لوله بازکنی کوهسار گروه فنی درستکار

لوله بازکنی کوهسار گروه فنی درستکار به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته در آنجا مستقر هستند. تا در صورت بروز هرگونه مشکل و نیاز به ارائه خدمات مورد نیاز، به شما اهالی و ساکنین محترم این منطقه در کوتاهترین زمان ممکن در کنار شما باشند. همانطور که می‌دانید گرفتگی لوله خبر نمی‌کند، و در مناطق مختلف و ساعات مختلف در ایام تعطیل امکان بروز آن وجود دارد.

علت عمده گرفتگی لوله‌های فاضلاب مواد یا اجسام مختلفی است، که به هر دلیل وارد سیستم لوله‌کشی فاضلاب شده و سبب انسداد آن است. بروز این اتفاق مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند، که راه‌های مختلفی برای حل آن وجود دارد. از جمله آنها تماس با مراکز معتبر لوله بازکنی کوهسار می‌باشد. ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین راه جهت رفع انسداد انواع گرفتگی در لوله‌های فاضلاب استفاده از فنرزن برقی است. گرفتگی لوله‌ها می‌تواند ناشی از ورود مصالح ساختمانی مانند قیر، سیمان، آهک، شن و ماسه، بقایای مواد غذایی و اشیائی مانند زیورالات و یا گوشی تلفن باشد که از دست رها شده و به درون چاه سقوط کرده است. در هر صورت ما در کل ایام 7 روز هفته آماده ارائه هر نوع خدمت و اعزام سریع کارشناس لوله بازکنی به محل مورد نظر شما هستیم.

 

 

لوله بازکنی کوهسار شبانه روزی

دستگاه فنرزن دو نوع است، فنرزن دستی و فنرزن برقی که جهت برطرف کردن انواع گرفتگی‌ها از جمله: گرفتگی لوله آشپزخانه، حیاط، پشت بام، فنرزنی لوله فاضلاب حمام، پارکینگ و … استفاده می‌شود. فنر استیل دستی به طول 100 سانتی متراست، و برای رفع گرفتگی‌های کوچک کاربرد دارد، که استفاده از آن نیازی به تجربه و مهارت بالایی ندارد. اما فنر برقی که با کمک ژنراتور برق برای رفع گرفتگی‌های رایج و سخت و عمیق استفاده می‌شود. فنر برقی دارای سری‌های مختلف و متفاوتی می‌باشد، که بسته به نوع و میزان گرفتگی لوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از فنر برقی زمانی استفاده می‌شود که فنر دستی کارایی لازم را جهت رفع گرفتگی نداشته باشد. فنر برقی با قدرت، سرعت و فشار بالا برای متراژ بیش از ده کیلومتر کاربرد دارد، و استفاده از آن نیاز به تجربه و مهارت کافی دارد. و باید جهت استفاده از آن از افراد متخصص در این زمینه کمک گرفت، فنرزن برقی به دلیل تیز بودن و حرکت دورانی که دارد. علاوه بر خردکردن اجسام و بیرون کشیدن مو و پارچه، قادر به تراشیدن و لایروبی رسوبات موجود در جداره لوله فاضلاب می‌باشد. مزیت استفاده از فنر برقی این است که، بدون نیاز به کندن و بدون آسیب رساندن باعث رفع مشکل در مدت زمان کوتاهی می‌شود. پس از اتمام کار، ورود کمی آب به لوله باعث رفع گرفتگی و جلوگیری از گرفتگی مجدد می‌گردد. فنرها سری‌های مختلفی دارند، که در موارد مختلف گرفتگی مورد استفاده قرار می‌گیرند. سر فنر الماسی، اسیدی، سرنیزه، برس فنری، سرکوزه، سرفنر نگهدارنده ابزار، سرفنر میله‌ای، سرفنر چاقویی که هر کدام در نوعی از گرفتگی‌ها کاربرد دارد.

 

ضمانت خدمات لوله بازکنی کوهسار چیست؟! تحویل لوله باز شده با گارانتی 6 ماه واقعی
آیا لوله بازکنی با فنر برقی در کوهسار کثیف کاری دارد؟! خیر، بدون کثیف کاری و با رعایت کامل نکات بهداشتی
ساعات کاری گروه فنی درستکار در محله کوهسار ؟! همه روزه بدون تعطیلی شبانه روزی آماده خدمت رسانی
روش کار رفع گرفتگی لوله های فاضلاب محله کوهسار؟! 1- لوله بازکنی با فنر برقی 2- لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

لوله بازکنی بلوار کوهسار با دستگاه فشرده سازی هوا

در صورتی که گرفتگی لوله‌ها شدید و سخت باشد، و فنرزن قادر به برطرف کردن آن نباشد. از دستگاه هوای فشرده جهت برطرف کردن مشکل استفاده می‌شود. به این شکل که با مماس کردن دهانه دستگاه روی دهانه لوله، و دمیدن هوای فشرده‌سازی شده به درون چاه مواد زائد به داخل و خارج منتقل می‌شوند. ایراد بزرگ این سیستم صدای بسیار ناهنجار آن در زمان تخلیه هوای فشرده است، که به دلیل شدت بالای آن مواد زائد و آلوده از دهانه‌های دیگر فاضلاب‌های موجود در ساختمان به محیط اطراف پاشیده و سبب آلودگی این محل‌ها خواهد شد. و به همین علت از آن فقط در موارد خیلی سخت و خاص استفاده می‌شود.

 

خدمات لوله بازکنی کوهسار

خدمات لوله بازکنی کوهسار

خدمات لوله بازکنی کوهسار

خدماتی که توسط متخصصین گروه فنی درستکار به اهالی منطقه کوهسار ارائه می‌شود شامل موارد زیر است:

  1. فنرزنی لوله فاضلاب و لوله بازکنی انواع لوله‌ها منطقه کوهسار
  2. تشخیص نشتی و ترکیدگی لوله با دستگاه
  3. رفع بوی نامطبوع از چاه فاضلاب
  4. برطرف کردن رسوبات لوله فاضلاب کوهسار
  5. بیرون آوردن اشیای قیمتی و با ارزش از چاه
  6. استفاده از روش‌های مختلف لوله بازکنی کوهسار
  7. فنرزنی لوله توالت ایرانی و فرنگی، حمام، روشویی، بالکن
  8. فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه، لوله‌های تخلیه ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی
  9. فنرزنی کفشور تراس، پشت بام، حیاط، پارکینگ
  10. فنرزنی لوله‌ها با گرفتگی سخت مصالح سخت مانند: سیمان و قیر … .
  11. یکی دیگر از شعبه های پر درخواست ما لوله بازکنی ملاصدرا می باشد.

گروه فنی درستکار یکی از قدیمی‌ترین مراکز لوله بازکنی در تهران می‌باشد، و با سالها تجربه در حوزه خدمات لوله بازکنی در کوهسار تهران به صورت تمام وقت و بدون تعطیلی 7 روز هفته توسط کارشناسان مجرب سرویس ارائه می‌دهد. اگر ساکن منطقه کوهسار هستید، و به دلیل ته‌نشین شدن گل و لای و چربی، لوله‌های قدیمی یا سقوط اجسام با انسداد لوله‌های فاضلاب روبرو هستید. کافیست با ما تماس بگیرید، تا متخصصین ما در اسرع وقت به محل اعزام شوند. و با روش مناسب خیلی سریع و بدون آلودگی عملیات رفع گرفتگی لوله را انجام دهد.

 

هزینه لوله بازکنی کوهسار

هزینه لوله بازکنی کوهسار

هزینه لوله بازکنی کوهسار

هزینه خدمات لوله بازکنی کوهسار مانند سایر نقاط تهران محاسبه می‌شود. البته ناگفته نماند، که تعیین قیمت نهایی جهت ارائه خدمات بستگی به فاکتورهایی دارد، که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم. مانند محل لوله فاضلاب، نوع و شدت گرفتگی، متراژ و عمق لوله، روش خدمات لوله بازکنی کوهسار ، فنرزنی از لوله‌های مختلف و به دفعات و ….. یعنی با هر یک از روش‌ها قیمت لوله بازکنی کوهسار متفاوت است. در زمان تماس شما با کارشناسان حاضر در مرکز مکن است قیمتی به شما اعلام شود، که در اصل قیمت پایه در شروع کار بدون لحاظ کردن موارد فوق است. و قیمت نهایی بعد از بررسی محل و شرایط فوق توسط کارشناسان این حوزه مشخص و اعلام می‌گردد. در صورت بروز هرگونه مشکل در این زمینه می‌توانید، با مرکز پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید و با دادن اطلاعات کامل مشاوره رایگان و محاسبه قیمت جهت رفع مشکل را دریافت نمایید.

 

لوله بازکنی کوهسار تضمینی

لوله بازکنی کوهسار تضمینی

لوله بازکنی کوهسار تضمینی

در هنگام بروز گرفتگی در لوله‌های فاضلاب در هر کجای کوهسار که هستید، میتوانید با ما در گروه فنی درستکار شعبه لوله بازکنی کوهسار تماس بگیرید، نزدیکترین تیم ما در کمتر از 30 دقیقه در محل حاضر و آماده رفع مشکل شما عزیزان خواهد شد. تیم‌های ما در محله‌های مختلف کوهسار مستقر هستند، و بلافاصله پس از تماس شما به محل اعزام می‌شوند. کلیه خدمات ما با تجهیزات مدرن و بوسیله تکنسین‌های مجرب با پشتیبانی چند ماهه انجام می‌پذیرد. شماعزیزان و اهالی محترم ساکن در این منطقه و محدوده کوهسار در هر زمانی از شب و روز در صورت نیاز می‌توانید با پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند گردید.

باز کردن لوله‌های فاضلاب از جمله مواردی است، که علاوه بر دقت زیاد نیاز به رعایت تمامی موارد بهداشتی را دارد. مهمترین ویژگی خدمات ارائه شده توسط تیم ما حفظ سلامت خانواده شماست. کارشناسان ما با رعایت کامل بهداشت محیط کار اقدام به ارائه خدمات میکنند، تمام تلاش و هدف ما جلب رضایت و رفاه شما عزیزان است.

 

بیرون آوردن اشیا از فاضلاب کوهسار

بیرون آوردن اشیا از فاضلاب کوهسار

بیرون آوردن اشیا از فاضلاب کوهسار

گاهی اوقات در حین استفاده از سرویس بهداشتی ممکن است، که اشیاء موجود در جیب لباس‌های شما به داخل چاه فاضلاب توالت سقوط کند. اشیاءی مانند گوشی تلفن همراه، دسته کلید و سوییچ ماشین، زیورآلات، ساعت مچی و …. که توسط یک گیره مخصوص می‌توان این وسایل را از لوله فاضلاب خارج کرد. بدترین کاری که شما در این هنگام ممکن است، انجام دهید این است که بخواهید با دست اقدام به خارج کردن وسیله کنید. که در برخی موارد باعث به عقب‌تر رفتن جسم و سقوط آن به عمق بیشتر لوله فاضلاب و یا گیرکردن دست شما در لوله باشد. در صورتی که با چنین مشکلی روبرو شدید، به هیچ وجه نگران نباشید.شما عزیزان می‌توانید با یک تماس با گروه فنی درستکار در منطقه کوهسار، درخواست اعزام نیرو جهت خارج کردن اشیاء از چاه را داشته باشید. ما به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات در این حوزه هستیم. و با به همراه داشتن تجهیزات مدرن و مناسب جهت انجام کار، در کمتر از 20 دقیقه شیئ مورد نظر را از داخل چاه خارج کرده و به شما تحویل می‌دهیم.

رفع بوی بد فاضلاب کوهسار

رفع بوی بد فاضلاب یکی از مشکلات و معضلات هر خانه‌ای در هر نقطه از شهر تهران است، که حتی پس از نظافت توالت باز هم بوی بد آن از بین نمی‌رود. بوی بد فاضلاب نشان دهنده نشت گاز فاضلاب به محیط ساختمان است، که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، که در اینجا به علل اصلی آن می‌پردازیم. در مرحله اول باید سیفون توالت را مورد بررسی قرار دهیم، تا علت بوی فاضلاب را پیدا کنیم. یکی از کارهای سیفون در توالتهای فرنگی و ایرانی این است که، می تواند جلوی بالا آمدن گازهای زائد یا سولفید هیدروژن را به داخل ساختمان بگیرد. دقت کنید که سیفون زیر سنگ توالت قرار می‌گیرد، و همیشه مانند ظرف پر از آب است. و همیشه باید مقداری آب را در خود نگه دارد، تا بوی بدی از چاه بلند نشود. خشک و بی آب بودن سیفون می‌تواند باعث انتشار بوی بد فاضلاب در محیط خانه شود.

در صورت پر بودن چاه فاضلاب بدیهی است، که بوی بد فاضلاب در محیط خانه منتشر خواهد شد. که در این صورت باید سریعا با شرکت‌های معتبر تخلیه چاه تماس بگیرید. تا جهت رفع مشکل سریعا اقدام نمایند، از دلایل دیگر بوی بد فاضلاب می‌توان به ترکیدگی لوله فاضلاب و نشت فاضلاب به دیوارها اشاره کرد. ترکیدگی معمولاً به دلیل فرسوده شدن لوله فاضلاب یا پر شدن آن بروز می‌کند، چاه‌های فرسوده در ساختمان‌های قدیمی غیر از بوی بد و نامطبوع، مشکلات دیگری مانند ایجاد رسوب بر روی دیواره فاضلاب را نیز دارند. رسوب لجن باعث پر شدن مکرر چاه فاضلاب می‌شود، و تخلیه چاه راه حل مناسبی برای رفع این مشکل و رفع بوی بد فاضلاب نیست. و برای حل این مشکل نیاز به لایروبی چاه است، اگر به تکنسین ماهر در این حوزه نیاز دارید، تا خانه شما را به خوبی لایروبی کند. می‌توانید با گروه فنی درستکار در منطقه کوهسار تماس حاصل فرمایید، ما به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم.

تشخیص ترکیدگی لوله کوهسار

شاید برای شما هم این سوال پیش‌آمده باشد،که این دستگاه چگونه کار می‌کند. دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله دارای گیرنده و فرستنده موج است، که گیرنده و فرستنده در یک محفظه کپسولی شکل قرار دارند. باید این کپسول را روی لوله‌ها، دیوارها یا محل مورد نظر حرکت دهیم، تا فرستنده امواج خود را به هدف مورد نظر ارسال کند. و سپس امواج برگشتی را دریافت نماید، در این عملیات وجود ترک و نشتی در داخل لوله‌ها با روش‌های کامپیوتری مخصوص به کمک دستگاه نشت‌یاب آشکار می‌شود. در واقع روش کلی عملکرد دستگاه نشت‌یاب یا تشخیص ترکیدگی لوله بر اساس امواج است. البته دستگاه‌های نشت‌یاب و تشخیص ترکیدگی انواع مختلفی دارند، از جمله نشت‌یاب با گرما و مادون قرمز که از هرکدام جهت تشخیص در مواد خاص استفاده می‌شود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن ابزارهای مناسب، مانند این دستگاه، به راحتی می‌توان وجود نشتی، ترکیدگی و یا ترک در داخل لوله‌ها را تشخیص داد. با کمک این دستگاه‌ها می‌توانید محل دقیق نشتی را بیابید، و بدون ایجاد آسیب و تخریب به ساختمان آن را برطرف کنید. اگر دستگاهی برای تشخیص ترکیدگی لوله وجود نداشته باشد، باید ساختمان را تخریب کرد. تا محل ترکیدگی لوله و نشتی آب پیدا شود، اما با استفاده از این دستگاه نیازی به آسیب، و تحمیل هزینه‌های سنگنین بنایی نیست. با کمک این دستگاه به راحتی می‌توان از نفوذ رطوبت در ساختمان جلوگیری کرد. دقت تشخیص این دستگاه به قدری بالاست، که حتی کوچکترین رطوبت یا ترکی را در ساختمان نشان می‌دهد. در صورت وجود هرگونه رطوبت در ساختمان و مشکوک بودن می‌توانید، با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید. تا در اسرع وقت با اعزام نیرو اقدام به رفع مشکل نمایند، به این نکته مهم توجه داشته باشید، که در برخی موارد علت نشتی ترکیدگی و شکستگی لوله نیست. و ممکن است، به دلیل فرسودگی و خرابی اتصالات لوله این مشکل بروز کرده باشد.

امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 5]
1 پاسخ

تعقیب

  1. […] این وبسایت برای شرکت خدمات فنی درستکار محفوظ است. لوله بازکنی کوهسار فوری ارزان منصف 09129678099 شبانه روزی …رفتن به بالا تماس 24 ساعته + مشاوره […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *