گروه فنی درستکار

لوله بازکنی زنجان با تیمی از متخصصین با تجربه طولانی در حوزه لوله بازکنی زنجان و تخلیه چاه استان زنجان ، در کلیه مناطق و محله‌های این شهر آماده ارائه خدمات می‌باشد. رفع گرفتگی انواع لوله‌های فاضلاب در مکان‌های مختلف از جمله حمام، آشپزخانه، توالت و …. و همچنین تخلیه چاه فاضلاب منازل و مراکز تجاری، اداری و صنعتی توسط کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد. کلیه خدمات ارائه شده بوسیله این گروه فنی در شهر زنجان با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز در تمام طول شبانه‌روز و ایام تعطیل انجام می‌گیرد.

شماره تماس لوله بازکنی زنجان: 09129678099
لوله بازکنی شهر زنجان شبانه روزی می باشد؟ بله 24 ساعته بدون تعطیلی 7 روز هفته
قیمت لوله بازکنی زنجان چقدر است؟ لوله بازکنی زنجان با نرخ نامه دولتی انجام می شود

در صورت مواجه شدن با مشکل انسداد فاضلاب ساختمانهای اداری و مسکونی در تمامی مناطق زنجان کافیست با ما تماس بگیرید. و درخواست اعزام نیرو را به همکاران ما در پشتیبانی اعلام نمایید. تا در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شده و اقدام به مشکل نمایند.

مدیریت این گروه فنی جهت رفاه حال شما عزیزان ساکن در شهر و حومه زنجان خدمات بدون تعطیلی و شبانه‌روزی را با کادری مجرب فراهم آورده است. هر زمانی که شما عزیزان و شهروندان عزیز با مشکل روبرو شدید به سرعت به این خدمات دسترسی داشته باشید. کارشناسان این گروه فنی تمامی خدمات را با رعایت اصول بهداشتی و گارانتی خدمات و حداقل آلودگی انجام خواهند داد، و در انتهای کار محل مورد نظر را به طور کامل تمیز کرده و به مشتری تحویل می‌دهند.

لوله بازکنی و فنرزنی استان زنجان

گروه فنی درستکار در سرتاسر شهر زنجان و حومه آماده ارائه خدمات لوله بازکنی زنجان و فنرزنی لوله فاضلاب با تضمین صدرصدی می‌باشد. متخصصین ما کلیه خدمات مورد نیاز شما عزیزان را با قیمتی مناسب و با سرعت بالا توسط فنرزن برقی بدون آسیب به سیستم لوله‌کشی در محل‌های مختلف مانند فنرزنی لوله توالت ایرانی ، فنرزنی لوله کفشور حمام، فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه ، فنرزنی لوله کفشور بالکن، فنرزنی لوله پشت بام ، فنرزنی لوله کفشور پارکینگ و …. کاملا تمیز و با رعایت نکات بهداشتی و ضد عفونی کامل محل انجام خواهند داد.

این خدمات با استفاده از ابزار آلات مخصوص و مناسب با نوع مشکل پیش آمده صورت خواهد گرفت. فنرزن برقی که یکی از دستگاه‌های قوی و پرسرعت در بین تجهیزات لوله بازکنی زنجان است. جهت رفع انواع گرفتگی لوله در هر محلی با هر شدتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، این سیستم به دلیل حرکت دورانی در لوله فاضلاب می‌تواند سبب لایروبی کامل لوله از رسوبات چسبنده در دیوراه لوله‌ها شود.

متخصصین ما با بیش از 15 سال سابقه کاری و توانایی بکارگیری انواع تجهیزات لوله بازکنی زنجان در خدمت شما شهروندان هستند، و آماده خدمت‌رسانی در تمام مناطق زنجان در کمتر از 20 دقیقه می‌باشند، شما عزیزان در هر کجای شهر زنجان که ساکن هستید در هر ساعتی از شبانه روز با ما تماس بگیرید. باید به این نکته مهم اشاره داشته باشیم که در زمان فنرزنی توالت‌های فرنگی جهت جلوگیری از آسیب به سرامیک آن از پوشش مناسب بر روی فنر استفاده می‌شود.

 

خدمات لوله بازکنی زنجان

خدمات لوله بازکنی زنجان

خدمات لوله بازکنی زنجان

متخصصین ما در گروه فنی درستکار کلیه خدمات ارائه شده به شما عزیزان را با پشتیبانی چندماهه جهت رفاه حال شما عزیزان و زیر نظر اتحادیه لوله بازکنی زنجان انجام می‌دهند. تیم کارشناسان ما در سراسر استان زنجان با استفاده ازابزارآلات روز به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته حتی در ایام تعطیلات رسمی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان و شهروندان محترم شهر زنجان می‌باشد. این گروه فنی دارای شعباتی در زنجان می‌باشد، که تمامی خدمات ارائه شده را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا انجام می‌پذیرد.

 

لوله بازکنی شهر زنجان فوری

لوله بازکنی شهر زنجان فوری

لوله بازکنی شهر زنجان فوری

متخصصین ما در حوزه خدمات لوله بازکنی زنجان و تخلیه چاه در شهر زنجان به شرح زیر می‌باشد:

  1. خارج کردن اشیاء از چاه فاضلاب
  2. رفع گرفتگی و فنرزنی توالت فرنگی و ایرانی زنجان و حومه
  3. برطرف کردن گرفتگی راه آب حمام و پارکینگ زنجان
  4. رفع گرفتگی و فنرزدن لوله آشپزخانه، تراس، حیاط، حیاط خلوت
  5. تخلیه کامل چاه در سریع ترین زمان ممکن در کل شهر زنجان
  6. رفع انسداد انواع چاه فاضلاب در شهر زنجان وحومه
  7. رفع گرفتگی انواع لوله‌های سیمانی سخت، بتن، پلیکا
  8. رایزرهای اصلی و فرعی و اگوی شهری
  9. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

 

تخلیه چاه فاضلاب زنجان فوری

تخلیه چاه فاضلاب زنجان فوری

تخلیه چاه فاضلاب زنجان فوری

در صورت علائم پر شدن چاه فاضلاب در تمامی مناطق و محله‌های شهر زنجان می‌توانید با گروه فنی درستکار لوله تماس حاصل فرمایید.

خدمات ارائه شده در حوزه تخلیه چاه توسط کارشناسان ما در شهر زنجان شامل این موارد است:

  1. تخلیه چاه با پمپ دستگاه مکنده در استان زنجان
  2. تخلیه چاه تعطیلات رسمی شهر زنجان و حومه
  3. تخلیه چاه با تانکرهای بزرگ و کوچک
  4. تخلیه چاه شبانه روزی در تمام نقاط زنجان

در صورت نیاز قبل از انجام خدمات، همکاران ما هزینه خدمات را در زمان تماس به مشتریان اعلام می‌کنند. و پس از درخواست اعزام نیرو و ارائه خدمات هماهنگی‌های لازم انجام شده و متخصصین شروع به کار خواهند کرد.

تخلیه چاه با پمپ دستگاه مکنده

تخلیه چاه با پمپ مکنده یک روش موثر برای خالی کردن چاه‌های عمیق و برداشتن آب، گل، یا مواد دیگر از آنها است. این فرآیند با استفاده از دستگاهی به نام مکنده یا پمپ مکنده انجام می‌شود. در زیر، توضیحی اجمالی از نحوه عملکرد این دستگاه ارائه می‌دهم:

  1. دستگاه مکنده: دستگاه مکنده یا پمپ مکنده، یک وسیله‌ی مکانیکی است که می‌تواند مایعات، گل و غلات، مواد غیر جامد، و حتی گاز را از چاه یا منبع دیگری مانند رودخانه، دریا و… خارج کند. این دستگاه معمولاً دارای یک موتور قدرتمند و مکانیزم جذب و انتقال مواد است.
  2. نحوه عملکرد: برای تخلیه چاه با مکنده، ابتدا دستگاه مکنده به منبع آب یا محل نگهداری مواد قرار می‌گیرد. سپس لوله‌ها و شلنگ‌های مخصوص از دستگاه مکنده به داخل چاه یا سوراخ قرار داده می‌شوند.
  3. جذب مواد: دستگاه مکنده با قدرت موتور خود، مواد موجود در چاه را جذب می‌کند. این مواد می‌توانند آب، گل، ماسه، خاک و یا سایر مواد جامد باشند. دستگاه مکنده توانایی مکش و انتقال مواد را دارد که از طریق لوله‌ها به بیرون از چاه یا منبع دیگری هدایت می‌شوند.
  4. خالی کردن چاه: مواد جمع‌آوری شده از چاه، از طریق لوله‌ها به خارج از چاه یا محل مورد نظر مانند یک مخزن موقت یا محل دیگر تخلیه می‌شوند. در صورتی که هدف اصلی تخلیه چاه، برداشت آب باشد، این آب معمولاً برای مصارف مختلف مانند آبیاری، تامین آب شهری، یا صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از دستگاه مکنده برای تخلیه چاه‌ها و برداشت مواد از منابع طبیعی نقش مهمی در تأمین منابع آب و تسهیل فرآیندهای مختلف در صنایع و کشاورزی دارد. این دستگاه‌ها با توجه به نیاز و اندازه چاه‌ها، در انواع و اندازه‌های مختلف موجود هستند

تخلیه چاه فاضلاب شهر زنجان

تخلیه چاه فاضلاب شهر زنجان

تخلیه چاه فاضلاب شهر زنجان

گروه فنی درستکار در طول سال و ایام تعطیلات رسمی با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده ارائه خدمات به شما شهروندان عزیز زنجانی می‌باشد. علل مهم در گرفتگی چاه توالت افتادن اجسام مختلف مانند ساعت، سوییچ، زیورآلات و طلا، نواربهداشتی و ….. است، یکی دیگر از موارد مهمی در انسداد لوله فاضلاب توالت‌های فرنگی و سنتی مشکل در قطر لوله سیفون توالت‌ها است.

در برخی موارد که اشیاء ارزشمندی به درون چاه فاضلاب سقوط کرده است، باید به سرعت از درون لوله خارج شود. رفع هرکدام از این موارد با توجه به شدت گرفتگی نیاز به تجهیزات مناسب و بررسی دقیق از طرف کارشناسان این حوزه دارد. در صورت نیاز به این خدمات می‌توانید با همکاران ما در پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

در برخی موارد گرفتگی توالت‌ها پس از بازسازی، دچار گرفتگی می‌شود. ممکن است مقداری شن و ماسه را در فاضلاب بریزد و منجر به مسدود شدن آن شود. که در صورتی که مدت زیادی از ورود این مواد به درون لوله نگذشته باشد، به سرعت توسط واتر جت که یکی از دستگاه‌های پرقدرت است، و با فشار شدید آب فعال می‌گردد به سرعت رفع خواهد شد.

 

هزینه لوله بازکنی شهر زنجان

هزینه لوله بازکنی شهر زنجان

هزینه کلیه خدمات لوله بازکنی در سرتاسر شهر و حومه زنجان با تخفیف برای مشتریان انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید، که تعیین قیمت خدمات لوله بازکنی زنجان به موارد مختلفی بستگی دارد.

موارد تاثیر گذار در قیمت لوله بازکنی زنجان:

 

محل قرار گیری چاه فاضلاب در ساختمان
گرفتگی براثر وجود لجن و رسوبات سفت و شدید
روش بکارگرفته شده جهت برطرف کردن انسداد
شدت و سختی انسداد در لوله فاضلاب
نوع و علت گرفتگی لوله فاضلاب
طول زمان انجام کار توسط تکنسین
سایز و طول فنر بکار رفته جهت رفع انسداد
گرفتگی به علت وجود مصالح ساختمانی در چاه فاضلاب
تعداد لوله‌های فاضلاب مسدودشده در ساختمان
تعداد فنرزنی جهت رفع گرفتگی

متخصصین ما بعد از بررسی موارد ذکر شده در بالا هزینه خدمات را محاسبه و به شما اعلام می‌کنند. و در صورت رضایت شما اقدام به رفع مشکل خواهند کرد. متخصصین ما در پشتیبانی در هر ساعتی از شبانه‌روز و به صورت تمام وقت آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند. گرفتگی لوله‌ها علاوه بر ایجاد بوی بد و نامطبوع می‌تواند محل تجمع انواع موجودات موذی مانند سوسک‌ها باشد.

 

بیرون آوردن اشیا از چاه فاضلاب زنجان

بیرون آوردن اشیا از چاه فاضلاب زنجان

بیرون آوردن اشیا از چاه فاضلاب زنجان

شاید در برخی موارد در حین استفاده از سرویس بهداشتی ممکن است، محتویات جیب و یا وسایل همراه شما مانند موبایل و سوییچ و اشیاء ارزشمندی مانند طلا و جواهر به درون چاه فاضلاب سقوط کند. و نیاز باشد که به سرعت خارج شود در صورت بروز این اتفاق در هر ساعت از شبانه‌روز و روزهای تعطیل می‌توانید با گروه فنی درستکار در شهر زنجان تماس حاصل فرمایید.

در خواست اعزام نیرو به همراه تجهیزات را داشته باشید، نکته مهمی که حتما باید مورد توجه قرار دهید این است که در صورت افتادن اجسام از ریختن آب به درون لوله خودداری کنید. و در صورت نابلدی هرگز اقدام به خارج کردن آن با دست یا روش‌های خانگی نکنید. زیرا ممکن است که باعث از دسترس خارج شدن و افتادن آن به عمق بیشتر بشود. متخصصین ما بعد از تماس شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه‌روز به سرعت و به همراه تجهیزات لازم جهت بیرون آوردن اجسام در کنار شما عزیزان و شهروندان عزیز ساکن در شهر و حومه زنجان خواهند بود.

بیرون اوردن موبایل از فاضلاب

دراوردن موبایل یا هر اشیاء دیگری که به طور تصادفی در چاه فاضلاب گم شده‌اند، به دلیل محدودیت‌های مکانیکی و بهداشتی چالش‌های خود را دارد و ممکن است به نظر می‌آید کار ساده‌ای نباشد. اما با رعایت احتیاط‌ها و استفاده از ابزار مناسب می‌توان این کار را انجام داد.

مراحل دراوردن موبایل از چاه فاضلاب:

  1. ایمنی: قبل از هر کاری، حتماً ایمنی خود و دیگران را در اولویت قرار دهید. از کندن چاه فاضلاب، وارد شدن به داخل آن یا انجام هرگونه عملیات تخلیه بدون تجهیزات ایمنی پرهیز کنید.
  2. کندن یا کشیدن از بیرون: اگر موبایل به عمق کمی در چاه فاضلاب گم شده‌است و قابل دسترسی است، می‌توانید از ابزارهایی مانند قلاویز یا کشیدن آن از بیرون استفاده کنید. در صورتی که از ابزارها استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که اندازه و قوی بودن آنها کافی است تا وزن موبایل را تحمل کنند.
  3. استفاده از پمپ مکنده: در صورتی که موبایل به عمق زیادی در چاه فاضلاب گم شده‌است، بهتر است از پمپ مکنده مشابه روش تخلیه چاه که در پاسخ قبلی توضیح داده شد، استفاده کنید. این روش ممکن است نیاز به مهارت و تجهیزات ویژه داشته باشد و بهتر است از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.
  4. مشاوره و کمک از کارشناسان: در مواردی که موبایل به عمق بسیار زیادی گم شده‌است و کشیدن آن از چاه فاضلاب با مشکلات فنی و مکانیکی مواجه خواهد شد، بهتر است از کارشناسان مجرب یا شرکت‌های مخصوص در این زمینه کمک بگیرید. آنها با تجهیزات و تکنیک‌های خاص، می‌توانند موبایل را با حداقل خطر بهداشتی و با کمترین آسیب به دیگر اجزای چاه فاضلاب دراورده.

 

رفع گرفتگی فاضلاب با مصالح ساختمانی زنجان

رفع گرفتگی فاضلاب با مصالح ساختمانی زنجان

رفع گرفتگی فاضلاب با مصالح ساختمانی زنجان

در برخی موارد ریختن مصالح ساختمانی در لوله‌های فاضلاب میت‌واند سبب گرفتگی در آن میشود. که معمولا در زمان باسازی و ساختمان و یا ساختمانهایی که به تازگی ساخته شده است بروز می‌کند. که در این شرایط می‌تواند باعث بروز مشکل در زندگی روزمره اهالی آن گردد.

در صورت بروز این مشکل از خدمات متخصصین ما در هر ساعت و زمانی برخوردار گردید. رفع این نوع گرفتگی براساس شدت و نوع آن بوسیله تجهیزات مدرن و مختلفی انجام می‌شود. در صورتی که زمان زیادی از ورود مواد به درون لوله گذشته باشد با فنرزن برقی و یا دستگاه کمپرسور اقدام به رفع آن می‌شود. اما در برخی موارد به دلیل شدت گرفتگی و گذر زمان مجبور به کندن محل و تعویض لوله هستیم. کارشناسان ما در هر ساعتی از شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در هر منطقه و محله‌ای در شهر زنجان خواهند بود.

رفع گرفتگی راه آب پشت بام زنجان

پارکینگ در ساختمان‌ها از محل‌های پرتردد است، که به دلیل رفت و آمد خودروها و ورود انواع مواد زائد در راه آب آن ممکن است دچار انسداد شود. و بالا زدن آب در این محل اهالی ساختمان را با مشکلات جدی روبرو کند، در صورت بروز این اتفاق بلافاصله با گروه فنی درستکار تماس گرفته و تقاضای اعزام نیرو به محل را داشته باشید. تا متخصصین ما بعد از بررسی علت و شدت مشکل به سرعت اقدام به رفع آن نمایند.

راه آب و ناودان پشت بام که به منظور تخلیه آبهایی که بر اثر بارش باران در این محل جمع می‌شود تعبیه شده است. در صورت هر گونه مشکلی در این محل خروج آب با مشکل روبرو می‌شود و می‌تواند به سقف و دیوارهای ساختمان خسارت وارد کند.

علت گرفتگی راه اب پشت بام

علت اصلی بروز این اتفاق در این محل ورود گردوخاک و شن ماسه، یا ورود شاخ و برگ درختان یا ورود پوشال کولر، و ورود قیر در زمان ایزوگام پشت بام یا آب شدن قیر براثر تابش آفتاب و گرمای شدید که سبب آب شدن و روان شدن آن به درون راه آب و ناودان می‌شود است. در صورت بروز هر کدام از ان موارد و انسداد کامل در این محل از گروه فنی درستکار درخواست اعزام نیرو داشته باشید.

متخصصین ما حتی در زمان بارش شدید باران هم جهت رفع مشکلات پیش آمده در کنار شما عزیزان ساکن در شهر زنجان و حومه آن خواهند بود. شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه‌روز و ایام تعطیل می‌توانید از خدمات مورد نیاز خود توسط کارشناسان ما برخوردار گردید. رفع هر کدام از این موارد نیاز به دستگاه و روش خاص خود دارد، که معمولا بهترین و مناسب‌ترین وسیله جهت رفع تمامی این موارد استفاده از فنرزن برقی است. زیرا قدرت و سرعت بالا و همچنین قدرت رسوب‌زدایی این دستگاه می‌تواند هر نوع گرفتگی با هر شدتی را برطرف نماید.

جمع بندی: در صورت گرفتگی لوله یا چاه فاضلاب در منطقه فلاح اگر با روش‌های خانگی قابل رفع نبود حتما با نمایندگی تماس بگیرید.در سریع ترین زمان ممکن در تمام روزهای هفته تکنسین‌های ما برای رفع مشکل در محل شما در منطقه فلاح اعزام گردند.

 

امتیاز دهید
[کل: 13 میانگین: 5]
6 پاسخ
  1. رسول
    رسول گفته:

    سلام و درود سپاس فراوان از نمایندگی لوله بازکنی زنجان گروه فنی لوله بازکنی درستکار👏👏👏

    پاسخ
  2. ایرج محمدی
    ایرج محمدی گفته:

    سلام و درود خدمت مجموعه لوله بازکنی درستکار مشکل گرفتگی لوله فاضلاب حمام داشتیم محدوده گلشهر که تو گوگل لوله بازکنی زنجان و سرچ کردم رضایت کامل دارم از اینکه شما رو انتخاب کردم، کادری خوش قول و ماهر 👏👏👏

    پاسخ
  3. امیر رسولی
    امیر رسولی گفته:

    سپاس فراوان از نمایندگی لوله بازکنی زنجان گروه فنی لوله بازکنی درستکار بابت باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب سرویس ایرانی، همکارتون خیلی خوش اخلاق و کاربلد بودن🙏👌

    پاسخ
  4. امید محمدی
    امید محمدی گفته:

    تشکر از نمایندگی لوله بازکنی زنجان گروه فنی لوله بازکنی درستکار رضایت کامل دارم از خدماتتون🙏👏

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *