لوله بازکنی اشرفی اصفهانی گروه فنی درستکار

گرفتگی لوله‌ها به دلیل قدیمی بودن ساختمان‌ها و لوله کشی‌های نامناسب به یکی از بزرگترین مشکلات روزمره تبدیل شده است. اکثر لوله‌ها به دلیل شستن ظروف چرب، ریختن مو، دستمال کاغذی، افتادن اشیاء به درون لوله فاضلاب و … دچار گرفتگی می‌شوند، گروه فنی درستکار به شما اطمینان می‌دهد، که گرفتگی لوله‌ها را به صورت 100% تضمینی رفع می‌کنند، شما عزیزان ساکن در منطقه اشرفی اصفهانی در صورت بروز گرفتگی در لوله‌های فاضلاب منزل می‌توانید با شعبه لوله بازکنی اشرفی اصفهانی تماس حاصل فرمایید.

☎ شماره لوله بازکنی اشرفی اصفهانی شبانه روزی  ☎ مدیریت : 99 80 967 0912
✔ لوله بازکنی اشرفی اصفهانی با فنر کثیف کاری دارد؟! ✖ خیر، بدون ذره ایی کثیف کاری مشکل گرفتگی را رفع می کنند.

گرفتگی لوله‌های فاضلاب از مشکلاتی است، که برای همه ما در ساختما‌ن‌هایی که در آن زندگی و کار می‌کنیم بروز می‌کند. گرفتگی لوله‌های فاضلاب مشکلات عدیده‌ای از جمله بوی نامطبوع و محدودیت استفاده از سرویس‌های بهداشتی، تجمع آب در آشپزخانه و حیاط و … را به همراه دارد. برای رفع این مشکلات لوله بازکنی روش‌هایی مختلفی وجود دارد، در صورت بروز مشکل بهتر است با گروه فنی درستکار مستقر در اشرفی اصفهانی تماس بگیرید.

فنرزنی و لوله بازکنی اشرفی اصفهانی یکی از خدماتی است که در منطقه 5 تهران به شهروندان عزیز ارائه می کند، هر زمان که با گرفتگی خروجی فاضلاب، پر شدن چاه، کندی زهکشی و بوی بد فاضلاب مواجه شدید، می‌توانید به صورت شبانه‌روزی از خدمات لوله بازکنی توسط متخصصین ما بهره‌مند گردید.

لوله بازکن‌های مجرب این مجموعه با استفاده از دستگاه‌های مدرن و پیشرفته، گرفتگی لوله را هر چه که هست برطرف کرده و به مشتری تحویل می دهند. خدمات لوله بازکنی در منطقه اشرفی اصفهان به صورت فوری و شبانه روزی توسط مجرب‌ترین کادر فنی ما ارائه می‌شود کافی است با شماره پشتیبانی تماس بگیرید و تقاضای اعزام سرویس کار را اعلام نمایید تا همکاران ما هماهنگی‌های لازم را جهت رسیدگی به مشکل شما انجام دهند.

 

دلیل گرفتگی لوله فاضلاب در اشرفی اصفهانی چیست؟

گرفتگی لوله‌های فاضلاب زمانی اتفاق می‌افتد که زباله‌ها و اجسام اضافی به داخل لوله فاضلاب می‌ریزند و در سیفون یا خم‌های لوله گیر می‌کنند و به تدریج این قسمت از لوله به محلی برای تجمع زباله تبدیل می‌شود. این امر منجر به افزایش حجم زباله در داخل لوله می‌شود و در نهایت رسوبات زباله در لوله باقی می‌ماند و باعث گرفتگی لوله فاضلاب می‌گردد. در این مرحله است که تازه متوجه بروز مشکل و گرفتگی لوله فاضلاب می‌شود.

مواردی که سبب گرفتگی در لوله فاضلاب میگردد که شرح زیر است:

  • نوار بهداشتی
  • دستمال کاغذی
  • صابون و مو
  • سرشیر توالت و حمام
  • ساعت مچی
  • دسته کلید و سوییچ
  • و… .

لوله بازکنی بزرگراه اشرفی اصفهانی گروه فنی درستکار

خارج کردن اشیاء از فاضلاب اشرفی اصفهانی سریع 7 روز هفته

در برخی موارد با سقوط اشیاء قیمتی به درون چاه فاضلاب روبرو می‌شوید. که خارج کردن آنها از درون لوله فاضلاب بسیار مهم است، وقتی حلقه یا گوشی موبایل داخل توالت ایرانی یا فرنگی می‌افتد یا در سیفون فرو می‌رود. در این شرایط عده‌ای سعی می‌کنند با دست آن را از توالت خارج کنند. این می‌تواند باعث شود انگشتر یا اشیای گرانبها مانند ساعت وارد عمق بیشتری از لوله فاضلاب توالت شود و دیگر در دسترس نباشد. در صورت بروز این اتفاق شما عزیزان ساکن در منطقه اشرفی اصفهانی در منطقه 5 شهرداری و کلیه محله‌های منتهی به این در هر ساعت از شبانه روز میتوانید از گروه فنی درستکار درخواست اعزام نیرو داشتع باشید ما در 7روز هفته و به سرعت در کمترین زمان ممکن در کنار شما خواهیم بود.

لوله بازکنی در اشرفی اصفهانی گروه فنی درستکار

علائم گرفتگی لوله فاضلاب اشرفی اصفهانی

گرفتگی لوله های فاضلاب در صورتی که دچار گرفتگی باشند، با علائمی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم می‌توانید متوجه بروز این اتفاق شوید و در صورت مشاهده هرکدام از این نشانه‌ها شما عزیزان ساکن در این محل با شعبه لوله بازکنی اشرفی اصفهانی می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

  1. تخلیه آهسته آب در توالت
  2. بوی بد و نامطبوع از فاضلاب
  3. تخلیه بسیار آهسته آب از سینک آشپزخانه
  4. کف کردن آب در کفشور آشپزخانه
  5. فنرزنی لوله فاضلاب حمام جهت ته نشینی رسوب در اطراف لوله های فاضلاب و حمام به ویژه در مناطقی که آب شور است
  6. نشت آب از سیفون آشپزخانه به علت مسدود شدن مسیر لوله
  7. وجود موجودات موذی در اطراف لوله فاضلاب مانند سوسک

لوله بازکنی اشرفی اصفهانی 100% تضمینی با فاکتور با تراش رسوب رایگان

لوله بازکنی اشرفی اصفهانی 100% تضمینی با فاکتور با تراش رسوب رایگان

خدمات لوله بازکنی اشرفی اصفهانی توسط گروه فنی درستکار با ضمانت 100% انجام می‌شود. توجه داشته باشید که کیفیت بالا در هر شغلی نیاز به مهارت و تجربه در آن شغل دارد، گروه فنی درستکار دارای کارشناسان مجرب و حرفه‌ای می‌باشد که به راحتی می‌توانند انواع گرفتگی لوله‌های فاضلاب را رفع نمایند، لذا ما ضمانت باز شدن و تراش کامل رسوبات لوله را به مشتریان می‌دهیم. ما در گروه فنی درستکار می‌توانیم به شما اطمینان دهیم که لوله فاضلاب شما به خوبی باز می‌شود زیرا متخصصین می‌دانند که از چه راه‌هایی برای رفع هر نوع گرفتگی استفاده کنند، و آماده رفع گرفتگی کامل به کمک دستگاه‌های پیشرفته لوله بازکنی هستند.

لوله بازکنی اشرفی اصفهانی کاملا بهداشتی با کمترین آلودگی 20 دقیقه ای

لوله بازکنی اشرفی اصفهانی کاملا بهداشتی با کمترین آلودگی 20 دقیقه ای

گروه فنی درستکار جهت انجام کلیه خدمات لوله بازکنی اشرفی اصفهانی با رعایت کامل نکات بهداشتی و با حداقل آلودگی در کمتر از 20 دقیقه آماده ارائه خدمات در منطقه 5 شهرداری تهران بزرگراه اشرفی اصفهانی و کلیه محله‌های منتهی به این منطقه می‌باشد. تمامی خدمات ما به صورت تضمینی و شبانه‌روزی بدون تعطیلی و در اسرع وقت صورت می‌پذیرد. و متخصصین ما بعد از بررسی و بازدید و اقدام به کار در نهایت با تمیزکردن محل، کاری تمیز و بی نقص را به شما عزیزان و ساکنین محترم در این منطقه تحویل می‌دهند. در صورت بروز هرگونه مشکلی در انواع لوله‌های فاضلاب شما می‌توانید با یک تماس از کلیه خدمات مورد نیاز خود توسط نیروهای کاردان ما با به همراه داشتن تجهیزات مناسب و لازم در محل برخوردار گردید. در ضمن شما عزیزان در هر ساعت از شبانه‌روز که با مشکل روبرو شدید می‌توانید از مشاوره رایگان توسط کارشناسان ساکن در مرکز بهره‌مند گردید. نیروهای فعال ما در سه شیفت کاری آماده ارائه هرگونه خدماتی در حوزه لوله بازکنی به شما عزیزان همشهری در سراسر تهران بزرگ هستند. شما عزیزان می‌توانید انتقادات و پیشنهادات خود را با مدیریت مجموعه در میان بگذارید. ما با یک تماس با شما عزیزان همراه خواهیم بود پس در صورت بروز مشکل به هیچ وجه نگران نباشید.

لوله بازکنی بزرگراه اشرفی اصفهانی گروه فنی درستکار

تشخیص ترکیدگی لوله اشرفی اصفهانی با کادر حرفه ای بدون تعطیلی شبانه روزی 30 دقیقه ای

خطوط لوله آب و فاضلاب هر روز به پایان عمر خود نزدیک می‌شود. با توجه به اینکه همه چیز عمر مفیدی دارد، لوله‌های آب و فاضلاب نیز از این قاعده مستثنی نیستند و ممکن است روزی با پوسیدگی، ترک خوردن و نشتی مواجه شوند. یکی از مشکلات مهم نشت آب یا فاضلاب، تشخیص زودهنگام این مشکل است تا آسیب زیادی به ساختمان وارد نشود. نشت آب می‌تواند آسیب زیادی به سقف، کف و لوازم خانگی وارد کند. تشخیص ترک لوله با دستگاه کار سختی نیست. نشتی و تعمیر خطوط لوله هم هنر است و هم علم متخصصین ما در گروه فنی درستکار دارای تجربه زیادی در تشخیص و رفع انواع نشتی در خطوط لوله می‌باشد. تشخیص ترکیدگی لوله (نشت یابی لوله) هم اکنون با دستگاه های کاملا حرفه‌ای و افراد آموزش دیده انجام می‌شود و به یک تخصص تبدیل شده است. در گذشته از ابزار اولیه برای تشخیص ترک‌خوردگی و نشتی لوله‌های آب و فاضلاب استفاده می‌کردند، اما این روش به دلیل نیاز به کندن و تخریب ساختمان را دو برابر می‌کردند و هزینه‌های اضافی بنایی را به شما تحمیل می‌کردند.

اگر سیستم لوله کشی و فاضلاب ساختمان شما قدیمی و پوسیده است و یا مطابق با استانداردهای روز نیست و روزانه مشکل رطوبت و در دیوارها و سقف را دارید و ساختمان شما بوی رطوبت می دهد، برای رفع مشکل کافی است. با ما جهت شناسایی محل نشتی بوسیله دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله و ارائه بهترین راه حل در تماس باشید. از آنجایی که بیشتر نشتی‌های آب پنهان هستند یعنی در لوله‌های زیرزمینی، دیوارها یا سقف، که تشخیص آنها بدون دستگاه دشوار است. در اینجا برخی از علائم وجود دارد که ممکن است لازم باشد با آن را متخصص ترکیدگی لوله در میان بگذارید:

  1. شنیدن صدای آب وقتی همه شیرها را بسته است
  2. قبض آب شما بدون هیچ دلیل مشخصی دائما در حال افزایش است
  3. ترک هایی در دیوار، سقف یا کف ایجاد می شود
  4. بعضی جاهای روی زمین گرم است
  5. در بعضی جاها بوی بد و رطوبت به مشام می رسد
  6. دیوارها، سقف یا کف آن تغییر رنگ داده یا لکه شده است
  7. رسوب در بخشی از خاک و دیوارها

شما فقط می‌توانید این علائم و نشانه‌ها را ببینید و تشخیص دهید که آیا به خدمات تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نیاز دارید یا خیر. در واقع یافتن مکانی برای زهکشی کار هرکسی نیست و بدون ابزار و تجهیزات مدرن نمی‌توانید این کار را انجام دهید. علاوه بر این، بدون ابزار شما باید نقاط زیادی را از تخریب کنید که هزینه سنگینی به شما تحمیل می شود.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نیازی به تخریب ندارد، و متخصصی که می‌داند چگونه این کار را با دستگاه نشت‌یاب انجام دهد به راحتی می تواند بدون حفاری نقطه‌ای را به شما نشان دهد، که محل دقیق نشتی آب یا فاضلاب است. این کار موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.

لوله بازکنی اشرفی اصفهانی با نرخ اتحادیه کمتر از 20 دقیقه گروه فنی درستکار

لوله بازکنی اشرفی اصفهانی با نرخ اتحادیه کمتر از 20 دقیقه

قیمت لوله بازکنی اشرفی اصفهانی یکی از مهم ترین گزینه‌ها در انتخاب فرد برای لوله بازکنی می‌باشد. و اکثر افرادی که با این مشکل مواجه می‌شوند، به دنبال یک لوله بازکن هستند، ما در گروه فنی درستکار با قیمت پایه تعیین شده توسط اتحادیه لوله بازکنی تهران اقدام به ارائه خدمات مورد نیاز شما می‌کنیم اما به این نکته توجه داشته باشید، که تعیین قیمت نهایی در این امر بستگی به عوامل مهمی دارد. که به مهمترین عوامل موثر بر قیمت لوله بازکنی را در ادامه اشاره می‌کنیم:

  • حفر در محل گرفتگی لوله
  • علت گرفتگی
  • نوع و روش استفاده شده در لوله بازکنی
  • سرعت باز شدن لوله
  • طول لوله‌های فاضلاب برای فنر زدن
  • میزان گرفتگی لوله‌ها در سایر طبقات ساختمان
  • سختی گرفتگی لوله و مدت زمان و کار لازم برای لوله بازکنی
  • تعداد فنرها یا تعداد گرفتگی لوله‌های فاضلاب در ساختمان

انواع خدمات لوله بازکنی اشرفی اصفهانی شبانه روزی سریع گروه فنی درستکار

انواع خدمات لوله بازکنی اشرفی اصفهانی شبانه روزی سریع

گروه فنی درستکار آماده ارائه انواع خدمات لوله بازکنی اشرفی اصفهانی و کلیه محله‌های اطراف در منطقه 5 می‌باشد.

خدمات ارائه شده توسط متخصصین ما در این منطقه شامل این موارد است:

  • لوله بازکنی و فنرزنی لوله‌های فاضلاب آشپزخانه مانند سینک، لباسشویی، ظرفشویی، کفشور
  • لوله بازکنی لوله‌های فاضلاب کفشور حمام
  • لوله بازکنی و فنرزنی لوله توالت ایرانی و فرنگی
  • لوله بازکنی لوله فاضلاب روشویی سرویس بهداشتی
  • لوله بازکنی و فنرزنی لوله پشت بام
  • لوله بازکنی و فنرزنی لوله کفشور پارکینگ
  • لوله بازکنی و فنرزنی گرفتگی با مصالح ساختمانی مانند سیمان و آهک

فنرزنی و لوله بازکنی بزرگراه آیت الله اشرفی اصفهانی گروه فنی درستکار

فنرزنی و لوله بازکنی بزرگراه آیت الله اشرفی اصفهانی

در صورت بروز هر نوع گرفتگی می‌توانید با گروه فنی درستکار شعبه لوله بازکنی اشرفی اصفهانی تماس حاصل فرمایید، تا نیروهای باتجربه و کاردان ما با روش فنرزنی برقی آن را برطرف نمایند. وقتی از هر نوع گرفتگی صحبت می کنیم، هم منظور از رسوب مواد و هم به دام افتادن اجسام در لوله است. به عنوان مثال گرفتگی می‌تواند با رسوب ضایعات، گریس یا حتی موادی مانند گچ و سیمان و یا اجسامی مانند دستمال و … گیر کرده در لوله همراه باشد. لوله بازکنی با فنر برای تمامی موارد گرفتگی لوله‌ها مناسب خواهد بود. در گذشته از مته به عنوان وسیله فنرزنی استفاده می‌شد، که امروزه به دلیل وجود تجهیزات مدرن و پیشرفته استفاده از مته منسوخ شده است.

اما به این نکته مهم توجه داشته باشید که بهتر است از برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی از فنر با روکش مخصوص استفاده شود، زیرا ممکن است کاسه توالت به دلیل فنرزنی با شدت و قدرت بالای دستگاه ژنراتور بشکند یا آسیب ببیند. بهتر است که نظر ما این است این امر توسط یک فرد واجد شرایط صورت پذیرد.

فنرزدن لوله فاضلاب توالت و روشویی اشرفی اصفهانی 7 روز هفته لوله بازکنی اشرفی اصفهانی گروه فنی لوله بازکنی درستکار

فنرزدن لوله فاضلاب توالت و روشویی اشرفی اصفهانی 7 روز هفته

گرفتگی فاضلاب‌های سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و یا روشویی با بالا آمدن فضولات و آلودگی‌های میکروبی باعث اختلال در استفاده از این محل‌ها شده و به شدت برای شما نگرانی ایجاد کند. این مشکل در هر زمانی بروز می‌کند، اما نگران نباشید زیرا تیم کارشناسان گروه فنی درستکار در تمام روزهای هفته و ایام تعطیل با یک تماس از سوی شما عزیزان ساکن در منطقه اشرفی اصفهانی آماده خدمت‌رسانی به ساکنین محترم این منطقه می‌باشند.

بروز گرفتگی در این مکان‌ها به علل مختلفی رخ می‌دهد، که مهمترین آنها افتادن اشیاء مورد استفاده در این محل و مهندسی نبودن سیستم لوله‌کشی فاضلاب و کم بودن قطر و سایز لوله سیفون است. که این مشکل سبب می‌شود، فضولات و هر چیزی که وارد این مسیر می‌گردد. در سیفون گیرکرده و به طور کامل راه خروج فضولات و پساب را بسته و آلودگی و فضولات سرریز کند، و شما را با مشکل مواجه نماید. در صورتی که علت گرفتگی در فاضلاب توالت‌ها قطر سیفون باشد بهترین کار تعویض سیستم لوله کشی است، که برای جلوگیری از تکرار مشکل اقدام به تغییر سیفون نمایید.

اما زمانی که گرفتگی بر اثر افتادن دستمال کاغذی و نوار بهداشتی یا خشک شدن فضولات به دلیل کم آبی سیفون باشد. بوسیله فنرزن برقی به سرعت قابل رفع است، فنرها در سایزها و متراژهای مختلف در آلیاژهای متفاوت در اختیار نیروهای لوله بازکن قرار دارد. و یا سرعت و قدرت بالا و حرکت چرخشی به سرعت با خرد کردن و تراشیدن رسوبات موجود در این مسیر مشکل را برطرف خواهد نمود. اهالی محترم ساکن در منطقه اشرفی اصفهانی و محله های منتهی به آن در صورت بروز مشکل در این مکانها میتواند با مرکز پشتیبانی ما در این منطقه تماس گرفته و درخواست مشاوره رایگان و اعزام نیرو جهت بازدید و اقدام به رفع مشکل را داشته باشند.

فنرزدن چاه فاضلاب حمام اشرفی اصفهانی فوری شبانه روزی لوله بازکنی اشرفی اصفهانی گروه فنی لوله بازکنی درستکار

فنرزدن چاه فاضلاب حمام اشرفی اصفهانی فوری شبانه روزی

گرفتگی کفشور حمام یکی از مشکلاتی است، که بروز آن در هر زمانی می‌تواند امور روزمره شما را با اختلال مواجه نماید. علت‌های زیادی می‌تواند منجربه رخ دادن این انسداد شود، که عمده‌ترین و مهمترین آنها ورود دائم مو به درون این مسیر تخلیه است. که وقتی با چربی‌های مواد شوینده مانند صابون ترکیب می‌شود، رسوبی سفت و سخت ایجاد می‌کند. که در این حالت کم‌کم مسیر را تنگ و بعد از مدتی طولانی به طور کامل مسدود خواهد شد.

همچنین افتادن وسایلی که درحمام مورد استفاده قرار می‌گیرد، هم یکی از علل گرفتگی در این مکان پراستفاده است. فنرزن برقی قادر به برطرف کردن انواع گرفتگی در لوله های فاضلاب است، در صورتی که با مشکل گرفتگی در کفشور حمام روبرو هستید. میتوانید با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید، و درخواست دریافت خدمات لوله بازکنی اشرفی اصفهانی را به همکاران ما در پشتیبانی این مجموعه فنی اعلام نمایید. کارشناسان ما به صورت شبانه‌روزی و فوری در محل مورد نظر حاضر خواهند بود، و در مدت زمان کوتاهی گرفتگی را با تجهیزات جدید و مناسب باز خواهند کرد.

بازکردن گرفتگی‌های سخت با مصالح ساختمانی اشرفی اصفهانی لوله بازکنی اشرفی اصفهانی گروه فنی لوله بازکنی درستکار

بازکردن گرفتگی‌های سخت با مصالح ساختمانی اشرفی اصفهانی

ریختن مصالح ساختمانی در لوله‌های فاضلاب معمولا در زمان نوسازی و باسازی ساختمانها رخ می‌دهد. که به علت کم‌توجهی کارگران ساختمانی در زمان قیرگونی و ایزوگام کف و سرامیک کردن مکان‌های مختلف وارد لوله کفشور و یا فاضلاب‌های سرویس بهداشتی می‌شوند. در برخی موارد هم ورود قیر درون ناودان و کفشور پشت‌بام‌ها در فصل تابستان به علت تابش مستقیم خورشید و گرم شدن قیر و در نهایت ذوب شدن و روان شدن آن به این محل‌های خروجی بروز می‌کند.

اما جای نگرانی نیست، متخصصین ما در گروه فنی درستکار در منطقه اشرفی اصفهانی آماده ارائه خدمات تمام وقت به شما عزیزان ساکن در منطقه هستند. بهترین گزینه جهت رفع این نوع گرفتگی در درجه اول فنرزن برقی است، که به راحتی و با قدرت و سرعت بالا در مدتی کوتاه مشکل را برطرف خواهد کرد. و در برخی موارد که به تازگی این مصالح وارد فاضلاب شده است، از دستگاه واترجت که با فشار آب فعال می‌شود استفاده خواهند کرد. و کلیه مواد و اجسام  وارد شده در این مسیرها را به راحتی با فشار آب شسته و مسیر خروج آب را باز خواهد کرد.

لوله بازکنی اشرفی اصفهانی گروه فنی درستکار

مناطق تحت پوشش گروه فنی درستکار در اشرفی اصفهانی

✔ لوله بازکنی بلوار سيمون بوليوار ✔ لوله بازکنی خيابان طالقاني
✔ لوله بازکنی خيابان مخبري لوله بازکنی مرزداران
✔ لوله بازکنی بلوار فردوس ✔ لوله بازکنی خيابان تختي
✔ لوله بازکنی پونک ✔ لوله بازکنی بلوار كمالی
✔ لوله بازکنی خيابان قموشي لوله بازکنی باغ فيض
✔ لوله بازکنی خيابان درخشاني ✔ لوله بازکنی ميدان پونك
✔ لوله بازکنی سازمان آب لوله بازکنی صادقيه
✔ لوله بازکنی بزرگراه نيايش ✔ لوله بازکنی بزرگراه شهيد آبشناسان
✔ لوله بازکنی بزرگراه شهيد همت ✔ لوله بازکنی بزرگراه آيت الله حكيم
✔ لوله بازکنی بزرگراه جلال آل احمد ✔ لوله بازکنی بزرگراه آيت الله كاشاني
امتیاز دهید
[کل: 6 میانگین: 5]
1 پاسخ
  1. هاشمی
    هاشمی گفته:

    سلام و درود تشکر میکنم از نمایندگی لوله بازکنی اشرفی اصفهانی گروه فنی لوله بازکنی درستکار از خدمات شما بسیار رضایت داریم، سرویسکارتون به موقع تشریف آوردن بسیار منظم و مرتب بودن بدون اینکه آشپزخونه رو کثیف کنند گرفتگی چاه فاضلاب آشپزخانه را رفع کردند 🙏🙏🙏

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *