لوله بازکنی جیحون گروه فنی درستکار

لوله بازکنی جیحون گروه فنی درستکار با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه کلیه خدمات لوله بازکنی به اهالی محترم ساکن جیحون آماده خدمت‌رسانی می‌باشد. گرفتگی لوله‌های فاضلاب در هر ساعاتی از شبانه‌روز و ایام تعطیل می‌تواند، سبب بروز مشکل برای اهالی ساکن در ساختمان ایجاد کند. ارائه خدمات رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب در منطقه 10 خیابان جیحون توسط متخصصین باتجربه در گروه فنی درستکار و با استفاده از دستگاه های پیشرفته انجام می‌شود. لوله بازکنی جیحون توسط نیروهای فعال و 24 ساعته ما در این مجموعه به بهترین شکل ممکن و با کیفیت بالا صورت می‌پذیرد. موارد مورد نیاز شما با حداقل آلودگی و رعایت نکات بهداشتی انجام شده و بعد از انجام عملیات محل به طور کامل شستشو شده و به مالکان تحویل داده خواهد شد. شما عزیزان و ساکنین محترم خیابان جیحون در صورت نیاز در تمام ایام هفته با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید، و تقاضای بازدید و اعزام نیرو داشته باشید. همچنین می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز جهت مشاوره رایگان و دریافت راهنمایی با ما در تماس باشید.

شماره تماس لوله بازکنی خیابان جیحون: 0912-967-80-99
شماره تماس لوله بازکن در خیابان جیحون: 0910-756-70-40
مدت زمان سرویس دهی خدمات لوله بازکنی: 7 روز هفته بدون تعطیلی شبانه روزی
ضمانت لوله بازکنی جیحون: تحویل لوله باز شده 100% تضمینی
لوله بازکنی جیحون فوری

لوله بازکنی جیحون فوری

لوله بازکنی جیحون فوری

خدمات لوله بازکنی خیابان جیحون به صورت شبانه‌روزی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به صورت تمام وقت توسط گروه فنی درستکار به شما اهالی محترم ساکن جیحون ارائه میگردد. مدیریت این مجموعه فنی جهت رفاه حال شما عزیزان با راه اندازی خدمات تمام وقت به دنبال تلاش در جهت رفاه و آسایش شما عزیزان می‌باشد.

انواع خدمات لوله بازکنی خیابان جیحون به صورت 24 ساعته با سه شیفت کاری، بدون یک روز تعطیلی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد. رفع گرفتگی لوله با دستگاه‌های لوله بازکن جدید و با فنرهای مناسب برای هر محل و کاملا تمیز به صورت اصولی صورت خواهد گرفت.

خدمات لوله بازکنی جیحون

خدمات فنرزنی لوله‌های فاضلاب با دستگاه‌های لوله بازکنی جیحون توسط متخصصین گروه فنی درستکار شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. فنرزنی لوله فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی جیحون
  2. رفع گرفتگی و فنرزدن روشویی سرویس بهداشتی  جیحون
  3. رفع گرفتگی و فنرزدن لوله فاضلاب حمام جیحون
  4. برطرف کردن گرفتگی و فنرزنی لوله‌ فاضلاب آشپزخانه
  5. فنرزدن کفشور حیاط، بالکن، حیاط خلوت جیحون
  6. رفع گرفتگی و فنرزنی لوله پشت بام و ناودان
  7. رفع انسداد و فنرزنی لوله کفشور پارکینگ  جیحون
  8. رفع انسداد و فنرزدن لوله فاضلاب شهری اگو
  9. بیرون آوردن اجسام از فاضلاب توالت جیحون
  10. درآوردن حلقه و زیورآلات از فاضلاب حمام
  11. خارج کردن موبایل و تلفن همراه از توالت
  12. رسوب‌زدایی و لایروبی لوله فاضلاب توالت و حمام
  13. رفع گرفتگی‌های سخت گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان
  14. فنرزنی و لوله بازکنی لوله فاضلاب با رسوبات سنگین
  15. لوله بازکنی و رفع انسداد لوله فاضلاب با ریشه درخت
  16. گرفتگی لوله فاضلاب با انواع مصالح ساختمانی

کلیه خدمات لوله بازکنی جیحون و فنرزنی انواع لوله‌های فاضلاب را به کادر مجرب ما در گروه فنی درستکار بسپارید. تا با ابزارهای مدرن روز به صورت 100% تضمینی مشکلات پیش آمده را برطرف نمایند. کارشناسان ما سخت‌ترین نوع انسداد لوله فاضلاب را در کمترین زمان بدون آسیب و بدون حفاری حل خواهند کرد.

 

فنرزنی و لوله بازکنی جیحون

فنرزنی و لوله بازکنی جیحون

فنرزنی و لوله بازکنی جیحون

در ابتدا توضیح مختصری در مورد دستگاه پرکاربرد فنرزن بدهیم، که در برخی موارد به سیم زنی هم معروف است. تا شما عزیزان تا حدی با روش کار این ابزار تقریبا همه کار آشنا شوید. فنرزن برقی یکی از دستگاه‌های بسیار قوی و پرسرعت در بین تجهیزات لوله بازکنی جیحون است، که به دلیل نحوه حرکت خاص آن در درون لوله‌های فاضلاب قادر به لایروبی و رسوب‌زدایی دیواره‌های لوله است . که به دلیل حجم کوچک و قابل حمل بودن مورد استقبال متخصصین لوله بازکنی قرار گرفته است، و توانایی بازگشایی انواع گرفتگی‌ها را با هر شدت و نوعی را دارد. ما در گروه فنی درستکار مجرب‌ترین لوله بازکنی‌های خود را در منطقه 10 خیابان جیحون مستقر کرده‌ایم، تا در صورت درخواست شما در اسرع وقت آنها را به منزل شما اعزام کنیم، تا مشکل را سریعا برطرف نمایند. همچنین ما این خدمات را با قیمت مناسب و منصفانه و با پشتیبانی چند ماهه ارائه می‌دهیم.

 

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب جیحون

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب جیحون

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب جیحون

مهم‌ترین علت گرفتگی لوله‌های فاضلاب ، افتادن اشیاء و ورود مواد زائد و زیاد شدن حجم رسوبات تولید شده در مرور زمان است. که گرفتگی در مکان‌های مختلف ساختمان دلایل مختلفی دارد، مثلا دلیل گرفتگی در لوله سینک آشپزخانه ورود چربی به همراه خرده مواد غذایی و یا مو، نخ داندان است. دلیل گرفتگی حمام افتادن صابون، رشور، در شامپو، مو به همراه چربی صابون ایجاد رسوب کرده و سبب تنگی مسیر شده است. یا افتادن اشیائی مانند خمیر دندان، سوییچ ماشین، گوشی و غیره که می‌تواند سبب بروز انسداد در توالت‌های فرنگی و سنتی گردد. در صورتی که با این مشکل روبرو شدید نگران نباشید، تنها با یک تماس با گروه فنی درستکار مشکل خود را حل کنید. متخصصین ما در منطقه 10 خیابان جیحون، بعد از تماس شما و اعلام نیاز به اعزام نیرو در کمترین زمان در کنار شما خواهند بود. متخصصین ما به طور تمام وقت آماده ارائه خدمات لوله بازکنی جیحون به شما عزیزان و اهالی محترم این منطقه هستند.

 

فنرزنی جیحون

فنرزنی جیحون

مسدود شدن لوله‌های فاضلاب در هر ساعتی از شبانه‌روز و ایام هفته، می‌تواند دردسرساز و بسیار ناراحت کننده باشد. مخصوصا زمانی که بروز این اتفاق در ساعات پایانی شب و یا تعطیلات رسمی بروز کند، برای رفع این مشکل باید از افراد متخصص و مراکز معتبر در این حوزه درخواست کمک نمایید. گروه فنی درستکار در تمام ایام سال و به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته، آماده ارائه خدمات مورد نیاز شما عزیزان ساکن در منطقه جیحون هستند. برای رفع مشکلات، نیروهای فعال ما از دستگاه‌های مناسب استفاده می‌کنند. و بعد از بررسی دقیق محل و علت و نوع گرفتگی به سرعت اقدام به برطرف کردن مشکل خواهند کرد. تمامی خدمات ارائه شده توسط متخصصین ما با کیفیت بالا، تضمینی صورت می‌پذیرد.

 

در اکثر موارد هنگام مواجه با مشکل گرفتگی لوله در زمان تماس اولین سوال از ما این است . که آیا نیاز به کندن محل مورد نظر است، و یا این کار آلودگی زیادی دارد. باید بگوییم که خیر به دلیل استفاده از دستگاه‌های جدید و پرقدرت در بیشتر موارد نیاز به تخریب محل نیست مگر این که گرفتگی خیلی خاص و غیرقابل برطرف کردن با این ابزار باشد. و نکته بعدی در جواب به میزان آلودگی در محیط این است، که نکات بهداشتی حین کار توسط متخصصین ما رعایت می‌شود. خدمات با کمترین آلودگی و در نهایت بعد از اتمام کار محل کاملا تمیز به شما تحویل داده خواهد شد. فنرزن برقی با حالت چرخشی در لوله با کمترین میزان آلودگی در محیط مسیر را باز می‌کند.

هزینه لوله بازکنی جیحون

هزینه خدمات لوله بازکنی در سرتاسر تهران یکسان است، و فقط بستگی به فاکتورهایی دارد. که ممکن است باعث تفاوت قیمت در محل‌های مختلف شود. عواملی که می‌تواند بر تعیین قیمت تاثیر گذار باشد شامل این موارد است:

  1. محل گرفتگی در دسترس باشد یا نه، یعنی اگر محل قرارگیری مناسب نباشد می‌تواند باعث بالا رفتن هزینه شود
  2. نوع و شدت گرفتگی لوله فاضلاب، که ساده باشد یا سخت که هرکدام هزینه خاص خود را دارد
  3. عمق لوله و متراژ فنر استفاده شده جهت رفع انسداد لوله فاضلاب
  4. نوع و روش مناسبی برای رفع گرفتگی توسط متخصص انتخاب می‌شود
  5. مدت زمانی که کارشناسان جهت رفع گرفتگی اقدام می‌کنند

و موارد دیگری که بعد از بررسی دقیق توسط کارشناسان مشخص شده و به شما عزیزان اعلام می‌گردد. ما در گروه فنی درستکار در تلاش هستیم، تا خدماتی باکیفیت و باهزینه مناسب را به شما عزیزان در تمام نقاط تهران مخصوصا در منطقه 10 خیابان جیحون، و محله‌های منتهی به آن ارائه دهیم. در صورت بروز هرگونه مشکلی ما به صورت تمام وقت و در کوتاه‌ترین زمان در کنار شما خواهیم بود.

رفع گرفتگی راه آب پشت بام جیحون

گرفتگی لوله ناودان و راه‌آب پشت‌بام معمولا در اثر باران و در فصول سرد، مانند پاییز و زمستان رخ می‌دهد. برای رفع گرفتگی ناودان باید علت دقیق گرفتگی را مشخص کنیم، و بعد از آن اقدام به برطرف کردن آن نماییم. بعد از مسدود شدن ناودان و کف‌شور وقتی باران شروع می‌شود، تمام مواد زائد موجود بر روی پشت‌بام مانند خس و خاشاک، غبار، خرده‌های پوشال کولرها و …با باران وارد ناودان شده و سبب انسداد این محل خروجی آب می‌گردند. که بی‌توجه به این مشکل می‌تواند باعث بروز نم در سقف ودیوارهای ساختمان شود، و هزینه تعمیر را به شما عزیزان تحمیل کند. در صورت بروز این مشکل شما عزیزان در هر زمانی حتی هنگام بارش باران‌های شدید می‌توانید، از گروه فنی درستکار درخواست اعزام نیرو داشته باشید تا مشکل به سرعت برطرف شود. و از خسارت‌های احتمالی به ساختمان شما جلوگیری شود، این مشکل بوسیله دستگاه‌های مناسب به سرعت برطرف خواهد شد.

 

خارج کردن اشیا از توالت جیحون

خارج کردن اشیا از توالت جیحون

خارج کردن اشیا از توالت جیحون

افتادن اشیاء در توالت در هر زمان و ساعتی یکی از بدترین اتفاقاتی است، که ممکن است برای همه افراد اتفاق بیفتد. در صورت بروز این مشکل متخصصین ما در گروه فنی درستکار می‌توانند اشیاءی مانند: طلا، حلقه، گوشی، کلید، گردنبند، ریموت و غیره را به سرعت و با ضمانت از لوله خارج کنند. توجه داشته باشید پس از افتادن اجسام در توالت از کشیدن سیفون و ریخت آب و دستکاری آن جدا خودداری فرمایید. تا متخصصین ما بعد از حضور در محل بتوانند بی‌دردسر و با استفاده از ابزار مناسب مانند گیره‌های مخصوص و یا دستگاه مکش، آن را از لوله خارج و به شما عزیزان تحویل دهند. به هیچ عنوان سعی نکنید تا با دست اجسام را خارج کنید، زیرا قطر لوله 12 اینچ و طول آن 70 سانتی متر است ممکن است دست شما در آن گیر کند. و شما با مشکلی جدی‌تری مواجه شوید، در صورت بروز مشکل در هر ساعت از شبانه‌روز و ایام تعطیلی رسمی شما عزیزان می‌توانید از خدمات نیروهای فعال ما در گروه فنی درستکار برخوردار گردید.

فنرزدن گرفتگی لوله آشپزخانه جیحون

بروز گرفتگی در فاضلاب آشپزخانه در هر ساعتی از شبانه‌روز می تواند دردسر بزرگی باشد. که در ادامه ما به نشانه‌های بارز گرفتگی اشاره می‌کنیم:

  1. ایجاد کف در سینک و کفشور آشپزخانه
  2. کند تخلیه شدن آب
  3. بوی بد از کف آشپزخانه

چربی‌ها و مواد زائد غذایی پس از شستن ظروف وارد لوله شده، و به دیواره های لوله فاضلاب می‌چسبند. و در سبب تنگی در مسیر لوله‌های فاضلاب شده، و لوله آشپزخانه را مسدود می‌کند. در صورت بروز مشکل در این محل با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید، تا متخصصین ما در کمترین زمان مشکل را برطرف کنند.

 

امتیاز دهید
[کل: 5 میانگین: 5]
1 پاسخ

تعقیب

  1. […] الله کاشانی، لوله بازکنی بلوار فردوس و بلوار ارمکام، لوله بازکنی جیحون از جمله مناطق مهم صادقیه هستند، که تحت پوشش کامل […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *