لوله بازکنی جاده مخصوص گروه فنی درستکار

خدمات لوله بازکنی جاده مخصوص و تخلیه چاه جاده مخصوص با فاکتور و ضمانت نامه کتبی به صورت شبانه‌روزی و فوری 24 ساعته توسط گروه فنی درستکار ارائه می‌شود. قیمت کلیه خدمات پس از بازدید رایگان در محل و بر اساس نوع گرفتگی لوله، ابزار مورد استفاده، طول فنر، مدت زمان لازم، شدت و سختی انسداد و موارد دیگر جهت تخلیه و لوله بازکنی تعیین می‌گردد.

✔ ضمانت لوله بازکنی جاده مخصوص ؟  ✔ رفع گرفتگی به صورت 100% تضمینی با گارانتی
✔ ساعات کاری گروه فنی درستکار ؟  ✔ 7 روز هفته بدون تعطیلی در خدمت شما بزرگواران
✔ شماره تماس با شعبه لوله بازکنی جاده مخصوص ✔ مدیریت: 09129678099

لوله بازکن: 09107567040

✔ زمان حضور لوله بازکن در محل: ✔ پس از دریافت آدرس پستی به مدت 15 دقیقه

تخلیه چاه جاده مخصوص و لوله بازکنی جاده مخصوص یکی از مواردی است، که هر ساختمانی اعم از مسکونی تجاری و صنعتی در طول سال با آن روبرو شده و به آن نیاز خواهد داشت. که به دلیل حضور پرشمار فعالان در این زمینه ممکن است، ارتباط شما با افراد ناآگاه ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی مختلف برقرار شود. شما عزیزان به این نکته مهم توجه داشته باشید، که تجربه همراه با تعهد کاری برای کلیه کارهای خدماتی از جمله لوله بازکنی و تخلیه چاه مورد نیاز است.

عدم مکش آب به دلیل مواد جامدی که از طریق لوله فاضلاب وارد مخزن چاه می‌شود، می‌تواند سبب بروز گرفتگی در انواع لوله‌های فاضلاب گردد. که این مواد جامد می‌تواند: مو، مواد پلاستیکی، چربی آشپزخانه و فضولات انسانی باشد. که قطعا بعد از یروز مشکل نیاز به لایروبی چاه و لوله فاضلاب است، زیرا این مواد به عنوان یک لایه ضد آب در چاه و لوله فاضلاب عمل کرده، و از نفوذ آب به داخل زمین جلوگیری می‌کنند. وجود این گونه مواد نیروی خروج آب از چاه را کاهش به شدت می‌دهد. این مجموعه با پرسنل و متخصصین مجرب در تخلیه چاه جاده مخصوص و لوله بازکنی جاده مخصوص به صورت شبانه‌روزی، و استفاده از تجهیزات جدید و مدرن در مدت زمان کوتاه و با کمترین آسیب و آلودگی محل زهکش را به خوبی پیدا کرده و آن را تخلیه می‌کند.

 

 

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه جاده مخصوص + پشتیبانی چند ماهه

خدمات لوله بازکنی جاده مخصوص که توسط تیم تکنسین‌های ما در گروه فنی درستکار صورت می‌گیرد شامل این موارد است:

  1. خدمات لوله بازکنی جاده مخصوص با دستگاه جدید به صورت شبانه روزی
  2. باز کردن سینک و سیفون در آشپزخانه
  3. لوله بازکنی سیفون توالت های فرنگی و سنتی و سرویس بهداشتی
  4. رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب پارکینگ، پشت بام و غیره
  5. خارج کردن اشیاء قیمتی از چاه توالت
  6. باز کردن لوله‌های چدنی قدیمی
  7. ارائه خدمات شبانه‌روزی و تضمینی
  8. اعزام نیرو در کمتر از 30 دقیقه
  9. لوله بازکنی جاده مخصوص با دستگاه ژنراتور و فنر برقی
  10. خدمات لوله بازکنی جاده مخصوص با پمپ فشرده سازی هوا

لوله بازکنی جاده مخصوص و تخلیه چاه جاده مخصوص ، یکی از خدمات ویژه گروه فنی درستکار در این منطقه است. شما همشهریان عزیز دیگر نگران نباشید، در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید خدمات خود را به ما بسپارید. مجموعه گروه فنی درستکار تیمی از کارشناسانلوله بازکنی جاده مخصوص و تخلیه چاه جاده مخصوص مجرب را گرد هم آورده است، تا در صورت بروز مشکل و نیاز به لوله بازکنی، آسودگی خاطر شما شهروندان عزیز را فراهم کنند.

لوله بازکنی جاده مخصوص گروه فنی درستکار

علت گرفتگی لوله فاضلاب جاده مخصوص

اولین واکنشی که بعد از گرفتگی توالت و فاضلاب برای همه رخ می‌دهد، این سوال است که آیا نیاز به برداشتن توالت و لوله تخلیه می‌باشد. در پاسخ باید گفت مشکلات چاه فاضلاب و یا گرفتگی لوله‌های ساختمان از مهمترین و رایج‌ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب و سرویس بهداشتی در منازل و محیط‌های اداری و صنعتی می‌باشد. که قطعا با وجود تجهیزات مدرن و روش‌های مختلف، دیگر نیازی به بنایی و برداشتن سنگ توالت‌ها نمی‌باشد. مگر این که شدت مشکل به حدی است، که نیاز به کندن باشد. گرفتگی آشپزخانه و حمام به علل مختلفی مانند دور ریختن مواد اضافی، صابون حمام، دستمال کاغذی، چربی، نوار بهداشتی و غیره سبب گرفتگی می‌شود که جای نگرانی نیست. در صورت بروز هرگونه مشکلی ما در گروه فنی درستکار در سریع‌ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان ساکن در این منطقه خواهیم بود.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب و تخلیه چاه جاده مخصوص با رعایت نکات بهداشتی

جهت بازکردن لوله فاضلاب یکی از مواردی که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد، رعایت نکات بهداشتی است. زیرا در چاه‌ ها به خصوص در فاضلاب انواع ویروس‌ها، میکروب‌ها و باکتری‌ها یافت می‌شود که در صورت انتشار در محیط خانه و محل کار شما عزیزان می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری برای سلامتی شما به همراه داشته باشد. متخصصین ما در گروه فنی درستکار با رعایت کلیه موارد بهداشتی در حین کار و پس از اتمام کار در کنار شما عزیزان آماده ارائه خدمات لوله بازکنی جاده مخصوص و تخلیه چاه جاده مخصوص هستند. شما ساکنین و مراکز صنعتی مستقر در این منطقه می‌توانید با اطمینان خاطر کار را به ما بسپارید.

لوله بازکنی جاده مخصوص گروه فنی درستکار

هزینه لوله بازکنی و تخلیه چاه جاده مخصوص

قیمت کلیه خدمات ما مطابق با تعرفه مصوب اتحادیه ویژه لوله بازکنی می‌باشد. در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه پرداختی شما به سرویسکار بستگی به مشکلات شما و فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت این خدمات دارد.

 از جمله موارد موثر در تعیین هزینه خدمات لوله بازکنی جاده مخصوص و تخلیه چاه جاده مخصوص به شرح زیر است:

  1. وجود بیش از یک مسیر مسدود در لوله فاضلاب‌ها
  2. نوع روشی که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب و تخلیه چاه استفاده می‌شود
  3. متراژ و عمق لوله فاضلاب و چاه
  4. محل قرارگیری لوله فاضلاب و چاه
  5. شدت و دلیل گرفتگی و پرشدگی چاه
  6. متراژ فنر و نوع فنر بکار رفته
  7. سقوط اشیاء به داخل لوله فاضلاب و چاه

برای اطلاع از قیمت دقیق رفع گرفتگی لوله‌ها و تخلیه چاه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید، و جزئیات گرفتگی لوله را بیان و از قیمت دقیق مطلع گردید، گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان‌های مسکونی و اداری و صنعتی یکی از مشکلاتی است، که می‌تواند آسایش شما و ساکنین و یا فعالان صنعتی و اداری را مختل کند. در چنین مواقعی باید با مراکز معتبر در این حوزه ارتباط برقرار کرده و از نیروهای ماهر و با‌تجربه این مجموعه‌ها کمک بخواهید. ما در گروه فنی درستکار آماده ارائه کلیه خدمات مورد نیاز به شما عزیزان ساکن در جاده مخصوص و مناطق اطراف آن هستیم کلیه خدمات ما با قیمت مناسب و ارائه فاکتور صورت می‌گیرد. با توجه به اینکه در اکثر ساختمان‌ها عواملی که مانع گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌گردد رعایت نمی‌شود. احتمال گرفتگی لوله فاضلاب بیش از حد معمول است، البته اگر لوله‌کشی ساختمان در حد استاندارد نباشد احتمال گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان افزایش می‌یابد.بنابراین توصیه می‌کنیم، مواردی که باعث گرفتگی لوله فاضلاب می شود را حتما در نظر بگیرید و از انجام آن جدا پرهیز کنید.

 

لوله بازکنی جاده مخصوص گروه فنی درستکار

ویژگیهای گروه فنی درستکار

علت انتخاب گروه فنی درستکار جهت رفع انواع گرفتگی و تخلیه چاه در منطقه جاده مخصوص و مناطق اطراف شامل این موارد است:

  1. داشتن سابقه کار طولانی در این حوزه
  2. ارائه خدمات با کمترین آلودگی حین کار
  3. اعزام سریع کارشناس  به محل
  4. رعایت بهداشت در زمان انجام کار
  5. استفاده از دستگاه‌های مدرن برای رفع گرفتگی‌ها
  6. سرویس دهندگان معتبر و مورد تایید مدیریت گروه
  7. قیمت مناسب و منصفانه ارائه کلیه خدمات
  8. تعهدکاری و پشتیبانی چندماهه مجموعه از مشتریان

گرفتگی لوله‌های فاضلاب یک اتفاق عادی در دنیای آبرسانی و فاضلاب است، و روزانه تعداد زیادی از لوله‌های فاضلاب و چاه‌های صنعتی و خانگی در جاده مخصوص مسدود می‌شود. که نیروهای متخصص ما در گروه فنی درستکار برای پاکسازی و رفع مشکل و تخلیه چاه اعزام می‌شوند. این بدان معناست که بسیاری از شرکت‌ها، با سرویس دهنده‌های مختلف گرد هم آمده‌اند و طبق معمول روزانه تلاش در رفع این مشکلات دارند.

رفع انواع گرفتگی لوله فاضلاب جاده مخصوص فوری

گرفتگی در محل‌های مختلف در مراکز صنعتی و ساختمان‌های اداری و مسکونی انواع مختلفی دارد، که نیاز به رفع سریع آن در هر محلی می‌باشد. که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم:

 

  1. گرفتگی لوله کف‌شور و ناودان پشت بام با قیر، گرد و غبار
  2. گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی مانند: گچ و سیمان، آهک
  3. گرفتگی فاضلاب سیفون آشپزخانه لوله تخلیه ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  4. گرفتگی لوله فاضلاب توالت‌های سنتی و فرنگی
  5. گرفتگی لوله فاضلاب کفشور در حمام و سرویس بهداشتی
  6. گرفتگی لوله پارکینگ و ….

سرویسکاران این مجموعه دارای چندین سال سابقه کار حرفه‌ای و تجربه عملی در زمینه لوله بازکنی جاده مخصوص و تخلیه چاه جاده مخصوص تشخیص ترکیدگی لوله و … می باشند. با توجه به اینکه سرویسکاران ما در سطح شهر و نزدیک محل کار یا منزل شما حضور دارند، در صورت ثبت سفارش در مدت نیم ساعت در محل و آماده خدمت‌رسانی به شما خواهند بود. مطابق با نیاز مشتریان در راستای لوله بازکنی و تخلیه چاه و … در هر ساعت از شبانه روز مصمم هستیم به صورت 24 ساعته و در طول هفته پاسخگوی شما مشتریان گرامی باشیم.

مسدود شدن لوله فاضلاب اتفاقی است، که ممکن است برای هر مکانی رخ دهد. و این مشکل در بیشتر موارد تنها، توسط مراکز معتبر لوله بازکنی جاده مخصوص حل می‌شود. این مشکل زمانی حساس می‌شود، که کل آپارتمان با یک انسداد ساده دچار مشکل شود. یعنی گرفتگی ساده توسط یکی از واحدها ایجاد و این گرفتگی با ورود به لوله‌های فاضلاب اصلی آپارتمان باعث انسداد کلی فاضلاب ساختمان‌های مسکونی اداری و صنعتی  می‌شود.

لوله بازکنی جاده مخصوص گروه فی درستکار

لوله بازکنی جاده مخصوص و تخلیه چاه جاده مخصوص با کیفیت و قیمت مناسب

 برخی از مراکز لوله بازکنی جاده مخصوص با قیمت‌های بسیار پایین و غیرمنطقی سعی در جذب کار دارند. و در شروع انجام کار هزینه‌ها را کاهش می‌دهند و در پایان کار هزینه‌های غیر منطقی و بالایی را از شما دریافت می‌کنند. لوله بازکنی با کیفیت با قیمت مناسب یکی از نیازها و درخواست‌های مشتریان ما می‌باشد. با توجه به ماهیت خدمات لوله بازکنی جاده مخصوص و تخلیه چاه جاده مخصوص که از خدمات بسیار ضروری است، تعداد زیادی از مشتریان به دنبال خدمات رفع گرفتگی لوله سریع، ارزان و فوری هستند. در پاسخ به این نیاز مشتری، سعی شده است خدمات لوله بازکنی ویژه در منطقه جاده مخصوص  که بیشتر مراکز صنعتی مستقر هستند. را با بالاترین کیفیت در کار و منصفانه‌ترین قیمت‌ها تعیین و  قیمت‌گذاری کنیم، تا باعث آسودگی خاطر شما عزیزان در این منطقه صنعتی باشیم.

 

 

خدمات تخلیه چاه جاده مخصوص 

تخلیه چاه جاده مخصوص شامل خدمات مختلفی است، که افراد و مراکزی که در این زمینه فعالیت می کنند بیشتر این خدمات را ارائه می دهند. گروه فنی درستکار آماده ارائه خدمات تخلیه چاه در منطقه جاه مخصوص میباشد که شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. کف سازی، لایروبی و برش چاه فاضلاب
  2. تعیین سن چاه
  3. تخلیه چاه فاضلاب
  4. تخلیه چاه شبانه‌روزی
  5. تشخیص ‌پر شدن چاه‌های فاضلاب
  6. تخلیه چاه با ساکشن و لجن کش
  7. بازدید از چاه برای جلوگیری از نشت
  8. انجام خدمات گل‌شویی با ماشین آلات مخصوص گل شویی و کفشویی

تخلیه چاه جاده مخصوص 24 ساعته بدون تعطیلی

اگر ساختمان قدیمی دارید، باید هر از چند‌گاهی چاه محل سکونت یا کار شما مورد بازبینی قرار گیرد. هنگام بازدید، میزان فاضلاب چاه، نیاز به تخلیه چاه جاده مخصوص ، نشتی چاه فاضلاب و … توسط کارشناسان ما در گروه فنی درستکار مورد بررسی دقیق قرار گرفته و قبل از بروز مشکلات جدی رفع خواهد شد. به این نکته مهم  توجه داشته باشید که تخلیه زودهنگام چاه فاضلاب می‌تواند از هزینه‌های اضافی در این زمینه جلوگیری کند. مراقب باشید برای جلوگیری از پر شدن زودرس چاه فاضلاب رعایت نکات مهمی ضروری است. مراقب باشید، گاهی با وجود اینکه مدتی از حفر چاه فاضلاب می گذرد، باز هم چاه به سرعت پر می‌شود. که بروز این مشکل دلایل مختلفی دارد، این مشکل نیز می‌تواند دردسرها و هزینه های زیادی را به همراه داشته باشد.

 

تخلیه چاه جاده مخصوص گروه فنی درستکار

خدمات تخلیه چاه جاده مخصوص با تانکر آب و لجن کش

در زمان پرشدن چاه فاضلاب باید به سرعت اقدام به تخلیه شود. این کار با کمک ماشین آلات مخصوصی مانند تانکر تخلیه چاه یا پمپ دوغاب، مکش یا ساکشن انجام می‌گردد، تا علاوه بر استفاده مجدد از چاه، خطرات دیگری مانند تخریب یا ریزشرا برای ساکنین نداشته باشد.

معمولاً پس از اتمام کار، در صورتی که توسط سرویسکار حرفه ای مشخص شود، که نیاز به لایروبی چاه یا کف وجود دارد، این کار با تایید مشتری انجام میپذیرد، روشهای تخلیه چاه فاضلاب شامل موارد زیر است:

  1. پمپ لجن‌کش
  2. پمپ آب‌کش
  3. دستگاه مکش

روش تخلیه هر چاه تقریباً یکسان است، اما تنها تفاوت در هزینه انجام کار است. توجه داشته باشید، که برای تخلیه ابتدا باید درب چاه پیدا شود. سپس درب چاه باز شده و شیلنگ تانکر وارد چاه می‌شود، و دستگاه مکش همه مواد زائد داخل چاه را به داخل تانکر کشیده و تخلیه چاه جاده مخصوص می‌کند.

 

تخلیه چاه جاده مخصوص گروه فنی درستکار

بهترین روش تخلیه چاه جاده مخصوص

بهترین روش برای تخلیه چاه های مسکونی و ساختمان ها و برج ها استفاده از پمپ لجن کش است و برای لایروبی چاه بهتر است از نیروی انسانی به گونه‌ای استفاده شود که پس از لجن کشی با تانکر، تیم متخصص به داخل چاه برود. و لایروبی دیواره چاه را انجام دهد و در مرحله آخر در اکثر چاه ها به کف‌تراشی چاه صورت گیرد. در صورتی که با این روش ، چاه تخلیه شود. چاه شما کاملاً تعمیر و بازسازی شده و چاه مانند قبل آب را جذب می‌کند. در هر کجای تهران که هستید با ما در گروه فنی درستکار تماس بگیرید، نزدیکترین تیم تخلیه چاه در کمترین زمان در کنار شما هستیم و مشکل پر شدن چاه شما را حل می کند. تیم‌های تخلیه چاه ما در مناطق مختلف شهر تهران مستقر هستند، و بلافاصله پس از تماس شما جهت ارائه خدمات به محل اعزام می‌شوند. و پس از شناسایی محل باز شدن چاه، آن را بدون آسیب تخلیه می کنند، پس از تخلیه چاه جاده مخصوص ، دهانه را بدون آلودگی می‌پوشانیم و مانند روز اول تمیز تحویل شما می‌دهیم و در صورت نیاز به لایروبی، تعمیر شفت و طوق چاه نیز با هزینه‌ای ناچیز آن را تعمیر می‌کنیم.

قیمت تخلیه  چاه جاده مخصوص 

برای تعیین هزینه تخلیه چاه جاده مخصوص عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود. مراکز مختلف تخلیه چاه با توجه به سابقه، استفاده از تجهیزات مدرن یا قدیمی، نو یا فرسوده، استفاده از پرسنل مجرب و آموزش دیده و با توجه به شهر و موقعیت مکانی، هزینه تخلیه چاه جاده مخصوص تعیین می‌کنند. به عنوان مثال، هزینه تخلیه چاه جاده مخصوص ممکن است با سایر شهرها متفاوت باشد.

 البته به این نکته مهم توجه داشته باشید که قیمت تخلیه چاه جاده مخصوص بستگی به عواملی مانند دلیل پرشدن، قدمت چاه، عمق چاه و محل قرار گیری چاه دارد. و با توجه به نوع و کیفیت خدماتی که ارائه می‌گردد شما عزیزان می‌توانید مرکز مناسبی را انتخاب کنید که قیمت منصفانه ای داشته باشد. مهم‌ترین تفاوت شرکت‌های تخلیه چاه استفاده از تجهیزات مدرن و سرویس‌دهی بهتر است. هرچه تجهیزات و نیروی انسانی تخصصی‌تر و بهتر باشد، کار تخلیه چاه سریعتر صورت می‌پذیرد و رضایت کارفرما بیشتر تامین می‌گردد. تخلیه چاه معمولا به دو صورت مکانیزه و نیمه مکانیزه انجام می‌شود. گروه فنی درستکار در این زمینه یکی از معتبرترین مراکزی است، که آماده ارائه خدمات توسط متخصصین باتجربه و کاربلد در این حوزه با به همراه داشتن تجهیزات مناسب و مدرن در کوتاهترین زمان با قیمت مناسب است.

 

تخلیه چاه جاده مخصوص گروه فنی درستکار

عوامل افزایش قیمت تخلیه چاه

در شرایط خاصی امکان افزایش قیمت وجود دارد، و عوامل مختلفی بر تعیین این هزینه تاثیرگذار است:

  1. در صورتی که تخلیه بیش از یک بار انجام شود، یعنی چاه در چند سرویس تخلیه شود. هزینه خدمات برای هر پر شدن مخزن تانکر در نظر گرفته شود.
  2. زمانی که پس از تخلیه چاه فاضلاب، لایروبی یا صاف کردن کف ضروری باشد، که این امر بعد از اعلام رضایت و نیاز مشتری صورت خواهد گرفت.
  3. اگر چاه نشتی داشته باشد و دیواره نیاز به تعمیر داشته باشد
  4. هزینه یافتن دهانه چاه و بازکردن درب با نرخ تخلیه چاه کاملا متفاوت است
  5. و نکته مهم دیگر داخل یا خارج از تهران بودن محل چاه بر افزایش قیمت موثر است.
  6. هزینه رفت و آمد در مسافت های طولانی و غیرعادی جهت تخلیه مواد زائد

با در نظر گرفتن این شرایط ذکر شده می‌توانید درخواست اعزام سرویسکار با مخزن ساکشن را داشته باشید. در زمان نیاز به تخلیه چاه جاده مخصوص حتما به مواردی که در بالا توضیح داده شده دقت کنید، تا در حین انجام کار مشکلی بین شما و مرکز تخلیه چاه بروز نکند. البته در زمان هماهنگی با کارشناسان ما، در گروه فنی درستکار این توضیحات در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد تا از شرایط کار کاملاً مطلع شوید. و با اطلاعات کامل جهت گرفتن خدمات تصمیم بگیرید، دلیل توضیح کامل شرایط کار فقط به این دلیل است. که ما کار خود را تضمین نماییم و خیال شما را از همه چیز به خصوص کیفیت و قیمت راحت کنیم. برای اطمینان از این امر، پس از اتمام کار، فاکتور رسمی به همراه پشتیبانی چند ماهه برای شما صادر می‌شود. تا در صورت بروز مشکل در مدت کوتاهی بعد از کار اگر مشکل از ناحیه خدمات ما بود بتوانیم خدمات مجدد را به شما ارائه دهیم.

 

تخلیه چاه جاده مخصوص گروه فنی درستکار

تخلیه مکانیزه چاه جاده مخصوص 7 روز هفته

تخلیه چاه جاده مخصوص به صورت مکانیزه سبب می‌شود، تا این کار سریعتر، بهتر، کارآمدتر و با هزینه مناسب‌تری انجام شود. تیم ما در گروه فنی درستکار از تجهیزات مدرن و سیستم‌های جدید برای رفع مشکل پرشدن چاه‌های جاده مخصوص استفاده می‌کنند. استفاده از دستگاههای قدیمی و مستهلک شده علاوه بر این که نمی‌تواند مشکل را به شکلی درست و با کیفیت به انجام برساند. می‌تواند آسیب‌های شدید و پرهزینه‌ای را نیز به شما تحمیل کند، گروه فنی درستکار با کمک تیمی از متخصصین با تجربه در حوزه تخلیه چاه و بکارگیری تجهیزات مناسب و به‌روز آماه ارائه خدمات تخلیه چاه در این منطقه صنعتی به شما عزیزان صنعتگر می‌باشد، با یک تماس در طول شبانه‌روز و تمامی 7 روز هفته ما در کمترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

عوامل تاثیرگذار بر پرشدن چاه جاده مخصوص 

به طور کلی عواملی مانند عمق و قطر چاه، محل نگهداری چاه و نوع زمینی که چاه در آن حفر می‌شود، در پرکردن چاه موثر است. گاهی با ساخت و ساز تعداد طبقات آپارتمان زیاد شده، اما چاه دیگری برای تخلیه فاضلاب در نظر گرفته نمی‌شود. در این حالت ورودی چاه افزایش پیدا کرده و سبب پر شدن سریع چاه در مدت زمان کوتاه می‌گردد، که نیاز به لایروبی و تخلیه سریع چاه می‌باشد. در صورت نیاز به هرگونه خدمات می‌توانید با یک تماس از خدمات تیم ما در گروه فنی درستکار در منطقه جاده مخصوص و مناطق اطراف آن برخوردار گردید.

عوامل تاثیرگذار بر پرشدن چاه شامل این موارد است:

قطر چاه فاضلاب: هرچه قطر چاه کمتر باشد، نفوذپذیری دیواره آن سریع‌تر کاهش می‌یابد و چاه سریع‌تر پر می‌شود.

عمق چاه فاضلاب: اگر عمق چاه مانند قطر چاه کم باشد، نفوذپذیری دیواره چاه کاهش می یابد و انبار سریع‌تر پر شده و باید تخلیه شود.

محل ذخیره چاه: اگر ذخیره سازی در چاه کم باشد، چاه سریع‌تر پر می‌شود و نیاز به تخلیه چاه است.

نوع خاکی که چاه در آن حفر شده: آب چاه فاضلاب از طریق دیواره‌های چاه به زمین‌های اطراف نفوذ می‌کند. اگر زمینی که چاه در آن حفر شده نفوذپذیری کمی داشته باشد، چاه پر می‌شود. البته گاهی خانه‌ای قدیمی در میان بلندمرتبه‌های نوساز گرفتار شده و از آنجایی که بلندمرتبه‌ها زیر بنای عمیقی از بتن دارند. این بتن نفوذپذیری خاک اطراف چاه خانه قدیمی را کاهش داده و در نتیجه چاه به سرعت پر می‌شود.

 

تخلیه چاه جاده مخصوص گروه فنی درستکار

روش تخلیه چاه جاده مخصوص

مراحل تخلیه چاه جاده مخصوص شامل 5 مرحله است که در ادامه توضیحات کاملی را در این زمینه ارائه می‌کنیم:

اولین قدم برای تخلیه چاه از طریق مسیر ویژه و احیای چاه، یافتن درب چاه یا محل چاه است. و بعد از باز شدن روکش چاه با تخریب قسمتی از طوق چاه اقدامات شروع می‌گردد و با برداشتن دیگ چاه و مشخص شدن انتهای چاه، آماده تخلیه می‌شود، و در این در مرحله تخلیه چاه توسط دستگاه تخلیه چاه 6 تن و 12 تن صورت می‌گیرد، که به روش پمپ یا دستگاه مکش چاه تخلیه این خدمات صورت می‌پذیرد.

در مرحله بعد 90 درصد چاه‌های ذخیره سازی نیازمند لایروبی 100 درصد نیروی انسانی است. در این مرحله چاه های فاضلاب توسط کارشناس چاه لایروبی می‌گردد. و در مرحله بعد چاه را برش می‌دهند، که به آن چاه بری می‌گویند. و با استفاده از چاهچین مخصوص 30 تا 50 سانتی متر خاک از کف مخزن چاه خارج و بدنه مخزن برداشته می‌شود. علت این کار این است که چشمه‌های آبی مخلوط با خاک و گل را کاملا باز کند و چاه بتواند چندین سال دوباره کار کند. در این مرحله در صورت نیاز برای جلوگیری از ریزش احتمالی چاه در آینده، به کمک مارپیچ مخزن چاه که سازه‌ای بتنی است، استفاده می‌کنند، که باعث استحکام چاه و جلوگیری از ریزش چاه می‌گردد. و در نهایت با نصب مجدد ظرف و طوق چینی چاه و یا ترمیم قسمت آسیب دیده طوق، چاه کاملاً آماده دربندی خواهد بود.

رفع بوی بد فاضلاب جاده مخصوص 24 ساعته

رفع بوی بد چاه توالت ایرانی و فرنگی در ساختمان کار سختی نیست، اگر با ساختار و عوامل اصلی این بوی بد آشنا باشید. بوی بد فاضلاب ناشی از سولفید هیدروژن و متان گازهای فاضلاب است، که علاوه بر بوی نامطبوع برای سلامتی نیز خطرناک می‌باشد. که با کمک یک کارشناس لوله بازکنی جاده مخصوص خبره و با‌تجربه می توان علت و محل اصلی نشت گازهای زائد سریع پیدا و  برطرف کرد. بوی بد فاضلاب آشپزخانه عمدتاً ناشی از گرفتگی لوله‌هاست‌، این بو می‌تواند ثابت باشد یا فقط در زمان‌های مختلف احساس شود، که می تواند در آشپزخانه، توالت، حمام یا هر جای دیگری از ساختمان احساس شود. ساده ترین راه برای رهایی از این مشکل در خواست اعزام نیرو از گروه فنی درستکار است. ما با سابقه‌ای درخشان و تجربه فراوان در این زمینه آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستیم. ما با داشتن کادری متخصص و مجرب در این زمینه آماده پاسخگویی به مشکلات شما در کمترین زمان ممکن را داریم. تیم ما به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز در این منطقه صنعتی می‌باشد.

علت بوی فاضلاب جاده مخصوص

علت وجود بوی بد فاضلاب در اکثر مناطق و ساختمان‌های مسکونی و اداری و صنعتی وجود عوامل زیر است:

  1. گازهای زائد
  2. کمبود آب در شترگلو
  3. تجمع مواد زائد در شترگلو
  4. پرشدن چاه و لوله فاضلاب

یکی از دلایل بوی بد فاضلاب نشت سولفید هیدروژن به داخل خانه است. میکروارگانیسم‌های بی‌هوازی در چاه شروع به تجزیه مواد موجود در آن می‌کنند، و در نتیجه این فرآیند گازها تولید و از چاه بلند شده و باعث ایجاد بوی بد در لوله‌های فاضلاب می‌گردد. این بو در آشپزخانه، توالت، حمام یا هر جای دیگر ساختمان احساس می شود. نقش اصلی لوله خمیده شترگلو در لوله کشی ساختمان ها جلوگیری از خروج این گازها و از بین بردن بوی نامطبوع فاضلاب است. اما در برخی موارد به دلیل خشکی این لوله گازهایی از آن خارج می شود و باعث بوی بد فاضلاب می‌گرد،. تجمع مواد زائد در خم این لوله به مرور زمان باعث بوی فاضلاب می‌شوند. و یکی دیگر از عواملی که باعث بوی بد فاضلاب در ساختمان می‌شود، پر شدن چاه فاضلاب است. یا اینکه به این دلیل است که چاه فاضلاب به زودی پر شده و بوی فاضلاب از آنجا نشات بگیرد.

تشخیص نشتی و ترکیدگی  لوله فاضلاب جاده مخصوص شبانه روزی

اگر لوله‌های فاضلاب ترکید یا آسیب دید و محل دقیق ترکیدگی یا نشتی مشخص نبود، می‌توان با استفاده از دستگاه‌های نشت یاب، محل دقیق نشتی را شناسایی و تعمیرکرد. هنگام پیدا کردن ترکیدگی لوله فاضلاب، سرعت بسیار مهم است متخصصین ما در گروه فنی درستکار با به همراه داشتن تجهیزات مدرن در این حوزه به شما کمک می‌کنند، آن را سریع و دقیق پیدا کنید و اقدام به رفع مشکل نمایید.

زرد شدن دیوارها یکی از نشانه‌های اصلی ترکیدگی لوله‌های فاضلاب است، و به دلیل کثیف بودن این آب باید در اسرع وقت از نشتی آن جلوگیری شود. گاهی اوقات متوجه رطوبت و نشتی در ساختمان نمی‌شویم و نمی‌دانیم، که در قسمتی از تاسیسات لوله‌کشی ساختمان نشتی وجود دارد. در این صورت نم و رطوبت دیوارها و سقف اولین نشانه نشتی است. قبل از اینکه آب به گچ دیوار آسیب برساند، باید نشتی را متوقف کنید. در صورت بروز این موارد در منزل و محل کار خود می‌توانید، به سرعت با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید. و در خواست اعزام نیرو داشته باشید، ما در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در این منطقه هستیم.اگر سیستم لوله کشی و فاضلاب ساختمان شما قدیمی و پوسیده است و یا استانداردهای روز را ندارد، و هر روز با مشکل رطوبت در دیوارها و سقف مواجه می‌شوید. می‌تواند با کمک ما محل نشتی را با دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله شناسایی کرده و بهترین و ارزان‌ترین راه‌حل را از ما دریافت نمایید.

فنرزنی لوله‌ فاضلاب جاده مخصوص 30 دقیقه ای

گرفتگی فاضلاب آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی و توالت‌های فرنگی و ایرانی یکی از معضلاتی است، که در هر مکانی از محل کار تا منزل می‌تواند، گریبانگیر شما باشد. در صورت بروز این مشکل در هر مکانی از محل زندگی و کار خود می‌توانید با یک تماس از خدمات فنرزنی ما برخوردار گردید.گرفتگی توالت یک مشکل رایج است، که به دلایل زیر رخ می‌دهد. و بهترین و موثرترین راه جهت رفع آن فنرزن برقی است، زیرا قدرت و سرعت بالای این سیستم لوله بازکنی جاده مخصوص می‌تواند هر نوع گرفتگی را با هر شدتی برطرف نماید.

  1. گرفتگی توالت به دلیل افتادن یک جسم سخت در توالت
  2. گرفتگی توالت با مدفوع و فضولات انسانی
  3. گرفتگی توالت فرنگی به دلیل پر شدن چاه توالت
  4. انسداد سیفون آشپزخانه و نیاز به فنر زدن آن
  5. گرفتگی سینک به دلیل تجمع مواد غذایی و باقیمانده های آن، چربی، مو و …
  6. گرفتگی در لوله اصلی فاضلاب ساختمان

در برخی موارد با تمیز کردن لوله‌های زیر سینک ظرفشویی و روشویی مشکل حل می‌شود. اما در برخی موارد مورد به دلیل شدت گرفتگی و عمیقتر بودن حتما باید از فنرزن برقی استفاده شود. در صورت بروز این مشکل اگر به دنبال مراکز فنرزنی معبر هستید میتوانید با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید. ما به همراه تیمی از متخصصین کاربلد در خدمت شما هستیم، سال هاست که گروه ما در زمینه فنرزنی لوله فاضلاب جاده مخصوص و لوله بازکنی جاده مخصوص ، تخلیه چاه جاده مخصوص ، لایروبی فعالیت می‌کند.

لوله بازکنی محدوده جاده مخصوص

لوله بازکنی برادران رحمانی جاده مخصوص ، لوله بازکنی خیابان بیمه یکم . دوم . سوم . چهارم و پنجم ، لوله بازکنی شهید نفیسی اصلی اکباتان جاده مخصوص ، لوله بازکنی بزرگراه ستاری جاده مخصوص ، لوله بازکنی صنایه هواپیمایی ، لوله بازکنی بلوارشیشه مینا جاده مخصوص ، لوله بازکنی خیابان سوم بازارفرش وزرا ، لوله بازکنی مصطفی خمینی شهرفرش ، لوله بازکنی بلوار چوگان غربی استادیوم آزادی ، لوله بازکنی تقاطع بزرگراه آزادگان ، لوله بازکنی علی مرادی بلوار بهنوش جاده مخصوص، لوله بازکنی خیابان 21 بیمه البرز ، لوله بازکنی خیابان 25 موزه ماشینهای تاریخی ایران ، لوله بازکنی بلواردستواره پارک چیتگر جاده مخصوص ، لوله بازکنی کوچه امید کاشی ایرانا ، لوله بازکنی بلوار ایران خودرو جاده مخصوص ، لوله بازکنی چیتگر شمالی خیابان جهاد ، لوله بازکنی احد ، لوله بازکنی ارغوان دوم ، لوله بازکنی چهل و هفتم پاسگاه چیتگر ، لوله بازکنی چهل و نهم شعبه فرش وزرا.

لوله بازکنی خیابان انصار ، لوله بازکنی خیابان پنجاه سوم شعبه شهر فرش ، لوله بازکنی خیابان پنجاه پنجم خودرو سازی سایپا ، لوله بازکنی شهرک سینمایی غزالی ، لوله بازکنی پل دوگاز بلوار کرمان خودرو ، لوله بازکنی اردیبهشت سوم قرقره زیبا ، لوله بازکنی خیابان داروپخش ، لوله بازکنی خیابان شصت و سوم ، لوله بازکنی خیابان شصت و هفتم ، لوله بازکنی خیابان وردآورد ، لوله بازکنی خیابان ولیعصر ، لوله بازکنی پل کاروانسرای سنگی قلعه حسنخان ، لوله بازکنی خیابان بهار3 ، لوله بازکنی خیابان بهار 4 ، لوله بازکنی خیابان بهار 5 ، لوله بازکنی خیابان بهار 6 ، لوله بازکنی خیابان بهار 7 ، لوله بازکنی خیابان بهار 8 ، لوله بازکنی خیابان بهار 9 ، لوله بازکنی خیابان بهار 10 ، لوله بازکنی خیابان بهار 11 .

لوله بازکنی از جنوب جاده مخصوص کرج بزرگراه لشگری

لوله بازکنی خیابان فرودگاه مهرآباد ، لوله بازکنی صنایع هواپیمای ، لوله بازکنی بلوار گلها تهرانسر ، لوله بازکنی خیابان نواب صفوی ، لوله بازکنی خیابان ششم ، لوله بازکنی خیابان قباد ، لوله بازکنی بلوار اصلی تهرانسر ، لوله بازکنی تقاطع بزرگراه آزادگان ، لوله بازکنی خیابان شانزدهم ، لوله بازکنی بلوار دکترعبیدی شهرک استقلال ، لوله بازکنی بلوار نخ زرین تراکتورسازی ، لوله بازکنی خیابان عاشری پمپ گاز cng ، لوله بازکنی جهاد جنوبی ، لوله بازکنی خیابان سپاه اسلام ، لوله بازکنی خیابان دانشگاه ، لوله بازکنی چهار راه ایران خودرو ، لوله بازکنی چیتگر جنوبی شهرک 22 بهمن ، لوله بازکنی خیابان گلستانک ، لوله بازکنی خیابان پنجاه و دوم ، لوله بازکنی بلوار نخل شرکت کرمان خودرو جایگاه گاز شهید کاظمی ، لوله بازکنی خیابان پنجاه و هشتم ، لوله بازکنی بلوار کرمان خودرو ، لوله بازکنی بلوار آذر 5 ، لوله بازکنی خیابان لطیف جباری ، لوله بازکنی خیابان سها ، لوله بازکنی خیابان آذز 3 ، لوله بازکنی خیابان آذریکم ، لوله بازکنی پالایشگاه نفت پارس .

امتیاز دهید
[کل: 15 میانگین: 5]
12 پاسخ
  1. ناز گل
    ناز گل گفته:

    سلام و وقت بخیر تشکر میکنم از گروه فنی درستکارامروز تماس گرفتیم بابت لوله بازکنی جاده مخصوص نیرویی که ارسال کردید بسیار مودب و باتجربه بودن فنرزنی لوله فاضلاب بدون کثیف کاری انجام دادن

    پاسخ
  2. مسلم
    مسلم گفته:

    منم امروز با گروه فنی درستکار تماس گرفتم و از خدمات لوله بازکنی جاده مخصوص جهت فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه استفاده کردم واقعا کاربلد بودن ممنونم

    پاسخ
  3. حسام
    حسام گفته:

    سلام و درود به مجموعه گروه فنی درستکار واقعا کارتون عالیه از خدمات لوله بازکنی جاده مخصوص استفاده کردیم خیلی عالی بود ممنونم

    پاسخ
  4. یحیی
    یحیی گفته:

    سلام منم از خدمات لوله بازکنی جاده مخصوص گروه فنی درستکار استفاده کردم رضایت کامل دارم

    پاسخ
  5. رجبی
    رجبی گفته:

    سلام و خسته نباشید به گروه فنی درستکار بابت خدمت رسانی عالی خدمات لوله بازکنی جاده مخصوص

    پاسخ
  6. محمد امین
    محمد امین گفته:

    سلام تشکر میکنم از گروه فنی درستکار بابت خدمات خوب تخلیه چاه جاده مخصوص

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *