لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی درستکار

لوله بازکنی ستارخان در منطقه 2 شهرداری تهران یکی از مناطقی است، که جهت ارائه کلیه خدمات لوله بازکنی زیر نظر متخصصین باتجربه و فعال نمایندگی لوله بازکنی ستارخان می‌باشد. بروز گرفتگی در لوله‌های فاضلاب در هر مکانی از ساختمان‌های مسکونی و اداری ممکن است، در هر روز و ساعتی از شبانه‌روز بروز کند. که وقوع این اتفاق در هر محلی می‌تواند مشکلات زیادی از جمله بالا آمدن پساب و فاضلاب، بوی نامطبوع و …. شود.

که منجربه بروز اختلال در رفت و آمد اهالی و ساکنین در این ساختمان‌ها گردد، و سبب بروز مشکل در انجام کارهای روزمره و استفاده از این مکان‌ها شده و باعث آزار و اذیت شود. شما عزیزان ساکن در این منطقه از شهرداری تهران و کلیه محلات منتهی به این خیابان در صورت بروز هرگونه انسداد در لوله‌های فاضلاب محل زندگی و کار خود می‌توانید، به سرعت با مراکز و شرکت‌های لوله بازکنی تماس حاصل فرمایید.

لوله بازکنی ستارخان شبانه روزی

نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی درستکار به صورت تمام وقت و در طول شبانه‌روز آماده دریافت تماس و پاسخگویی به شما عزیزان هستند. و در صورت نیاز به نیروی لوله بازکن در ستارخان در کمترین زمان ممکن متخصصین را به همراه تجیزات مدرن و مناسب به محل و آدرس اعلام شده توسط شما عزیزان اعزام خواهند نمود. باید در اینجا به این نکته مهم اشاره کنیم، که کلیه خدمات مورد نیاز شما عزیزان ساکن در منطقه ستارخان با تخفیف عالی و پشتیبانی دائمی جهت آرامش خاطر شما عزیزان صورت می‌پذیرد.

شماره تماس مدیر نمایندگی لوله بازکنی ستارخان 0912-967-80-99
شماره تماس مستقیم لوله بازکنی  ستارخان 0910-756-70-40
ساعات کاری چاه بازکنی ستارخان 24 ساعته 7 روز هفته بدون تعطیلی
آیا رفع گرفتگی چاه فاضلاب کثیف کاری دارد؟!!! خیر، لوله بازکنی به صورت 100% بهداشتی انجام می شود
آیا لوله بازکنی در ستارخان تضمینی می باشد؟!!! بله، 100% تضمینی با ارائه فاکتور رسمی


فنرزنی فاضلاب ستارخان با ارائه فاکتور

دستگاه ژنراتور فنرزنی برقی لوله فاضلاب یکی از روش‌های مرسوم در بین انواع روش‌ها و تجهیزات لوله بازکنی ستارخان است. در اکثر موارد مورد استفاده شرکت‌ها و کارشناسان لوله بازکنی ستارخان قرار می‌گیرد. که باید بگوییم که علت بکارگیری این وسیله توسط مراکز و متخصصین لوله بازکنی در ستارخان سرعت و قدرت به همراه توانایی رسوب‌تراشی و لایروبی این دستگاه پرکاربرد است.

این وسیله که توسط یک موتور الکتریکی فعال می‌شود، سبب حرکت دورانی و چرخشی در لوله فاضلاب می‌گردد. که علاوه بر خرد کردن و باز کردن مسیر در کمترین زمان ممکن منجربه تراشیدن رسوبات ایجاد شده در دیواره لوله‌های فاضلاب که در مدت زمان طولانی تولید شده است می‌شود. این دستگاه پرتوان و پرسرعت جهت رفع انواع گرفتگی در لوله‌های فاضلاب با هر شدتی و سختی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رفع انواع گرفتگی با فنرزن برقی

  • بازکردن لوله و فنرزنی چاه فاضلاب سرویس بهداشتی شامل توالت‌های فرنگی، ایرانی، روشویی در خیابان ستارخان
  • فنرزنی لوله فاضلاب‌های موجود در آشپزخانه شامل فاضلاب کفشور، لوله تخلیه ماشین ظرفشویی، لباسشویی، سینک در ستارخان
  • رفع گرفتگی چاه فاضلاب حمام و فنرزنی کفشور لوله حمام در ستارخان
  • بازکردن چاه فاضلاب و کفشور پارکینگ، فنرزنی لوله پشت بام ، تراس، حیاط خلوت، بالکن، حیاط و … در ستارخان
  • رفع گرفتگی لوله اصلی رایز و اگوی شهری در ستارخان
  • خارج کردن اشیاء ارزشمند مانند ساعت مچی، طلا و جواهرات، گوشی همراه، سوییچ و … در ستارخان
  • باز کردن گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی مانند قیر، سیمان، گچ، آهک و … در ستارخان
  • لوله بازکنی انواع فاضلاب شبانه‌روزی، فوری، بدون تعطیلی خیابان ستارخان

کلیه موارد ذکر شده در بالا با ارائه فاکتور و به صورت تضمینی توسط متخصصین حرفه‌ای و باتجربه ما در گروه فنی درستکار به سرعت با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مناسب صورت می‌پذیرد. در صورت نیاز به دریافت هرگونه خدماتی در این حوزه می‌توانید در هر ساعتی به صورت تمام وقت با همکاران ما با نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید، و در خواست دریافت مشاوره رایگان و یا اعزام نیرو به محل مورد نظر را داشته باشید.

باز کردن گرفتگی چاه فاضلاب ستارخان

باز کردن گرفتگی چاه فاضلاب ستارخان

باز کردن گرفتگی چاه فاضلاب ستارخان

گرفتگی توالت های فرنگی و ایرانی (سنتی) یکی از معضلاتی است، که در هر ساختمانی بروز می‌کند. که به علت‌های مختلف اتفاق می‌ افتد، از جمله افتادن اشیاء مختلف مانند صابون، محتویات جیب لباس شما در زمان استفاده از این محل مانند ساعت مچی، گوشی تلفن همراه، سوییچ ماشین، زیورآلات و …. افتادن نوار بهداشتی و دستمال توالت، ژیلت و غیره که می‌تواند منجربه گرفتگی با شدت‌های مختلف در این محل گردد.

البته در اکثر موارد تنگی و کم بودن قطر لوله سیفون این محل‌ها سبب گیر افتادن اجسام و گرفتگی در این محل می‌شود. که جای هیچگونه نگرانی نیست، زیرا کارشناسان نمایندگی لوله بازکنی ستارخان با استفاده از دستگاه‌های مختلف لوله بازکنی مخصوصا فنرزنی برقی که مناسب جهت رفع انواع گرفتگی است.

به سرعت مشکل را برطرف خواهند نمود، در صورتی که جسم با ارزشی وارد این محل شده باشد، توسط گیره و یا دستگاه مکش آن را خارج خواهند کرد. یکی از بدترین نوع گرفتگی در توالت‌ها افتادن نوار بهداشتی است، زیرا این نوارها دارای بافت بسیار خاصی هستند. که در ارتباط با مایعات به سرعت حجیم شده و بافت بسیار سختی را ایجاد می‌کنند، که می‌تواند منجربه انسدادهای شدید در مسیر شود.

و در صورتی که مدت زمان زیادی از وقوع آن گذشته باشد، کار بسیار سخت‌تر است. و در برخی موارد حتی فنرزن برقی قادر به رفع آن نیست، و در صورت نیاز مجبور به برداشتن توالت فرنگی و یا کندن کاسه توالت سنتی شویم تا بتوانیم مسیر را بازگشایی نماییم.

رفع گرفتگی بدون تخریب

اما شما عزیزان نگران نباشید، متخصصین نمایندگی لوله بازکنی ستارخان تلاش می‌کنند، تا بدون تخریب و با استفاده از تجهیزات دیگر مانند واترجت، کمپرسور تراکم هوا، و یا دستگاه مکنده مشکل را رفع کنند. در صورتی که رفع نشود در نهایت اقدام به کندن و یا برداشتن کاسه خواهد شد، نکته دیگر در زمینه استفاده از فنر جهت رفع گرفتگی توالت‌های فرنگی این است.

که نگران آسیب به سرامیک کاسه فرنگی نباشید، جهت جلوگیری از بروز این مشکل از روکش‌های مخصوص بر روی فنر استفاده می‌شود. تا هیچگونه آسیبی به آن وارد نشود، در صورت نیاز به دریافت خدمات جهت رفع گرفتگی سرویس بهداشتی با ما در تماس باشید.

لوله بازکنی فاضلاب آشپزخانه ستارخان

لوله بازکنی فاضلاب آشپزخانه ستارخان

لوله بازکنی فاضلاب آشپزخانه ستارخان

بروز انسداد در محل‌هایی مانند آشپزخانه که یکی از محل‌های پرتردد در محل کار و منزل است، می‌تواند امور روزمره را بامشکل مواجه کند. و باید به سرعت و در کمترین زمان ممکن برطرف شود. در صورت بروز مشکل در این محل با نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید.

و با اعلام مشکل و آدرس فوری و در کمتر از 20 دقیقه همکاران ما را در کنار خود داشته باشید. علل متعددی منجربه گرفتگی در لوله‌های فاضلاب و خروجی در این محل می‌شود. از جمله این موارد و مهمترین آنها ورود چربی اضافه ظروف و مواد غذایی زائد است، که به مرور در مسیر لوله فاضلاب سینک و ماشین ظرفشویی ایجاد رسوبات چرب و سختی می‌کند. که در نهایت و تکرار استفاده از این محل‌ها باعث بسته شدن کامل مسیر خروج آب می‌شود.

مورد دیگر گرفتگی در لوله فاضلاب و تخلیه ماشین لباسشویی است، که معمولا به علت ورود پرز لباس‌ها و محتویات جیب‌ها و ملزومات آنها منجربه انسداد در این محل می‌گردد. که به دلیل استفاده مداوم و ورود این مواد زائد بعد از مدتی دچار گرفتگی خواهد شد، کفشور آشپزخانه هم که یکی از محل‌های خروج آب در زمان شستشوی کف آشپزخانه است.

با ورود زباله و مواد زائد طی مدت طولانی ممکن است، دچار گرفتگی شود. که تمامی این موارد توسط فنرزن برقی به سرعت در کمتر از 20 دقیقه برطرف خواهد شد. با کمترین میزان آلودگی و استفاده از فنر مجزا به همراه پاکسازی کامل محل بعد از اتمام کار، متخصصین ما در تمام ایام سال در خدمت شما عزیزان ساکن در این منطقه هستند.

خدمات لوله بازکنی کفشور حمام ستارخان

خدمات لوله بازکنی کفشور حمام ستارخان

خدمات لوله بازکنی کفشور حمام ستارخان

از دلایل مهم در مسدود شدن کفشور حمام افتادن اشیاء مختلف مورد استفاده در این محل و ورود مو به درون این لوله تخلیه است. که به مرور زمان و با همراه شدن چربی مواد شوینده مورد استفاده در این محل می‌تواند رسوبات سختی در مسیر خروج آب ایجاد شود. که به طور کامل مسیر را بسته و شما را با مشکل بالا آمدن آب در این محل مواجه کند. افتادن صابون، روشور، در شامپو و ….. توسط فنرزن برقی قابل رفع است.

هر زمان از ایام سال و شبانه‌روز که با این مشکل مواجه شدید، می‌توانید با نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی درستکار تماس گرفته و در خواست دریافت خدمات نمایید. متخصصین ما به صورت تمام و قت و بدون تعطیلی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان ساکن در این منطقه هستند.

لوله بازکنی ناودان و کفشور پشت بام ستارخان

لوله بازکنی ناودان و کفشور پشت بام ستارخان

لوله بازکنی ناودان و کفشور پشت بام ستارخان

گرفتگی فاضلاب پشت بام از مشکلاتی است که  در زمان بارش باران و برف و یا ریختن آب بر سطح پشت بام متوجه آن میشویم. عدم توجه به تمیز کردن و جمع آوری زباله های موجود در این مکان که شامل شاخه و برگ درختان، شن و ماسه، مصالح ساختمانی مانند سیمان و قیر و غیره و یا افتادن اجسام مختلف و خرده های پوشال کولرهای آبی موجود در آنجا است.

میتواند بعد از ریخته شدن آب و بارش های به سمت ناودان و کفشور پشت بام روان شده و سبب بسته شدن مسیر عبور آب گردد. و بی توجهی به رفع این مشکل میتواند به مرور منجربه نشت آب به سقف ساختمان و یا دیوارهای آن شود.  و هزینه های سنگین تخریب و تعمیر این محلها را به شما عزیزان تحمیل نمایید.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب پشت بام

معمولا با بازدیدهای مرتب و پاکسازی این محل تا حد زیادی میتوانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید. در برخی موارد در زمان تعمیرات و یا ایزوگام کردن پشت بام ممکن است، براثر بی احتیاطی مقداری سیمان و یا قیر وارد ناودان و یا فاضلاب خروجی شود. یا به دلیل تابش نور مستقیم خورشید در فصل تابستان و گرم شدن شدید ایزوگام قیر ذوب شده و وارد این محلها شده و مسیر تخلیه آب را به طورکامل مسدود نماید. در صورت مشاهده گرفتگی در این مکان باید هر چه سریعتر اقدام به رفع آن شود. در صورت عدم موفقیت به وسیله روشهای خانگی جهت رفع مشکل میتوانید با نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی درستکار تماس گرفته و درخواست کمک نمایید.

ما در نمایندگی لوله بازکنی ستارخان در تمام طول شبانه روز و ایام تعطیل آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. متخصصین ما بعد از تماس شما همشهریان گرامی ساکن در این منطقه به سرعت و فوری در محل حاضر و با بکارگیری تجهیزات مناسب و مدرن اقدام به رفع مشکل خواهند نمود.

به دلیل این که پشت بام از مکانهایی در ساختمانها اداری و مسکونی است، که بین تمامی اهالی ساختمان مشترک میباشد. بعد از اتمام خدمات لازم است، که فاکتور به مدیران ساختمان ارائه شود، تا جهت تعیین سهم هر کدام از ساکنین از آن استفاده شود. شما عزیزان در صورت نیاز به دریافت فاکتور میتوانید درخواست صدور فاکتور را از متخصصین ما کهدر محل حاضر هستند را داشته باشید.

بازکردن لوله فاضلاب شهری ستارخان

بازکردن لوله فاضلاب شهری ستارخان

بازکردن لوله فاضلاب شهری ستارخان

با افزایش جمعیت و مصرف بالای روزانه در جهان، نیاز به سیستم شبکه فاضلاب یک امر کاملا ضروری است. انسداد منهول و اگو یکی از مسائلی است، که اگر به موقع به آن رسیدگی نشود، می تواند منجربه بروز مشکلاتی برای شما شود. گرفتگی فاضلاب‌های موجود در ساختمان و اگوها به دلایلی مانند مشکل اصولی نبودن سیستم لوله کشی و نبود شیب استاندارد برای در زمان نصب و ریختن مصالح ساختمانی و غیره بروز کند. در صورت بروز این مشکل حتما با مراکز لوله بازکنی تماس گرفته و درخواست اعزام نیرو داشته باشید. کارشناسان نمایندگی لوله بازکنی ستارخان به صورت 24 ساعته آماده خدمترسانی به شما عزیزان ساکن در این منطقه می‌باشند.

نشانه های گرفتگی فاضلاب

از نشانه‌های مهم گرفتگی اگو یا منهول فاضلاب اصلی پس‌زدن آب فاضلاب از طریق لوله‌های تخلیه موجود در ساختمان و کند تخلیه شدن آن است. بوی نامطبوعی از فاضلاب سینک، توالت، حمام یا آشپزخانه یکی دیگر از علائم انسداد در سیستم فاضلاب شهری است. زمانی که تخلیه آب با صدای زیاد انجام می‌شود، می‌تواند یکی از نشانه‌های دیگرگرفتگی در فاضلاب اصلی باشد. در برخی موارد ورود ریشه درختان موجود در حیاط ساختمان یا جلوی در ساختمان منجربه مسدود شدن فاضلاب باشد، زیرا ریشه درخت باعث شکستن لوله شده و عبور آب با مشکل مواجه شده است.

بالا آمدن سطح آب در توالت‌ها و گرفتگی‌های مکرر در ساختمان که حتی در زمان استفاده از یکی از فاضلاب‌ها مکان‌های دیگر دچار سرریز آب می‌شود. بالا و پایین رفتن سطح آب در توالت‌ها و بوی نامطبوع از فاضلاب حیاط هم یکی دیگر از علائم انسداد است. دقت داشته باشید که این علائم را به هیچ وجه نادیده نگیرید، به دلیل اینکه قسمتی از لوله اگو در بیرون از ساختمان قرار دارد. مشاهده مواردی مانند بوی بد، وجود لکه‌هایی بر روی چمن علامت گرفتگی در این محل است. زیرا اگو شامل دو بخش است، که قسمتی از آن در داخل ساختمان شما و قسمتی در بیرون از آن قرار دارد. که هزینه گرفتگی در قسمت داخلی بر عهده مالک ساختمان و بیرونی به عهده شهرداری و آب و فاضلاب است.  در صورت مشاهده این مشکل از خدمات کارشناسان ما در این حوزه به صورت 24 ساعته برخوردار گردید.

 

رفع گرفتگی لوله فاضلاب ستارخان

رفع گرفتگی لوله فاضلاب ستارخان

رفع گرفتگی لوله فاضلاب ستارخان

در زمان بروز گرفتگی در هر مکانی در منزل یکی از دغدغه‌ها مشتریان میزان آلودگی ایجاد شده در زمان رفع انسداد است. بهتر است بگوییم که جای هیچ نگرانی نیست. متخصصین نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی درستکار بوسیله فنرزن برقی بدون کندن و تخریب محل به سرعت با کمترین میزان آلودگی مشکل گرفتگی درهر مکانی در محل کار و زندگی شما را برطرف خواهند کرد.

و نکته دیگر تمامی نیروهای فعال ما موظف هستند، که در پایان کار محل مورد نظر را کامل تمیز به شما عزیزان تحویل دهند. و نکته مهم دیگر که باید متذکر بشویم این است که، جهت رفع گرفتگی در هر محلی از فنر مربوط به آن محل استفاده می‌شود.

یعنی از فنر توالت جهت آشپزخانه استفاده نمی‌شود، که در زمان تماس شما عزیزان با پشتیبانی و اعلام محل گرفتگی کارشناسان زمان اعزام به آدرس فنر مناسب همان محل را به همراه خواهند داشت. ما به صورت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان ساکن ستارخان و محلات منتهی به آن هستیم.

بیرون آوردن اشیا از چاه فاضلاب ستارخان

بیرون آوردن اشیا از چاه فاضلاب ستارخان

بیرون آوردن اشیا از چاه فاضلاب ستارخان

یکی از اتفاقات ناراحت کننده که ممکن است، در زمان استفاده از سرویس بهداشتی در محل کار و منزل برای هر کسی بروز کند. افتادن اشیاء مختلف و باارزش در این محل است. مانند گوشی موبایل، گردنبند، حلقه ازدواج، سوییچ ماشین، ساعت مچی که حتما باید از چاه فاضلاب خارج شود. در برخی موارد که این اشیاء در ابتدای سیفون است، که با روش‌های خانگی مانند گیره‌هایی که با رخت آویز که به شکل قلاب می‌کنیم خارج شود. اما زمانی که این اشیاء در عمق بیشتری افتاده باشد، نیاز به دریافت کمک از مراکز معتبر لوله بازکنی و افراد باتجربه در این حوزه همچنین استفاده از دستگاه‌های مناسب است.

نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی درستکار به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به شما در این زمینه هستیم. در صورت بروز این اتفاق در هر ساعتی از شبانه‌روز و ایام تعطیل با همکاران ما در پشتیبانی این مرکز فنی تماس حاصل فرمایید. تا نیروهای تمام وقت ما به همراه گیره‌های مخصوص و در صورت نیاز دستگاه مکش در محل حاضر شوند، و مشکل را برطرف نمایند.

نکته مهمی که حتما باید یادآور شویم این است که، در زمان افتادن اشیاء در فاضلاب از ریختن آب و دستکاری آن جدا خودداری فرمایید. زیرا ممکن است باعث سقوط آن به عمق بیشتر و یا گیرکردن دست شما و آسیب جدی به آن شود.

بیرون اورد گوشی از فاضلاب

وقتی گوشی موبایل یا هر دستگاه دیگری به طور ناخواسته در فاضلاب افتاده باشد، باید با دقت و احتیاط بسیار اقدام کنید. در اینجا چند مرحله اصلی را برای رفع این مشکل آورده‌ام:

۱. آرامش خود را حفظ کنید: اولین چیزی که باید انجام دهید، آرامش خود را حفظ کنید. افتادن گوشی در فاضلاب می‌تواند موجب نگرانی شما شود، اما با آرامش عمل کنید

۲. اجازه ندهید به فاضلاب فشار آب اعمال شود :اگر می‌توانید دستگاه را با ایمنی بیشتری بیرون بکشید. به‌خصوص اگر زمان افتادن به فاضلاب کم بوده باشد، این اقدام را برای جلوگیری از تماس با آب‌های آلوده انجام دهید. اما اگر قادر به بیرون کشیدن آن نیستید یا خودتان را در معرض خطر انداخته‌اید، این کار را انجام ندهید.

۳نکته پایانی: بیرون اوردن گوشی از چاه فاضلاب یک اقدام حساس است و انجام آن نیازمند تخصص می‌باشد بهترین راه حل، تماس با تکنسن های ما در گروه فنی درستکار است که به این نوع مشکلات مسلط هستند. پس از بیرون آوردن گوشی، به پیشگیری در آینده توجه کنید تا از تکرار این مشکلات جلوگیری شود

لوله بازکنی مصالح ساختمانی ستارخان

لوله بازکنی مصالح ساختمانی ستارخان

لوله بازکنی مصالح ساختمانی ستارخان

گرفتگی با مصالح ساختمانی معمولا در زمان تعمیر و باسازی و نوسازی در ساختمان‌ها اتفاق میوفتد. که سبب بسته شدن مسیر لوله‌های فاضلاب در کف حمام، آشپزخانه، فنرزنی لوله کفشور پارکینگ ، پشت بام و فنرزنی لوله توالت‌ ایرانی شود. که باید به سرعت برطرف شود، در صورت بروز این مشکل در هر کدام از این محل‌ها می‌توانید با نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی درستکار در ستارخان تماس حاصل فرمایید.

تا در کمترین زمان ممکن و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته مشکل را برطرف نماییم. ورود قیر در زمان انجام ایزوگام در پشت بام و کف محل‌هایی مانند آشپزخانه، حمام و توالت سبب گرفتگی در این محل‌ها می‌شود. و یا ورود سیمان که در زمان کاشی‌کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی دیگر از این موارد است، که در صورتی که مدتی طولانی از آن گذاشته باشد.

کار را کمی برای متخصصین سخت خواهد کرد، البته با استفاده از دستگاه‌های مختلف مانند فنرزن برقی، واترجت و کمپرسور تراکم هوا قابل رفع هستند. اما ممکن است در برخی موارد که زمان زیادی گذشته باشد، این دستگاه‌ها نتواند مشکل را برطرف نمایند. یا به دلیل قدرت بالای دستگاه لوله‌ها دچار شکستگی شده باشند، که به ناچار باید محل تخریب و لوله‌ها تعویض گردد.

متخصصین ما تمام تلاش کار خود را می‌کنند که کاملا ایمن و صحیح با کمترین آسیب و بدون کندن محل مشکل را برطرف نمایند. هر زمان نیازمند دریافت خدمات فنی در این حوزه هستید، می‌توانید با پشتیبانی نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی درستکار تماس گرفته و مشکل را اعلام و درخواست اعزام نیرو داشته باشید.

محدوده نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی درستکار

 با توجه به دسترسی های عالی منطقه ستارخان همین امر سبب شده پس از تماس مشتریان سرویسکاران لوله بازکن نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی درستکار در کمترین زمان ممکن به صورت اورژانسی از نقاط زیر ارسال کنیم:

برق آلستوم، تهران ویلا، شهر آرا، دریان نو، بزرگراه جلال آل احمد، خیابان آزادی، بزرگراه شهید چمران، بزرگراه یادگار امام، خیابان بهبودی، خیابان نصرت، خیابان حبیب الله و … .

از دیگر نمایندگی های گروه فنی درستکار در تهران به لوله بازکنی هنگام ، لوله بازکنی صادقیه ، لوله بازکنی خیابان ولیعصر ، لوله بازکنی بهشتی و … اشاره کرد.

امتیاز دهید
[کل: 52 میانگین: 5]
31 پاسخ
  1. سلیمانی پور
    سلیمانی پور گفته:

    بهترین لوله بازکنی ستارخان بی شک گروه فنی لوله بازکنی درستکار هستش که خدمات رسانی عالی دارند. مشکل گرفتگی لوله توالت فرنگی منزل رو بدون کثیف کاری خیلی سریع رفع کردند تشکر میکنم🙏👏

    پاسخ
  2. علیرضا امامی
    علیرضا امامی گفته:

    سلام بنده هم از نمایندگی لوله بازکنی ستارخان جهت باز کردن راه آب تراس نیرو درخواست کردم، نیروی جوان ارسال کردند بسیار با تجربه بودن و خوش اخلاق زحمت کشیدن فنرزدن تشخیص دادن که سیمان هست داخل زانویی سیمان هارو بیرون آوردن و دوباره ۱۵ متر فنرزدن و مسیر کاملا باز شد. تشکر ویژه میکنم از مجموعه خوب لوله بازکنی درستکار 🙏👏👏👏

    پاسخ
  3. شبنم محمدی
    شبنم محمدی گفته:

    وقتتون بخیر منم ماه پیش با نمایندگی لوله بازکنی ستارخان تماس گرفتم بابت رفع بوی بد فاضلاب سرویس های بهداشتی و لوله های فاضلاب آشپزخانه، لوله بازکن برای منزل ارسال کردن و با فنرزنی لوله های فاضلاب و با ریختن مواد شوینده بوی بد فاضلاب و رفع کردن با تشکر و سپاس فراوان.

    پاسخ
  4. محسن زمانی
    محسن زمانی گفته:

    لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی درستکار بهترین انتخاب بود، نیرویی که ارسال میکنند خیلی زود میان و خوش اخلاق با ظاهری تمیز و آراسته هستند. کارشون هم حرف نداره در کل من که رضایت کامل دارم موفق و پیروز باشید.

    پاسخ
  5. نوید سلیمانی
    نوید سلیمانی گفته:

    چقد خوبه که نمایندگی لوله بازکنی ستارخان فعال هستش تو محل، لوله رایزر اصلی ساختمان دچار گرفتگی شد و فاضلاب از طبقه اول بالا میزد. بنده مدیر ساختمان هستم بلافاصله با مجموعه گروه فنی لوله بازکنی درستکار تماس گرفتیم و سریع اومدن و اقدام به فنرزنی کردن و کلی هم رسوب از تو لوله با ابزاری که داشتن بیرون آوردن و با ریختن چند مرتبه سطل آب خیال ما رو هم راحت کردن خدا خیرشون بده خیلی ممنونیم 🌷🙏

    پاسخ
  6. امید شربتی
    امید شربتی گفته:

    سلام، امشب که هوا بارونی هست من با چند تا شرکت لوله بازکنی تماس گرفتم و گفتن ۱ الی ۲ ساعت زمان میبره تا لوله بازکن ارسال کنند، ولی با نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی درستکار تماس گرفتم کمتر از نیم ساعت اومدن فنرزنی لوله پشت بام رو به خوبی رفع کردند. خیلی ممنونم ازتون که با دادمون رسیدین ❤️🌹🌹🌹

    پاسخ
  7. شاه بیگی
    شاه بیگی گفته:

    منم از لوله بازکنی ستارخان این مجموعه نیرو درخواست کردم بابت فنرزنی چاه فاضلاب توالت فرنگی که کارشون حرف نداشت، بدون خرابی بدون اینکه سرویس رو جا به جا کنند یا آسیبی برسونن با فنر و روکش فنر گرفتگی رو رفع کردن تشکر میکنم موفق و موید باشید👏🌹🙏

    پاسخ
  8. مهدی سلطانی
    مهدی سلطانی گفته:

    تشکر میکنم از نمایندگی لوله بازکنی ستارخان بابت خدمات بسیار خوبتون

    پاسخ
  9. حسن رضایی
    حسن رضایی گفته:

    فنرزنی لوله فاضلاب پارکینگ را فنر بلند خیلی عالی انجام شد ممنونم از نمایندگی لوله بازکنی ستارخان

    پاسخ
    • گروه فنی درستکار
      گروه فنی درستکار گفته:

      سلام آقای درویش عزیز قیمت لوله بازکنی ستارخان بستگی به نوع شدت گرفتگی لوله داره که پس از تشخیص نوع گرفتگی توسط لوله بازکن به شما قبل از انجام فنرزنی اعلام می شود.

      پاسخ
  10. علی روحی
    علی روحی گفته:

    با نمایندگی لوله بازکنی ستارخان جهت فنرزنی چاه فاضلاب کفشور آشپزخانه تماس گرفتم همکارتون زود اومدن و با فنر تقریبا ۱۲ متری مشکل گرفتگی رو رفع کردن، بعد از فنرزنی و جمع کردن دستگاه و فنر سینک ظرفشویی رو پر از آب کردن و یهو تخلیه کردن کشش و تخلیه عالی شد.

    پاسخ
  11. کیوان آقایی
    کیوان آقایی گفته:

    سلام منم از نمایندگی لوله بازکنی ستارخان این مجموعه خدمات دریافت کردم، فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه خیابان باقرخان خیلی عالی انجام شد.

    پاسخ
  12. حسین پور
    حسین پور گفته:

    سلام تشکر میکنم از مجموعه خوب نمایندگی لوله بازکنی ستارخان نیرویی که ارسال کردید واقعا کارشون رو به نحو احسن انجام دادن رضایت کامل دارم ازتون❤️👏

    پاسخ
  13. پروانه رجبی
    پروانه رجبی گفته:

    سلام منم از لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی درستکار خدمات دریافت کردم و راضی هستم از اینکه بسیار بهداشت و رعایت کردند و از ماسک و دستکش حین انجام باز کردن چاهک کفشور حمام استفاده کردن، و اینکه زباله هایی که از لوله بیرون آوردن رو هم داخل نایلون ریختن و کثیف کاری نداشتن. در کل بازم عالی بودن

    پاسخ
  14. امیر علی کریمی
    امیر علی کریمی گفته:

    سلام و درود یه تجربه خوبی بود که از لوله بازکنی ستارخان این مجموعه استفاده کردم، احسنت رضایت کامل دارم از همکارتون که به خیابان باقرخان ارسال کردید. بسیار کاربلد و خوش اخلاق بودن خیلی هم تمیز بود کارشون 🙏

    پاسخ
  15. حسین جعفر
    حسین جعفر گفته:

    سلام جا داره یه تشکر ویژه کنم از نمایندگی لوله بازکنی ستارخان گروه فنی لوله بازکنی درستکار بابت خدمت رسانی فوق العاده ایی که در محل دارید، مشکل گرفتگی لوله پشت بام داشتیم هوا هم با اینکه بارونی بود من فکر نمیکردم که اون لحظه نیرو ارسال کنید تا اینکه تماس گرفتم و آدرس دادم همکارتون به زحمت افتادن و تشریف آوردن با اینکه مشکل گرفتگی لوله هم متاسفانه سخت بود. بالاخره با فنر بلندی که همراهشون بود فنرزدن و گرفتگی رفع شد. یک دنیا ممنون 🙏👏👏👏

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *