لوله بازکنی مطهری فنرزنی لوله فاضلاب خیابان مطهری گروه فنی درستکار

لوله بازکنی مطهری گروه فنی درستکار به همراه تیمی از متخصصین به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات تخصصی در این حوزه می‌باشد. امروزه با با توجه به روند شهرسازی در سرتاسر جهان و کشور، و توسعه صنعت ساختمان و افزایش ساختمان‌های مسکونی که اکثرا به صورت مجتمع‌های مسکونی و ادرای و تجاری هستند. مشکل در سیستم لوله کشی فاضلاب و گرفتگی آنها از جمله مشکلات روزمره این ساختمان‌ها می‌باشد. که یکی از مهمترین دلایل آن شیب نادرست لوله، لوله کشی غیر اصولی، سقوط اجسام مختلف و مواد زائد رسوب کرده در لوله‌ها و … می‌باشد. که از جمله محله هایی که پر درخواست می باشد در زمینه لوله بازکنی مطهری است.

شماره تماس لوله بازکنی خیابان مطهری : 021-880-380-99
شماره تماس مدیریت گروه فنی درستکار : 0912-967-80-99
زمان ارائه خدمات لوله بازکنی مطهری : هفت روز هفته بدون تعطیلی شبانه روزی
مدت زمان ارسال لوله بازکن در خیابان مطهری : 15 دقیقه ایی لوله بازکن ارسال می شود

گروه فنی درستکار با تیمی از باتجربه‌ترین متخصصین این حوزه فنی، آماده ارائه کلیه خدمات جهت لوله بازکنی با تجهیزات مدرن می‌باشد. کلیه خدمات بدون ایجاد آسیب به سیستم لوله‌کشی فاضلاب در منطقه مطهری، به اهالی محترم این منطقه صورت می‌پذیرد. خدمات مورد نیاز شما عزیزان با قیمت مناسب و کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن صورت خواهد گرفت. در صورت نیاز شما عزیزان ساکن در این منطقه می‌توانید با پشتیبان این مجموعه تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما با استفاده از دستگاه‌های مناسب مانند، فنرهای فولادی ، پمپ‌های تراکم هوا و … کلیه لوله‌ها اعم از لوله سینک آشپزخانه، لوله کف‌شور، لوله توالت، لوله حمام، لوله اصلی ساختمانی، لوله‌های کارخانه و … را در کمترین مدت و به سرعت بازگشایی می‌کنند.

 

لوله بازکنی خیابان مطهری فوری

لوله بازکنی خیابان مطهری فوری

لوله بازکنی خیابان مطهری فوری

شاید برای یکبار هم برای شما پیش آمده که با انسداد لوله‌های آب یا فاضلاب مواجه شده باشید. و بالازدگی آب و یا نشتی در هر نقطه‌ای از منزل یا محل کار شما را با دردسر روبرو کرده باشد، که می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. و زندگی روزمره شما را مختل نمایید، البته این مشکل در هر زمان در طول هفته و شب و روز ممکن است بروز کند. و شما عزیزان ساکن در خیابان مطهری نیازمند کمک جهت رفع این مشکل باشید. گروه فنی درستکار به همین دلیل خدمات شبانه‌روزی را به صورت تمام وقت توسط نیروهای فعال و کاردان در سریعترین زمان ممکن با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین ابزار به شما عزیزان ارائه می‌دهد. در صورت بروز هرگونه مشکلی در طول شبانه‌روز و ایام هفته شما عزیزان با یک تماس و اعلام بروز مشکل از کلیه خدمات ما بهره‌مند خواهیدگردید.

خدماتی که در این زمینه بوسیله متخصصین ما در خیابان مطهری به ساکنین محترم ارائه می‌شود شامل موارد زیر است:

  1. برطرف کردن انسداد و فنرزنی انواع لوله‌های فاضلاب
  2. برطرف کردن انسداد و فنرزدن لوله‌های فاضلاب خانگی و اداری
  3. رفع انسداد و فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه ، سینک، لوله‌های تخلیه لباسشویی و ظرفشویی، کفشور
  4. فنرزدن و رفع گرفتگی چاه سرویس بهداشتی توالت‌های فرنگی و سنتی
  5. فنرزنی و رفع انسداد لوله تخلیه کفشور حمام، تراس، حیاط خلوت، حیاط
  6. رفع انسداد و فنرزنی لوله پشت بام – ناودان ، پارکینگ، لوله های اصلی
  7. رفع گرفتگی و انسداد با مصالح ساختمانی قیر، سیمان، گچ و ……
  8. رفع انسداد و خارج کردن اشیاء از لوله‌های فاضلاب خیابان مطهری
  9. رفع گرفتگی و فنرزنی لوله‌های کوچک و بزرگ با دستگاه مخصوص
  10. رفع گرفتگی لوله با دستگاه فشرده سازی هوا خیابان مطهری
  11. رفع گرفتگی لوله با مناسب‌ترین و منصفانه‌ترین قیمت

 

فنرزنی خیابان مطهری فوری

فنرزنی خیابان مطهری فوری

فنرزنی خیابان مطهری فوری

در صورت بروز انسداد در لوله‌های فاضلاب، در هر مکانی از ساختمان‌ها از ابزارهای مختلفی برای رفع این مشکل استفاده می‌شود. که یکی از بهترین گزینه‌ها از نظر متخصصین این حوزه فنرزن برقی است. که دلیل عمده این اتفاق نظر در بین کارشناسان قدرت، سرعت و توان بالای این سیستم در رسوب‌زدایی کامل و لایروبی لوله‌های فاضلاب است.این روش به دلیل انعطاف‌پذیری بالای فنر که در برخی موارد به سیم زنی هم معروف است، برای انواع انسدادها مورد استفاده قرار می‌گیرد. و رایج‌ترین روش لوله بازکنی مطهری در اکثر مراکز لوله بازکنی خیابان مطهری می‌باشد، در برخی موارد افتادن شیشه و مواد جامد دیگر می‌تواند سبب بروزگرفتگی شود. که فنر با نیروی بسیار بالا و حرکت چرخشی خود به طور کامل این موارد را خرد و از مسیر خارج می‌کند، و به سرعت مسیر را به طور کامل بازگشایی میکند.

سر فنرهای لوله بازکنی مطهری به گونه‌ای ساخته شده است، که هرگونه گرفتگی با هر شدتی را به سرعت از بین می‌برد. و با هل دادن اجسام و مواد زائد به جلو تمامی اجسام را از مسیر خروجی پساب خارج می‌کند. و برای گرفتگی‌های سنگین بسیار مفید است، سر فنر برای انواع گرفتگی‌ها قابل تعویض است. و برای موارد مختلف گرفتگی از سری‌های مناسب با آن استفاده می‌شود. در روش لوله بازکنی مطهری با فنر برقی برای انواع مکان‌ها از فنرهای مخصوص با طول‌های مختلف استفاده می‌شود، به دلیل این که سایز لوله‌های فاضلاب متغییر است. و امکان ندارد که برای همه موارد از یک سایز فنر استفاده کرد مثلا در لوله‌های ماشین ظرفشویی از فنرهای باریک و در لوله‌های فاضلاب بلند از فنرهای ضخیم‌تر با متراژ بالاتر استفاده می‌شود. تمامی خدمات لوله بازکنی توسط متخصصین گروه فنی درستکار در کمترین زمان، فوری و به صورت تضمینی انجام می‌پذیرد.

 

هزینه لوله بازکنی خیابان مطهری

در ابتدا باید بگوییم، که هزینه خدمات لوله بازکنی در سرتاسر تهران و در تمامی مناطق 22 گانه شهرداری یکسان است، و طبق تعرفه تعیین شده توسط مراکز معتبر لوله بازکنی مطهری و سراسر تهران تعیین می‌گردد. نکته مهم در این تعیین قیمت لوله بازکنی مواردی است که می‌تواند سبب نوسان قیمت در مناطق و ساختمانهای مختلف گردد. ما در گروه فنی درستکار در تلاش هستیم، در هر صورت مناسب‌ترین خدمات را با کیفیت بالا و منصفانه برای مشتریان عزیز ارائه دهیم.

مهم‌ترین عوامل موثر بر هزینه لوله بازکنی مطهری در ارائه کلیه خدمات لوله بازکنی خیابان مطهری شامل موارد زیر است:

  1. تعداد لوله‌های مسدود شده در ساختمان که برای بازکردن هر کدام هزینه جدا دریافت شود
  2. شدت گرفتگی و نوع انسداد در هزینه لوله بازکنی مطهری تاثیرگذار است
  3. برای بازکردن انسداد لوله از چه روش‌هایی استفاده می‌شود، فنر، کمپرس هوا، دستگاه ژنراتور و …
  4. مدت زمان انجام خدمات جهت رفع انسداد چقدر است، هرچه گرفتگی سخت‌تر باشد زمان صرفه شده بیشتر است
  5. طول لوله مسدود شده و متراژ فنر بکار رفته جهت رفع گرفتگی خیابان مطهری
  6. رفع انسداد بر اثر سقوط اجسام و زمان و روش خاص خارج کردن آن

 

فنرزنی لوله آشپزخانه خیابان مطهری

فنرزنی لوله آشپزخانه خیابان مطهری

فنرزنی لوله آشپزخانه خیابان مطهری

لوله‌های فاضلاب آشپزخانه یکی از مکان‌هایی است، که به دلیل کاربرد بسیار زیاد در منازل و ساختمان‌های اداری و تجاری بیشتر دچار مشکل می‌گردد. که علت مهم بروز این مشکل ورود چربی ظروف شسته شده به همراه مواد زائد اضافه به درون این لوله‌های فاضلاب است. که البته هم در خروجی سینک و هم در لوله تخلیه ظرفشویی ممکن است بروز کند. که در لوله خروجی لوله لباسشویی به دلیل ورورد پرز لباس‌ها و یا مو و دکمه و ملزومات لباس‌ها ایجاد می‌گردد، و ممکن است باعث بروز مشکلات شدید در این مسیرها شود. این مشکلات در هر ساعتی از شبانه روز بروز می‌کند، در هر زمان و ساعتی از شبانه‌روز و ایام تعطیل در صورت بروز این مشکل در ساختمان می‌توانید، به صورت 24 ساعته با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید. و از خدمات مورد نیاز در این زمینه توسط متخصصین ما به همراه ابزار مناسب برخوردار گردید. برای جلوگیری از ورود مواد غذایی اضافی حتما از صافی بر روی کفشورها و لوله های خروجی استفاده کنید. تا مواد زائد وارد سیفون و لوله تخلیه زیر سینک نشوند، همچنین از ریختن روغن پخت و پز به داخل سینک پرهیز کنید. و بهترین کار قبل از شستشوی ظروف پاک کردن چربی‌ها و خورده مواد غذایی روی ظروف است، که کمک موثری به پیشگیری از بروز این مشکل می‌کند.

 

لوله بازکنی توالت مطهری

لوله بازکنی توالت مطهری

لوله بازکنی توالت مطهری

سرویس بهداشتی یکی از مکان‌هایی است، که بروز گرفتگی در آن بسیار آزار دهنده می‌باشد. زیرا بالازدن فضولات و بوی بد، می‌تواند سبب اختلال شدید در زندگی روزمره و همچنین ورود انواع آلودگی‌های میکروبی به درون ساختمان گردد. در صورت بروز این مشکل شما اهالی محترم می‌توانید، با یک تماس با پشتیبانی ما در گروه فنی درستکار در کمترین زمان ممکن از خدمات مورد نیاز جهت رفع این مشکل بهره‌مند گردید. برای پیشگیری از بروز این اتفاق دردسرساز بهترین راه این است، که در زمان استفاده از توالت‌های فرنگی از ریختن دستمال کاغذی در توالت پرهیز کنید. و مطمئن شوید که دکمه را تا انتها فشار دهید، تا مواد زائد و فضولات به طور کاملاً شسته شود. و در زمان استفاده از توالتهای سنتی مراقب باشید، که چیزی به درون سیفون نیفتد. یکی از مواردی که برخی موارد سبب گرفتگی لوله می‌شود، سقوط اجسام در آن است، که به روش خاص توسط متخصصین با تجربه خارج می‌شوند.

خدمات فنرزنی لوله توالت ایرانی و فرنگی توسط متخصصین ما با کیفیت بالا و ارائه فاکتور صورت می‌پذیرد. یکی از مهم‌ترین و آسان‌ترین راه‌های جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری از ورود مواد اضافی به لوله فاضلاب است. که اگر این مواد وارد لوله‌های فاضلاب شوند، بدون شک به مرور زمان دچار گرفتگی جدی می‌شود. اگرچه رعایت این نکات بسیار ساده و پیش پا افتاده است، اما بسیاری از افراد با رعایت نکردن آنها دچار این مشکل می‌شوند. بنابراین اگر ذرات جامد اضافی وارد لوله شدند، نباید آنها را به حال خود رها کرد. زیرا به دلیل وجود رسوباتی که به مرور زمان در دیواره‌ها ایجاد شده است، گذر زمان باعث تنگ‌تر شدن مسیر می‌شود. و با مشکل جدی‌تری روبرو خواهید شد، در این مرحله بسته به شدت گرفتگی باید برای رفع گرفتگی لوله به سرعت اقدام کرد.

 

رفع گرفتگی فاضلاب خیابان مطهری

رفع گرفتگی فاضلاب خیابان مطهری

رفع گرفتگی فاضلاب خیابان مطهری

گرفتگی فاضلاب‌ها در ساختمان‌های اداری و مسکونی دلایل مختلفی دارد، که هر کدام بسته به وضعیت لوله، اندازه و نوع گرفتگی می‌تواند شدید یا جزئی باشد. با وجود تجهیزات مدرن و بسیار کاربردی گروه فنی درستکار به هیچ وجه نگران نباشید، اگر لوله فاضلاب به دلایلی که قابل رفع باشد. دچار انسداد شده است، متخصصین ما با تجربه بالا و در کمترین زمان و 7 روز هفته قادر به رفع کامل ‎ترین و پیچیده‌ترین انواع انسداد لوله‌های فاضلاب گرفتگی با سیمان یا قیر است. شما عزیزان ساکن در این منطقه در صورت بروز این نوع از گرفتگی‌ها می‌توانید، با پشتیبانی ما در گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید و از دریافت این خدمات بهره‌مند گردید. به این نکته مهم اشاره کنیم که معمولا این نوع از گرفتگی‌ها در ساختمان‌های نوساز و باسازی شده بروز می‌کند، که علت بروز آن بی‌احتیاطی و بی دقتی کارگران ساختمانی در حین انجام خدمات ساخت و ساز می‌باشد.

 

خارج کردن اشیاء قیمتی از لوله فاضلاب خیابان مطهری تضمین 100% گروه فنی درستکار

خارج کردن اشیا از فاضلاب مطهری

در برخی موارد در زمان استفاده از سرویس بهداشتی وسایل موجود در جیب افراد به داخل لوله فاضلاب سقوط می‌کند. که می‌تواند سبب گرفتگی شدید گردد، علاوه براین که این اشیاء اگر ارزشمند باشند، باید هرچه سریع‌تر اقدام به خارج کردن آن شود. روش خارج کردن اشیای قیمتی مانند طلا، تلفن همراه، کارت بانکی و … از چاه فاضلاب سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی باید توسط یک فرد باتجربه صورت گیرد. هر زمان که با این مشکل مواجه شدید، در هر ساعتی از شبانه‌روز با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید و در خواست اعزام نیرو داشته باشید. به این نکته مهم توجه داشته باشید، که اگر ابزار مناسبی جهت خارج کردن این اشیاء را در اختیار ندارید اقدام به خارج کردن نکنید.

زیرا ممکن است ناتوانی در انجام این کار سبب این شود، که جسم بیشتر از دسترس خارج گردد و به عمق بیشتری سقوط کند. و کار را سخت‌تر کند، و علاوه بر این از ریختن آب به درون لوله فاضلاب پرهیز کنید. که این کار هم سبب عقب رفتن جسم در لوله می‌گردد، متخصصین ما با ابزارهای مناسب مانند گیره‌های مخصوص و یا دستگاه مکنده در کمترین زمان اشیاء را خارج و در اختیار شما قرار خواهند داد.

به دلیل تجربه و مهارت بالا ارائه این خدمات، در کمترین مدت زمان ممکن و به صورت تضمین 100% صورت می‌پذیرد. و جسم مورد نظر به شما تحویل داده خواهد شد، به دلیل این که بروز این اتفاقات زمان نمی‌شناسد، نیروهای فعال و باتجربه ما به صورت تمام وقت آماده دریافت درخواست کمک شما و خدمت‌رسانی سریع به شما عزیزان ساکن در این منطقه و محله‌های اطراف و منتهی به آن هستند. در صورت نیاز در طول هفته و ایام تعطیلات رسمی می‌توانید، از مشاوره رایگان و راهنمایی‌های کارشناسان ما در این حوزه برخوردار گردید، فاصله ما با شما عزیزان فقط یک تماس است .

فنرزدن لوله فاضلاب پارکینگ مطهری

یکی از گزینه‌های مناسب در بین دستگاه های مخصوص لوله بازکنی مطهری فنرزنی برقی لوله فاضلاب است، این وسیله پر قدرت می‌تواند هر چیزی را که در مسیر خروج آب وجود دارد، را با سرعت زیاد خرد کرده فاضلاب را پاکسازی کند. مواردی که سبب بروز گرفتگی در این مکان می‌شود، خاک، شن، روغن موتور، ورود اجسام، شاخ  برگ، مصالح ساختمانی و ریشه درختان است.

استفاده از ابزار مناسب جهت رفع این مشکل تاحد زیادی بستگی به شدت انسداد دارد، که در اکثر موارد فنرزن جوابگو می‌باشد. ورود گردو غبار به همراه روغن موتور جرمی سخت در دیواره و مسیر لوله ایجاد می‌کند، که به مرور با تنگ شدن و در انتها با انسداد مسیر روبرو خواهید شد.

باز هم بهترین گزینه جهت لایروبی و از بین بردن این رسوبات موجود در جداره لوله فنرزن برقی است، و توسط اکثر متخصصین لوله بازکنی مطهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما اهالی محترم ساکن در منطقه مطهری و محله‌های منتهی به آن می‌توانید با ما در این مجموعه فنی اراتباط برقرار کرده، و تقاضای اعزام نیرو را داشته باشید. نیروهای فعال و شبانه روزی ما فوری و در اسرع وقت در محل حاضر و اقدام رفع انسداد خواهند کرد.

باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب تراس و حیاط خلوت منطقه مطهری

تراس و حیاط در ساختمان از مکان‌هایی هستند، که به دلیل مسقف نبودن بیشتر در معرض ورود انواع مواد و زباله ها در راه آب این محل می باشد. ورود برگ درختان، زباله، شن و ماسه .و .. منجربه انسداد کفشور می شود، اما در برخی موارد افتادن اشیاء و یا وارد شدن ریشه گیاهان موجود در حیاط می تواند سبب مسدود شدن لوله شود.

ورود ریشه درختان براثر فشار شدید بر لوله‌های فاضلاب سبب شکسته شدن آن گردد، و حتما باید محل را تخریب کرده و سیستم لوله کشی را تعویض کنیم. گرفتگی در هر کدام از این مکان‌ها تراس و حیاط بروز کند، به وسیله تجهیزات مناسب در زمانی کوتاه قابل رفع است.

معمولا متخصصین نمایندگی لوله بازکنی مطهری گروه فنی درستکار از فنرزن برای رفع این انسداد استفاده می‌کنند، جمع شدن آب در این محل‌ها سبب بروز اختلال در استفاده از تراس و حیاط می‌شود. و به سرعت باید برطرف شود، کارشناسان ما در گروه فنی درستکار آماده ارائه کلیه خدمات مورد نیاز شما در این منطقه و محله های اطرف آن هستند.

باز کردن لوله فاضلاب پشت بام خیابان مطهری

گرفتگی مسیر خروج و تخلیه آب در پشت بام یکی دیگر از مشکلاتی است، که معمولا در ساختمان هایی که توجه زیادی در تمیزی این محل نمی‌شود. و با بارش باران و یا ریختن مقداری آب و روان شدن زباله‌های موجود در این محل که ممکن است، گرد و غبار، شاخ و برگ درخت، پوشال کولر باشد.

کفشور و یا ناودان دچار گرفتگی های شدید خواهد شد، عدم توجه به رفع این مشکل منجربه نشت آب به سقف و دیوارهای ساختمان می‌شود. و هزینه سنگینی را به شما تحمیل خواهد کرد، نکته دیگری که می‌تواند هزینه بالایی برای شما ایجاد کند. استفاده از روش‌های خانگی نامناسب است، به طور مثال زمانی که گرفتگی براثر ورود قیر به درون مسیر باشد. بکارگیری موادی مانند نفت در کنار حل قیر چسب موجود بروی اتصالات را هم حل خواهد کرد، و باعث نشت آب می‌شود.

بنابراین سعی کنید، در صورت مشاهده علائم گرفتگی در این محل با نمایندگی لوله بازکنی مطهری گروه فنی درستکار تماس گرفته و درخواست اعزام نیرو را به همکاران ما در پشتیبانی گروه فنی درستکار اعلام نمایید. متخصصین ما به صورت 24 ساعته با استقرار در منطقه مطهری و محله‌های اطراف آماده ارائه خدمات مورد نیاز به شما عزیزان ساکن در منطقه هستند. برای جلوگیری از بروز این مشکل در این محل بهتر است از صافی‌های مناسب بر روی کفشور و در مسیر ناودان‌ها استفاده شود. و به طور مرتب از این محل بازدید و زباله های موجود در این مکان را جمع آوری شود، و مسیر تخلیه آب بررسی گردد.

لوله بازکنی محدوده خیابان مطهری (تخت طاووس)

نمایندگی لوله بازکنی مطهری گروه فنی درستکار در این گروه فنی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان ساکن در خیابان مطهری و مناطق منتهی به آن هستند، که شامل این موارد است:

لوله بازکنی ملاصدرا لوله بازکنی گاندی
لوله بازکنی خیابان شهدای ناجا لوله بازکنی خیابان اورامان مطهری
لوله بازکنی خیابان سروش مطهری لوله بازکنی خیابان علی اکبری مطهری
لوله بازکنی خیابان فرهنگ مطهری لوله بازکنی خیابان سلیمان خاطر مطهری
لوله بازکنی خیابان شریعتی لوله بازکنی خیابان جهانتاب مطهری
لوله بازکنی خیابان ترکمنستان مطهری لوله بازکنی خیابان مهرداد مطهری
لوله بازکنی خیابان وزوایی مطهری لوله بازکنی خیابان مفتح شمالی 
لوله بازکنی خیابان یوسفیان مطهری لوله بازکنی خیابان قابوسنامه مطهری
لوله بازکنی خیابان حاتمی مطهری لوله بازکنی خیابان میرعماد مطهری
لوله بازکنی خیابان سهروردی شمالی و جنوبی لوله بازکنی بزرگراه مدرس
لوله بازکنی خیابان فجر (جم) مطهری لوله بازکنی خیابان کوه نور مطهری
لوله بازکنی خیابان گلریز مطهری لوله بازکنی خیابان سرافراز مطهری
لوله بازکنی خیابان قائم مقام فراهانی لوله بازکنی خیابان سنایی مطهری
لوله بازکنی خیابان میرزای شیرازی لوله بازکنی خیابان ولیعصر
لوله بازکنی خیابان عبادی مطهری لوله بازکنی خیابان لارستان مطهری
لوله بازکنی خیابان سربداران مطهری لوله بازکنی خیابان منصور مطهری
لوله بازکنی خیابان فتحی شقاقی مطهری  لوله بازکنی خیابان سنندج مطهری
امتیاز دهید
[کل: 6 میانگین: 5]
3 پاسخ
  1. عبدالرضا
    عبدالرضا گفته:

    سلام و درود ممنونم از گروه فنی درستکار بابت خدمات خوب لوله بازکنی مطهری رضایت کامل دارم

    پاسخ

تعقیب

  1. […] شهید دکتر مفتح شمالی و جنوبی، لوله بازکنی کریمخان زند، لوله بازکنی مطهری ، لوله بازکنی بهشتی، لوله بازکنی میرزای شیرازی و […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *