لوله بازکنی گاندی تهران فنرزنی لوله فاضلاب خیابان گاندی گروه فنی درستکار

لوله بازکنی گاندی گروه فنی درستکار، در خیابان گاندی منطقه 3 و 6 شهرداری تهران که متخصصین لوله بازکن ما در این حوزه این مناطق را تحت پوشش قرار داده اند. در صورت نیاز شما اهالی ساکن در این منطقه کارشناسان ما در کمتر از نیم ساعت آماده ارائه خدمات لوله بازکنی در تمام محله حومه آن هستند. کافیست تا شما عزیزان جهت هرگونه انسداد در لوله‌های فاضلاب منزل یا محل کار خود در این منطقه با ما تماس حاصل فرمایید. بعد از دریافت اطلاعات کامل از علت و محل مورد نظر به سرعت اقدام به اعزام نیروی متخصص به همراه تجهیزات مدرن از سوی پشتیبانی این مجموعه صورت می‌گیرد.

شماره تماس شعبه خیابان گاندی : 021-880-380-99
شماره تماس پشتیبانی : 0912-967-8099
لوله بازکنی در خیابان گاندی کثیف کاری دارد؟ خیر، بدون کثیف کاری با فنر تمیز انجام می شود
ضمانت لوله بازکنی گاندی : تضمین با فاکتور و تحویل لوله باز شده

شایع ترین علت گرفتگی لوله های فاضلاب، وجود روغن و اضافات مواد غذایی یا سقوط اجسام در درون لوله فاضلاب است. که به مرور می‌تواند در دیواره لوله رسوبات چسبنده تولید و سبب تنگ شدن یا انسداد کامل آن می‌شود، که به سرعت جهت رفع آن باید اقداماتی صورت گیرد. متخصصین مجرب ما به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیلات رسمی، نیز در کنار شما خواهند بود. کلیه خدمات ما با بالاترین کیفیت و با قیمت منصفانه صورت می‌پذیرد، تجربه بالای نیروهای فنی فعال در این مجموعه تا امروز این اطمینان را به خدمات گیرندگان و مشترکان ما داده است. که مشکل آنها بدون آسیب به سیستم لوله‌کشی ساختمان، و به سرعت با یاری گرفتن از دستگاه‌های مناسب و جدید حل می‌شود. شما اهالی محترم ساکن در این مناطق در هر ساعت از شبانه‌روز که با مشکل انسداد لوله فاضلاب مواجه شدید می‌توانید، بدون نگرانی با پشتیبانی ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید. و از خدمات مورد نیاز خود بهره‌مند گردید، کارشناسان ما متعهدانه آماده ارائه مشاوره پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

خدمات لوله بازکنی گاندی

یکی دیگر از مواردی که جهت راحتی مشتریان عزیز در این مجموعه صورت گرفته است. ارائه لوله بازکنی خیابان گاندی به صورت تضمینی همراه با ارائه فاکتور جهت اطمینان خاطر شما عزیزان ساکن در این منطقه از ارائه خدمات مناسب است. انواع خدماتی که توسط نیروهای متخصص این گروه به همشهریان ساکن در زمینه خدمات لوله بازکنی خیابان گاندی ارائه می‌شود شامل موارد زیر است:

  1. فنرزدن و رفع گرفتگی انواع لوله‌های فاضلاب در هرمکانی
  2. فنرزنی لوله‌های فاضلاب آشپزخانه در خیابان گاندی
  3. برطرف کردن گرفتگی و فنرزنی لوله توالت‌ ایرانی و فرنگی
  4. فنرزنی و رفع انسداد لوله فاضلاب حمام و تراس گاندی
  5. فنرزدن گرفتگی ناودان کفشور پشت‌بام و پارکینگ
  6. برطرف کردن و فنرزدن گرفتگی با مصالح ساختمانی مانند سیمان و…
  7. خارج کردن اجسام سقوط کرده در چاه فاضلاب توالت و ….

 

فنرزنی لوله فاضلاب خیابان گاندی

فنرزنی لوله فاضلاب خیابان گاندی

فنرزنی لوله فاضلاب خیابان گاندی

جهت رفع گرفتگی‌ و فنرزنی لوله فاضلاب گاندی و ساختمان‌های اداری، مسکونی و تجاری روش‌های مختلفی وجود دارد. که در بین متخصصین فنرزنی لوله فاضلاب با دستگاه ژنراتور برقی بیشتر مورد استقبال واقع شده و علت مهم این انتخاب از سوی آنها، سرعت، قدرت و توانایی لایرویی و رسوب‌زدایی این سیستم پرکاربرد است. این دستگاه پرتوان به علت حرکت خاص و دورانی که بعد از روشن شدن ژنراتور برقی انجام می‌دهد. هر جسم یا مواد زائدی را در مسیر خود خرد کرده و با هل دادن آن به سمت جلو، مسیر را به سرعت و به طور کامل بازگشایی می‌کند. و این سیستم در 99 درصد گرفتگی‌ها با هرشدتی قابلیت کاربرد دارد. متخصصین ما در گروه فنی درستکار در اکثر موارد گرفتگی براساس شدت مشکل از این فنر در سایزها و اندازه‌های مختلف بنا به عمق محل و مشکل استفاده می‌کنند.

 

لوله بازکنی حمام گاندی

لوله بازکنی حمام گاندی

لوله بازکنی حمام گاندی

حمام یکی از مکان‌هایست، که به دلیل استفاده مکرر طی 24ساعت شبانه روز ممکن است دچار مشکل شود. و عواملی که بیشتر باعث بروز این اتفاق در این مکان می‌شود افتادن اجسامی مانند صابون، رشور و یا ورود موهای بلند به همراه چربی‌های بکاررفته در صابون است. که به مرور باعث ایجاد یک ماده چسبنده و بروز رسوب در دیواره لوله می‌شود. که بعد از بالا رفتن این حجم یواش یواش، مسیر تنگ شده و در نهایت کاملا مسدود می‌گردد. و ممکن است در هر ساعتی از شبانه‌روز و ایام تعطیل رخ دهد. در صورت بروز این اتفاق در هر ساعتی می‌توانید با پشتیبانی ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید، و با گرفتن راهنمایی و مشاوره از خدمات لوله بازکنی هنگام بهره‌مند گردید. بهترین روش در این موارد استفاده از فنرزنی لوله کفشور حمام با ژنراتور برقی است، که به سرعت می‌تواند مشکل را برطرف کرده و مسیر را باز و تمیز به شما تحویل دهد.

 

هزینه لوله بازکنی خیابان گاندی

هزینه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران یکسان است. فقط مواردی در آن تاثیرگذار است، که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم: اولین فاکتور موثر در ارائه قیمت خدمات مورد نیاز شما عزیزان علت گرفتگی است. یعنی این که دلیل گرفتگی سقوط اجسام است، یا وجود رسوباتی که به مرور زمان در لوله ایجاده شده است. مورد دوم که می‌تواند بر روی قیمت تاثیر بگذارد شدت گرفتگی است، و زمانی که صرف رفع انسداد می‌گردد.

یعنی هر چه انسداد سخت‌تر باشد به طور یقین زمان زیادی صرف رفع آن خواهد شد، و در نتیجه باعث بالا رفتن هزینه می‌شود. مورد بعدی محل قرارگیری و مورد بعدی تعداد گرفتگی‌هاست، یعنی این که فاضلاب در محل دسترسی است یا نه و چه تعداد از فاضلاب‌ها دچار گرفتگی هستند. مورد دیگر دستگاه‌های به کار گرفته شده جهت انجام خدمات لوله بازکنی گاندی است، زیرا نحوه کار و قیمت هر کدام از این سیستم‌ها متفاوت است. این موارد تعدادی از موارد تاثیرگذار بر قیمت است، که بعد از بررسی متخصصین این حوزه مشخص و تعیین می‌گردد. در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه انسداد لوله‌های فاضلاب در ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری در منطقه خیابان گاندی می‌توانید از خدمات گروه فنی درستکار برخوردارگردید، ما به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات هستیم.

 

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب گاندی

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب گاندی

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب گاندی

انسداد لوله‌های فاضلاب در ساختمان‌های مختلف دلایل متفاوتی دارد. عدم رعایت مسائل بهداشتی ریختن ضایعات مواد غذایی، ریختن موهای سر، دستمال کاغذی، افتادن اشیاء مانند گوشی، نوار بهداشتی و غیره می‌تواند باعث گرفتگی‌های مختلف در لوله شود. انسداد لوله می‌تواند در هر زمان و مکانی مانند آشپزخانه، توالت، پشت بام و ….. رخ دهد. که باید توسط یک کارشناس حرفه‌ای جهت رفع این مشکل کمک گرفت. در صورت نیاز به خدمات فنرزدن لوله‌ فاضلاب گاندی با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید. مواردی که سبب بروز گرفتگی در لوله‌های فاضلاب می‌شوند شامل این موارد است:

  1. مو به همراه مواد چرب صابون
  2. برگ و شاخه درختان
  3. شن و ماسه و گردوغبار
  4. قیر، سیمان، آهک، گچ…..
  5. گوشی موبایل ساعت، زیورآلات
  6. نوار بهداشتی، دستمال کاغذی
  7. روغن و اضافات مواد غذایی
  8. صابون، در شامپو و رشور و….

برای جلوگیری از گرفتگی لوله باید از ورود مواد زائد جلوگیری کنید. برای پیشگیری از این اتفاقات یک توری بر روی لوله خروجی سینک یا کف‌شورهای حمام، فنرزنی لوله کفشور پارکینگ و پشت بام استفاده کنید. و هر چند وقت با ریختن آب جوش به درون این لوله‌های فاضلاب که در ارتباط با چربی هستند، می‌توان مانع بروز گرفتگی شود.

 

انواع روش های لوله بازکنی گاندی

انواع روش های لوله بازکنی گاندی

انواع روش های لوله بازکنی گاندی

برای رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب روش‌های مختلفی وجود دارد، و بسته به نوع گرفتگی لوله باید از روش‌های مختلفی استفاده کرد. متخصصین ما بعد از حضور در محل و بررسی دقیق علت و شدت مشکل انتخاب می‌کنند، که از چه روشی برای رفع گرفتگی لوله‌ها استفاده کنند. در اینجا قصد داریم شما عزیزان را با انواع روش های لوله بازکنی گاندی آشنا نماییم:

  1. دستگاه فنرزن برقی به همراه ژنراتور الکتریکی
  2. دستگاه تراکم هوا که با فشار هوای متراکم کار می‌کند
  3. واتر جت که با فشار قوی آب کار می‌کند
  • دستگاه لوله بازکن برقی: فنر لوله بازکنی گاندی جهت باز کردن گرفتگی‌های سخت مانند سرویس بهداشتی، حمام، حیاط و … استفاده می‌شود. فنر لوله بازکنی خیابان گاندی از یک موتور و یک فنر تشکیل شده است. که حتما باید به وسلیه یک لوله بازکن متخصص بکار گرفته شود، هنگامی که موتور روشن می‌شود و فنر لوله بازکن با چرخش و به آرامی داخل لوله وارد شده و مشکل به سرعت برطرف می‌کند. فنرها در سایزهای مختلف و آلیاژهای متفاوت تولید شده‌اند، که به دلیل سرعت، قدرت و توانایی لایروبی در بیشتر مراکز لوله بازکنی گاندی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • دستگاه تراکم هوا: این دستگاه یکی از سیستم‌های پرقدرت در این حوزه کاری می‌باشد. البته استفاده از آن در بین متخصصین با استقبال روبرو نشده است، و فقط در موارد خیلی خاص که فنر قادر به انجامش نباشد، مورد استفاده قرار می‌گیرد. علت این امر صدا و شدت پرتاب مواد زائد به بیرون و ایجاد آلودگی در محیط است.
  • واترجت: این دستگاه پیشرفته برای گرفتگی‌های شدید بسیار مفید است. و می‌تواند مشکل را به سرعت حل کند. این دستگاه با فشار خیلی شدید آب مسیر را بازگشایی می‌کند، که در مواردی که گرفتگی براثر روغن و رسوبات باشد به سرعت آن را رفع می‌کند.

دقت داشته باشید که در صورت بروز گرفتگی، هرگز از انواع اسیدهای موجود در بازار جهت رفع مشکل استفاده نکنید. زیرا سبب ایجاد سوراخ و یا آسیب به اتصالات و از بین رفتن چسب‌های بکار رفته در جهت متصل کردن لوله‌ها به هم می‌شود، و به دلیل این که شما امکان دیدن فضای داخل لوله‌ها را ندارید، متوجه بروز نشتی در آن نمی‌شوید. و به مرور زمان آب‌های آلوده موجود در لوله‌ها وارد جداره بین سقف، دیوار و کف ساختمان می‌شوند. و به سقف طبقات دیگر نفوذ کرده و شما را با دردسرهای مختلفی روبرو می‌کند، و هزینه سنگین کندن و خدمات بنایی را به شما تحمیل کند.

لوله بازکنی پشت بام گاندی

به دلیل ابن که کف پشت بام‌ها معمولا یا قیرگونی هستند یا ایزوگام، که در این موارد از قیر به مقدار زیاد استفاده شده و یا تعمیراتی در این مکان انجام گرفته که سبب ورود قیر به درون کف‌شور و ناودان پشت‌بام شده ممکن است، با گرفتگی در این مکان روبرو شوید. زیرا گرم شدن قیر به دلیل تابش آفتاب در فصل تابستان حل شده و به سمت این لوله‌ها روان شده، و بعد از بارش شما متوجه این نوع گرفتگی خواهید شد. که در صورت تعلل در رفع سریع آن ممکن است، نما و سقف ساختمان دچار مشکل شود، در این مواقع حتما از لوله بازکنی گاندی جهت فنرزنی لوله پشت بام درخواست کمک نمایید. ما در گروه فنی درستکار در هر ساعتی حتی در زمان بارندگی‌های شدید آماده ارائه خدمات مورد نیاز شما در این حوزه هستیم.

 

اعزام فوری لوله بازکن گاندی

اعزام فوری لوله بازکن گاندی

اعزام فوری لوله بازکن گاندی

مدیریت گروه فنی درستکار جهت تسهیل در کار و اعزام سریع نیروهای متخصص، به محل مورد نظر در منطقه گاندی تعداد زیادی از نیروهای فعال و حرفه‌ای و مجرب خود را در مناطق مختلف این منطقه مستقر کرده است. تا در صورت بروز مشکل و بعد از تماس و اعلام نیاز شما ساکنین محترم در این منطقه نیروهای متخصص در مدت زمان کمی در کنار شما حضور یابند. به دلیل مشکلات متعددی که بروز این مشکل در هر کدام از مکان‌ها در ساختمان باعث بروز اختلال در زندگی اهالی منزل می‌شود، اعزام نیرو لوله بازکن گاندی در کمتر از 20 دقیقه صورت می‌پذیرد.

 

فنرزدن راه آب آشپزخانه گاندی

فنرزدن راه آب آشپزخانه گاندی

فنرزدن راه آب آشپزخانه گاندی

آشپزخانه یکی از مکان‌هایی است، که بیشتر از محل‌های دیگر دچار گرفتگی‌های مختلف در لوله‌های فاضلاب تخلیه لباسشویی، ظرفشویی، و سینک و راه‌آب کف آشپزخانه شود. که تمامی این موارد با فنرزدن قابل رفع می‌باشد، که البته در برخی موارد به سیم زنی هم معروف است. که علت عمده این مشکلات در این محل ورود چربی و پرز و افتادن اجسام است، که فنرزدن راه آب آشپزخانه خیابان گاندی قادر به رفع کامل آن می‌باشد.

لوله بازکنی محدوده گاندی تهران گروه فنی درستکار

لوله بازکنی ملاصدرا لوله بازکنی گاندی شمالی
لوله بازکنی خیابان شریفی گاندی لوله بازکنی خیابان صانعی گاندی
لوله بازکنی بزرگراه شهید حقانی لوله بازکنی کوچه بستم گاندی
لوله بازکنی کوچه بیست و پنجم گاندی لوله بازکنی کوچه هجدهم گاندی
لوله بازکنی کوچه بیست و سوم گاندی لوله بازکنی کوچه شانزدهم گاندی
لوله بازکنی کوچه بیست و یکم گاندی لوله بازکنی کوچه چهاردهم گاندی
لوله بازکنی خیابان نوزدهم گاندی لوله بازکنی کوچه دواردهم گاندی
لوله بازکنی کوچه هفدهم گاندی لوله بازکنی کوچه دهم گاندی
لوله بازکنی کوچه پانزدهم گاندی لوله بازکنی بزرگراه همت 
لوله بازکنی خیابان ولیعصر لوله بازکنی بلوار نلسون ماندلا
امتیاز دهید
[کل: 9 میانگین: 5]
2 پاسخ
  1. محسن تاتلاری
    محسن تاتلاری گفته:

    سلام امروز از خدمات لوله بازکنی گاندی گروه فنی درستکار استفاده کردیم در کل عالی بودن 👏🌹

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *