط به نوسازی و بازسازی قسمتی از سرویس حمام بروز می‌کند. که با این روش قدرتمند قابل رفع می‌باشد، فنرزدن لوله کف‌شور حمام با تجهیزات دستی و برقی با توجه به شدت گرفتگی در لوله‌ها انتخاب و صورت می‌گیرد. در روش دستی با استفاده از فنر مخصوص و حرکت دادن فنر در مسیر انسداد و فشار و نیروی دست گرفتگی برطرف می‌شود، و سبب پاکسازی جرم و رسوبات موجود در این محل می‌گردد.
و از روش‌ لوله بازکنی با دستگاه مخصوص برقی یا اتوماتیک جهت برطرف کردن گرفتکی با شدت بالا استفاده می‌شود. در این روش فنر به دستگاه ژنراتور و یا دریل متصل شده و با نیروی وارد شده بر فنر و حرکت چرخشی و دورانی فنر در لوله گرفتگی موجود در کف‌شور حمام از بین می‌رود. البته به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از دریل جهت فنرزنی لوله فاضلاب حمام استاندارد نمی‌باشد و بیشتر از موتور الکتریکی جهت حرکت فنر استفاده می‌شود.

فنرزنی لوله فاضلاب حمام - درستکار

طریقه فنر زدن لوله فاضلاب حمام

در اینجا قصد داریم تا شما عزیزان را با مراحل فنرزنی لوله فاضلاب حمام بیشتر آشنا کنیم. متخصصین ما بعد از تماس شما عزیزان و قبل از حضور در محل با گرفتن اطلاعات کاملی محل و علت بروز این مشکل نوع و روش مناسب در جهت رفع این مشکل را انتخاب و به محل مورد نظر اعزام می‌گردند. انتخاب تجهیزات مناسب بستگی به نوع کار و شدت گرفتگی دارد، که متخصصین ما با گرفتن این اطلاعات بدانند که نیازمند فنرزن دستی یا برقی هستند.

بعد از حضور در محل مورد نظر و بررسی دقیق‌تر از کف‌شور حمام و علت وقوع مشکل با کمک گرفتن از هر کدام از فنرها اقدام به رفع مشکل می‌کنند. در صورتی که از فنرزن برقی برای رفع انسداد استفاده شود فنر مناسب با قطر و عمق لوله فاضلاب را انتخاب و بعد از اتصال به موتور الکتریکی و وارد کردن فنر در لوله با روشن کردن دستگاه اقدام به خورد کردن و یا تراشیدن رسوبات موجود در فاضلاب می‌کنند. حرکت دورانی این دستگاه در کمتر از 15 دقیقه کمک به برطرف شدن این مشکل می‌نماید.

با توجه به اهمیت بالای گرفتگی لوله‌های فاضلاب در ساختمان و بروز این مشکل در هر ساعت از شبانه‌روز، و ایام تعطیل، و نیاز به اقدام سریع در این زمینه ارائه خدمات توسط تیم های متخصص کاملا ضروری است. متخصصین ما در گروه فنی درستکار برای این منظور در تمام ساعات شبانه‌روز و در کمتر از 15 دقیقه آماده اعزام نیرو با تجهیزات مناسب به محل مورد نظردر سراسر تهران هستند. شما همشهریان عزیز در هر منطقه از تهران می‌توانید با مشاهده هرگونه مشکلی در این زمینه به سرعت با ما تماس حاصل فرمایید و از کلیه خدمات ما در این حوزه برخوردار گردید. زیرا عدم توجه به موقع به انسداد لوله های فاضلاب در سریعترین زمان می‌تواند موجب بروز خرابی و نم و رطوبت در ساختمان شود.

 

فنرزنی لوله فاضلاب حمام - درستکار

مزیت دستگاه فنر برقی

فنرهای دستگاه فنرزن در انواع مختلفی در بازار موجود هستند. که هر کدام از آنها در سایز و متراژ متفاوت جهت رفع گرفتگی خاصی کاربرد دارد، که متخصصان لوله بازکنی بنابر شرایط پیش آمده از آنها استفاده می‌کنند. فنرها زمانی که توسط باتجربه و کاردان مورد استفاده قرار گیرند، هیچ آسیبی به لوله‌های فاضلاب وارد نمی‌کنند. زیرا جنس این فنرها از آلیاژهای انعطاف‌پذیر است و مخصوص این کار ساخته شده است.

فنرزنی لوله فاضلاب حمام با فنر برقی دارای ویژگی‌های زیر است:

  • سرعت بالا در انجام کارها
  • کوچک بودن دستگاه
  • حمل آسان دستگاه
  • خارج کردن رسوبات به همراه مو
  • از بین بردن چربی و رسوبات تولید شده توسط صابون در دیواره لوله
  • مقرون به صرفه بودن این دستگاه نسبت به روش‌های دیگر
  • در متراژ و قطرهای مختلف برای قطر و طول‌های مختلف لوله فاضلاب
  • برطرف کردن گرفتگی توسط مصالح ساختمانی خشک شده در لوله فاضلاب حمام
  • رفع انواع گرفتگی بدون تخریب و کندن محل مورد نظر

گروه فنی درستکار

گروه فنی درستکار با تیمی از متخصصان باتجربه و دوره‌دیده در کلیه مناطق شهر تهران آماده خدمت‌رسانی شبانه‌روزی و فوری می‌باشد. تمامی خدمات ارائه شده توسط همکاران ما در این گروه با رعایت بهداشت در حین کار و کمترین آلودگی به همراه استفاده از ماسک و دستکش صورت می‌پذیرد. در ضمن این خدمات به صورت تضمینی و با رائه فاکتور در تمام ساختمان‌ها اداری از جمله، آموزشگاه‌ها، هتل‌ها، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و کلیه سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی، و تمامی ساختمان‌های مسکونی به صورت تمام وقت و در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌گیرد.

امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]
9 پاسخ
  1. مهدی
    مهدی گفته:

    سلام رضایت کامل دارم از خدمات خوبتون فنرزنی لوله فاضلاب حمام شهرک هما عالی انجام شد.

    پاسخ
  2. پیمان
    پیمان گفته:

    سلام امروز از خدمات فنرزنی لوله فاضلاب گروه فنی درستکار استفاده کردم واقعا کارشون عالی بود

    پاسخ

تعقیب

  1. […] دستگاه جهت فنرزنی لوله فاضلاب حمام فنرزن برقی است، در صورتی که علت گرفتگی ورود مو به همراه […]

  2. […] از جمله: گرفتگی لوله آشپزخانه، حیاط، پشت بام، فنرزنی لوله فاضلاب حمام، پارکینگ و … استفاده می‌شود. فنر استیل دستی به طول […]

  3. […] در صورت بروز هرگونه مشکلی در این زمینه می‌توانید از فنرزنی لوله فاضلاب حمام خدمات لوله بازکنی خیابان ولیعصر ما بوسیله نیروهای […]

  4. […] فنرزنی لوله فاضلاب حمام جهت ته نشینی رسوب در اطراف لوله های فاضلاب و حمام به ویژه در مناطقی که آب شور است […]

  5. […] فنرزدن لوله توالت فرنگی، فنرزدن لوله تراس – بالکن، فنرزنی لوله فاضلاب حمام ، فنرزنی لوله پشت بام – ناودان، فنرزنی لوله کفشور […]

  6. […] این وبسایت برای شرکت خدمات فنی درستکار محفوظ است. فنرزنی لوله فاضلاب حمام 100% تضمینی فوری 09129678099 شبانه ر…رفتن به بالا تماس 24 ساعته + مشاوره […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *