لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی تهران گروه فنی درستکار با بیش از 50 شعبه فعال به صورت آنلاین و سراسری حاضر به خدمت رسانی می‌باشد. مجموعه ما با متخصصین برتر لوله بازکن در تهران به صورت اورژانسی سرویس دهی می‌کند تا شما را از شر گرفتگی انواع لوله‌های فاضلاب خلاص کند. 

شماره لوله بازکنی تهران

در صورت بروز هرگونه خرابی و جهت دریافت خدمات لوله بازکنی تهران می‌توانید با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید. لوله بازکنی، فنر زنی لووله فاضلاب، تخلیه چاه، خارج کردن اشیاء از چاه، رفع بوی بد فاضلاب، تشخیص ترکیدگی لوله و تعمیر ریزش چاه از جمله خدماتی هستند که در این مجموعه به همشهریان عزیز در سراسر تهران ارائه می شوند. خدمات این مجموعه به صورت شبانه روزی، کاملا تضمینی و ضمن رعایت نکات بهداشتی در محل انجام می شود. 

جهت دریافت خدمات و راهنمایی فقط کافیست با یکی از نمایندگی‌های ما در تهران با یکی از شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید و مشکلات خود را با تیم پشتیبانی ما در میان بگذارید.

شماره تماس پشتیبانی: 09129678099
نمایندگی شمال تهران: 02122924883
نمایندگی غرب تهران: 02144175400
نمایندگی مرکز تهران: 02188038099
نمایندگی شرق تهران: 02177847756
نمایندگی جنوب تهران: 02155748020
مراحل انجام خدمات لوله بازکنی تهران

مراحل انجام خدمات لوله بازکنی تهران – گروه فنی درستکار

مراحل انجام خدمات لوله بازکنی تهران 

گروه فنی درستکار با ارائه مشاوره تلفنی و اعزام فوری نیروی کار متخصص توانسته به یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی تهران تبدیل شده است. مراحل دریافت خدمات لوله بازکنی در تهران عبارتند از: 

  • تماس با قسمت پشتیبانی شرکت، اعلام خرابی و درخواست اعزام تکنسین.
  • هماهنگی با مشتری و تعیین زمان دریافت خدمات.
  • اعزام نزدیک ترین نیروی سرویسکار به محل برای تسریع در خدمت رسانی به مشتریان.
  • بررسی شدت و محل گرفتگی.
  • انتخاب بهترین روش لوله بازکنی و استفاده از دستگاه و فنر مناسب برای رفع مشکل به وجود آمده.
  • رفع گرفتگی و انجام تست راه آب برای اطمینان از باز شدن لوله.

لوله بازکنی شبانه روزی در تهران 

گرفتگی لوله در هر قسمت از منزل از جمله آشپزخانه، دستشویی، حمام، پارکینگ، ناودان و غیره ممکن است رخ دهد. برای رفع گرفتگی در هر ساعت از شبانه روز می توانید با یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی شبانه روزی تهران از جمله گروه فنی درستکار تماس بگیرید. گروه فنی درستکار به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در تمام روزهای سال فعال است.

لوله بازکنی فوری در تهران

خدمات لوله بازکنی فوری در تهران – گروه فنی درستکار

لوله بازکنی فوری در تهران 

گروه فنی درستکار به عنوان یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی تهران، با مستقر نمودن سرویسکاران متعدد در سطح شهر تهران، مدت زمان معطلی برای دریافت خدمات لوله بازکنی در تهران را به حداقل رسانده است. تمام تلاش این مجموعه در این است که با ارسال فوری نیروی متخصص در کمترین زمان ممکن، سرعت خدمات رسانی را به بالاترین حد ممکن برساند.

در هر قسمت از طهران که هستید، بدون محدودیت زمانی و مکانی، بهترین نیروی لوله بازکن تنها با یک تماس به محل شما اعزام خواهد شد. سرویسکاران سیار به وسیله موتور سیکلت خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به محل می رسانند. در اغلب موارد تکنسین ها در کمتر از 20 دقیقه به محل اعزام می شوند. 

لوله بازکنی توسط سرویسکاران متخصص و مجرب 

گروه فنی درستکار به عنوان یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی تهران سعی دارد با بهره گیری از نیروی کار متخصص، بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه کند. رعایت اخلاق حرفه ای از مهم ترین ویژگی های نیروی کار این مجموعه است.

سرویسکاران این مجموعه با رعایت حقوق مشتری در هنگام حضور در منزل، توانسته اند اعتماد و اطمینان مشتریان را به طور کامل جلب نمایند. مهارت بالای سرویسکاران این مجموعه، امکان رفع هرگونه گرفتگی را میسر کرده است. تکنسین های حرفه ای گروه فنی درستکار با بهره گیری از به روز ترین روش ها در تلاش برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در هر نقطه از ساختمان هستند. رفع گرفتگی لوله ها در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده و لوله های باز شده بعد از تست تحویل مشتری داده می شوند.

خدمات لوله بازکنی تهران با نازلترین قیمت 

هزینه خدمات در شرکت های لوله بازکنی بر اساس نوع خرابی متفاوت است. اغلب در هنگام تماس مشتریان با قسمت پشتیبانی، یک قیمت تقریبی برای خدمات لوله بازکنی اعلام می شود. تعیین نرخ دقیق این خدمات تنها بعد از حضور سرویسکار در محل و بررسی وضعیت گرفتگی لوله ها امکان پذیر است. از جمله مواردی که بر تعیین قیمت خدمات لوله بازکنی تهران تاثیر می گذارند، می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • محل گرفتگی و شدت آن
  • روش لوله بازکنی
  • نوع گرفتگی
  • طول و قطر فنر در روش فنر زنی
  • تعداد ورودی هایی که نیاز به فنر زنی دارند
  • وجود اشیاء خارجی، شن و ماسه و مصالح ساختمانی در مسیر لوله

کلیه هزینه ها در این مجموعه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه لوله بازکنی تهران محاسبه شده و بابت خدمات ارائه شده فاکتور رسمی به مشتریان داده می شود. برای دریافت خدمات لوله بازکنی با نازلترین قیمت با شماره 09126978099 تماس حاصل فرمایید.

لوله بازکنی تهران با رعایت کامل اصول بهداشتی - گروه فنی درستکار

خدمات لوله بازکنی تهران با رعایت کامل اصول بهداشتی – گروه فنی درستکار

لوله بازکنی تهران با رعایت کامل اصول بهداشتی 

اغلب مشتریان به دلیل جلوگیری از کثیف کاری در محل به دنبال بهترین لوله بازکنی تهران هستند. معمولا تصور می شود رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با کثیف کاری همراه است. لازم به ذکر است که خدمات گروه فنی درستکار در حوزه لوله بازکنی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و ضمن رعایت کامل نکات بهداشتی انجام می شود. سرویسکاران این مجموعه با توجه به نوع گرفتگی بهترین روش لوله بازکنی را انتخاب و اجرایی می کنند. 

۳ روش لوله بازکنی در تهران 

گروه فنی درستکار به عنوان یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی تهران ، همواره در تلاش است تا با بهره گیری از بهترین روش های لوله بازکنی، انواع گرفتگی را برطرف نماید. این مجموعه از ۳ روش لوله بازکنی در تهران استفاده می کند. این سه روش لوله بازکنی عبارتند از: 

  • فنر زنی به کمک دستگاه فنر برقی
  • تراکم هوا
  • دستگاه ساکشن یا مکنده

اگر علت گرفتگی لوله، وجود مواد زائد و رسوبات بسیار سخت باشد، از روش فنر زنی به کمک دستگاه فنر برقی می توان استفاده کرد. به کمک این روش، رسوبات خرد شده و به جلو رانده می شوند. در نتیجه گرفتگی برطرف خواهد شد. فنر برقی می تواند انواع انسداد لوله به دلیل وجود مو، رسوب، چربی، مصالح ساختمانی و اشیاء خارجی را برطرف کند. بر خلاف تصور عموم، فنر زنی به لوله ها آسیبی وارد نمی کند و بهترین روش برای رفع گرفتگی چاه دستشویی فرنگی و ایرانی است. 

در صورتی که این روش کارساز نباشد، می توان از روش های بعدی استفاده کرد. همچنین در مواردی که جسم با ارزشی در چاه افتاده و انسداد ایجاد کرده نمی توان از روش فنر زنی استفاده نمود. برای رفع انسداد در این موارد باید جسم مورد نظر خارج شود. برای انجام این کار از گیره های مخصوص استفاده می شود.

در صورتی که جسم خارجی در دسترس نباشد، می توان از ساکشن برای خارج کردن آن استفاده کرد. تخلیه چاه فاضلاب نیز اغلب به کمک یک دستگاه مکنده قوی و تانکر جهت تخلیه محتویات آن انجام می شود. در صورتی که آب فاضلاب بالا آمده باشد و بوی زننده ای حس می شود، چاه پر شده و نیاز به تخلیه دارد. 

چرا گروه فنی درستکار را برای دریافت خدمات لوله بازکنی تهران انتخاب کنیم؟ 

از مهم ترین مزیت های گروه فنی درستکار برای دریافت خدمات لوله بازکنی در تهران می توان به موارد زیر اشاره نمود: 

  • سرویس دهی 24 ساعته و فوری به مشتریان
  • پوشش سراسری مناطق 22 گانه شهر تهران در شمال، جنوب، غرب و شرق استان
  • اعزام فوری سرویسکار به محل
  • مدیریت حرفه ای و بهره گیری از نیروی کار متخصص و ماهر
  • رفع فوری گرفتگی در هر ساعت از شبانه روز
  • رعایت اصول بهداشتی و انجام تعمیرات با کمترین کثیف کاری
  • انجام تمامی مراحل با حساسیت بالا و بدون ایجاد آسیب به لوله ها
  • استفاده از تجهیزات پیشرفته و انتخاب بهترین روش لوله بازکنی با توجه به نوع گرفتگی
  • دریافت هزینه لوله بازکنی مطابق با نرخ مصوب اتحادیه و عدم دریافت مبالغ نامتعارف
  • ارائه فاکتور کتبی جهت کسب اطمینان مشتری از کیفیت بالای خدمات

رفتار حرفه ای کارکنان و ارائه خدمات در کمترین زمان با بالاترین کیفیت از مهم ترین تعهداتی است که گروه فنی درستکار به آن پایبند است. در نتیجه توانسته در طول سال ها فعالیت حرفه ای و تخصصی خود به بالاترین سطح رضایت مشتری دست یابد و سابقه ای درخشان در حوزه لوله بازکنی از خود بر جای بگذارد. 

خلاصه

گروه فنی درستکار یکی از بهترین شرکت های لوله بازکنی تهران است که خدمات خود را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به مشتریان ارائه می دهد.

امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]
1 پاسخ
  1. سمیرا
    سمیرا گفته:

    ممنونم از لوله بازکنی تهران گروه فنی درستکار بابت خدمات خوبتون رضایت کامل دارم و آرزوی موفقیت دارم برای پرسنل زحمت کش مجموعه اتون.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *