لوله بازکنی صادقیه گروه فنی لوله بازکنی درستکار

خدمات لوله بازکنی صادقیه و دیگر مناطق یکی از موارد فنی است که امروزه با توسعه صنعت ساخت و ساز و افزایش خانه‌های مسکونی که اکثر آنها به صورت آپارتمانی و مجتمع‌ها و برج‌های چند طبقه و با تعداد واحد بالا هستند، بسیار مورد نیاز است. مشکلات لوله کشی و گرفتگی لوله‌های فاضلاب از جمله مشکلات روزمره این ساختمان‌ها می باشد. که مهمترین دلایل این امر شیب نادرست لوله، خط لوله اشتباه، افتادن اجسام و مواد در لوله، ته نشین شدن رسوبات در لوله و … می باشد، گروه فنی درستکار توسط کارشناسان حرفه‌ای متخصص در برطرف کردن کلیه گرفتگی لوله‌ها با تجهیزات مدرن بدون آسیب رساندن به لوله های فاضلاب می‌باشد. که مورد استقبال مشتریان عزیز قرار گرفته است، یکی از بزرگترین مزیت‌های گروه فنی درستکار رضایت 100 درصدی مشتریان است. شما عزیزان در صورت بروز هرگونه می‌توانید خدمات لوله بازکنی منزل یا محل کار خود را به ما بسپارید.

شماره تلفن لوله بازکنی صادقیه تهران شبانه روزی مدیریت: 99-80-967-0912

مستقیم سرویسکار: 40-70-756-0910

آیا لوله بازکنی با فنر کثیف کاری دارد؟! خیر، بدون کثیف کاری و بدون خرابی لوله بازکنی انجام می شود.
زمان حضور سرویسکار جهت لوله بازکنی صادقیه چقدر است؟ پس از تماس مشتریان لوله بازکن به مدت 15 دقیقه ایی ارسال می شود.

 

لوله بازکنی صادقیه با پشتیبانی چند ماهه

گروه فنی درستکار با داشتن کادر مجرب و متخصص با استفاده از تجهیزات جدید و مدرن در کمترین زمان ممکن و با حداقل آسیب و کثیف کاری، گرفتگی لوله فاضلاب را شناسایی و رفع می کند. متخصصان ما از کلیه دستگاه‌های اتوماتیک، فنرهای فولادی، پمپ‌های فشرده سازی هوا و … استفاده می‌کنند. و قادر به برطرف کردن گرفتگی تمامی لوله‌ها اعم از لوله‌های فاضلاب آشپزخانه زیر سینک و لوله تخلیه لباسشویی و ظرفشویی، لوله‌های کف‌شور پارکینگ و فنرزنی لوله پشت بام ، لوله‌های توالت، لوله‌های کف‌شور حمام، لوله‌های فاضلاب ساختمانی، لوله‌های فاضلاب کارخانه، لوله‌های فولادی و حتی لوله های سیمانی به طول 1 تا 100 متر می‌باشند.

لوله بازکنی صادقیه با پشتیبانی چند ماهه نیاز به تخصص فنی دارد، که ما آن را تضمین می‌کنیم. کلیه خدمات ارائه شده توسط متخصصین ما به همراه پشتیبانی چند ماهه و ارائه فاکتور صورت می‌گیرد. ابزارهای مناسب و مدرن امروزی جهت بازکردن گرفتگی‌های مختلف از آسان تا سخت بسیار کار را برای ما آسان کرد.

لوله بازکنی صادقیه 24 ساعته بدون تعطیلی گروه فنی لوله بازکنی درستکار

لوله بازکنی صادقیه 24 ساعته بدون تعطیلی

خدمات لوله بازکنی صادقیه توسط گروه فنی درستکار به صورت 24 ساعته در منطقه صادقیه توسط متخصصین ما ارائه می‌گردد.

روش‌های مختلفی جهت رفع انواع گرفتگی‌ها وجود دارد، که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم، متخصصین لوله بازکنی صادقیه ما معمولاً جهت رفع گرفتگی از فنرزن برقی استفاده می‌کنند. که از یک موتور و یک فنر تشکیل شده است، موتور نیروی محرکه فنرزن را تامین کرده و فنر با نیروی بالا و سرعت بسیار انسدادها را برطرف می‌کند. دلیل استفاده از فنر در لوله بازکنی انعطاف پذیری بالای آن است. استفاده از دستگاه فنرزن برقی مزایای زیادی دارد. که برخی از آنها عبارتند از:

  • کوچک و قابل حمل
  • استفاده از برق شهری
  • مورد استفاده در گرفتگی‌های سخت
  • در اندازه و سایزهای مختلف
  • فنر بلند برای لوله‌های بلند
  • محفظه جمع کننده

در صورت بروز هر مشکلی در لوله های آب یا فاضلاب یا نشتی لوله، آشپزخانه، بروز نم درکف ساختمان، مشاهده ترک خوردگی در کف تنها با یک تماس با نمایندگی لوله بازکنی صادقیه گروه فنی درستکار از کلیه خدمات ما برخوردار گردید.

لوله بازکنی فلکه اول صادقیه فوری با فاکتور تضمینی گروه فنی لوله بازکنی درستکار

لوله بازکنی فلکه اول صادقیه فوری با فاکتور تضمینی

شما عزیزان ساکن در منطقه صادقیه و کلیه محله‌های منتهی به آن در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانید، از خدمات ما به همراه ارائه فاکتور و به صورت تضمینی بهره‌مند گردید. جهت دریافت خدمات مناسب با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید. اگر لوله‌های فاضلاب ساختمان شما دچار مشکل شد و از گرفتگی لوله‌های فاضلاب رنج می‌برید، متخصصین ما در کمترین زمان آماده کمک به شما می‌باشند.

کارشناسان حرفه‌ای و مجرب لوله بازکنی صادقیه ما 24 آمادگی ساعته در هر ساعت از شبانه روز با استفاده از دستگاه مخصوص جهت رفع گرفتگی انواع لوله‌های خانگی، اداری و صنعتی به صورت تضمینی با نازلترین قیمت را دارند.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب صادقیه چیست؟ نمایندگی لوله بازکنی صادقیه گروه فنی لوله بازکنی درستکار

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب صادقیه چیست؟

گرفتگی لوله‌های فاضلاب زمانی اتفاق می‌افتد، که زباله‌ها و اجسام اضافی به داخل لوله فاضلاب می‌ریزند و در سیفون یا خم‌های لوله گیر می‌کنند، و به تدریج این قسمت از لوله به محلی برای تجمع زباله تبدیل می‌شود. این امر منجر به افزایش حجم زباله در داخل لوله شده و در نهایت رسوبات زباله در لوله باقی می‌ماند و باعث گرفتگی لوله فاضلاب می‌شود. برای جلوگیری از بروز این مشکل باید از ورود زباله‌ها به لوله جلوگیری کرد، متخصصین ما از راه‌های مختلفی برای لوله بازکنی صادقیه استفاده می‌کنند.

قیمت لوله بازکنی صادقیه چقدر است؟! گروه فنی لوله بازکنی درستکار

قیمت لوله بازکنی صادقیه چقدر است؟!

پاسخ این است که قیمت نهایی شما برای سرویس لوله بازکنی صادقیه به عوامل مختلفی بستگی دارد. اما قیمت پایه جهت شروع کلیه خدمات لوله بازکنی توسط اتحادیه لوله بازکنی تهران تعیین می‌گردد. این قیمت بعلاوه فاکتورهایی که بعد از بررسی متخصص لوله بازکنی مشخص می‌شود تعیین کننده قیمت نهایی خدمات است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

مثلا زمان صرف شده برای رفع گرفتگی لوله اگر لوله دچار شدید باشد، و رفع گرفتگی بیش از حد معمول طول بکشد هزینه بیشتری خواهد داشت. بیش از یک مورد انسداد لوله و نوع روشی که برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده می‌شود، هم چنین متراژ و عمق لوله فاضلاب به همراه سایز و متراژ فنر یکی دیگر از مواردی است، که بر روی محاسبه قیمت لوله بازکنی صادقیه تاثیرگذار می‌باشد.

نکته مهم دیگری که بروی قیمت اثرگذار است تعداد ورودی‌هایی که نیاز به فنرزنی دارد. و عواملی مانند میزان گرفتگی لوله‌ها، مسیر انسداد گرفتگی لوله بنابراین قیمت گذاری پروژه پس از در نظر گرفتن عوامل فوق محاسبه می‌شود و نمی‌توان قیمت قطعی و دقیقی برای آن تعیین کرد.

شما عزیزان در منطقه صادقیه در صورت گرفتگی انواع لوله‌های فاضلاب را می‌توانید کار را به ما بسپارید تا در اسرع وقت و با کمک بهترین دستگاه‌های لوله بازکنی هرگونه گرفتگی را برای شما برطرف کنیم. لوله بازکنی صادقیه یکی از خدمات اصلی ما می‌باشد و در ارائه این سرویس به شما عزیزان از کادری مجرب و متخصص در حوزه لوله بازکنی استفاده کرده‌ایم.

خدمات لوله بازکنی صادقیه شبانه روزی گروه فنی لوله بازکنی درستکار

خدمات لوله بازکنی صادقیه شبانه روزی

گروه فنی درستکار با هدف ارائه خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی در صادقیه و سایر نقاط تهران راه‌اندازی شد. این گروه فنی با کمک سرویسکاران حرفه‌ای و مجرب آماده برطرف کردن انسداد انواع لوله‌های فاضلاب می‌باشد.

به طور کلی خدمات نمایندگی لوله بازکنی صادقیه گروه فنی درستکار شامل موارد زیر می‌باشد:

  • لوله های فاضلاب لباسشویی و ظرفشویی
  • سینک ظرفشویی آشپزخانه
  • لوله‌های تراس و پارکینگ
  • لوله کف‌شور و ناودان پشت بام
  • فنرزنی لوله کفشور پارکینگ
  • لوله توالت فرنگی و ایرانی
  • کف‌شور حمام

در صورت مشاهده گرفتگی لوله در صادقیه تهران می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید، تا در اسرع وقت تیم ما برای ارائه خدمات مورد نیاز شما اعزام شوند.

لوله بازکنی صادقیه با قیمت مناسب و فوری گروه فنی لوله بازکنی درستکار

لوله بازکنی صادقیه با قیمت مناسب و فوری

گرفتگی لوله یکی از مشکلاتی است، که ممکن است در طول شبانه روز رخ دهد. به همین دلیل مهم است، که بتوانیم خدمات مربوطه را در اسرع وقت ارائه دهیم. تیم کارشناسان ما در گروه فنی درستکار کلیه خدمات مربوط به لوله بازکنی صادقیه را به صورت 24 ساعته و فوری با گارانتی و با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.

مناطق تحت پوشش گروه فنی درستکار

صادقیه یکی از مناطق مهم تهران بزرگ است که تحت پوشش گروه فنی درستکار می‌باشد. نمایندگی های فعال این مناطق شامل: لوله بازکنی ستارخان، خیابان سازمان آب، خیابان ابوذر، خیابان بهنام، خیابان صادقی شهدا، لوله بازکنی طرشت، خیابان آیت الله کاشانی، لوله بازکنی بلوار فردوس و بلوار ارمکام، لوله بازکنی جیحون از جمله مناطق مهم صادقیه هستند، که تحت پوشش کامل نیروهای ما قرار دارند.

در صورت بروز مشکل در گرفتگی انواع لوله‌ها کافی است با ما در تماس باشید تا بهترین تکنسین‌ها را جهت رفع گرفتگی لوله ها اعزام کنیم. پس از اعلام گرفتگی لوله‌ها در نهایت 20 دقیقه طول می‌کشد تا از نمایندگی لوله بازکنی صادقیه گروه فنی درستکار به محل مورد نظر برسند و مشکل را برطرف کنند.

استفاده از روش های نوین لوله بازکنی در منطقه صادقیه گروه فنی لوله بازکنی درستکار

استفاده از روش های نوین لوله بازکنی در منطقه صادقیه

در گذشته برای بازکردن گرفتگی لوله‌ها از محلول‌های شیمیایی که تاثیر کمی داشتند استفاده می‌کردند. علاوه بر این روش‌های سنتی باعث تخریب لوله ها شده و آب بندی لوله‌ها را مختل می‌کند. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و وجود دستگاه‌های مختلف، فرآیند لوله بازکنی صادقیه با دقت و کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

متخصصین ما با دستگاه‌های مدرن و به‌روز با توجه به شرایط موجود و گرفتگی لوله‌ها از روش ایده‌آل استفاده می‌کنند. روش‌هایی که کارشناسان ما در صادقیه استفاده می کنند عبارتند از:

  • فنرزن برقی
  • تراکم هوا
  • فنرزن برقی

اولین و ایمن‌ترین راه برای رفع گرفتگی لوله‌ها استفاده از دستگاه فنرزن با ژنراتور است. این دستگاه قدرت بسیار بالایی دارد و گرفتگی لوله‌ها را در کمترین زمان ممکن باز می‌کند. برخی از تکنسین‌ها از فنرهای دستی هم برای باز کردن لوله استفاده می‌کنند. هر دو دستگاه عملکرد یکسانی دارند و تنها تفاوت آنها برقی و دستی بودن آنهاست.

لوله بازکنی صادقیه با دستگاه پمپ تراکم هوا گروه فنی لوله بازکنی درستکار

لوله بازکنی صادقیه با دستگاه پمپ تراکم هوا

در مواردی که گرفتگی لوله را نمی‌توان با دستگاه فنرزن برقی رفع کرد، از دستگاه تراکم هوا استفاده می‌شود. عملکرد این دستگاه به این صورت است، که فرآیند رفع گرفتگی لوله‌ها با استفاده از فشار هوای ایجاد شده توسط دستگاه انجام می‌شود. این دستگاه هیچ محدودیتی در لوله بازکنی صادقیه ندارد چرا که با این دستگاه به راحتی می توان لوله‌ها را تا انتها باز کرد.

لوله بازکنی صادقیه با رعایت اصول بهداشتی بدون کثیف کاری گروه فنی لوله بازکنی درستکار

لوله بازکنی صادقیه با رعایت اصول بهداشتی بدون کثیف کاری

رعایت اصول بهداشتی بسیار مهم است، تیم گروه فنی درستکار در منطقه صادقیه با رعایت اصول بهداشتی و با کمترین آلودگی کارهای مورد نیاز در حوزه لوله بازکنی صادقیه را برای شما عزیزان ساکن در صادقیه انجام می‌دهد.

حفظ سلامتی شما عزیزان همشهری بسیار مهم است، بنابراین هنگام کار از ماسک و دستکش مخصوص استفاده می‌کنیم تا آسیبی به اعضای خانواده شما وارد نشود. ما همچنین از روش‌های مدرن برای لوله بازکنی صادقیه استفاده می‌کنیم تا آلودگی را به حداقل برسانیم، پس بدون هیچ نگرانی می‌توانید با شماره پشتیبانی ما تماس بگیرید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

مزایای استفاده از خدمات لوله بازکنی صادقیه گروه فنی لوله بازکنی درستکار

مزایای استفاده از خدمات لوله بازکنی صادقیه گروه فنی درستکار

مزایایی گرفتن خدمات لوله بازکنی صادقیه از گروه فنی درستکار به شرح زیر است:

  1. عالیت‌های شبانه روزی و بدون تعطیلی
  2. اعزام سریع و فوری سرویسکاران به محل
  3. رعایت بهداشت و باز کردن لوله با حداقل آلودگی
  4. تمامی سرویسکاران زیر نظر مدیریت هستند
  5. با استفاده از دستگاه‌‌های پیشرفته، قادر به باز کردن انواع گرفتگی‌‌های لوله‌‌ها فاضلاب هستند
  6. اعزام سریع و فوری نیروهای حرفه‌ای و مجرب به صورت شبانه روزی سراسر شهر تهران

خدمات فنرزدن لوله های فاضلاب صادقیه 7 روز هفته لوله بازکنی صادقیه گروه فنی لوله بازکنی درستکار

خدمات فنرزدن لوله های فاضلاب صادقیه 7 روز هفته

ارائه خدمات فنرزنی لوله‌های فاضلاب توسط گروه فنی درستکار در 7 روز هفته در منطقه صادقیه شامل این موارد است:

  1. فنرزنی لوله فاضلاب حمام صادقیه
  2. فنرزدن لوله چاه فاضلاب سرویس توالت ایرانی
  3. فنرزدن لوله سیفون فاضلاب سرویس توالت فرنگی
  4. لوله فاضلاب آشپزخانه کف‌شور آشپزخانه، زیر سینک ظرفشویی، لوله لباسشویی
  5. رفع گرفتگی و فنرزدن لوله تراس و پاسیو
  6. فنرزدن لوله ناودان و کف‌شور پشت بام
  7. فنرزدن لوله فاضلاب پارکینگ
  8. فنرزدن لوله حیاط خلوت
  9. فنرزدن لوله فاضلاب شهری ، اگو ، منهول …

کلیه خدمات لوله بازکنی و فنرزنی لوله‌های فاضلاب در منطقه صادقیه را به دست ما بسپارید.

فنرزدن لوله فاضلاب حمام صادقیه فوری بدون تعطیلی لوله بازکنی صادقیه گروه فنی لوله بازکنی درستکار

فنرزدن لوله فاضلاب حمام صادقیه فوری بدون تعطیلی

گرفتگی فاضلاب حمام یکی از مشکلاتیست، که در هر زمانی ممکن است برای ما اتفاق بیوفتد. دلایل مختلفی سبب بروز انسداد در این مکان می‌شود، که مهمترین آنها افتادن اشیاء مختلف موجود در این مکان پراستفاده است. حمام‌ها در ساختمان‌های مسکونی جزو محل‌هایی است، که به طور روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. و بروز گرفتگی در آنجا می‌تواند سبب اختلال در استفاد از این مکان شود، و باید به سرعت بررسی و رفع شود.

عمده‌ترین دلیل گرفتگی در کفشور حمام ورود مو و چربی مواد شوینده مانند صابون است، که بعد از ورود به فاضلاب به مرور ایجاد توده‌ای به هم تنیده از مو و چربی خواهد کرد. که می‌تواند رسوبی سخت و سفت را تولید کند، که بعد از مدتی منجربه تنگ شدن مسیر و در نهایت بسته شدن کامل محل می‌شود. که به راحتی با استفاده از فنرزن برقی و چرخش دورانی فنر در این لوله موها به دور آن پیچیده و کلیه رسوبات تراشیده شده و مسیر باز خواهد شد.

در برخی موارد افتادن ژیلت، صابون، رشور و غیره سبب انسداد لوله است، که فنرزن برقی با خرد کردن آنها در لوله و به جلو راندن آنها در کمترین مدت مسیر را باز خواهد نمود. شما ساکنین محترم صادقیه در صورت بروز این مشکل با همکاران ما در پشتیبانی گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید. و درخواست اعزام نیرو به محل را اعلام نمایید، متخصصین ما بعد از دریافت پیام و آدرس شما فوری در محل حاضر خواهند شد.

فنرزدن لوله فاضلاب توالت‌های ایرانی و فرنگی صادقیه شبانه روزی لوله بازکنی صادقیه گروه فنی لوله بازکنی درستکار

فنرزدن لوله فاضلاب توالت‌های ایرانی و فرنگی صادقیه شبانه روزی

گرفتگی سرویس‌های بهداشتی به علت‌های مختلفی اتفاق می‌افتد، که مهمترین آنها نامناسب بودن قطر سیفون، مشکل در سیستم لوله‌کشی فاضلاب، افتادن دستمال کاغذی، نوار بهداشتی، صابون و …. از عوامل گرفتگی در توالتهای فرنگی و ایرانی هستند.

بهترین گزینه در بین دستگاه‌ها و تجهیزات لوله بازکنی استفاده از فنرزن برقی است، که انسداد لوله‌ها را با هر شدت و نوعی به راحتی و زمانی کوتاه رفع خواهد کرد. بدترین نوع گرفتگی در این محل وجود مصالح ساختمانی و نواربهداشتی است، که اگر مدت زمان زیادی از افتادن و ریختن آن گذشته باشد. به راحتی قابل رفع نیست، و ممکن است که مجبور به کندن و برداشتن کاسه توالت ضروری باشد.

البته متخصصین ما تلاش خواهند کرد، که به وسیله فنرزن و دستگاه‌های مدرن و قدرتمند مانند تراکم هوا مشکل را بدون تخریب انجام دهند. اما در برخی موارد که شدت گرفتگی زیاد است چاره ای جز این نیست، ما در گروه فنی درستکار به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه مشاوره و اعزام نیرو به محل زندگی و کار شما هستیم.

فنرزدن چاه فاضلاب آشپزخانه صادقیه شبانه روزی لوله بازکنی صادقیه گروه فنی لوله بازکنی درستکار

فنرزدن چاه فاضلاب آشپزخانه صادقیه شبانه روزی

گرفتگی لوله‌های تخلیه آشپزخانه یکی از مشکلاتی است. که می‌تواند مشکلات زیادی جهت انجام کارهای روزانه برای ما ایجاد کند، که باید به سرعت به روش‌های مختلف برطرف شود. راه حل‌های خانگی برای گرفتگی‌های معمولی میتواند نتیجه بخش باشد، اما در مواردی که شدت گرفتگی زیاد است.

استفاده از این راه‌ها چاره ساز نیست، و نیاز به یاری گرفتن از ابزار پیشرفته و متخصصین این حوزه می‌باشد. عواملی که منجربه بروز گرفتگی در لوله‌های تخلیه موجود در آشپزخانه می‌شود، ورود محتویات جیب لباس‌ها مانند سکه، دکمه، سرزیپ، اسکناس، دستمال و غیره و یا ورود چربی، مواد زائد غذایی، افتادن اجسام و ….باشد.

ورود چربی به همراه مواد زائد غذایی در لوله‌های فاضلاب می‌تواند ایجاد رسوبات و لجن در جداره لوله کند، که به دلیل استفاده مکرر از این محل‌ها مسیر هر روز تنگ‌تر شده و به طور کامل مسدود خواهد شد. بهترین و سریعترین راه جهت برطرف کردن فوری گرفتگی استفاده از فنرزن برقی است، زیرا هم مواد گیرافتاده در لوله را خرد و از مسیر خارج می‌کند. به علاوه این که کلیه رسوبات موجود در این محل را لایروبی خواهد کرد، باید به این نکته مهم اشاره کنیم که استفاده از مواد شیمیایی می‌تواند برای مدت کوتاهی مشکل را رفع کند.

اما در کنار حل کردن رسوبات چسب‌های بکار رفته جهت اتصال لوله‌ها را هم از بین برده و سبب نشت آب به کف، سقف و دیوارها می‌شود. و ممکن است، هزینه تخریب و تعویض سیستم لوله‌کشی و بنایی را به شما عزیزان تحمیل نماید. بنابراین در صورت مواجه شدن با گرفتگی‌های شدید در فاضلاب‌ها بهترین و ارزانترین راه دریافت کمک از نمایندگی لوله بازکنی صادقیه گروه فنی درستکار است. ما در گروه فنی درستکار همه روزه و در ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان ساکن در منطقه صادقیه هستیم.

باز کردن گرفتگی لوله های سخت در صادقیه لوله بازکنی صادقیه گروه فنی لوله بازکنی درستکار

باز کردن گرفتگی لوله های سخت در صادقیه

رفع گرفتگی لوله‌های سخت یکی از خدمات کارشناسان ما در صادقیه است. شما عزیزان می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را به دست نیروهای حرفه‌ای و باتجربه ما بسپارید، تکنسین‌های ما گرفتگی لوله‌های سخت را با دستگاههای مدرن و پیشرفته به صورت تضمینی و بدون تخریب برطرف می‌کنند.

گرفتگی لوله‌های سخت مانند:

  • برطرف کردن گرفتگی لوله با ریشه درخت
  • بازکردن گرفتگی لوله با سیمان و گچ و آهک
  • رفع و فنرزنی گرفتگی لوله با مصالح ساختمانی
  • برطرف کردن گرفتگی لوله با قیر

خارج کردن اجسام از چاه فاضلاب در صادقیه لوله بازکنی صادقیه گروه فنی لوله بازکنی درستکار

خارج کردن اجسام از چاه فاضلاب در صادقیه

خدمات خارج کردن اشیاء از چاه توالت و حمام یکی از خدماتی است که توسط متخصصین نمایندگی لوله بازکنی صادقیه گروه فنی درستکار ارائه می‌گردد. ممکن است در طول شبانه روز این مشکل اتفاق افتاده باشد که طلا یا اشیای قیمتی یا تلفن همراهی که همراه شما بوده، از جیب لباس شما در چاه توالت افتاده و شما عزیزان نیاز به بیرون آوردن آنها دارید.

  1. بیرون آوردن حلقه ازدواج از فاضلاب توالت و حمام
  2. خارج کردن سر شیر آب را از لوله فاضلاب توالت
  3. بیرون آوردن زنجیر و گوشواره طلا از فاضلاب و سیفون توالت و وان صادقیه
  4. خارج کردن گوشی موبایل از لوله فاضلاب و سیفون توالت‌های فرنگی و سنتی صادقیه
  5. بیرون آوردن دسته‌ کلید و سوییچ از فاضلاب توالت و حمام
  6. خارج کردن مسواک و خمیردندان از توالت و فاضلاب حمام صادقیه
  7. خارج کردن صابون از فاضلاب توالت و حمام صادقیه
  8. خارج کردن هرگونه اشیاء در هر نوع از لوله‌های فاضلاب
امتیاز دهید
[کل: 39 میانگین: 5]
9 پاسخ
  1. محمد هاشمی
    محمد هاشمی گفته:

    لوله بازکنی صادقیه فلکه اول مشکل گرفتگی لوله تراس توسط نیرو های کاربلد گروه فنی درستکار عالی انجام شد 👏👏👏

    پاسخ
  2. میلاد
    میلاد گفته:

    گروه فنی درستکار خدمات لوله بازکنی صادقیه شبانه روزی بسیاز عالی انجام دادن، انتظار نداشتم انقدر زود نیرو ارسال کنن و خیلی سریع کمتر از ده دقیقه گرفتگی لوله سرویس بهداشتی که خودمم اسید ربختم باز نشد رو باز کنن خیلی عالی بود.

    پاسخ
  3. لادن
    لادن گفته:

    لوله بازکنی صادقیه خیابان رحیمی خیلی سریع توسط گروه فنی درستکار انجام شد.

    پاسخ
  4. سیاوش
    سیاوش گفته:

    سلام و دورد خدمت گروه فنی درستکار واقعا ممنونم از خدمات خوبی که ارائه می دید گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه رو همکاران محترمتون بسیار عالی انجام دادن بازم جا داره تشکر کنم که لوله بازکنی صادقیه رو فوری این وقت شب انجام شد

    پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *