لوله بازکنی اجاره دار

گروه فنی درستکار مستقر در کلیه محله‌های منطقه 7 تهران خیابان اجاره دار حاضر به خدمت رسانی در زمینه انواع خدمات لوله بازکنی با بهترین تجهیزات روز به صورت فوری و تضمینی می‌باشد. متخصصین باتجربه شعبه لوله بازکنی اجاره دار جهت رفاه حال و آرامش خیال شما عزیزان همشهری ساکن در این منطقه کلیه خدمات را به صورت تضمینی ارائه می‌دهند.

در صورت بروز مجدد مشکل در هر مکانی در منزل و محل کار شما امکان دسترسی سریع به این خدمات را توسط کارشناسان  ما داشته باشید. در زمان وقوع مشکل نیاز سریع به دریافت خدمات باعث شده، تا مدیریت محترم این گروه فنی با استقرار متخصصین در شعبه منطقه 7 امکان دسترسی سریع و فوری را برای شما عزیزان ساکن در محلات مختلف این منطقه فراهم کند.

ارتباط با پشتیبانی شعبه لوله بازکنی اجاره دار 0912-9678099
ضمانت لوله باز کنی خیابان اجاره دار تضمین با فاکتور
مدت زمان ارسال لوله بازکن به منطقه اجاره دار کمتر از 20 دقیقه
سطح مهارت چاه بازکن های شعبه اجاره دار درجه یک

 

لوله باز کنی خیابان اجاره دار با تجهیزات پیشرفته

تمامی مراکز معتبر و شرکت‌های لوله باز کنی جهت رفع انواع گرفتگی از تجهیزات متفاوت و روز دنیا استفاده می‌کنند. که شامل موارد زیر است:

  • کمپرسور تراکم هوا: از این تجهیزات که با ایجاد فشار هوا در لوله‌های فاضلاب هر نوع انسدادی را برطرف می‌کند، استفاده می‌شود.
  • دستگاه لوله باز کنی واترجت: این سیستم که با ایجاد فشار آب بالا در لوله‌ها، باعث رفع گرفتگی در فاضلاب می‌شود.
  • فنرزن برقی: این تجهیزات با چرخش و ایجاد جریان در لوله‌ فاضلاب، مواد مسدودی را به حرکت درمی‌آورند و آنها را از بین می‌برند. که شامل یک موتور الکتریکی است، که با ایجاد چرخش فنرهای مختلف در متراژ و طول مناسب مشکل را رفع می‌کند.
  • دستگاه مکنده: این دستگاه‌ها با استفاده از قدرت مکش، مواد مسدود کننده را به سمت بیرون می‌کشد.
  • گیره مخصوص: این وسیله در زمان انداختن اجسام در لوله مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مهم است برای استفاده از تجهیزات لوله باز کنی فاضلاب، از متخصصین مجرب و دارای دانش فنی کافی درخواست کمک نمایید.

خدماتی در همین زمینه لوله بازکنی مفتح

خدمات چاه بازکنی خیابان اجاره دار تضمینی و فوری

کلیه خدمات چاه بازکنی که توسط کارشناسان گروه فنی درستکار در محله‌های منتهی به خیابان اجاره دار ارائه می‌گردد. شامل موارد زیر است:

  1. خدمات خارج کردن اشیاء از درون چاه فاضلاب
  2. فنرزنی لوله فاضلاب حمام
  3. خدمات فنرزنی لوله کفشور پارکینگ
  4. فنرزنی لوله پشت بام
  5. خدمات فنرزدن چاه فاضلاب حیاط، بالکن، حیاط خلوت و پاسیو
  6. فنرزنی لوله های فاضلاب توالت سنتی و فرنگی
  7. خدمات فنرزدن چاههای فاضلاب آشپزخانه
  8. تخلیه فاضلاب از مصالح ساختمانی

کلیه خدماتی که ما انجام می‌دهیم، فوری و به صورت تضمینی توسط متخصصین حاضر در شعبه لوله بازکنی خیابان اجاره دار به صورت تضمینی صورت می‌گیرد.

خدماتی در همین زمینه: لوله بازکنی سهروردی

لوله بازکنی پشت بام محله اجاره دار

باز کردن گرفتگی لوله کف شور و ناودان پشت بام محله اجاره دار

گرفتگی راه آب ناودان و کف شور پشت‌بام معمولا به دلایل مختلفی بروز می‌کند، که متخصصین ما مستقر در شعبه لوله بازکنی اجاره دار در سریع‌ترین زمان ممکن حتی در زمان بارش‌های شدید حاضر به برطرف کردن آن هستند.

زیرا این مکان جزو محل‌های کم تردد در ساختمان‌ها است، که بروز گرفتگی در خروجی‌های آن معمولا در زمان بارش‌های فصلی مشخص می‌شود. در صورت بروز مشکل در این محل هر چه سریع‌تر با مراکز معتبر مانند گروه فنی درستکار تماس حاصل نمایید.

عدم توجه به این مشکل می‌تواند باعث بروز خسارات جدی در سقف و دیوارهای ساختمان شده و شما را با مشکل کندن و تعمیر در کنار هزینه بسیار سنگین انجام این کار مواجه کند.

علت بروز گرفتگی در لوله فاضلاب پشت بام‌

  • مهندسی نبودن لوله فاضلاب: در برخی موارد، لوله فاضلاب پشت‌بام ممکن است، دارای ساختار نامناسبی باشد. این به معنای وجود قسمت‌های مستقیم یا زاویه قائم در لوله فاضلاب است، که باعث کاهش سرعت جریان آب و گرفتگی مواد شود.
  • تجمع رسوبات: در طول زمان، رسوبات مانند گرد و غبار و مصالح ساختمانی مانند قیر و سیمان که در زمان تعمیرات و بازسازی ایزوگام و یا در برخی موارد براثر تابش خورشید و ذوب شدن قیر و ورود آن به درون لوله فاضلاب رخ دهد.
  • ورود اجسام: اجسام و مواد غیرقابل حل و جامد ماند شاخ و برگ درختان و انواع زباله مانند پوشال‌های کولرهای آبی که وارد لوله می‌شود در نهایت باعث گرفتگی می‌گردد.
  • خرابی سیستم فاضلاب: خرابی یا شکستگی یا جابجا شدن اتصالات در سیستم فاضلاب پشت بام‌ها، می‌تواند عاملی برای گرفتگی در لوله فاضلاب باشد.

روش جلوگیری از بروز گرفتگی در لوله پشت بام

  1. رعایت نظافت منظم پشت‌بام و جمع آوری زباله‌ها و اشیاء غیرمجاز
  2. اطمینان حاصل کنید، که سیستم فاضلاب پشت‌بام سالم و بدون خرابی‌هاست. در صورت وجود هرگونه خرابی، به تعمیر آن بپردازید.
  3. استفاده از صافی و کف شور و محافظ‌ها بر روی لوله فاضلاب تا جلوی ورود اشیاء غیرمجاز را به داخل لوله بگیرند.

با اجرای این اقدامات، می‌توانید احتمال گرفتگی در لوله فاضلاب پشت بام را به حداقل برسانید.

رفع گرفتگی لوله پشت بام با اسید لوله باز کنی

برخی از مواد شیمیایی در فرآیند لوله باز کنی فاضلاب ممکن است، مضر باشند. مانند نفت در زمانی که با انسداد لوله توسط قیر مواجه هستید. این ماده معمولاً قدرت حل کردن نفت و هر گونه چسبی را که جهت متصل کردن لوله‌ها مورد استفاده قرار گرفته را دارد. و بهتر است، که این نوع مواد را مورد استفاده قرار نگیرد.

زیرا می‌تواند با باز کردن درز لوله‌ها منجربه ورود آب به دیوار و سقف شده و شما را با مشکلات جدی‌تری روبرو کند. پس برای صرفه‌جویی در هزینه لوله بازکنی هزینه سنگین تعمیر و تعویض سیستم لوله‌کشی فاضلاب و تخریب و تعمیر را بر خود تحمیل نکنید.

در صورتی که نیاز به فنرزنی لوله پشت بام دارید، بهترین راه حل این است. که با شرکت‌های معتبر مشاوره کنید، متخصصین ما حاضر در شعبه لوله بازکنی خیابان اجاره دار در هر ساعتی از شبانه‌روز حاضر به مشاوره و راهنمایی رایگان به شما عزیزان هستند.

نکته مهمی که باید مدنظر قرار دهید، که هر نوع ماده شیمیایی و اسیدی که جهت رفع گرفتگی لوله استفاده شود، می‌تواند مشکلات جدی برای لوله و در برخی موارد برای فرد ایجاد کند.

محدوده تحت پوشش شعبه لوله بازکنی خیابان اجاره دار تهران

همکاران باتجربه شعبه لوله بازکنی اجاره دار به صورت تمام وقت در این منطقه حاضر بوده، و در صورت نیاز شما عزیزان در این محله‌های منتهی به خیابان اجاره دار حاضر به خدمت رسانی فوری و تضمینی به شما همشهریان محترم در این محلات هستند. که شامل این مناطق می‌باشد.

خیابان مجیدیه، خیابان بهار، خیابان عباس آباد، خیابان سهروردی، خیابان دبستان، خیابان حشمتیه، خیابان گرگان، خیابان نظام آباد، خیابان خواجه نصیر، خیابان خواجه نظام الملک، خیابان شاهد، خیابان ارامنه، خیابان امجدیه، خیابان کاج، خیابان نیلوفر.

امتیاز دهید
[کل: 13 میانگین: 5]
3 پاسخ
  1. رضا غفوری
    رضا غفوری گفته:

    سلام و درود با تشکر از آقای درستکار، حضور بسیار به موقع انجام سریع فنرزنی چاه تراس و رفتار بسیار مناسب و کار بسیار عالی.

    پاسخ
  2. ایمانی
    ایمانی گفته:

    تشکر میکنم از شعبه بسیار خوب لوله بازکنی اجاره دار، مشکل گرفتگی راه آب فاضلاب کف شور آشپزخانه داشتیم که آقای درستکار بسیار تمیز بدون اینکه محیط آشپزخونه رو کثیفرکنن گرفتگی رو با فنر بلند باز کردند سپاس گذارم❤️🙏

    پاسخ

تعقیب

  1. […] ما در شعبه لوله بازکنی اجاره دار فقط 10 دقیقه با شما فاضله […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *