لوله بازکنی خیابان فلاح

 لوله بازکنی فلاح در این منطقه به شما عزیزان ارائه خدمات می‌کند؛ در گروه فنی لوله بازکنی درستکار توسط تکنسین‌های ما با بهترین کیفیت نیز پشتیبانی می‌شود. خدماتی که توسط گروه فنی درستکار در منطقه فلاح انجام می‌شود، شامل باز کردن انواع لوله‌های فاضلاب برای مکان‌های مختلف در ساختما‌ن‌های مسکونی و اداری با ضمانت کامل و پشتیبانی دائمی می‌باشد.

در صورت مواجه شدن با گرفتگی لوله های فاضلاب در هر ساعت از طول شبانه روز، کافیست با شماره تلفن 20-80-74-55-021 نمایندگی لوله بازکنی خیابان فلاح تماس حاصل فرمایید.

لوله بازکنی فلاح فوری

لوله بازکنی فلاح فوری

لوله بازکنی خیابان فلاح فوری، با اعزام سریع نیروهای لوله بازکن برای این منطقه در مدت حداکثر 15 دقیقه بامناسب‌‌ترین قیمت انجام خواهد شد. از ویژگی‌های مهم متخصصین ما برای باز کردن چاه فاضلاب استفاده از جدیدترین دستگاه‌های فنرزنی و حضور متخصصین به صورت تمام وقت و بدون تعطیلی است.

یکی از بیشترین مشکلات در منطقه فلاح گرفتگی فاضلاب و لوله می‌باشد که ما با آن مواجه می‌شویم. اختلالاتی که سبب بروز مشکل در زندگی روزمره افراد ایجاد می‌کند، نیازمند اقدام سریع است. به منظور رفع این مشکل شرکت‌هایی مانند گروه فنی درستکار آماده خدمت رسانی برای رفع گرفتکی وجود دارد.

لوله بازکنی فلاح شبانه روزی

 خدمات لوله بازکنی به صورت 24 ساعته در منطقه فلاح در جنوب تهران و منطقه 17 شهرداری تهران، به صورت شبانه روزی تحت پوشش خدمات نیروهای فعال لوله بازکنی فلاح می‌باشد. تکنسین‌های تمام وقت مستقر در این منطقه در تمام 24 ساعت شبانه‌ روز آماده ارائه خدمات در این حوزه هستند.

برای بازکردن لوله‌های تخلیه سینک، کفشور، لوله تخلیه حمام وبازکردن انواع لوله فاضلاب می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌ روز و روزهای تعطیل رسمی نیزبا ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان و کلیه خدمات مورد نیاز بهرهمند گردید.

دلیل گرفتی لوله فاضلاب در فلاح

بیشترین دلیل گرفتگی لوله‌های فاضلاب در ساختمان‌ها وجود توده مو به همراه چربی مواد شوینده، ریختن مکرر روغن و چربی، به همراه انواع خردهای مواد خوارکی در لوله‌های فاضلاب سینک وتخلیه ماشین ظرفشویی می‌تواند به مرور باعث تشکیل رسوبات سنگین و چسبناک که سبب بسته شدن، محل خروج آب گردد.

برخی موارد هم افتادن اشیاء مختلف در کفشورها و فاضلاب سرویس‌های بهداشتی و حمام می‌تواند از موارد مختلف گرفتگی در این مسیرهای خروجی است. برای پیشگیری از بروز این مشکلات در این مکان‌ها بهترین راه جلوگیری از ورود این موراد به درون این محل‌های پراستفاده در ساختمان‌ها می‌باشد، مانند استفاده کردن از صافی بر روی خروجی سینک، پاک کردن ظروف قبل از شستشو است.

روش مناسب باز کردن لوله فاضلاب فلاح

روش مناسب باز کردن لوله فاضلاب فلاح

روش مناسب باز کردن لوله فاضلاب فلاح

بازکردن انسداد لوله‌های فاضلاب باید توسط متخصصین حرفه‌ای و با استفاده از تجهیزات جدید و مناسب انجام بگیرد. اگر لوله‌های فاضلاب به هر دلیلی دچار گرفتگی شده است، و مشکل به وسیله راه کارهای خانگی قابل رفع نیست و بسیار جدی است باید مشکل را با متخصص این حوزه در میان بگذارید، معمولا برای رفع گرفتگی و بازکردن لوله‌های فاضلاب از یکی از روش‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم باز می‌شود.

باز کردن لوله های فاضلاب با پمپ فشار هوا فلاح

در این روش پمپ هوا را به صورت فشرده و متراکم کرده، و با شدت وارد لوله می‌کند و به این شکل هر چیزی را که در مسیر لوله گیر کرده است، را به جلو می‌راند و باعث باز شدن مسیر گرفتگی می‌شود. استفاده از این روش بدون تخریب محل صورت می‌گیرد.

البته از این دستگاه معمولا زمانی استفاده می‌شود که فنرزن و واترجت توانایی رفع مشکل را نداشته باشد، زیرا این وسیله با وجود قدرت و سرعت بالا در رفع مشکلات معایبی هم دارد؛ از جمله صدای ناهنجار و پرتاب مواد آلوده به اطراف که به همین خاطر زیاد مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

باز کردن لوله فاضلاب با فنرزنی برقی فلاح

رایج ترین و مناسب‌ترین روش لوله بازکنی فلاح که مورد استفاده اکثر شرکت‌ها و متخصصان است، باز کردن چاه فاضلاب با فنر است. در مواردی که جسمی در مسیر فاضلاب باشد، فنر بهترین وسیله است، که به تنهایی و یا توسط یک موتور الکتریکی کار می کند. جنس این فنر از فولاد است، و قابلیت باز کردن هر نوع گرفتگی با هر شدتی را در خیابان فلاح دارد.

باز کردن چاه فاضلاب با واترجت فلاح

این دستگاه پیشرفته که در موارد دیگری به غیر از لوله بازکنی هم استفاده می‌شود، برای انسدادهای مختلف با هر شدتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله با فشار بالای آب هر چیزی را که در مسیر عبور لوله باشد، را به جلو رانده و مسیر را به سرعت و در زمانی کوتاه باز خواهد کرد.

فنرزدن چاه فاضلاب حمام فلاح

فنرزدن چاه فاضلاب حمام فلاح

فنرزدن چاه فاضلاب حمام فلاح

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که  در حمام منزلتان با بالا آمدن و تجمع آب روبرو شوید. که این  نشانه گرفتگی لوله کفشور می‌باشد، که به دلایل مختلفی مانند افتادن وسایل و یا تجمع مو ممکن است اتفاق افتاده باشد. شما می‌توانید در ابتدا سعی کنید، گرفتگی را با راه حل‌های خانگی مانند ریختن آب گرم یا استفاده از تلمبه‌های مخصوص و محلول‌های شیمایی رفع گرفتکی بر طرف کنید.

رفع گرفتگی فاضلاب آشپزخانه فلاح

در زمان شستشوی ظروف و مواد غذایی در سینک و ماشین ظرفشویی مقداری غذا، میوه و سبزیجات از این طریق وارد سیفون می‌شود. باعث گرفتگی لوله تخلیه سینک و ماشین ظرفشویی می‌گردد، که برای پیشگیری از بروز این مشکل اقداماتی مانند استفاده از صافی بر روی سینک و تمیز کردن ظروف با دستمال قبل از شستشو ضروری است. هر مشکلی سبب گرفتگی در فاضلاب‌های آشپزخانه باشد، به سرعت با فنرزن برقی قابل رفع است.

مشکل گرفتگی لوله‌های فاضلاب یکی از آزاردهنده‌ترین مشکلات است که روزانه برای تعدادی از ما اتفاق می‌افتد، زمانی که با بالا آمدن آب از لوله‌های فاضلاب مواجه می‌شویم که به سرعت در محیط پراکنده شده، و باعث آلودگی محیط آشپزخانه که یکی از مکان‌های مهم و پراستفاده در ساختمان است می‌شود. فاضلاب‌ها محلی جهت رشد انواع میکروب‌ها و ویروس‌ها، قارچ‌ها هستند، که ورود آنها به محیط زندگی و آشپزخانه محل تهیه مواد غذایی است. می‌تواند باعث بروز بیماری‌های مختلفی برای اهالی خانه شود، با رعایت مواردی که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی فلاح

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی فلاح

رفع گرفتگی سینک ظرفشویی فلاح

  1. قبل از شستشوی ظروف در ماشین و سینک ظرفشویی مواد غذایی باقیمانده مواد غذایی را از روی آنها تمیز کنید.
  2. به طور مرتب و دوره‌ای سیفون و لوله‌های سینک، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی را مورد بررسی قرار داده و در صورتی که مواد زائدی در مسیر وجود دارد. تخلیه و لوله‌ها را با فشار آب داغ شستشو دهید.
  3. از ریختن چای و قهوه، کره و مواد چرب در سینک ظرفشویی جدا خودداری کنید
  4. در حمام، آشپزخانه و توالت از چاه بست و صافی تخلیه استفاده کنید.
  5. روغن اضافه غذا که در سینک خالی می‌شود، پس از مدتی در لوله‌ها رسوب می‌شود و ازعبور آب جلوگیری می‌کند.

 

البته ناگفته نماند که در برخی موارد علت گرفتگی بی‌کیفیت لوله سیفون می‌باشد، که به مرور زمان فرسوده شده و قادر به عبوردادن آب و مواد زائد موجود در مسیر نمی‌باشد. گرفتگی لوله تخلیه ماشین لباسشویی ممکن است، به دلیل اسیدهایی که در ساخت شوینده‌ها یا ضربه به شلنگ تخلیه و بی‌کیفیتی آن بروز کند. اما در بیشتر موارد وارد شدن ملزومات لباس‌ها و محتویات جیب‌ لباس‌ها دچار گرفتگی می‌شود. در مواردی ورود مصالح ساختمانی در زمان باسازی و نوسازی عامل هرگونه گرفتگی است.

رفع گرفتگی چاه توالت فلاح فوری

رفع گرفتگی چاه توالت فلاح فوری

رفع گرفتگی چاه توالت فلاح فوری

از جمله موارد مهمی که سبب بروز انسداد در توالت‌های فرنگی و ایرانی در خیابان فلاح است، انداختن دستمال کاغذی و نوار بهداشتی و غیره در فاضلاب توالت است. که باعث مسدود شدن می‌شود، الیاف مصنوعی که در ساخت دستمال‌های کاغذی، پوشک بچه و نوار بهداشتی بکار رفته است. تحت تاثیر آب حجیم شده، و منجربه گرفتگی‌های شدید در فاضلاب سرویس‌های بهداشتی فلاح می‌شود.

افتادن اشیاء مختلف مانند سنگ، قیر، سیمان یا شن و ماسه که در زمان نوسازی و بازسازی براثر بی‌احتیاطی وارد این محل‌ها می‌گردد. یکی دیگر از عوامل بروز انسداد در این محل است، اما گاهی اوقات علت مسدود شدن فاضلاب سرویس‌ها مناسب نبودن قطر سیفون و سیستم و لوله‌کشی است. که برای رفع کامل این مشکل و جلوگیری از بروز مجدد آن باید تعویض گردد.

هزینه رفع گرفتگی چاه فاضلاب فلاح

هزینه رفع گرفتگی چاه فاضلاب فلاح

هزینه رفع گرفتگی چاه فاضلاب فلاح

تعیین هزینه خدمات لوله بازکنی بستگی به عوامل مختلفی دارد، که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم:

  • تعداد لوله‌هایی که در ساختمان مسدود شده
  • شدت گرفتگی لوله‌ها
  • از چه روشی استفاده می‌شود
  • ساعات کار کرد نیرو جهت رفع مشکل
  • متراژ چاه فاضلاب
  • متراژ فنر بکار گرفته شده
  • علت و نوع گرفتگی
  • خارج کردن اشیاء

بازکردن لوله فاضلاب فلاح

شاید این سوالی باشد، که بعد از بروز گرفتگی در محل‌های موجود در ساختمان برای شما عزیزان ایجاد شود. باید به شما عزیزان بگوییم، که با وجود دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن و به روز که در عصر حاضر در اختیار متخصصین این فن قرار گرفته تعداد بسیاری از این گرفتگی‌ها بدون تخریب صورت می‌گیرد،  مگر در موارد خاص که سیستم لوله کشی براثر فشار زیاد و یا کیفیت پایین و یا  ورود ریشه درختان که دچار شکستگی شده تماما بدن تخریب محل صورت می‌گیرد.

محدوده خدمت رسانی نمایندگی لوله بازکنی فلاح کجاست

لوله بازکنی خیابان ابوذر در فلاح  لوله بازکنی میدان ابوذر در فلاح 
لوله بازکنی خیابان رشیدی جهان در فلاح  لوله بازکنی خیابان سجاد شمالی در فلاح 
لوله بازکنی خیابان حقیقی شمالی و جنوبی در فلاح  لوله بازکنی بلوار سجاد جنوبی در فلاح 
لوله بازکنی خیابان شهید سوری در فلاح  لوله بازکنی خیابان حسنی در فلاح 
لوله بازکنی خیابان ببری در فلاح  لوله بازکنی خیابان پیغمبری در فلاح 
لوله بازکنی خیابان رزاقی در فلاح  لوله بازکنی خیابان عسگری در فلاح 
لوله بازکنی خیابان فتحی در فلاح  لوله بازکنی میدان بهاران در فلاح 
لوله بازکنی خیابان ابوذر در فلاح  لوله بازکنی خیابان برادران مقدم در فلاح 
لوله بازکنی خیابان ابوذر در فلاح  لوله بازکنی دوراهی قپان فلاح 
لوله بازکنی خیابان ابوذر در فلاح  لوله بازکنی میدان مقدم فلاح

جمع بندی: در صورت گرفتگی لوله یا چاه فاضلاب در منطقه فلاح اگر با روش‌های خانگی قابل رفع نبود حتما با نمایندگی تماس بگیرید.در سریع ترین زمان ممکن در تمام روزهای هفته تکنسین‌های ما برای رفع مشکل در محل شما در منطقه فلاح اعزام گردند.

 

امتیاز دهید
[کل: 9 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *