لوله بازکنی یزد گروه فنی درستکار

لوله بازکنی یزد و تخلیه چاه یزد یکی از خدمات شبانه‌روزی است، که توسط کارشناسان متخصص و مجرب ما در گروه فنی درستکار در تمامی مناطق این شهر بزرگ و تاریخی ارائه می‌گردد. خدمات لوله بازکنی و فنر زنی لوله فاضلاب یزد یکی از خدماتیست که هر فردی ممکن است در زندگی روزمره به آن نیاز پیدا کند. یکی از ویژگی‌های مهم ما در این گروه فنی ارائه خدمات لوله بازکنی یزد و تخلیه چاه با کیفیت بالا و رضایت کامل مشتریان از خدمات دریافتی است. متخصصین ما در طول شبانه‌روز آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان ساکن در مناطق و محله‌های مختلف شهر یزد در پشتیبانی این مجموعه هستند.

✔ نام خدمات: ✔ لوله بازکنی یزد – فنرزنی لوله فاضلاب یزد
✔ روش لوله بازکنی: ✔ لوله بازکنی با فنر برقی و تراکم هوا
✔ نوع ضمانت خدمات: ✔ تحویل لوله باز شده و ارائه فاکتور رسمی
✔ ساعت کاری:  ✔ 7 روز هفته بدون تعطیلی و شبانه روزی
✔ راه اvتباطی با ما: 09129678099

در صورت بروز مشکل و نیاز شما عزیزان به هر یک از خدمات فنی، پس از تماس و درخواست اعزام پرسنل، کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن در محل سکونت شما حاضر شده و مشغول به انجام کار خواهند شد. و به سرعت و در کمترین زمان مشکل را حل خواهند کرد، مردم عزیز یزد می‌توانند در صورت بروز مشکل در تمامی مناطق و مکان‌های مختلف ساختمان از خدمات تمام وقت ما بهره‌مند شوند. کلیه خدمات فنی ارائه شده توسط کارشناسان ما در این گروه فنی به صورت تضمینی و با ارائه فاکتور صورت می‌پذیرد.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب شهر یزد

رفع گرفتگی لوله فاضلاب شهر یزد

رفع گرفتگی لوله فاضلاب شهر یزد

از خدمات فنی ارائه شده توسط کارشناسان گروه فنی درستکار در مناطق مختلف شهر یزد خدمات لوله بازکنی یزد و فنر زنی لوله فاضلاب و تخلیه چاه است. ما متخصص در ارائه خدمات 24 ساعته و سریع برای رفع مشکل گرفتگی لوله‌های فاضلاب در هر مکانی در خانه و محل کار شما هستیم. اعزام نیرو در کمتر از 30 دقیقه انجام خواهد شد، دلیل ارائه این سرویس ویژه این است که بروز هرگونه گرفتگی در ساختمان‌های اداری و مسکونی می‌تواند ساکنان آن را با مشکلات بسیاری روبرو نماید. در صورت بروز این مشکل در هر ساعت از شبانه روز سریعا با پشتیبانی ما در یزد تماس بگیرید تا نیروهای فعال و تمام وقت را با تجهیزات جدید و مناسب به محل سکونت یا کار شما اعزام کنند.

خدمات فنر زنی و لوله بازکنی شهر یزد

خدمات فنر زنی و لوله بازکنی شهر یزد

خدمات فنر زنی و لوله بازکنی شهر یزد

گروه فنی درستکار با تیمی از متخصصین مجرب آماده ارائه انواع خدمات به شما عزیزان ساکن در شهر یزد در هر ساعت از شبانه‌روز و ایام تعطیل است. کلیه خدمات بصورت تضمینی و با پشتیبانی چندین ماهه صورت می‌پذیرد. که علت این امر جلب اعتماد و رفع نگرانی شما عزیزان می‌باشد، کلیه خدمات لوله بازکنی یزد با استفاده از بهترین تجهیزات مدرن انجام خواهد شد. که در زیر به انواع خدمات ارائه شده توسط متخصصین ما در این گروه ارائه می‌شود اشاره خواهیم کرد.
انواع خدمات فنر زنی و رفع گرفتگی در یزد به شرح زیر است:

  1. برطرف کردن گرفتگی و فنرزنی انواع لوله‌های فاضلاب
  2. مشخص کردن محل دقیق گرفتگی لوله فاضلاب
  3. بازکردن چاه به صورت شبانه‌روزی و فوری
  4. خارج کردن اشیاء قیمتی از لوله فاضلاب
  5. فنر زدن راه آب و فاضلاب‌های آشپزخانه در یزد
  6. رفع گرفتگی و فنر زدن لوله تخلیه حمام
  7. فنرزنی لوله توالت ایرانی و رفع گرفتگی فاضلاب‌ فرنگی
  8. خدمات فنرزنی لوله پشت بام، تراس، حیاط یزد
  9. برطرف کردن گرفتگی و فنر زدن لوله کف‌شور پارکینگ یزد
  10. رفع گرفتگی فاضلاب با مصالح ساختمانی

برای جلوگیری از این حوادث در شب و روزهای تعطیل باید هر دو سال یک بار لوله‌ها را چک کرده و اقدام به رسوب‌زدایی و لایروبی کرد.

فنرزنی چاه فاضلاب آشپزخانه یزد

انسداد فاضلاب آشپزخانه دردسرسازترین نوع در گرفتگی‌ها است. با توجه به اینکه آشپزخانه یکی از مکان‌ها مهم و اصلی در ساختمان است، بروز مشکل در آن می‌تواند زندگی ساکنین را مختل کند. دقت داشته باشید که برطرف کردن آن نیاز به تجربه و دانش لازم دارد، تشخیص علت بروز این مشکل و شدت آن و انتخاب روش مناسب جهت رفع آن کار ساده‌ای نیست. در برخی موارد افراد سعی دارند، با روش‌های خانگی مشکل را برطرف نمایند. اما در صورتی که گرفتگی بسیار جدی باشد، راه حل‌های خانگی جوابگو نخواهد بود، و ممکن است که این راه‌ها به سیستم فاضلاب آسیب برساند. در صورت بروز گرفتگی در مکان‌های مختلف بهترین راه تماس با مراکز مطمئن می‌باشد.

خدمات فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه گروه فنی درستکار با تیمی متخصص در تمامی مناطق یزد آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در این شهر است، کافیست با همکاران ما در پشتیبانی تماس بگیرید، و با اعلام بروز مشکل درخواست اعزام نیرو در محل را داشته باشید تا متخصصین ما در اسرع وقت در کنار شما باشیم. علت اصلی گرفتگی لوله‌های فاضلاب موجود در آشپزخانه، ورود چربی، افتادن اجسام، مواد غذایی، مو، ملزومات لباس‌ها مانند دکمه و … می‌باشد، که می‌توانید با استفاده از صافی‌های و کفشورهای مخصوص از این بروز این اتفاق جلوگیری کنید.

دلایل مسدود شدن لوله‌های فاضلاب یزد

دلایل مسدود شدن لوله‌های فاضلاب یزد

دلایل مسدود شدن لوله‌های فاضلاب یزد

علت گرفتگی و انسداد لوله‌های فاضلاب در مکان‌های مختلف خانه و محل کار متفاوت است، که مهم ترین دلیل آن رعایت نکردن بهداشت و ریختن مواد زائد غذایی، ریزش مو و … است که سبب انسداد جدی در لوله ها می شود. در صورتی که گرفتگی شدید باشد حتما باید توسط افراد فنی و با تجربه بررسی و رفع گردد. دلایل مهم گرفتگی به شرح زیر است:

  1. مو در حمام
  2. صابون در فاضلاب توالت و حمام
  3. در شامپو، تیغ در حمام
  4. چربی‌ها و مواد غذایی در لوله ماشین ظرفشویی و سینک آشپزخانه
  5. پرز، دکمه و زیپ در لوله ماشین لباسشویی
  6. نوار بهداشتی و دستمال و… در سیفون توالت فرنگی و سنتی
  7. اجسام و اشیایی مانند موبایل و طلا در لوله فاضلاب
  8. مصالح ساختمانی و سیمان، گچ، قیر
  9. برگ و گرد و غبار در کفشور پارکینگ و پشت‌بام
  10. رسوبات در لوله رایزر اصلی و فاضلاب شهری
  11. فنر زدن لوله فاضلاب سرویس بهداشتی ۷ روز هفته

نکات مهم:

  • همواره از دستگاه‌های حرفه‌ای و ابزارهای لوله بازکنی استفاده کنید.
  • از استفاده از ابزارها و محلول‌های شیمیایی ضروری با احتیاط استفاده کنید.
  • اگر انسداد بسیار جدی و ناشی از تراکمات گسترده است، بهتر است از خدمات یک تکنسین حرفه‌ای و ماهر در این زمینه استفاده کنید. با انجام این مراحل و رفع گرفتگی فاضلاب حمام، باید جریان آب در لوله‌ها بهبود یابد و مشکل گرفتگی حل شو

رفع گرفتگی توالت

گرفتگی لوله‌های فاضلاب سرویس‌های بهداشتی ایرانی و خارجی در محل کار و منازل ایجاد بوی متعفن و آلودگی می‌کند. که می‌تواند مشکلات زیادی را در زندگی روزمره ساکنان ساختمانهای اداری و مسکونی ایجاد کند، گروه فنی درستکار جهت رفع انسداد لوله‌ها به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات در تمامی مناطق و محله‌های یزد می‌باشد.

کارشناسان ما از روش‌های مختلف و تجهیزات مختلفی برای رفع گرفتگی سیفون توالت‌ها استفاده می‌کنند. توصیه ما به شما این است، که از هیچ روش خانگی برای بازیابی و برداشتن اشیا استفاده نکنید. زیرا ناتوانی شما در انجام این کار وضعیت را بدتر خواهد کرد، و باعث افتادن اشیا به عمیق بیشترتر می‌گردد. و کار را برای کارشناسان ما دشوار خواهد کرد، در صورت افتادن اجسام در لوله سیفون از ریختن آب خودداری کنید. و از ریختن هرگونه اسید شیمیایی در لوله جدا پرهیز نمایید، از آنجایی که این امر باعث حل شدن چسب و خرابی اتصالات سیستم لوله کشی فاضلاب و باعث نشت آب به سقف و دیوارها خواهد شد. عزیزان ساکن در کل شهر یزد در صورت انسداد سرویس بهداشتی می‌توانند جهت دریافت خدمات مورد نیاز خود با پشتیبانی این گروه تماس حاصل فرمایند.

فنرزنی فاضلاب حمام یزد

مهمترین عامل ایجاد انسداد در لوله فاضلاب حمام ریزش مو به همراه چربی صابون مورد استفاده در لوله حمام است، که در نهایت و به مرور زمان باعث گرفتگی لوله‌های کف‌شور حمام می‌شود. و در برخی موارد سقوط اجسام مختلف موجود در حمام مانند رشور، ژیلت، صابون و …..در می‌توانند باعث ایجاد انسداد در این مسیر شوند. در صورت ایجاد انسداد در این مکان که از محل‌های پر استفاده در منازل است، با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. در صورت نیاز به لوله بازکنی یزد در تمامی مناطق شهر یزد با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید، کارشناسان ما در این گروه فنی به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات فنرزنی لوله کفشور حمام به شما عزیزان می‌‌باشند. کلیه خدمات ارائه شده توسط ما در این گروه با کیفیت بالا و در کمترین زمان ممکن با تجهیزات جدید و مناسب انجام خواهد شد.

هزینه لوله بازکنی در شهر یزد

هزینه لوله بازکنی در شهر یزد

هزینه لوله بازکنی یزد در کلیه محله‌ها و مناطق شهر یزد یکسان است، البته تعیین دقیق هزینه خدمات به عوامل مختلفی بستگی دارد.
عوامل موثر بر هزینه خدمات لوله بازکنی در یزد به شرح زیر است:

  1. علت بروز گرفتگی لوله فاضلاب
  2. نوع و شدت گرفتگی لوله
  3. روش بکار رفته
  4. تعداد لوله‌های مسدود
  5. محل لوله مسدود
  6. سایز و متراژ فنر
  7. مدت زمان انجام کار

در صورت بروز مشکل با متخصصین ما در گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید، و با ارائه اطلاعات کامل به آنها از قیمت خدمات مطلع شوید.

چاه بازکنی شهر یزد با ارائه فاکتور

چاه بازکنی شهر یزد با ارائه فاکتور

چاه بازکنی شهر یزد با ارائه فاکتور

برای رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود که پرکاربردترین آنها مانند:

  1. کمپرسور هوا
  2. فنر برقی

این روش‌ها مزایا و معایبی دارند، که در بین متخصصان این حوزه استفاده از فنرهای برقی رایج است. دلیل این انتخاب توسط کارشناسان مزایای فنر برقی است، این دستگاه پرکاربرد دارای قدرت و سرعت بالا به همراه قابلیت رفع انواع گرفتگی‌ها با هر شدتی میباشد، علاوه بر قدرت و سرعت بالا حرکت چرخشی آن در لوله فاضلاب، از دیگر نکات مثبت این دستگاه است. که رسوبات را تراشیده و مسیر را به سرعت باز می‌نماید، کلیه خدمات ارائه شده با ضمانت و ارائه فاکتور صورت خواهد پذیرفت.

تخلیه چاه یکی دیگر از خدمات ضروری در زندگی روزمره است. در هر مکانی با مشکلاتی مانند بوی نامطبوع در محیط روبرو شدید، یا در صورت بروز مشکل در مکان‌هایی مانند حمام، توالت، آشپزخانه و … بی شک با مشکل پرشدن چاه فاضلاب روبرو هستید، بروز این مشکل به دلایل مختلفی بروز می‌کند، قدیمی بودن ساختمان و یا احداث ساختمان‌های مجاور که بتن‌ریزی پی آن باعث کاهش خاصیت ارتجاعی خاک چاه می‌شود. و منجر به پر شدن چاه یا بالا آمدن آب در این ساختمان‌های قدیمی می‌شود، در صورت بالا آمدن آب از لوله‌های فاضلاب ساختمان در شهر یزد با پشتیبانی گروه فنی درستکار تماس بگیرید.

ما کارشناسان خود را برای تخلیه چاه به همراه تجهیزات لازم در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام می‌کنیم، تا بعد از بررسی دقیق در صورت پر بودن چاه خدمات تخلیه چاه را با گارانتی انجام خواهند داد. این خدمات با ضمانت و ارائه فاکتور در هر ساعت از شبانه‌روز و تعطیلات رسمی به شما عزیزان در شهر یزد ارائه می‌گردد.

 

هزینه تخلیه چاه فاضلاب در شهر یزد

هزینه تخلیه چاه فاضلاب در شهر یزد

هزینه تخلیه چاه فاضلاب در شهر یزد

تعیین هزینه تخلیه چاه به عوامل مختلفی بستگی دارد، که بعد از بررسی این موارد محاسبه و تعیین می‌گردد. که بسته به فضایی تخلیه چاه و روش و دستگاه مورد استفاده برای تخلیه و هزینه تخلیه چاه متفاوت خواهد بود. برخی از عوامل موثر بر هزینه تخلیه چاه عبارتند از:

  1. تعداد چاه های نیازمند تخلیه
  2. تعداد دستگاه‌های به کار رفته در تخلیه چاه
  3. محل قرارگیری چاه
  4. مدت زمان کار جهت تخلیه چاه
  5. هزینه دستگاه بکار رفته جهت تخلیه چاه

خدمات تخلیه چاه شهر یزد

انواع خدمات تخلیه چاه به صورت 100% تضمینی توسط گروه فنی درستکار در شهر یزد صورت می‌گیرد:

رفع بوی بد و نامطبوع فاضلاب تشخیص محل قرار گرفتن چاه
تعمیر و بازسازی چاه لایروبی چاه
تخلیه چاه با مخزن ده هزار لیتری تخلیه چاه با استفاده از مخزن مکنده
تعمیر چاه قدیمی فاضلاب به چاه جدید متصل کردن چاه ساختمان به شبکه فاضلاب
نصب منهول فاضلاب و بازرسی سیستم فاضلاب حفر چاه نو یزد

تخلیه چاه در شهر یزد فوری

خدمات تخلیه چاه یزد توسط کارشناسان گروه فنی درستکار، شامل تخلیه چاه مراکز مختلف تفریحی و تجاری و مسکونی مانند: هتل‌ها، مدارس، رستوران، بیمارستان، منازل، سازمان های دولتی و خصوصی و غیره می‌باشد. تخلیه چاه یک سرویس تخصصی است، که باید توسط یک مرکز معتبر لوله بازکنی یزد و متخصص انجام شود. ساکنین محترم تمامی مناطق و محله‌های شهر یزد در صورت نیاز به این خدمات می‌توانند، در تمامی روزهای هفته و در تعطیلات رسمی توسط نیروهای مجرب و دستگاه‌های مناسب ما به همراه تانکر مخصوص از خدمات تخلیه چاه برخوردار گردند.

چاه فاضلاب برای دفع آسان فاضلاب ساختمان ایجاد می‌شود.که به دلیل ورود مواد زائد مانند: مو، ورود اجسام و …. و ایجاد رسوبات سخت و سنگین بر روی دیواره‌های چاه، پسابها نمی‌توانند به کف چاه نفوذ کنند، و باعث بالا آمدن فاضلاب و بوی نامطبوع در نقاط مختلف خانه می‌شود.

مناطق تحت پوشش لوله بازکنی یزد گروه فنی درستکار

لوله بازکنی صفائیه یزد لوله بازکنی بلوار جمهوری یزد
لوله بازکنی مریم آباد یزد لوله بازکنی خیابان امام خمینی یزد
لوله بازکنی شهرک دانشگاه یزد لوله بازکنی خیابان مطهری یزد
لوله بازکنی محله سید میرزا یزد لوله بازکنی بلوار آزادگان یزد
لوله بازکنی قاسم آباد یزد لوله بازکنی پاسداران یزد
لوله بازکنی مهدی آباد یزد لوله بازکنی چهار منار یزد 
لوله بازکنی لب خندق یزد لوله بازکنی بلوار رزمندگان
لوله بازکنی بلوار دشتی لوله بازکنی میدان ابوذر
لوله بازکنی میدان مدرسی لوله بازکنی بلوار پرفسور حسابی یزد
لوله بازکنی خیابان انقلاب یزد لوله بازکنی میدان کاج یزد
امتیاز دهید
[کل: 52 میانگین: 5]
20 پاسخ
  1. تیمور مرادی
    تیمور مرادی گفته:

    سلام و وقت بخیر جا داره یه تشکر ویژه کنم از نمایندگی لوله بازکنی یزد گروه فنی لوله بازکنی درستکار بابت خدمت رسانی خوب سرویسکارهاتون. مشکل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه داشتیم و وقتی که از لباسشویی و سینک ظرفشویی استفاده میشد از کفشور آشپزخانه آب بالا میزد لوله بازکن ارسالی از هر سه مسیر فنر زد الان سرعت کشش آب خیلی عالی شده. رضایت کامل دارم بازم ممنونم❤️👏👏👏

    پاسخ
  2. رقیه جعفری
    رقیه جعفری گفته:

    سلام وقتتون بخیر ضمن تشکر از نمایندگی لوله بازکنی یزد بابت انجام خدمات فنرزنی لوله زیر سینک ظرفشویی که بدون ریخت و پاش انجام شد.

    پاسخ
  3. موسی رجبی
    موسی رجبی گفته:

    تشکر ویژه میکنم از نمایندگی لوله بازکنی یزد گروه فنی لوله بازکنی درستکار سرویسکاران خوش قول و کاربلد اعزام می کنند. رضایت کامل داریم رفع گرفتگی راه آب فاضلاب سرویس توالت ایرانی عالی بدون کثیف کاری انجام شد.

    پاسخ
  4. امیر رضا سامانی
    امیر رضا سامانی گفته:

    سلام و درود دیشب به دنبال چاه بازکن یزد برای فنرزنی چاه فاضلاب توالت ایرانی بودم که با نمایندگی لوله بازکنی یزد گروه فنی لوله بازکنی درستکار تماس گرفتم نیرویی که ارسال میکنن خیلی سریع میان و کارشون هم حرف نداره در کل رضایت کامل دارم تشکر🙏❤️👏

    پاسخ
  5. ناهید امیری
    ناهید امیری گفته:

    منم برای لوله بازکنی یزد صفائیه لوله بازکن درخواست کردم بسیار کارشون تمیز بود رضایت کامل داریم تشکر

    پاسخ
  6. ملیسا
    ملیسا گفته:

    ممنونم از لوله بازکنی یزد گروه فنی درستکار بسیار عالی بود خدماتتون. خوش اخلاق و کاربلد بودن پرسنل 👏

    پاسخ
  7. اسلام
    اسلام گفته:

    واقعا عالی بود نیرویی که ارسال کردید خوش اخلاق و کاربلد و منظم بودن ممنونم از لوله بازکنی یزد گروه فنی درستکار

    پاسخ
  8. رامتین
    رامتین گفته:

    سلام خدمت گروه فنی درستکار و شعبه لوله بازکنی یزد از صفائیه تماس گرفتم جهت باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه مشکل گرفتگی تمیز انجام شد نیروهاتون بسیار خوش برخورد و با انصاف هستن خیلی ممنونیم

    پاسخ
  9. رحمان
    رحمان گفته:

    سلام کار لوله بازکن بی نقص بود رضایت کامل دارم ممنونم از لوله بازکنی یزد گروه فنی درستکار

    پاسخ
  10. امید مرادی
    امید مرادی گفته:

    سلام و درود تشکر میکنم از گروه فنی درستکار امروز تماس گرفتیم نیرویی که ارسال کردید خوش برخورد وقت شناس و حرفه ایی بودن بازم ممنونم از لوله بازکنی یزد

    پاسخ
  11. حسن
    حسن گفته:

    سلام و وقت بخیر
    والت فرنگی منزل ما گرفته بود نیرو هاتون تشریف آوردن بازش کردن بدونه خرابی و کنده کاری تحویل دادن

    تشکر از لوله بازکنی یزد گروه فنی درستکار

    پاسخ
  12. یسنا
    یسنا گفته:

    سلام و درود از خدمات لوله بازکنی یزد گروه فنی درستکار استفاده کردیم عالی بود ممنون

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *