لوله بازکنی اندرزگو گروه فنی درستکار

لوله بازکنی اندرزگو گروه فنی درستکار متخصص در حوزه لوله بازکنی با سال‌ها تجربه به صورت تمام وقت و بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات در بلوار اندرزگو می‌باشد. کلیه خدمات لوله بازکنی اندرزگو توسط کارشناسان با تجربه و باسابقه و با قیمت منصفانه در تمام سال و تعطیلات به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌گردد.

شماره نمایندگی لوله بازکنی اندرزگو 021-22-92-48-83
شماره لوله بازکن در بلوار اندرزگو 0912-967-80-99
آیا لوله بازکنی با فنر کثیف کاری دارد؟ بدون کثیف کاری با فنر های تمیز و مجزا
ساعت کاری نمایندگی لوله بازکنی اندرزگو: لوله بازکنی شبانه روزی بدون تعطیلی

در صورتی که شما عزیزان ساکن در محدوده اندرزگو با مشکل گرفتگی در لوله های فاضلاب روبرو هستید. با یک تماس از خدمات مورد نیاز خود توسط متخصصان ما در این مجموعه بهره‌مند گردید. مدیریت این مجموعه فنی جهت رفاه حال شما اهالی محترم ساکن در بلوار اندرزگو، تیمی از بهترین های این حوزه را در این منطقه مستقر کرده است. تا در صورت نیاز در اسرع وقت کارشناسان را به همراه تجهیزات مدرن به محل مورد نظر اعزام و اقدام به رفع مشکل کنند.

متخصصین ما در نمایندگی لوله بازکنی اندرزگو گروه فنی درستکار به یاری دستگاه های به روز مانند فنرزن برقی و کمپرسور هوا بسیار سریع و با کمترین میزان آلودگی، سیستم لوله کشی فاضلاب منزل و محل کار شما را بازگشایی کرده و محیط را کاملا تمیز به شما عزیزان تحویل خواهند داد. در هر ساعت از شبانه روز و ایام هفته می‌توانید، با برقراری ارتباط با پشتیبانی ما از مشاوره رایگان و دریافت راهنمایی و در صورت نیاز با در خواست شما اعزام نیرو به محل بهره‌مند گردید.

علت گرفتگی فاضلاب بلوار اندرزگو

علت گرفتگی فاضلاب بلوار اندرزگو

علت گرفتگی فاضلاب بلوار اندرزگو

انسداد لوله های فاضلاب دلایل مختلفی دارد، به طور کلی عدم رعایت موارد بهداشتی و ریختن خرده و ریزه های مواد غذایی، مو، نخ دندان، دستمال کاغذی، چربی ظروف و روغن اضافه غذا، و … می‌تواند باعث ایجاد گرفتگی های مختلف در لوله شود. گرفتگی در انواع لوله‌ها ممکن است، اتفاق بیفتد و باید توسط کارشناسان حرفه‌ای ابتدا مورد بررسی قرار گیرد. تا علت و نوع گرفتگی مشخص شده و با صلاح دید نیروی متخصص با بهترین و مناسب ترین روش ها اقدام به رفع آن شود.

مهم ترین علj گرفتگی لوله های فاضلاب شامل این موارد است:

  1. ورود چربی مواد زائد غذایی و مو … در لوله فاضلاب سینک و لوله تخلیه ظرفشویی
  2. ورود پرز و دکمه مواد موجود در جیب لباس‌ها مانند کلید، سکه، دستمال کاغذی در فاضلاب ماشین لباسشویی
  3. افتادن اجسامی مانند سوییچ، گوشی، زیورآلات، نواv بهداشتی و دستمال کاغذی و صابون در لوله فاضلاب توالت های فرنگی و ایرانی
  4. ورود مو به همراه چربی صابون، رشور، در شامپو، صابون و غیره به درون لوله فاضلاب حمام
  5. ورود برگ و شاخه، گردو غبار، شن و ماسه، مصالح ساختمانی مانند قیر به درون ناودان و کفشور پشت بام و خدمات فنرزنی لوله کفشور پارکینگ، حیاط، بالکن
  6. ورود مصالح ساختمانی مانند: قیر، سیمان، آهک، گچ، تکه های آجر و غیره به درون لوله‌های فاضلاب ساختمان‌های نوساز و باسازی شده
روش های لوله بازکنی بلوار اندرزگو

روش های لوله بازکنی بلوار اندرزگو

روش های لوله بازکنی بلوار اندرزگو

در صورت بروز گرفتگی لوله‌ها روش‌های مختلفی جهت برطرف کردن آنها وجود دارد، که به دلیل نوع و شدت گرفتگی متفاوت است. که انتخاب نوع و روش ارائه خدمات لوله بازکنی اندرزگو بعد از بازرسی متخصصین این حوزه مشخص می‌گردد. که در بیشتر موارد از بین انواع مختلف دو مورد پرکاربرد ترین روش مورد تائید توسط متخصین است. که شامل فنرزن برقی و کمپرسور تراکم هوا است، که هر کدام از این موارد دارای مزایا و معایب خاص خود است. گروه فنی درستکار تمامی خدمات ارائه شده توسط نیرو های فعال این مجموعه فنی را با پشتیبانی چند ماهه جهت رفاه حال شما عزیزان ساکن در منطقه انجام می‌دهد.

فنرزنی فاضلاب اندرزگو فوری

فنرزنی فاضلاب اندرزگو فوری

فنرزنی فاضلاب اندرزگو فوری

فنرزنی برقی لوله فاضلاب یکی دیگر از ابزارهای لوله بازکنی اندرزگو است، که جهت رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب کاربرد دارد. این سیستم یکی از موثرترین روش ها در بین تجهیزات لوله بازکنی بلوار اندرزگو است. که مجهز به فنرهای مختلف با سایز بین 3 تا 10 متر می‌باشد. که با روش چرخشی در لوله به سرعت و با قدرت بالا در کمترین زمان ممکن مشکل را برطرف کرده و مسیر را بازگشایی می‌کند. این دستگاه به دلیل سرعت و قدرت بالا بسیار مورد توجه کارشناسان و نمایندگی لوله بازکنی اندرزگو قرار گرفته است. و برای اکثر گرفتگی ها با هر شدت و نوعی کاربرد دارد، البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که کار با لوله بازکن فنری چندان ساده نیست و کاری کاملا تخصصی است. لوله بازکن فنری می‌تواند هر مانعی را بدون آسیب زدن به سیستم لوله‌کشی فاضلاب از سر راه خود بردارد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب اندرزگو

زانویی های نامناسب در لوله فاضلاب منبع اصلی هرگونه گرفتگی است. استفاده از درپوش های مناسب بر روی لوله های فاضلاب مانند لوله سینک، کفشور آشپزخانه، پارکینگ، پشت بام، بالکن و …. می‌تواند تا حد زیادی از ورود هرگونه مواد زائد و گردو غبار و خس و خاشک به درون آنها جلوگیری کند، که یکی از مهمترین اقداماتی است، که می توانید برای جلوگیری از گرفتگی لوله انجام دهید.

در صورت رعایت نکات بهداشتی در حین شستشوی ظروف چرب قبل از اقدام شستن چربی و مواد زائد غذا را با یک دستمال پاک کرده و بعد در ماشین ظرفشویی و سینک قرار دهید. و یا در زمان شستشوی لباس ها حتما جیب ها و دکمه و زیپ را مورد بررسی قرار دهید، تا در صورت شل بودن و آن‌ها را جدا کرده و یا با خارج کردن محتویات جیب در حین شستشو از وارد شدن آنها به درون لوله فاضلاب پیشگیری شود. با رعایت این نکات شما هرگز نیازمند خدمات لوله بازکنی اندرزگو نخواهید بود و هزینه باز کردن لوله به شما تحمیل نمی‌شود.

 

خدمات فنرزنی لوله فاضلاب اندرزگو

خدمات فنرزنی لوله فاضلاب اندرزگو

خدمات فنرزنی لوله فاضلاب اندرزگو

گروه فنی درستکار با تیمی از متخصصین مجرب، در حوزه لوله بازکنی اندرزگو آماده ارائه کلیه خدمات لوله بازکنی بلوار اندرزگو به صورت شبانه روزی به همراه ارائه فاکتور می‌باشد که شامل این موارد است:

  1. فنرزدن و لوله بازکنی انواع لوله های فاضلاب به صورت شبانه روزی
  2. رفع گرفتگی و فنرزدن گرفتگی های سخت با مصالح مانند سیمانی بدون تخریب
  3. فنرزنی لوله‌ پشت بام ، آشپزخانه ناودان، توالت، سرویس بهداشتی، حمام، بالکن، حیاط، پارکینگ
  4. خارج کردن اجسام از توالت‌های فرنگی و ایرانی مانند خارج کردن طلا، گوشی و…..
  5. فنرزدن گرفتگی لوله‌های اصلی و رایز و اگو شهری بلوار اندرزگو

هزینه لوله بازکنی در اندرزگو

تعیین هزینه رفع گرفتگی لوله در بلوار اندرزگو مانند سایر نقاط تهران محاسبه می‌شود. که باید به این نکته مهم اشاره کنیم، که تعیین این نرخ بستگی به عوامل مهمی دارد. که تقریبا در تمام مناطق مشترک است، و بعد از بررسی دقیق کارشناسان محاسبه و به شما عزیزان در منطقه اعلام می‌گردد. این موارد تاثیرگذار شامل این موارد است:

  1. نوع گرفتگی و میزان گرفتگی لوله فاضلاب
  2. عمق لوله فاضلاب و متراژ و نوع فنر استفاده شده
  3. مدت زمان کار بروی لوله برای باز شدن
  4. نوع و روش بکار گرفته شده جهت بازگشایی
  5. محل قرارگیری چاه فاضلاب
  6. افتادن اشیاء و یا ورود مصالح

تعیین قیمت خدمات با هر کدام از روش‌های لوله بازکنی اندرزگو متفاوت است.

لوله بازکنی فاضلاب حمام اندرزگو

لوله بازکنی فاضلاب حمام اندرزگو

لوله بازکنی فاضلاب حمام اندرزگو

یکی از مهم ترین قسمت‌های ساختمان‌های مسکونی سیستم فاضلاب آن است، بخصوص حمام که تقریبا به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. که در هر بار دوش گرفتن و شستشو آب آلوده وارد لوله فاضلاب شده و به سمت لوله‌های رایز و اگوی شهری منحرف می‌شود، به دلیل این کاربرد مهم گرفتگی هر کدام از لوله‌های فاضلاب قطعا برای ما مشکل ساز است.

بروز انسداد در این محل می‌تواند به دلایل مختلفی از سقوط اجسام تا ورود مو و چربی صابون و تولید رسوب در دیواره آن باشد. در صورت بروز این مشکل شما عزیزان ساکن در منطقه اندرزگو با یک تماس با گروه فنی درستکار می‌توانید، درخواست اعزام نیرو جهت فنرزنی لوله فاضلاب حمام را از پشتیبانی ما داشته باشید. تا با به همراه داشتن ابزار مناسبی مانند فنرزن برقی اقدام به رفع مشکل نمایند، فنرزن برقی قادر به برطرف کردن هرنوع گرفتگی مخصوصا انسداد با مو می‌باشد، که با پیچیدن مو به دور فنر در حالت چرخشی به سرعت مسیر بازگشایی می‌گردد.

 

فنرزدن فاضلاب آشپزخانه اندرزگو

فنرزدن فاضلاب آشپزخانه اندرزگو

فنرزدن فاضلاب آشپزخانه اندرزگو

موارد مختلفی مانند چربی، اضافات مواد غذایی، مو و…. می‌تواند باعث گرفتگی لوله‌های فاضلاب آشپزخانه شود، و مانع از خروج آب موجود در سینک و یا کف آشپزخانه گردد. ورود مداوم مواد چرب و زائد در لوله‌ها تولید رسوبات سختی می‌کند، که به مرور زمان و استفاده مکرر سبب انسداد کامل لوله می شود.

در صورت بروز این اتفاق شما عزیزان با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد، و نیاز به فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه در هر ساعتی از شبانه روز الزامی است. گروه فنی درستکار با تیمی از متخصصین مستقر در منطقه بلوار اندرزگو بعد از تماس شما فوری در کنار شما خواهند بود، با استفاده از فنرزن برقی مشکل را کمترین زمان ممکن برطرف خواهند کرد.

 

فنرزدن لوله توالت ایرانی و فرنگی شبانه روزی اندرزگو

فنرزدن لوله توالت اندرزگو فوری

گرفتگی لوله به دلیل گیرکردن مواد زائد و فضولات مهمترین علت گرفتگی لوله‌های فاضلاب در توالت‌های فرنگی و ایرانی است. اما یکی دیگر از دلایل مسدود شدن فاضلاب توالت‌ها رسوبات دیواره‌های داخلی است. که با گذشت زمان و استفاده ما، رسوب بسیار سفتی در لوله تشکیل می‌شود، که قطر لوله را کاهش می‌دهد. و جایی برای خروج آب و مواد زائد نمی‌ماند، این مشکل در لوله‌های قدیمی بیشتر بروزمی‌کند.

باید به شما عزیزان ساکن در این منطقه بگوییم، که در صورت بروز این موارد به هیچ وجه نگران نباشید. زیرا پرسنل فعال و باتجربه  نمایندگی لوله بازکنی اندرزگو گروه فنی درستکار مستقر در این منطقه در هر ساعتی از شبانه روز آماده ارائه خدمات فنرزنی لوله توالت ایرانی و فرنگی به شما عزیزان هستند. فقط کافیست تا شما با پشتیبانی ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید، تا در کمترین زمان ممکن در محل حاضر و اقدام به عمل نمایند.

لوله بازکنی فاضلاب پارکینگ اندرزگو

گرفتگی راه‌آب پارکینگ در ساختمان‌ها یکی از مشکلاتی است، که ممکن است در طول ایام هفته به خصوص در روزهای تعطیل بروز کند. که معمولا به دلیل ورود اجسام مختلف و شن ماسه و روغن ماشین که در درون کفشور و با ترکیب شدن با انواع آلودگی‌ها و تولید جرمی سنگین و سفت در دیواره لوله رخ می‌دهد. که اجازه خروج آب های جاری در سطح این محل را از طریق کفشور نمی‌دهد، و تجمع آب در این محل تردد اتومبیل‌ها و ساکنین را با مشکل مواجه می‌کند.

هنگامی که شدت گرفتگی در این مسیر خروجی زیاد نیست، راه حل‌های خانگی می‌تواند چاره‌ساز باشد. که البته به طور موقت مشکل را حل خواهد کرد، اما زمانی که با مشکل جدی در این زمینه روبرو هستید. بهترین کار تماس با نمایندگی لوله بازکنی اندرزگو گروه فنی درستکار است، ما در نمایندگی لوله بازکنی اندرزگو آماده ارائه خدمات مورد نیاز شما در زمان گرفتگی فاضلاب در این ناحیه از ساختمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته هستیم. بهترین گزینه جهت رفع انسداد در این محل استفاده از دستگاه فنرزن برقی است، که با قدرت و سرعت زیاد در زمانی کوتاه مسیر را باز و لایروبی خواهد کرد. همکاران ما در پشتیبانی نمایندگی لوله بازکنی بلوار اندرزگو آماده دریافت تماس های شما در تمام ایام هفته و 24 ساعته هستند.

فنرزدن راه آب پشت بام اندرزگو

گرفتگی راه آب و ناوان پشت بام‌ها از مواردی است که، معمولا بعد از بارش‌های شدید باران و یا روان شدن آب برروی سطح این مکان مشخص می‌شود. مواردی که سبب بروز گرفتگی در این محل است، ورود انواع زباله، شن و ماسه، گردو خاک، شاخ و برگ درختان، پوشال کولرهای آبی، قیر و مصالح ساختمانی که معمولا در اثر بی توجهی وارد راه آب شده است. البته در برخی موارد ورود قیر به درون این مسیر به علت ذوب شدن قیر به دلیل گرما و تابش خورشید است، که می‌تواند با ورود به این محل سبب بروز گرفتگی‌های شدید خواهد شد.

برخی افراد برای صرفه جویی در هزینه تلاش می‌کنند، که با راه حل‌های خانگی مانند استفاده از نفت که یک حلال قوی برای قیر است. که باید به شما هشدار بدهیم که نفت همانطورکه قیر را حل می‌کند، چسب های بکار رفته جهت اتصال لوله های تخلیه را هم ذوب خواهد کرد. و این اتفاق می‌تواند سبب نشت آب به سقف و دیوار ساختمان شده و هزینه تخریب و تعمیر را به شما تحمیل خواهد کرد. شما عزیزان ساکن در بلوار اندرزگو در منطقه یک شهرداری تهران در صورت بروز مشکل در این محل حتی در بارانه‌ای شدید فصلی هم می‌توانید از خدمات متخصصین ما در نمایندگی لوله بازکنی اندرزگو گروه فنی درستکار بهره‌مند شوید. کارشناسان ما بوسیله دستگاه فنرزن برقی به سرعت هر نوع گرفتگی را در این مسیر رفع خواهد کرد.

بازکردن گرفتگی لوله فاضلاب حیاط اندرزگو

مسقف نبود حیاط در ساختمان‌ها باعث می‌شود، که این محل در معرض گرفتگی‌های مختلف قرار گیرد. ورود خاک و شن و ماسه، افتادن اجسام، ورود شاخه و برگ، و در برخی موارد ورود ریشه درختان موجود در این محل در فاضلاب سبب بروز گرفتگی است. برطرف کردن این مشکل بوسیله فنرزن برقی انجام خواهد شد، البته در مواردی که ریشه درختان وارد فاضلاب شده است.

مجبور به کندن و تخریب محل هستیم، زیرا ورود ریشه در این مکان منجربه شکسته شدن لوله فاضلاب گردید. و باید حتما تعویض شود، متخصصین ما در نمایندگی لوله بازکنی اندرزگو گروه فنی درستکار بعد از تماس شما در کمتر از 20 دقیقه در محل حاضر و مشکل را برطرف خواند نمود. فنرزن برقی با ورود به لوله کفشور حیاط با تراشیدن رسوبات و خرد کردن مواد وارد شده در این مسیر به سرعت گرفتگی را رفع خواهد کرد.

خارج کردن اشیا از فاضلاب اندرزگو

بیرون آوردن اشیاء مختلف اعم از طلا، موبایل و … بدون آسیب رساندن به آنها تسط متخصصین مجرب ما در نمایندگی لوله بازکنی اندرزگو گروه فنی درستکار با دستگاه های مناسب انجام می‌شود. خدمات خارج کردن اجسام با بهترین کیفیت به صورت 24 ساعته و فوری بعد از تماس شما و اعلام نیاز به اعزام نیرو صورت می‌پذیرد. در صورت بروز این مشکل به این نکته مهم توجه داشته باشید، که هرگز بعد از سقوط اجسام به درون چاه و لوله آن را دستکاری نکنید، و از ریختن آب به درون چاه جدا خودداری فرمایید.

بهترین راه تماس با نیروهای متخصص نمایندگی لوله بازکنی اندرزگو گروه فنی درستکار است، در مواردی که افراد خود اقدام به خارج کردن اجسام کرده‌اند، سبب هل دادن جسم به عمق بیشتر شده‌اند و کار کارشناسان را سخت‌تر کرده‌اند. علاوه بر این که در برخی موارد دست آنها در لوله گیر کرده و آنها را با مشکلات جدی تری روبرو کرده است. ما در این مجموعه فنی آماده ارائه خدمات لوله بازکنی اندرزگو به صورت 24 ساعته به شما ساکنین محترم بلوار اندرزگو هستیم. در صورت بروز مشکل و افتادن اشیاء ارزشمند در هر ساعت از شبانه روز 24 ساعت و 7 روز هفته با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

مناطق تحت پوشش نمایندگی لوله بازکنی اندرزگو

محله های تحت پوشش نمایندگی  لوله بازکنی اندرزگو در منطقه 1 شهرداری تهران شامل این مناطق است:

لوله بازکنی بلوار کاوه اندرزگو لوله بازکنی خیابان فرمانیه
لوله بازکنی بلوار صبا اندرزگو لوله بازکنی خیابان سالاری اندرزگو
لوله بازکنی قیطریه لوله بازکنی خیابان عبداللهی اندرزگو
لوله بازکنی خیابان برادان سلیمانی اندرزگو لوله بازکنی خیابان عبداللهی جنوبی اندرزگو
لوله بازکنی خیابان سلیمی اندرزگو لوله بازکنی خیابان شریعتی
لوله بازکنی خیابان ولیعصر لوله بازکنی خیابان مهر محمدی اندرزگو
لوله بازکنی خیابان حبیب چیذری اندرزگو لوله بازکنی خیابان مفتخر اندرزگو
لوله بازکنی خیابان علوی اندرزگو لوله بازکنی خیابان احمدی اندرزگو
لوله بازکنی صالحی اندرزگو لوله بازکنی خیابان وطن پور اندرزگو
لوله بازکنی کامرانیه شمالی  لوله بازکنی اشکستان پور اندرزگو

متخصصین ما در نمایندگی لوله بازکنی اندرزگو گروه فنی درستکار مستقر در این منطقه از تهران و محله های ذکر شده و منتهی به آنها آماده خدمت رسانی در زمینه کلیه خدمات لوله بازکنی می‌باشند.

امتیاز دهید
[کل: 9 میانگین: 5]
3 پاسخ
  1. سعید محمدی
    سعید محمدی گفته:

    سلام و درود تشکر ویژه میکنم از گروه فنی درستکار بابت خدمات بسیار خوب لوله بازکنی اندرزگو نیرویی که ارسال کردید واقعا سریع تشریف آوردن👏👏👏

    پاسخ

تعقیب

  1. […] خدماتی در همین زمینه: لوله بازکنی اندرزگو […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *