لوله بازکنی شهرک گلستان - درستکار

گروه فنی درستکار آماده ارائه خدمات لوله بازکنی شهرک گلستان در منطقه 22 تهران می‌باشد. متخصصین ما در تمامی محله‌های اطراف منتهی به این منطقه آماده خدمت‌رسانی به اهالی محترم ساکن در منطقه می‌باشد. عمده ترین مشکلات سیستم فاضلاب: گرفتگی انواع لوله‌های فاضلاب، فنرزنی لوله توالت ایرانی ،و رفع گرفتگی توالت فرنگی، پر شدن چاه، افتادن اجسام در چاه توالت، انتشار بوی بد فاضلاب، فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه ، گرفتگی لوله سیفون زیر سنیک آشپزخانه، لوله تخلیه لباسشویی و ظرفشویی، فنرزنی لوله فاضلاب حمام، گرفتگی لوله روشویی سرویس بهداشتی، گرفتگی کف‌شور پارکینگ، گرفتگی ناوادن پشت بام و ….. است. کارشناسان ما با به همراه داشتن تجهیزات فنی به روز و پیشرفته آماده ارائه خدمات در غرب تهران و منطقه 22 هستند.

شماره لوله بازکنی شهرک گلستان (شهرک نفت)  09129678099 + مستقیم سرویسکار: 09107567040
زمان حضور لوله باکن در شهرک گلستان چقدر است؟! پس از دریافت آدرس پستی 10 دقیقه ایی لوله بازکن اعزام می شود.

کلیه خدمات لوله بازکنی همراه با ارائه فاکتور و به صورتی تضمینی و با کیفیت بالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد. گرفتگی لوله به هر دلیلی که بروزکرده باشد همکاران ما بعد از بررسی دقیق و مشخص شدن علت توانایی برطرف کردن آن را دارند. در صورت نیاز به خدمات جهت اعزام با شماره موجود در سایت تماس بگیرید. گروه فنی درستکار با استخدام تکنسین‌های حرفه‌ای و سرویس کاران مجرب در زمینه خدمات لوله بازکنی شهرک گلستان مفتخر است که بیش از 15 سال در کنار شما شهروندان تهرانی بوده و هم اکنون آماده خدمت‌رسانی به تمامی مناطق 22 گانه در تهران می‌باشد.

 

لوله بازکنی شهرک گلستان غرب تهران شبانه روزی - درستکار

لوله بازکنی شهرک گلستان غرب تهران شبانه روزی

گرفتگی فاضلاب یکی از مشکلاتیست که هر لحظه ممکن است، در هر ساختمانی پیش بیاید. این مشکلات معمولاً به دلیل شیب نامناسب و بالا بودن چاه که سبب کاهش سرعت تخلیه فاضلاب، می‌شود بروز می‌کند. که می‌تواند باعث پخش بوی بد فاضلاب و مشکلات جدی‌تری در ساختمان شود. گرفتگی لوله ممکن است، دلایل مختلفی داشته باشد، و روش بازکردن لوله به نوع گرفتگی آن بستگی دارد.

عمده‌ترین دلایل گرفتگی لوله‌های فاضلاب عبارتند از: وجود لجن و جرم و رسوبات چربی، شن و ماسه، دستمال کاغذی، شیب کم لوله، ریختن مصالح ساختمانی در لوله ، و…….در بیشتر مراکز معتبر لوله بازکنی همه این گرفتگی‌ها را می توان با فنر برقی باز کرد، اما گاهی اوقات فنر قادر به برطرف کردن گرفتگی نیست، در چنین مواقعی اصلا جای نگرانی نداشته باشید، زیرا متخصصین ما در تمام طول شبانه‌روز بی‌وقفه آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند. و به سرعت اقدام به رفع مشکل خواهند کرد.‌و یک لوله باز و تمیز و لایروبی شده به شما تحویل می دهند.

در صورتی که بوسیله دستگاه لوله بازکنی شهرک گلستان امکان بازگشایی مسیر لوله نباشد، از تجهیزات پیشرفته دیگر در این زمینه استفاده می‌شود. از جمله دستگاه کمپرسور هوا که در برخی موارد جهت برطرف کردن هر نوع گرفتگی با شدت بالا با فشرده‌سازی هوا توسط این دستگاه انسداد را برطرف می‌کنیم. معمولا بیشتر گرفتگی‌ها از شدید تا خفیف را می‌توان با فنر کاملاً باز کرد مشکل هرچه که باشد، در زمان گرفتن خدمات از گروه فنی درستکار مطمئن باشید که سرویسکاران این انسداد را کاملا باز کرده و پس از تست باز بودن آب‌راه به شما تحویل می‌دهند.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب شهرک گلستان منطقه 22

همانطور که می‌دانید لوله های فاضلاب به علت‌های مختلفی دچار گرفتگی می‌شوند، که این گرفتگی در هر نقطه‌ای از ساختمان ممکن است بروز کند.
دلایل مسدود شدن لوله‌های فاضلاب عبارتند از:

  • وجود رسوبات چربی
  • ایجاد لجن به مرور زمان
  • وجود توده شن و ماسه
  • وجود مو به همراه چربی
  • وجود پر و پرز لباس و پارچه
  • مصالح ساختمانی سیمان، گچ، قیر
  • شیب کم لوله فاضلاب
  • ورود اجسام بزرگ و کوچک
  • ورود ضایعات مواد غذایی
  • ورود میوه‌ها و سبزیجات

همانطور که می بینید، دلایل متعددی برای گرفتگی مجاری خروج آب و پساب وجود دارد، که در صورت جلوگیری از ورود این موارد به آنها تقریبا بروز گرفتگی غیرممکن است، و می توان بروز این مشکل را کاهش داد. برای این کار معمولا قرار دادن توری‌های استاندارد و مناسب بر روی لوله‌های کف، سینک و … بهترین راه حل برای کاهش میزان ورود مواد اضافی به لوله است. با این کار انسداد دیرتر اتفاق می افتد، و در صورتی که از خدمات لوله بازکنی شهرک گلستان توسط متخصصین ما در گروه فنی درستکار استفاده کنید به دلیل بالا بودن کیفیت تا مدتها قطعا خبری از انسداد نخواهد بود.

 

لوله بازکنی شهرک گلستان - درستکار

عمده ترین محل گرفتگی در لوله های فاضلاب شهرک گلستان

در بیشتر موارد قسمت‌های مختلفی در لوله فاضلاب دچار گرفتگی می‌شوند. که این گرفتگی معمولا در دو قسمت ایجاد می گردد، که در صورت بروز آن می‌توانید از گروه فنی درستکار مستقر در شهر گلستان برای بازکردن آنها درخواست اعزام نیروکنید.

این دو قسمت شامل این موارد هستند:

  1. شترگلویی (سیفون): گلو یا شترگلوی که اصطلاحاً به آن سیفون لوله هم می گویند، که محل جمع شدن آب در داخل لوله است. تا حشرات و گازهای سپتیک وارد ساختمان نشوند.،شکل سیفون شبیه U است. بنابراین، منحنی شترگلو مانند یک تله عمل می کند و همانطور که آب را نگه می دارد، می تواند هر چیزی را که داخل لوله می ریزد، نگه دارد. این مشکل گاهی باعث انسداد می شود. که برای رفع مشکل نیاز به کمک گرفتن از افراد باتجربه و متخصص لوله بازکنی شهرک گلستان در این زمینه است.
  2. لوله مشترک (اصلی): لوله مشترک یا اصلی دقیقاً همان لوله‌ای است، که از بالاترین نقطه ساختمان به سمت گذرگاه ساختمان کشیده می‌شود. و تمام لوله‌های فاضلاب مختلف موجود در ساختمان به آن متصل می‌شوند، تا فاضلاب به سمت لوله اصلی هدایت شود. و به خارج از ساختمان رفته و وارد لوله فاضلاب شهری یا همان اگو و یا وارد چاه اصلی شود. گاهی اوقات انسداد جدی و شدیدی در لوله اصلی بوجود میاید. که منجر به بالا آمدن فاضلاب در نزدیکترین نقطه به این مسیر می‌شود. در چنین شرایطی تنها راه استفاده از فنرزن برقی جهت رفع این مشکل است. متخصصین ما در گروه فنی درستکار مستقر در شهرک گلستان به صورت 100% تضمینی، با کیفیت عالی، بدون تعطیلی 24 ساعته و با قیمت مناسب بسته به نوع انسداد آماده اجرای کار جهت لوله بازکنی شهرک گلستان هستند.

 

محلات تحت پوشش گروه فنی درستکار در شهرک گلستان

محلات و خیابان‌های : بلوار امیرکبیر، بلوار گلها، بلوار کاشان، بلوار هاشم زاده، خیابان هوانیروز، خیابان یاس، خیابان سروستان، خیابان قایم، میدان اتریش، میدان موج، میدان ساحل، دهکده میدان المپیک، چیتگر، میدان دریاچه، بلوار کوهک، بزرگراه هایی چون بزرگراه همت از سمت شمال، بزرگراه آزادگان از سمت شرق و بزرگراه حکیم از جنوب و… . دیگر شعبه های ما در تهران لوله بازکنی ملاصدرا ، لوله بازکنی شهرک ولیعصر ، لوله بازکنی دهکده المپیک… .

لوله بازکنی شهرک گلستان - درستکار
رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایران شهرک گلستان غرب تهران فوری

اگر به خدمات رفع گرفتگی توالت فرنگی نیاز دارید، ما در گروه فنی درستکار در کمترین زمان و فوری در خدمت شما هستیم. معمولا گرفتگی توالت به دلیل تجمع مدفوع و افتادن اشیاء، اسباب بازی‌ها، پلاستیک و نواربهداشتی، پوشک بچه، ژیلت، صابون، گوشی موبایل اشیاء ارزشمند مانند جواهرات، سوییچ و دسته کلید……در آن رخ می‌دهد. برای رفع گرفتگی توالت‌ها از روش‌های مختلفی مانند لوله بازکنی شهرک گلستان با ژنراتور برقی و دستگاه تراکم هوا استفاده می‌کنیم، ما به صورت تضمینی و باکیفیت بالا آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در منطقه 22 تهران شهرک گلستان و محلات اطراف آن هستیم. فقط با ما تماس بگیرید هفت روز هفته بدون استراحت 24 ساعته در کنار شما خواهیم بود.

از بین بردن بوی بد چاه فاضلاب شهرک گلستان

دلیل بوی نامطبوع فاضلاب در آپارتمان چیست؟ چرا بوی فاضلاب در آشپزخانه، توالت، حمام و طبقه اول نفوذ می کند؟ روش تضمینی برای از بین بردن بوی بد فاضلاب چیست؟ در اینجا پاسخ تمام سوالات و روش تضمینی رفع بو آمده است.
معمولا بسیاری از ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی در استان تهران روزانه با بوی بد فاضلاب دست و پنجه نرم می کنند. اگر این مشکل در آپارتمان‌های مسکونی بروز کند، می‌تواند آرامش را از ساکنان این ساختمان سلب کرده و زندگی آنها را سخت و غیر قابل تحمل کند. و در صورت بروز این مشکل در ساختمان‌های اداری و تجاری قطعا برای کارکنان این بخش و همچنین مشتریان و مراجعین آزاردهنده خواهد بود. به همین دلیل است که هر روز افراد زیادی به دنبال راه حلی قطعی و تضمینی برای رفع بوی بد فاضلاب هستند.

گاز فاضلاب چیست؟

گاز فاضلاب مخلوطی از گازهای معدنی است، که حاوی ترکیباتی مانند سولفید هیدروژن، آمونیاک، دی اکسید کربن، متان، نیتروژن و هیدروژن است. باید توجه داشته باشید که تماس مستقیم با گازهای آزاد شده توسط ترکیبی از این مواد می‌تواند باعث آسیب جدی به سیستم تنفسی یا حتی مرگ شود. به همین دلیل گفته می شود که عوارض ناشی از استشمام بوی فاضلاب بسیار خطرناک و کشنده است. درکل باید گفت که استشمام بوی گازهای زائد در ساختمان‌ها عموماً برای ساکنین مضر است. در صورت بروز هرگونه مشکل در این زمینه حتما با مراکز معتبر تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان و خدمات اجرایی در این زمینه بهره‌مند گردید، ما در گروه فنی درستکار در تمام ساعات شبانه‌روز در کنار شما خواهیم بود.

علت بوی فاضلاب ساختمان ها شهرک گلستان ( شهرک راه آهن)

قبل از هر چیز باید توجه داشت که ترکیب این مواد می‌تواند باعث ایجاد بوی بد دهان شود، اما در کمترین غلظت ممکن است، توسط بینی انسان تشخیص داده نشود و برخی از این مواد اگرچه برای سلامتی انسان مضر هستند، اما بوی بدی ندارند و می‌توان گفت این گازها بسیار خطرناکتر از گازهای بدبو هستند. عامل اصلی بوها سولفید هیدروژن و آمونیاک است که عامل اصلی آن هست.

بسیاری از گازهای ذکر شده می‌توانند از طریق سیستم فاضلاب ساختمان وارد طبقات شوند. در واقع باید گفت که دلیل بوی فاضلاب طبقه اول که بیشترین گلایه ساکنین ساختمان را دارد همین است. در بیشتر موارد این گازها از طریق زیرزمین، توالت، بلوک های امنیتی ساختمان ها و … وارد طبقات می‌شوند.

رفع بوی فاضلاب در ساختمان شهرک گلستان فوری

خشکی شتر گلو عمده‌ترین دلیل بوی بد فاضلاب است. این لوله از ورود این گازها و در نهایت انتشار بوی بد فاضلاب در ساختمان جلوگیری می‌کند. وجود آب در شترگلو، گازهای ترکیبی سولفید هیدروژن، آمونیاک، دی اکسید کربن، متان، نیتروژن و هیدروژن را در خود حل کرده و از پخش شدن آنها به فضای ساختمان جلوگیری می‌کند. مهندسی غیراستاندارد و وجود مشکل در سیستم لوله‌کشی ساختمان می‌تواند منجر به خشکی شترگلو شود، و قطعا کمبود آب باعث انتشار بوی بد گازهای زائد می‌شود. شکل شترگلو باعث می‌شود که لوله به صورت تله‌ای عمل کند و مقداری از فضولات و مواد جامدی که باید وارد چاه شود در آنجا گیرکند.این امر به مرور زمان در حین استفاده از لوله‌ها مانند شستشوی ظروف در سینک، تجزیه شوند و تجزیه این مواد بوی آزاردهنده‌ای ایجاد کند. این مشکل در تمامی موارد با کمک مته‌های برقی و فنرهای مخصوص قابل حل است، و به هیچ عنوان مشکل جدی محسوب نمی‌شود.

 

رفع گرفتگی و بوی فاضلاب آشپزخانه شهرک گلستان - درستکار

رفع گرفتگی و بوی فاضلاب آشپزخانه شهرک گلستان

این بو معمولا به دلیل رسوب مواد غذایی، چربی و روغن در لوله کف آشپزخانه و تجزیه آنها است. گرفتگی لوله‌ها نیز به دلیل استفاده طولانی مدت در هر خانه‌ای اتفاق می افتد و امری طبیعی است، که با فنر برقی قابل حل است. گاهی اوقات مشکل بوی بد فاضلاب در آشپزخانه از سینک ظرفشویی است، که بهتر است زباله‌ها و آب انباشته داخل آن را باز کرده و تمیز کنید. در صورت بروز این مشکل می‌توانید با یک تماس از ما درخواست اعزام نیرو داشته باشید.

رفع گرفتگی و بوی فاضلاب لباسشویی و ظرفشویی شهرک گلستان

از آنجایی که لباسشویی در آشپزخانه است، و لوله تخلیه با کف آشپزخانه مشترک است، دلیل دقیق آن وجود پرز و مو و چربی و مواد غذایی اضافه در هنگام شستشو و تخلیه آب از آن است. که جهت برطرف کردن این مشکل می‌توانید از خدمات لوله بازکنی شهرک گلستان متخصصین ما در کمترین زمان ممکن برخوردار گردید.

 

لوله بازکنی شهرک گلستان - درستکار

رفع گرفتگی و بوی فاضلاب هنگام باران

معمولاً هنگام بارندگی، سطح سیالات چاه های فاضلاب نسبت به مواد زائد و جامدات آن افزایش می‌یابد. برای حل این مشکل گازهای تولید شده از طریق لوله‌ای به نام لوله تهویه به پشت بام و بیرون ساختمان هدایت می‌شوند. اما گاهی گرفتگی لوله یا جدا شدن آن در برخی از مسیرها می‌تواند دلیل اصلی بوی بد چاه در زمان بارش باران باشد. به همین دلیل، هنگام استشمام این بو، شما عزیزان ساکن در این منطقه می‌توانید برای رفع آن از متخصصان ما به صورت 24 ساعت مشاوره و خدمات لوله بازکنی شهرک گلستان دریافت کنید.

امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]
1 پاسخ
  1. محمد علی
    محمد علی گفته:

    لوله بازکنی شهرک گلستان خیابان امیرکبیر خیلی عالی توسط نیرو های گروه فنی درستکار انجام شد مممونم🙏👏👏👏

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *