لوله بازکنی هروی

گرفتگی لوله‌های فاضلاب در هر ساعتی از شبانه‌روز و ایام تعطیل ممکن است، در هر ساختمانی رخ دهد. در زمان بروز گرفتگی در فاضلاب‌ها مخصوصا اگر در روز تعطیل باشد، می‌تواند منجربه نگرانی شما عزیزان شود. اما با وجود متخصصین با تجربه گروه فنی درستکار مستقر در تمامی محله‌های منطقه هروی دیگر نگران نباشید. همچنین در زمینه هزینه خدمات لوله بازکنی هروی هم آرامش خود را برهم نزنید، زیرا مجموعه گروه فنی درستکار کلیه خدمات لوله بازکنی فاضلاب را با قیمت مناسب به شما همشهریان عزیز ساکن در این منطقه 4 در شمال شرق تهران انجام می‌دهد.

شماره لوله بازکنی در هروی تهران

شما ساکنین محترم محدوده هروی در منطقه 4 تهران، در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی در هروی کافیست. با شماره 09129678099 تماس حاصل فرمایید، پس از ثبت آدرس پستی شما اعزام لوله بازکن به صورت فوری از نزدیکترین شعبه به محل شما انجام می‌شود.

لوله بازکنی شبانه روزی میدان هروی

لوله بازکنی شبانه روزی میدان هروی

متخصصین گروه فنی درستکار حاضر به انجام انواع خدمات لوله بازکنی در منطقه 4 شهرداری تهران خیابان هروی و محله‌ها منتهی به آن هستند.

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی هروی تهران شامل این موارد است:

  1. فنرزنی لوله‌های فاضلاب آشپزخانه بدون کثیفی هروی
  2. فنرزدن باز کردن گرفتگی کفشور حمام میدان هروی
  3. خدمات باز کردن گرفتگی چاه توالت ایرانی و فرنگی بدون خرابی هروی
  4. فنرزدن راه آب لوله فاضلاب حیاط، تراس، حیاط خلوت و پاسیو
  5. خدمات فنرزنی و رفع گرفتگی کفشور پارکینگ
  6. فنرزدن و لوله بازکنی راه آب و ناودان پشت‌بام
  7. خارج کردن اشیاء ارزشمند از درون چاه فاضلاب
  8. رفع گرفتگی‌های سخت با مصالح ساختمانی در ساختمان‌های نوساز و باسازی شده

کلیه خدمات لوله بازکنی میدان هروی توسط بهترین تجهیزات روز در کنار تجربه بالای کارشناسان حاضر در گروه فنی درستکار صورت می‌گیرد.

فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه هروی بدون کثیف کاری

فنر لوله بازکنی یک ابزار سریع و انعطاف‌پذیر است، که طول آن می‌تواند متفاوت باشد. طول فنر معمولا طوری انتخاب می‌شود، که بتواند به طور کامل به داخل لوله فاضلاب دسترسی پیدا کند. که با چرخش آرام و پیوسته به درون لوله به جلو حرکت کرده، و با چرخش استمراری و دائمی مواد مسدودکننده را آسیاب کرده یا آنها را خارج می‌کند.

پس از اتمام کار راه آب لوله فاضلاب با آب جوش شسته می‌شود، تا همه ذرات موجود در مسیر تمیز و خارج گردد. کلیه خدمات توسط متخصصین ما در شعبه لوله بازکنی هروی، بدون تعطیلی و به صورت تمام وقت به همراه پشتیبانی چند ماهه انجام می‌پذیرد.

علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه منطقه هروی

  • تجمع چربی و روغن: هنگام استفاده از آشپزخانه، چربی‌ها و روغن‌های موجود در غذاها به تدریج به لوله‌ها چسبیده و تجمع می‌یابند.
  • رسوبات غیرقابل حل: برخی از مواد معدنی و خردهای مواد غذایی که به صورت جامد هستند، با اضافه شدن به چربی موجود در مسیر ممکن است به صورت رسوب در دیواره‌های لوله‌ها تجمع یابند.
  • انداختن اجسام در لوله فاضلاب: در برخی موارد ممکن است براثر بی‌احتیاطی اجسام جامد وارد کفشور آشپزخانه شود.

برای پیشگیری از بروز گرفتگی در لوله‌های فاضلاب آشپزخانه، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  1. استفاده از صافی و درپوش مخصوص لوله‌ها برای جلوگیری از تجمع چربی‌ها
  2. جلوگیری از ریختن باقیمانده‌های غذایی در لوله‌ها
  3. نظافت منظم و دوره‌ای لوله‌های آشپزخانه با استفاده از مواد ضد چربی و شستشوی مخصوص

علت گرفتگی لوله خروجی ماشین لباسشویی میدان هروی

  • تجمع ریزمواد و الیاف: هنگام شستشوی لباس‌ها در ماشین لباسشویی، ریزموادی مانند مو، مقوای لباس، الیاف پشم و نخ، ممکن است به لوله فاضلاب خروجی ماشین لباسشویی بچسبند و منحربه گرفتگی شوند.
  • استفاده از مواد نرم‌کننده و مواد ضد لکه: ممکن است استفاده از مواد نرم‌کننده و مواد ضد لکه در فرآیند شستشو، روی لباس‌ها وارد ماشین لباسشویی شده و به لوله فاضلاب خروجی ماشین چسبیده و باعث گرفتگی شود.
  • ذرات غیرقابل حل: برخی از ذرات غیرقابل حل مانند خاک و خاکستر، در لباس‌ها ممکن است وجود داشته باشند. این ذرات، به همراه آب خروجی ماشین لباسشویی وارد لوله فاضلاب شده و با تجمع در دیواره لوله، گرفتگی را ایجاد می‌کنند.

برای پیشگیری از بروز گرفتگی در لوله فاضلاب خروجی ماشین لباسشویی، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  1. پیش از شستشوی لباس‌ها، لباس‌هایی که الیاف بسیار زیاد دارند، را جدا کنید.
  2. استفاده از تجهیزات جمع‌آوری الیاف مانند توپ‌های جمع‌آوری الیاف
  3. استفاده از مواد شستشوی دارای تکنولوژی ضد رسوب

علت گرفتگی لوله خروجی ماشین ظرفشویی هروی

  • تجمع رسوبات: هنگام عملکرد ماشین ظرفشویی، ممکن است رسوباتی مانند رنگ غذا، چای، روغن و غیره به لوله فاضلاب خروجی ریخته شوند.
  • ذرات غیرقابل حل: برخی از ذرات مانند ذرات خوراکی، روغن‌ها و چربی‌ها ممکن است در فاضلاب ظرفشویی حضور داشته باشند.
  • انسداد ناصحیح: نصب نادرست لوله‌ها یا انحرافات و شیب نامناسب لوله فاضلاب نیز می‌تواند باعث بروز گرفتگی در مسیر جریان فاضلاب ماشین ظرفشویی شود.

برای پیشگیری از بروز گرفتگی در لوله فاضلاب خروجی ماشین ظرفشویی، پیش از قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی، روغن‌های غذایی را صرفاً با دستمال کاغذی پاک کنید. 

لوله بازکنی شهرک محلاتی 24 ساعته در خدمت شماست.

علت گرفتگی سینک ظرفشویی میدان هروی

هنگام شستشوی ظروف: پسماندهای غذایی مانند رنگ غذا، لقمه‌های بزرگ، خلال میوه و سبزیجات و غیره که به طور غیر مستقیم وارد سینک می‌شوند و با آب راکد ترکیب می‌گردند، می‌توانند تجمع کرده و گرفتگی در سینک ایجاد کنند.

  • رسوبات سختی آب: آب سخت در برخی مناطق حاوی کلسیم و مواد معدنی دیگر است، که با گذر زمان می‌توانند رسوباتی در دیواره سینک ایجاد کنند. 
  • لوله‌های فاضلاب نامناسب: اگر خروجی سینک به لوله‌های فاضلاب دارای قطر نامناسب و مشکلات فنی باشد، آب و پسماندهای ظرفشویی نمی‌توانند به درستی جریان یابند و در نتیجه گرفتگی در سینک ایجاد می‌شود.

برای پیشگیری از بروز گرفتگی در سینک ظرفشویی آشپزخانه، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  1. پیش از شستشوی ظروف، پسماندهای غذایی را دور بریزید و سینک ظرفشویی را با آب داغ بشورید.
  2. به صورت منظم و دوره‌ای سیستم لوله کشی فاضلاب سینک آشپزخانه تمیز کنید.
  3. رعایت نکات بهداشتی در استفاده از سینک ظرفشویی و جلوگیری از ورود مواد غیرمجاز به داخل سینک

علت بروز گرفتگی لوله فاضلاب کف آشپزخانه هروی

  • انداختن اجسام جامد: به لوله فاضلاب کف آشپزخانه
  • رسوبات غیرقابل حل: این رسوبات به تدریج در دیواره لوله فاضلاب کف آشپزخانه رسوب کرده و عاملی برای گرفتگی باشند.

برای پیشگیری از بروز گرفتگی در لوله فاضلاب کف آشپزخانه، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

از انداختن اشیاء غیرمجاز توسط کفشور و صافی جلوگیری کنید. 

خدماتی در همین زمینه: لوله بازکنی اندرزگو

محدوده ارسال لوله بازکن در منطقه هروی

کارشناسان گروه فنی درستکار مستقر در کلیه محله‌های منتهی به این منطقه حاضر به خدمت‌رسانی شبانه روزی می‌باشد. که شامل موارد زیر است:

خیابان وفامنش، خیابان پناهی نیا، خیابان جوانشیر، خیابان ساقدوش، میدان هروی، خیابان استاد حسن بنا، خیابان دکتر آزادی، خیابان گلستان پنجم، خیابان بوستان، خیابان گیلان، خیابان موسوی غربی، خیابان توحید، خیابان جعفری، خیابان گلستان، خیابان گلبرگ، خیابان موسوی شرقی، خیابان موسوی، خیابان افتخاریان، خیابان ضابطی، منطقه حسین آباد.

مراحل دریافت خدمات از گروه فنی درستکار

برای دریافت خدمات لوله بازکنی هروی تهران، در مرحله اول باید بدانید که آیا لوله فاضلاب منزل شما گرفتگی دارد. دانستن این موضوع برای هر کسی بسیار آسان است، فقط کافیست با یکی از نشانه‌های زیر مواجه شوید: 

  1. انتشار بوی بد فاضلاب داخل آشپزخانه یا سرویس بهداشتی 
  2. تخلیه کند آب از سینک ظرفشویی یا هر لوله فاضلاب دیگری 
  3. پس زدن لجن و رسوبات از کفشور فاضلاب آشپزخانه
  4. و دلایل دیگری که پس از تماس شما با ما، همکاران راهنمایی می‌کنند.

شما عزیزان ساکن در منطقه هروی منطقه 4 شهرداری تهران هر زمانی که، با نشانه هایی که ذکر شد مواجه شدید. با خیال آسوده با معتبرترین مجموعه که گروه فنی درستکار هست، با شماره 09129678099 تماس بگیرید. ثبت آدرس و ارسال لوله بازکن به منطقه هروی 24 ساعته در 7 روز هفته می‌باشد.

امتیاز دهید
[کل: 7 میانگین: 5]
3 پاسخ
  1. تینا
    تینا گفته:

    سلام خدمت نمایندگی لوله بازکنی هروی ممنونم بابت ارائه خدمات خوب و باکیفیت بابت فنر زنی لوله فاضلاب حمام تماس گرفتم و رضایت کامل دارم از گروه فنی درستکار.

    پاسخ
  2. هلیا
    هلیا گفته:

    سلام و وقت بخیر خدمت شعبه لوله بازکنی هروی گروه فنی درستکار امروز پسرم با شما تماس گرفت و آدرس داد نیرو ارسال کردین، جا داره اینجا هم تشکر ویژه کنم از سرویسکار خوب و خوش اخلاق مجموعه اتون واقعا کاربلد و خوش قول یودن مبلغی ام که دریافت کردن بسیار مناسب بود. ممنونم موفق و موید باشید.

    پاسخ
  3. لیلا رضایی
    لیلا رضایی گفته:

    از خدمات فنرزنی لوله خروجی فاضلاب لباسشویی این مجموعه استفاده کردم رضایت کامل دارم و تشکر میکنم. بدون اینکه محیط آشپزونه کثیف بشه مشکل گرفتگی رو رفع کردن.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *