لوله بازکنی مفتح شمالی جنوبی گروه فنی درستکار

لوله بازکنی مفتح با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه کلیه خدمات گروه فنی درستکار به اهالی محترم ساکن در خیابان دکتر مفتح، شمالی و جنوبی آماده خدمت‌رسانی می‌باشد. خدماتی از قبیل رفع گرفتگی انواع لوله‌های فاضلاب، رفع گرفتگی راه آب حمام، سرویس بهداشتی، لوله بازکنی آشپزخانه و …. با فنرهای قوی برقی و پمپ تراکم هوا است. کلیه خدمات فنی لوله بازکنی مفتح توسط افراد متخصص و مجرب که آماده پاسخگویی به مشکلات شما عزیزان در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل هستند صورت می‌پذیرد. تیم متخصصین ما در این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده ارائه مشاوره تخصصی رایگان به شما عزیزان است، هدف اصلی مدیریت و کارشناسان ما ارائه خدمات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان عزیز می‌باشد.

شماره تماس شعبه گروه فنی درستکار: 021-880-380-99
شماره تماس مستقیم سرویسکار لوله بازکن: 0912-967-80-99
ساعت کار شعبه لوله بازکنی مفتح شمالی جنوبی: 24 ساعته در 7 روز هفته بدون تعطیلی 

باز کردن گرفتگی لوله‌های فاضلاب با ابزار روز بدون آسیب و با قیمت مناسب صورت می‌گیرد. همچنین برطرف کردن رسوبات ایجاد شده در داخل لوله‌ها تا طول 20 متر با استفاده از فنر و دستگاه تراکم هوا، بازکردن لوله‌های کانال های اصلی منازل، پاکسازی داخل لوله با دستگاه واترجت. تماس با این مجموعه لوله بازکنی خیابان مفتح که با ارائه بهترین خدمات لوله بازکنی به همراه ارائه فاکتور در این منطقه فعال است، یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین راه حل‌ها برای رفع انواع مشکلات لوله‌های فاضلاب است. زیرا راه های خانگی جهت رفع هرگونه انسدادی میتواند به طور موقت سبب رفع مشکل شود و ممکن است باعث خوردگی و از بین رفتن چسب بین اتصالات لوله های فاضلاب شود.

 

انواع خدمات لوله بازکنی خیابان مفتح شمالی و جنوبی 24 ساعته گروه فنی درستکار

لوله بازکنی خیابان مفتح فوری

رفع گرفتگی انواع لوله‌های فاضلاب در منطقه مفتح شمالی و جنوبی توسط کارشناسان مجرب در گروه فنی درستکار شامل این موارد است:

  • لوله بازکنی مفتح شمالی بازدید و مشاوره رایگان شبانه روزی
  • رفع بوی بد فاضلاب ساختمان‌های اداری و مسکونی
  • رفع گرفتگی و فنرزنی لوله توالت‌ ایرانی فرنگی خیابان مفتح جنوبی
  • برطرف کردن گرفتگی و فنرزدن لوله‌های فاضلاب مختلف در آشپزخانه
  • رفع گرفتگی و قیمت فنرزنی لوله فاضلاب حمام، تراس، حیاط خلوت، حیاط
  • برطرف کردن گرفتگی راه آب و ناودان و پشت بام و فنرزنی لوله کفشور پارکینگ خیابان دکتر مفتح
  • رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب با مصالح ساختمانی خیابان مفتح شمالی و جنوبی
  • فنرزنی و رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب با هر شدت و سختی
  • فنرزدن و رفع گرفتگی لوله‌های اصلی ساختمان

مراکز معتبر لوله بازکنی مفتح جنوبی از روش‌های مختلفی برای بازکردن لوله استفاده می‌کنند، که رایج‌ترین آنها استفاده از فنرزن برقی است، که توسط یک ژنراتور الکتریکی کار می‌کند.

 

رفع گرفتگی فاضلاب دکتر مفتح

رفع گرفتگی فاضلاب دکتر مفتح

رفع گرفتگی فاضلاب دکتر مفتح

بیشتر اوقات مسیر آب در لوله‌های فاضلاب در مکان‌های مختلف در ساختمان‌های اداری و مسکونی به مرور زمان مسدود می‌شود. و آب آلوده به راحتی تخلیه نمی‌شود، در صورت بروز این حالت قبل از گرفتگی کامل باید اقدام به بررسی لوله‌ها کنید، تا با مشکلات جدی روبرو نشوید. سعی کنید در زمان مشاهده این موارد هرگز از اسیدهای شیمیایی استفاده نکنید، زیرا کافی است لوله تخلیه کمی کهنه یا کمی پوسیده باشد. تا تماس این مواد اسیدی به خط لوله آسیب برساند و حوادثی مانند نشتی و ترکیدگی لوله را در ساختمان ایجاد کند.

در این صورت بهترین راه برای رفع گرفتگی لوله تماس با مراکز معتبر در این زمینه است. استفاده از فنرهای بلند و کوتاه برای رفع انسداد یکی از راه حل‌های سریع و آسان توسط متخصصین این حوزه می‌باشد. متخصصین ما در گروه فنی درستکار آماده برطرف کردن هرگونه انسداد در کلیه لوله‌های ساختمانی و صنعتی از جنس چدن، پلی اتیلن، سیمان و آهن …..با تجهیزات مدرن در کمترین زمان می‌باشند.‌

علل مهم در بروز گرفتگی لوله‌های فاضلاب در مکان‌های مختلف در ساختمان شامل موارد زیر است:

  1. ورود چربی و مواد زائد غذایی به درون لوله‌های فاضلاب سینک و لوله تخلیه ماشین‌های ظرفشویی
  2. ورود پرز و ملزومات لباس‌ها مانند دکمه و زیپ به درون لوله تخلیه ماشین‌های لباسشویی
  3. افتادن صابون و وسایل مورد استفاده در حمام و مو به همراه چربی صابون و ایجاد رسوب در راه آب حمام
  4. افتادن اشیاء ارزشمند مانند ساعت و موبایل، طلا و غیره در لوله‌های فاضلاب توالت‌های سنتی و فرنگی
  5. انداختن نوار بهداشتی، دستمال کاغذی و اجسام جامد در لوله‌های فاضلاب سرویس بهداشتی
  6. ورود مصالح ساختمانی مانند سیمان و قیر و غیره در لوله‌های فاضلاب در خانه‌های نوساز و باسازی شده
  7. ورود قیر و خاک و غبار و شاخ و برگ به راه آب و ناودان پشت بام و پارکینگ

 

 

 

فنرزنی فاضلاب خیابان مفتح

ارائه کلیه خدمات لوله بازکنی مفتح شمالی و جنوبی توسط کارشناسان با تجربه ما با دستگاه‌های حرفه‌ای به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود. در زمان بروز هرگونه انسداد در محل‌های مختلف در ساختمانهای اداری و مسکونی، جهت درخواست اعزام نیرو در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید با پشتیبانی ما در گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید، و با اعلام بروز مشکل خود از خدمات مورد نیاز بوسیله نیروهای فعال و تمام وقت ما در این مجموعه فنی برخوردار گردید. مدیریت این مجموعه جهت رفاه حال شما اهالی محترم ساکن در خیابان مفتح و مناطق منتهی به این خیابان ارائه خدمات تمام وقت شبانه‌روزی را راه‌اندازی نموده است، زیرا بروز این مشکل در هر ساعتی از شبانه‌روز و ایام تعطیل می‌تواند سبب اختلالات شدید در زندگی روزمره شود.

 

فنرزدن لوله فاضلاب خیابان مفتح بدون الودگی

فنرزدن لوله فاضلاب خیابان مفتح بدون الودگی

فنرزدن لوله فاضلاب خیابان مفتح بدون الودگی

یکی از قوانینی که توسط مدیریت گروه فنی درستکار وضع شده و تک تک کارشناسان ملزم به رعایت آن هستند. رعایت نکات بهداشتی حین کار است، در کنار ویژگی‌های مختلف تیم فعال در این مجموعه فنی در سال‌های خدمت رسانی به مشتریان عزیز ساکن تهران مانند: اعزام سریع متخصصین در کمترین زمان و کیفیت بالای کار رعایت کلیه موارد بهداشتی در محل کار یکی ار مهمترین موارد است که بعد از اتمام کار توسط نیروی لوله بازکن باید مورد توجه قرار گیرد. و محل مورد نظر بعد از فنرزنی کاملا تمیز و عاری از میکروب به مشتریان عزیز ساکن در این منطقه تحویل داده شود.

 

مناطق تحت پوشش گروه فنی درستکار خیابان مفتح

ارائه خدمات لوله بازکنی مفتح بوسیله مجموعه فنی گروه فنی درستکار در محله‌های مختلف و منتهی به خیابان دکتر مفتح شامل:
لوله بازکنی هفت تیر، لوله بازکنی خیابان شهید دکتر مفتح شمالی و جنوبی، لوله بازکنی کریمخان زند، لوله بازکنی مطهری ، لوله بازکنی بهشتی، لوله بازکنی میرزای شیرازی و بزرگراه مدرس و … است. شما عزیزان ساکن در کلیه مناطق حومه خیابان دکتر مفتح در هر زمان که درخواست اعزام نیرو و دستگاه رفع انسداد لوله را داشتید، کارشناسان ما در پشتیبانی این گروه به سرعت متخصص مجرب را برای انجام خدمات زیر به محل مورد نظر شما اعزام می‌کنند.

لوله بازکنی مفتح شمالی  لوله بازکنی مفتح جنوبی
لوله بازکنی خیابان بهشتی لوله بازکنی میدان هفت تیر
لوله بازکنی خیابان نقدی مفتح شمالی لوله بازکنی خیابان ورزنده مفتح جنوبی
لوله بازکنی خیابان مطهری لوله بازکنی خیابان طالقانی
لوله بازکنی خیابان اصلی پور مفتح شمالی لوله بازکنی خیابان سمیه
لوله بازکنی خیابان مرزبان نامه مفتح شمالی لوله بازکنی خیابان بهبهانی مفتح جنوبی
لوله بازکنی خیابان درفش مفتح شمالی لوله بازکنی خیابان ولیعصر
لوله بازکنی خیابان وراوینی مفتح شمالی لوله بازکنی دروازه دولت
لوله بازکنی خیابان گلزار مفتح شمالی لوله بازکنی خیابان گیتی مفتح جنوبی
لوله بازکنی خیابان ملایری پور مفتح شمالی لوله بازکنی خیابان قائم مقام فراهانی

علائم گرفتگی لوله فاضلاب خیابان مفتح

علائم بروز مشکلات در لوله فاضلاب در ساختمان‌های اداری و مسکونی متفاوت است، که با آشنایی شما عزیزان به این موارد در زمان وقوع مشکل می‌توانید با یاری مراکز معتبر در این حوزه مشکل را برطرف نمایید.

گرفتگی لوله‌ها شامل این موارد است:

  • تخلیه شدن کند لوله‌های فاضلاب توالت، آشپزخانه، حمام و ……
  • بالازدن فضولات و آب از لوله‌های فاضلاب سرویس بهداشتی، پارکینگ، حمام و……
  • بوی بد و نامطبوع در فضای ساختمان از فاضلاب‌های مختلف موجود در آن
  • وجود حشراتی مانند سوسک در اطراف لوله فاضلاب
  • بروز نشتی از لوله‌های فاضلاب توالت‌ها، حمام و آشپزخانه

این مشکلات توسط متخصصین این حوزه کاملا قابل رفع هستند. گروه فنی درستکار در طول سال و هرروز هفته آماده ارائه خدمات به اهالی محترم ساکن در منطقه مفتح شمالی و جنوبی و محله‌های اطراف در این منطقه می‌باشند.

 

فنرزدن لوله آشپزخانه مفتح

فنرزدن لوله آشپزخانه مفتح

فنرزدن لوله آشپزخانه مفتح

رفع گرفتگی و فنرزنی لوله فاضلاب‌ آشپزخانه یکی از خدمات مهم و بسیار شایع در انواع گرفتگی‌ها می‌باشد. این خدمات شامل رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی، رفع گرفتگی راه‌آب کف آشپزخانه، و گرفتگی لوله تخلیه سینک آشپزخانه می‌باشد. این خدمات بسته به نوع مسدود شدن و شدت آن راه حل‌های متفاوتی دارند. یکی از رایج‌ترین روش‌ها استفاده از فنر برقی است، که به سیم زنی هم مشهور است. این دستگاه در نوع خود یکی از بهترین ابزارها جهت رفع هرگونه گرفتگی با هر سختی را دارا میباشد که در اکثر موارد نیازی به تخریب کندن محل مورد نظر نیست. این دستگاه با وجود ابعاد کوچک قدرت و سرعت بسیار بالایی دارد، که توسط یک موتور الکتریکی فعال شده و با چرخش در درون لوله‌های فاضلاب در کوتاه‌ترین زمان مسیر را باز می‌کند.

فنرزنی لوله فاضلاب اشپزخانه

همچنین به دلیل حرکت دورانی در لوله‌ها تمامی رسوبات ایجاد شده در جداره لوله‌ها را رسوب‌زدایی و لایروبی کامل می‌نماند. به همین دلیل این سیستم پرتوان و پرکاربرد در بین متخصصین یکی از رایج ترین روش‌های مورد استفاده است. سوالاتی که از کارشناسان در این حوزه پرسیده می‌شود، این است که آیا این دستگاه به سیستم لوله‌کشی فاضلاب آسیب وارد می‌کند؟ باید در جواب این سوال بگوییم که خیر، زیرا فنرها با آلیاژهای مختلف و انعطاف‌پذیر ساخته شده‌اند و افرادی که این ابزار را مورد استفاده قرار می‌دهند، دارای تجربه بالا در استفاده از این دستگاه هستند. در صورتی شما عزیزان با مشکل در لوله بازکنی مفتح با این دستگاه روبرو می‌شوید، که فردی نابلد و بی‌تجربه اقدام به رفع مشکل کرده باشد.

باید به این نکته مهم اشاره کنیم، که در زمان استفاده از این فنرها از پوشش‌های مناسب بر روی آنها استفاده می‌شود. تا در زمان چرخش در لوله‌های فاضلاب و مخصوصا توالت‌های فرنگی آسیبی به سرامیک آن وارد نشود. بنابراین جای نگرانی نیست در صورت بروز هرگونه گرفتکی در لوله‌های فاضلاب شما عزیزان می‌توانید از گروه فنی درستکار درخواست کمک نمایید.

 

رفع گرفتگی فاضلاب پارکینگ پشت بام خیابان مفتح

رفع گرفتگی فاضلاب پارکینگ پشت بام خیابان مفتح

رفع گرفتگی فاضلاب پارکینگ پشت بام خیابان مفتح

اگر تا به حال با گرفتگی لوله در ساعات مختلف از شبانه‌روز مواجه شده اید، می‌دانید که یافتن فرد متخصص و باتجربه در ساعات مختلف شب و ایام تعطیل کار تقریبا سختی است. گرفتگی لوله راه‌آب حمام یکی از موارد شایع در بین محل‌های مختلف در ساختمان‌های مسکونی است. که علت عمده بروز این مشکل ورود مو به همراه چربی مواد شوینده مورد استفاده در این مکان است. و دلیل دیگر بروز انسداد در این لوله فاضلاب افتادن اشیاء مختلف موجود در حمام مانند صابون و روشور و …. می‌باشد. ناودان و راه‌آب پشت‌بام یکی از محل‌هایی در ساختمان است، که معمولا در زمان بارش باران در فصول سرد دچار گرفتگی می‌شود، که علت بروز این مشکل در این مکان ورود شن و ماسه، شاخ و برگ درختان و قیر که جهت ایزوگام پشت بام استفاده شده است.

که در فصل تابستان و براثر گرمای زیاد آب شده و به سمت ناودان و راه آب پشت‌بام روان شده و سبب انسداد آن می‌شود. که جهت جلوگیری از بروز این مشکل باید از صافی‌های مخصوص استفاده شود، و به طور مرتب مورد بازرسی قرار گیرد. تا اگر چیزی وارد لوله‌ها شده تمیز شود، و از مسدود شدن لوله‌ها جلوگیری به عمل آید. پارکینگ هم از محل‌هایی است که به دلیل تردد خودرو و ورود خاک و گرد و غبار و روغن ماشین و اجسامی مانند شاخ و برگ و ریشه درختان می‌تواند سبب بروز انسداد در این محل شود. در صورت بروز این مشکل نگران نباشید، زیرا گروه فنی درستکار به صورت تمام وقت و فوری در منطقه مفتح شمالی و جنوبی و محله‌های اطراف آماده ارائه خدمات فنرزنی لوله پشت بام توسط کارشناسان و تجهیزات مدرن می‌باشد.

هزینه خدمات لوله بازکنی خیابان مفتح

تعین هزینه لوله بازکنی مفتح بستگی به شرایط و فاکتورهای مختلفی دارد. که بعد از بررسی دقیق توسط نیروهای اعزامی به محل مشخص و به شما عزیزان اعلام می‌گردد.

مهمترین عوامل تاثیرگذار در برآورد هزینه کلیه خدمات لوله بازکنی مفتح یه شرح زیر می‌باشد:

  • اندازه و عمق لوله فاضلاب که دچار انسداد شده است
  • تعداد لوله‌های فاضلابی که در ساختمان دچار گرفتگی شده است
  • شدت و نوع انسداد که براثر وجود رسوبات است، یا افتادن اجسام و مصالح ساختمانی
  • نوع و روش مناسب جهت رفع گرفتگی که هر روشی قیمت خاص خود را دارد
  • سایز و متراژ فنر بکار رفته جهت رفع انسداد لوله فاضلاب
  • جهت رفع گرفتگی نیاز به تخریب و کندن محل هست یا نه
  • محل قرارگیری فاضلاب در ساختمان
  • مدت زمان کار نیروی لوله بازکن جهت رفع گرفتگی

با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره شده است، هزینه لوله بازکنی مفتح به طور دقیق تعیین می‌شود. برای دریافت اطلاعات کامل می‌توانید با کارشناسان ما در پشتیبانی گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *