لوله بازکنی ملاصدرا درستکار

خدمات لوله بازکنی ملاصدرا فوری و شبانه‌روزی توسط گروه فنی درستکار، در تهران با ضمانت نامه کتبی ارائه می‌شود. و قیمت خدمات مورد نیاز شما پس از بازدید رایگان در محل بر اساس نوع گرفتگی لوله، ابزار مورد استفاده، طول فنر، زمان انسداد، سختی و … تعیین می‌گردد.

لوله بازکنی ملاصدرا یکی از خدماتی است، که هر ساختمانی در طول سال و در هر زمانی از شبانه روز و ایام تعطیل به آن نیاز دارد و با توجه به نیروی کار زیاد در این زمینه، ناخواسته با افراد یا شرکت‌های ارائه‌دهنده انواع خدمات لوله بازکنی خیابان ملاصدرا تماس می‌گیرند که ممکن است افرادی سودجو و غیرمتخصص در این حوزه باشند. این امر مشکلاتی را ایجاد می‌کند، چرا که تخصص و تجربه همراه با تعهدکاری برای کلیه کارگاه‌های خدماتی از جمله لوله بازکنی لازم است.

بازکردن گرفتگی لوله‌های فاضلاب توسط متخصصین ما با کمک دستگاه‌های مدرن و فنرزن برقی انجام می‌شود. تمیز و نگهداشتن لوله‌های فاضلاب از جمله لوله‌های آشپزخانه از ذرات مواد غذایی و چربی تاحد زیادی میتواند از بروز این مشکل جلوگیری نماید. گروه فنی درستکار با افتخار در اکثر استان های کشور عزیزمان ایران به جز خدمات لوله بازکنی در تهران آماده ارائه خدمات برطرف کردن بوی بد فاضلاب نیز می‌باشد. متخصصین ما آمادگی خدمت‌رسانی با استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات سریع به مردم تهران را دارند. ما روزانه تماس‌های زیادی از مشتریان عزیز دریافت می‌کنیم، که باعث افتخار و نشانه مسئولیت‌پذیری تیم کارشناسان ما می‌باشد. و این امر مسئولیت ما را بسیار سنگین‌تر می‌کند. اگر با مشکل گرفتگی لوله‌ها و بوی بد فاضلاب روبرو هستید همین الان با ما تماس بگیرید.

شماره لوله بازکنی ملاصدرا 09129678099
زمان حضور لوله بازکن پس از درخواست لوله بازکنی ملاصدرا به مدت 15 دقیقه لوله بازکن ارسال می شود.
لوله بازکنی ملاصدرا کثیف کاری دارد؟! بدون هیچ گونه کثیف کاری با فنر های تمیز 

نشانه‌های گرفتگی لوله فاضلاب ملاصدرا

وقتی که لوله فاضلاب دچار گرفتگی می‌شود، بارزترین نشانه آن استشمام بوی نامطبوع است، که اهالی و ساکنین را اذیت می‌کند. از دیگر نشانه‌های گرفتگی می توان به بالا آمدن پساب از لوله‌های فاضلاب در کف‌شور آشپزخانه، حمام و فاضلاب توالت‌های فرنگی و سنتی اشاره نمود. که از درون کف‌شور وسط آشپزخانه وکاسه توالت و کفشور حمام بالا می‌زند. که حتما باید بوسیله کارشناسان معرفی شده از طریق مراکز معتبر مورد بررسی دقیق و کامل قرار گیرد، و بعد از تشخیص علل بروز و راه حل رفع آن توسط کارشناس مربوطه وارد عمل شوند. و در صورت نیاز با دستگاه پیشرفته و مدرن فنرزن برقی برطرف شود. زیرا عدم توجه به موقع به این مشکل می‌تواند شما دچار دردسرهایی مانند جمع شدن حشرات موذی مانند سوسک و بروز نم در ساختمان کند.

 

لوله بازکنی ملاصدرا درستکار

قیمت خدمات لوله بازکنی ملاصدرا 

قیمت خدمات لوله بازکنی و سایر نقاط تهران فقط بر اساس تعرفه مصوب اتحادیه محاسبه می‌گردد. بسیار مناسب و منصفانه می‌باشد. به این نکته مهم توجه داشته باشید، که این قیمت اولیه و پایه است و با توجه به تعدادی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت هزینه نهایی بعد از بررسی بازدید تعیین و اعلام می‌گردد. تمامی خدمات ما معمولاً با ارائه فاکتور برای تعداد گرفتگی لوله‌ها زیاد صادر می‌شود، اما اکثر مستاجران نیز پس از اتمام کار، فاکتوری را از سرویس‌دهنده می‌خواهند که توسط کارشناسان نوشته شده و به مشتری تحویل داده می‌شود.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت خدمات لوله بازکنی ملاصدرا:

  1. عمق و طول لوله فاضلاب
  2. متراژ فنر بکار رفته جهت برطرف کردن گرفتگی
  3. تعداد فنرزنی از ورودی‌های مختلف
  4. علت و شدت گرفتگی لوله
  5. انواع گرفتگی لوله فاضلاب
  6. گرفتگی با مصالح ساختمانی مختلف
  7. محل قرارگیری فاضلاب
  8. روش بکار رفته در رفع گرفتگی
  9. متراژ فنر بکار رفته

 

لوله بازکنی ملاصدرا درستکار

خدمات لوله بازکنی تضمینی و با کیفیت ملاصدرا

لوله بازکنی ملاصدرا و رفع بوی نامطبوع فاضلاب با بهترین و مدرن ترین تجهیزات لوله بازکنی و فنرهای فولادی مخصوص انجام می‌شود. متخصصین ما با روش‌های مختلف اقدام به رفع گرفتگی و بوی نامطبوع در فاضلاب ساختمان شما خواهند کرد، و فاضلابی کاملا تمیز و با قیمت مناسب را به شما عزیزان در منطقه ملاصدرا ارائه می‌دهند، تلاش ما همواره جلب رضایت شما مشتریان عزیز است. کلیه سرویسکاران ما برای رعایت نکات بهداشتی حین کار با استفاده از ماسک، ضدعفونی کننده، دستکش و الکل قبل از ورود به منازل مشتریان و رفع مشکل گرفتگی لوله‌ها فنرها را تمیز کرده و بدون ذره‌ای آلودگی اقدام به کار می‌کنند.گرفتگی لوله‌ها و بالا آمدن آب از لوله‌های فاضلاب می‌تواند در هر زمانی از شبانه‌روز رخ دهد، در این موارد دیگر نگران نباشید ما در تمام ساعات شبانه‌روز با پشتیبانی تمام وقت و تضمینی در کنار شما هستیم.

قرارداد تعمیر و نگهداری سیستم آب و فاضلاب ملاصدرا

گروه فنی درستکار با تیمی از متخصصین باتجربه و فعال در سه شیفت کاری آماده ارائه کلیه خدمات لوله بازکنی ملاصدرا با عقد قرار‌داد تعمیر و نگهداری در بسیاری از موسسات در اکثر استان‌ها از جمله تهران با مراجع (دولتی – خصوصی)، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، هتل‌ها، مجتمع‌های مسکونی، برج‌های پرجمعیت اداری و مسکونی و … می باشد.

گروه فنی درستکار بیش از 15 سال است، که در زمینه خدمات فنرزنی و لوله بازکنی فعالیت می‌کند. گرفتگی فاضلاب اتفاقی است، که برای هر ساختمانی ممکن است رخ دهد. این مشکل تنها توسط متخصین لوله بازکنی حل می‌شود. این مشکل زمانی حساس می‌گردد، که یک انسداد ساده در کل آپارتمان رخ دهد. یعنی گرفتگی معمول توسط یکی از ماژول ها ایجاد می‌شود و این انسداد وارد لوله‌های فاضلاب اصلی آپارتمان شده و باعث انسداد کلی در سیستم فاضلاب ساختمان می‌شود. در صورت بروز هرگونه مشکلی ما در کنار شما عزیزان در منطقه ملاصدرا و محله‌های منتهی به این منطقه خواهیم بود.

 

لوله بازکنی ملاصدرا درستکار

ویژگی های خدمات ما در گروه فنی درستکار ملاصدرا

مهمترین ویژگی‌های متخصصین ما در این گروه فنی عبارتند از:

  • سرویس‌دهی فوری در تمامی مناطق تهران در اسرع وقت
  • همه اعضای تیم ما چندین سال تجربه موفق و حرفه‌ای در کار خود دارند
  • ما خدمات خود را با استفاده از جدیدترین ابزارهای روز انجام می دهیم
  • کیفیت خدمات همیشه اولویت ماست و ما به رضایت مشتری فکر می کنیم
  • ما در تلاش هستیم تا خدمات را با منصفانه‌ترین قیمت ارائه دهیم
  • انجام خدمات ما با کیفیت کار و تضمینی صورت می‌گیرد
  • تمام مراحل کار را با کمترین آودگی در محیط به انجام می‌رسانند
  • محیط کار بعد از کار تمیز تحویل می‌شود
  • خدمات ما با قیمت های مناسب ارائه می‌شود
  • آماده ارائه خدمات اورژانسی و شبانه روزی هستیم
  • از روش‌های مناسب و مدرن بهره می‌بریم
  • و…

خدمات لوله بازکنی ملاصدرا فوری 24 ساعته

ارائه این خدمات توسط کارشناسان ما در ملاصدار عبارتند از این موارد:

  • لوله بازکنی انواع لوله‌های فاضلاب
  • فنرزنی و لوله بازکنی سینک های آشپزخانه
  • فنرزنی ولوله بازکنی فاضلاب حمام
  • رفع گرفتگی لوله‌های سیفون توالت فرنگی و سنتی
  • رفع گرفتگی مجاری آب و لوله‌های فاضلاب
  • برطرف کردن گرفتگی و لوله بازکنی پارکینگ
  • برطرف کردن گرفتگی و لوله بازکنی ناودان و کف‌شور پشت بام
  • رفع گرفتگی و لوله بازکنی روشویی
  • رفع گرفتگی و لوله بازکنی فاضلاب شهری اگو
  • رفع بوی بد فاضلاب
  • خارج کردن اشیاء از فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله آب و فاضلاب

تشخیص ترکیدگی و نشتی لوله ملاصدرا شبانه روزی

لوله‌های فاضلاب و لوله‌های توکار ممکن است به دلایل مختلف دچار نشتی و ترکیدگی شوند، که در صورت عدم توجه به رفع سریع این مشکل می‌تواند به ساختمان آسیب برساند. تشخیص نشتی لوله یک کار تخصصی و علمی است، که باید توسط متخصصان انجام شود. این خدمات توسط دستگاه‌های مدرن و بروز انجام می‌گیرد، که از تخریب و کندن محل نشتی جلوگیری می‌کند، و سبب صرفه جویی اقتصادی برای شما عزیزان است.

رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی ملاصدرا فوری - درستکار
رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی ملاصدرا فوری

رفع گرفتگی توالت فرنگی سنتی و ایرانی که به دلایل مختلف دچار گرفتگی شده‌اند، یکی از پرتقاضاترین خدمات در مراکز معتبر لوله بازکنی ملاصدرا است. رفع گرفتگی توالت فرنگی به دلیل معماری متفاوت و جنس سرامیکی آن و لوله سیفون آن به دلیل ورود دستمال و مواد دیگر بیشتر دچار گرفتگی می‌گردد. و نیاز به تجربه و روش درست و ابزار مناسب دارد. که متخصصین بیشتر از فنرزنی لوله توالت ایرانی با پوشش مناسب جهت رفع این مشکلات استفاده می‌کنند.

روش های لوله بازکنی ملاصدرا منطقه 2

یکی از این راه‌ها استفاده از پمپی است، که در اثر فشار، مواد موجود در فاضلاب به سمت جلو هدایت میکند و گرفتگی رفع می‌شود و اگر مشکل حل نشد. راه دوم استفاده از دستگاه فشرده‌سازی هوا است، که گرفتگی را با فشار چند برابر باز کرده و مسیر را از مواد گیرافتاده در آن پاکسازی می‌کند. البته این دستگاه به دلیل فشار شدید و سرعت بالا با صدای زیاد کار می‌کند، که از این جهت طرفداران زیادی در بین متخصصین در این حوزه ندارد. روش سوم بازکردن لوله فاضلاب که متداول ترین آن است، استفاده از فنر لوله بازکن برقی است. که فاصله و برد زیادی دارد، و در تمام قسمت‌های لوله فاضلاب با تراشیدن تمامی رسوبات موجود در این فضا سبب باز شدن مسیر می‌گردد. علاوه بر این با خورد کردن اشیاء و اجسام وارد شده در این لوله سبب باز شدن و حرکت رو به جلوی آن شده و گرفتگی را برطرف می‌کند.

رفع گرفتگی فاضلاب آشپزخانه ملاصدرا ایام تعطیل

رفع گرفتگی فاضلاب آشپزخانه ملاصدرا ایام تعطیل

به دلیل شستشوی مواد مختلف در آشپزخانه و ورود ضایعات مواد غذایی، چربی و سایر عوامل خارجی در سینک به مرور زمان رسوباتی ایجاد شده و به دیواره لوله ها می‌چسبند و در نهایت سبب تنگی در مسیر شده و موجب گرفتگی لوله زیر سینک و کف‌شور آشپزخانه می‌گردد. باید هر از چند گاهی با کمک فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه توسط کارشناسان این فن اقدام به برطرف کردن این مشکل شود.

لوله بازکنی کفشور حمام ملاصدرا در اسرع وقت

وجود چربی مواد شوینده، مو و بسیاری موارد دیگر می‌تواند باعث گرفتگی کف‌شور حمام شود، که برای این منظور می‌توانید از متخصصان فنرزنی لوله فاضلاب حمام واجد شرایط جهت رفع آن کمک بگیرید. حمام از محل‌های پراستفاده در ساختمان‌های مسکونی و برخی مکان‌ها مانند: بیمارستان‌ها و غیره است که در صورت بروز مشکل در فاضلاب آن زندگی روزمره افراد ساکن در آن با اختلال روبرو می‌شود.

لوله بازکنی فاضلاب پارکینگ ملاصدرا تمام وقت

پارکینگ ساختمان یکی از مکان‌هایی است، که به دلیل گرد و غبار زیاد، روغن خودرو و بسیاری موارد دیگر همیشه در معرض گرفتگی است. و به دلیل این که فاضلاب پارکینگ انتهایی‌ترین نقطه در مسیر فاضلاب‌های ساختمان است، در صورت بروز مشکل در آن محل‌های دیگر هم دچار مشکل می‌شوند، و باعث مشکلات جدی‌تر و اختلال در زندگی روزمره می‌گردد. می‌توانید با کمک متخصصین ما در هر زمان این گرفتگی را برطرف کنید.

خارج کردن اشیاء قیمتی از فاضلاب ملاصدرا

گاهی اوقات به دلایل مختلف اشیای قیمتی مانند: موبایل، طلا، جواهرات در فاضلاب یا سینک سقوط می‌کنند. و به دلیل ارزش بالای آن مجبور به بیرون آوردن آن هستیم. که برای خارج کردن این اجسام باید از تجهیزات مناسب جهت تخلیه آن استفاده شود، در صورت افتادن اشیاء در فاضلاب از ریختن آب در این محل خودداری کنید، تا کار را سخت تر نکنید. و با تماس با گروه فنی درستکار در کمترین زمان ممکن اقدام بیرون آوردن شی کنید.

مناطق تحت پوشش گروه فنی درستکار ملاصدرا

محله‌های تحت پوشش متخصصین ما در شعبه لوله بازکنی ملاصدرا ونک در تمام ساعات شبانه‌روز و ایام تعطیل به شرح زیر می‌باشد:

لوله بازکنی خیابان پردیس ملاصدرا لوله بازکنی خیابان شیخ بهایی لوله بازکنی خیابان شاد ملاصدرا
لوله بازکنی خیابان شیراز جنوبی ملاصدرا لوله بازکنی خیابان خوارزمی ملاصدرا لوله بازکنی خیابان گلشن ملاصدرا
لوله بازکنی خیابان گرمسار ملاصدرا لوله بازکنی خیابان معصومی ملاصدرا لوله بازکنی خیابان حکیمی اعظم ملاصدرا
لوله بازکنی خیابان سهیل ملاصدرا لوله بازکنی خیابان برزیل غربی ملاصدرا لوله بازکنی خیابان اتحاد ملاصدرا
لوله بازکنی خیابان سامان ملاصدرا لوله بازکنی خیابان حاضری ملاصدرا فنرزنی لوله بازکنی شهرک هما
لولهب ازکنی خیابان لادن ملاصدرا لوله بازکنی خیابان شیرازی ملاصدرا لوله بازکنی خیابان شیراز شمالی ملاصدرا
لوله بازکنی خیابان پردیس شرقی ملاصدرا لوله بازکنی خیابان گلدشت ملاصدرا لوله بازکنی میدان ونک 

لوله بازکنی با ضمانت کتبی و فوری ملاصدرا

گروه فنی درستکار شبانه‌روزی و بدون تعطیلی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان ساکن در این مناطق و کلیه محله‌های اطراف آن می‌باشد. گرفتگی لوله‌های فاضلاب در هر ناحیه از ساختمان ممکن است، در طول شبانه‌روز اتفاق بیوفتد. در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی ملاصدرا در این مناطق با کارشناسان ما در تهران تماس بگیرید. انجام خدمات رفع گرفتگی لوله در خیابان ملاصدرا توسط متخصصین ما با دستگاه ژنراتور و فنرزن برقی و یا دستگاه کمپرسور تراکم هوا انجام می‌گیرد. تمامی این مراحل در رفع گرفتگی لوله فاضلاب با کمترین آلودگی در محیط کاری انجام می‌شود. و در صورت هرگونه آلودگی در حین کار محیط کاملا تمیز به شما عزیزان و ساکنین محترم در این منطقه تحویل می‌گردد.

امتیاز دهید
[کل: 18 میانگین: 5]
10 پاسخ
  1. جهان
    جهان گفته:

    بهترین لوله بازکنی ملاصدرا گروه فنی درستکار من امروز تماس گرفتم خیلی زود اومدن بسیار منصف و کاربلد بودن ممنونم

    پاسخ
  2. جلال
    جلال گفته:

    سلام و درود حلالتون باشه واقعا درستکار هستید، مشکل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه داشتم که کار رو به شعبه لوله بازکنی ملاصدرا گروه فنی درستکار سپردم عالی بود ❤️

    پاسخ
  3. الهه
    الهه گفته:

    سلام و درود لوله بازکنی ملاصدرا خیابان لادن توسط گروه فنی درستکار بسیار عالی انجام شد رضایت کامل دارم از کارتون

    پاسخ
  4. مجید
    مجید گفته:

    سلام لوله بازکنی ملاصدرا توسط نیرو های خوب خدمات فنی درستکار بسیار عالی انجام شد 👏👏👏❤️

    پاسخ
  5. مرادی
    مرادی گفته:

    سلام لوله بازکنی ملاصدرا خیابان خیابان گلدشت توسط نیرو های گروه فنی درستکار بسیار عالی انجام شد ممنونم بابت سرویس دهی خوبتون 👏🙏

    پاسخ
  6. امید
    امید گفته:

    سلام و درود بنده امروز با گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه مواجه شدم که بلافاصله تو گوگل سرچ کردم با لوله بازکنی ملاصدرا گروه فنی درستکار تماس گرفتم سریع نیرو ارسال کردن و بدون اینکه کثیف کاری داخل آشپزخانه ایجاد کنند کمتر از ده دقیقه مشکل رو رفع کردند ممنونم بابت خدمت رسانی خوبتون.

    پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *