لوله بازکنی جنت آباد (مرکزی،جنوبی،شمالی) گروه فنی درستکار

 لوله بازکنی جنت اباد توسط گروه فنی درستکار دراین منطقه به شما عزیزان ارائه خدمات می‌کند این لوله بازکنی توسط تکنسین‌های ما با بهترین کیفیت نیز پشتیبانی می‌شود. یکی از مشکلاتی که می‌تواند برای هر یک از ما در خانه یا محل کار ایجاد شود. و ما را با دردسر مواجه کند، گرفتگی لوله‌های فاضلاب است. که می‌تواند زندگی روزمره ما را مختل کند. در صورت بروز این موارد، حتما این مشکل باید توسط سرویسکان متخصص لوله بازکنی جنت آباد گروه فنی درستکار هر چه سریع ترحل شود. تا باعث بروز مشکلات جدی‌تر نشود، به این موضوع مهم دقت داشته باشید که حتی اگر لوله‌های ساختمان شما بسیار اصولی هم ساخته شده باشد. ممکن است که شما با این مشکل طی گذر زمان مواجه شوید.

شماره تماس شعبه : 02144175400 ضمانت خدمات: تحویل لوله باز شده و تضمین با فاکتور
شماره تماس لوله بازکن : 09127567040 روش کار : لوله بازکنی با فنر برقی بدون کثیف کاری
شماره تماس مدیریت: 09129678099 لوله بازکنی جنت آباد شبانه روزی 
مدت زمان ارسال لوله بازکن: نهایتا 15 دقیقه لوله بازکنی جنت آباد بدون تعطیلی

که این اتفاق می‌تواند به دلایل مختلفی بروز کند، مانند ایجاد جرم و رسوبات چربی و یا افتادن اجسام پس باز هم احتمال گرفتگی لوله وجود دارد. در صورت بروز هرگونه مشکلی شما عزیزان ساکن در منطقه جنت آباد مرکزی، جنوبی و شمالی می‌توانید، با یک تماس و اعلام مشکل از کلیه خدمات ما در حوزه لوله بازکنی جنت آباد برخوردار گردید. متخصصین ما در گروه فنی درستکار در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهد بود.

کارشناسان ما با کمک ابزار و تجهیزات مدرن در کمترین زمان ممکن گرفتگی لوله را برطرف خواهند کرد. ما با اعزام کارشناسان لوله بازکنی در جنت آباد تهران آماده ارائه خدمات در زمینه رفع گرفتگی لوله فاضلاب لباسشویی، ظرفشویی، سینک، روشویی، پشت بام و لوله سیمانی، لوله چدنی و پلیکا، لوله پلی اتیلن می باشد.

کارشناسان ما برای رعایت بهداشت کار ملزم هستند، با فنرهای تمیز و مجزا در منازل بهترین خدمات خود را به مشتریان عزیز ساکن در منطقه ارائه دهند. تمامی دستگاه‌های مورد استفاده در این مجموعه خدماتی از جدیدترین نوع تجهیزات و فنرهای لوله بازکنی جنت آباد بوده، که می‌تواند کمک به ارائه خدمات با کیفیت بسیار بالایی کند، تیم پشتیبانی ما در این منطقه به صورت 24 ساعته در خدمت شما می‌باشد.

 

لوله بازکنی جنت آباد فوری

لوله بازکنی جنت آباد فوری

لوله بازکنی جنت آباد فوری

جنت آباد یکی از مناطق غرب تهران در منطقه 5 شهرداریست، که در سه بخش مرکزی، شمالی و جنوبی تحت پوشش متخصصین ما در گروه فنی درستکار قرار دارد. دسترسی محلی این منطقه از بزرگراه نیایش، بزرگراه همت، بزرگراه اشرفی، بزرگراه اصفهانی و بزرگراه باکری باعث شده است، که کلیه خدمات لوله بازکنی جنت آباد بوسیله نیروهای فعال ما با سرعت بیشتری اجرا شود.

لوله بازکنی جنت آباد را می‌توان یکی از مهمترین خدمات مورد نیاز دنیای امروزی دانست. و نداشت دانش و تجربه لازم در این حوزه می‌تواند دردسرساز شود. زیرا کوچکترین اشتباهی می‌تواند منجر به شکستگی لوله و جداشدن اتصال لوله‌های ساختمان شود. یکی از دلایلی که باید از مراکز معتبر و افراد کاردان در این زمینه کمک بخواهیم همین موارد است. تا با دردسر تعویض لوله و دردسرهای دیگر مانند تکرار انجام خدمات مواجه نشوید.

 

مناطق تحت پوشش گروه فنی درستکار

مناطق تحت پوشش متخصصین ما در گروه فنی درستکار شامل کلیه محله ها و مناطق منتهی به جنت آباد است از جمله: جنت آباد شمالی، جنت آباد جنوبی، گلستان، شاهین، مخبر، آب شناسان، گلزار و  … شعبه نزدیک دیگر ما لوله بازکنی ملاصدرا می باشد.

 

امروزه با وجود زیاد شدن ساخت و ساز در شهرهای مختلف نیاز به خدمات لوله بازکنی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. و به دلیل پیشرفت تکنولوژی دستگاه‌های پیشرفته‌ای در اختیار مراکز خدماتی قرار گرفته است. که می‌تواند باعث تسریع بیشتر در انجام خدمات شود، این تجهیزات مدرن به دلیل قدرت و سرعت بالا باعث پایین آمدن زمان سرویس‌دهی توسط کارشناسان این حوزه شده است. که هرکدام از این ابزار می‌تواند در موارد خاص خود مورد استفاده قرار گیرد، و لی در بین این تجهیزات جدید یکی از پرطرفدارترین آنها لوله بازکنی جنت آباد با فنرزن برقی است.

که به دلیل سیستم خاص در عملکرد آن بسیار مورد توجه متخصصین قرار گرفته است. زیرا برای هرنوع گرفتگی با هر شدتی قابلیت استفاده دارد، نحوه حرکت دورانی آن که توسط ژنراتور الکتریکی ایجاد می‌شود. می‌تواند باعث خرد شدن اجسام و یا تابیدن به دور مو، پارچه و پلاستک شود، که به راحتی خارج و یا به جلو هدایت کرده و مسیر را بازگشایی کند. تجهیزات دیگر مانند دستگاه تراکم هوا که به دلیل فشار هوای متراکم و قوی که می‌تواند وارد دهانه لوله فاضلاب نماید، و به راحتی در کوتاهترین زمان گرفتگی‌های سخت را باز نماید.

البته علت این که دستگاه تراکم هوا در بین متخصصین زیاد مورد استقبال واقع نشده است. در درجه اول صدای ناهنجار تولید شده از آن در زمان خروج هواست، و در درجه دوم شدت هوای وارد شده می‌تواند باعث خروج مواد زائد موجود در فاضلاب از خروجی‌های دیگر موجود در منزل به محیط شود. و به شدت باعث آلودگی گردد، بنابراین در بیشتر موارد کارشناسان این حوزه ترجیح می‌دهند تا حد امکان از این دستگاه استفاده نکنند. و فنرزن برقی را به آن ترجیح می‌دهند، البته نوع دستگاه مورد استفاده بعد از بررسی دقیق توسط نیروهای اعزامی انتخاب خواهد شد. در صورت نیاز به هرگونه خدمات می‌توانید با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید.

انواع روش های لوله بازکنی جنت آباد

خدمات رفع گرفتگی لوله را می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد، و انتخاب این روش‌ها به شدت و نوع گرفتگی بستگی دارد. متخصصان این حوزه می‌توانند با توجه به سال‌ها تجربه خود روش مناسب را جهت رفع انواع گرفتگی‌ها انتخاب کنند. که در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد و توضیح مختصری در مورد نحوه کار هر کدام در اختیار شما قرار خواهیم داد:

  1. لوله بازکنی جنت آباد با دستگاه فنرزن برقی
  2. دستگاه کمپرسور تراکم هوا
  3. پمپ فشار آب
  4. واترجت

فنرزن برقی یکی از پرکاربردترین روش‌های رفع گرفتگی لوله است، که در کمترین زمان ممکن باعث رفع گرفتگی انواع لوله می‌شود. سر این فنر با توجه به نوع گرفتگی لوله قابل تغییر است، و می‌توان از سرهای بزرگتر استفاده کرد. متخصصین رفع گرفتگی لوله از فنرهای فولادی برای انسدادهای عمیق و سخت استفاده می‌کنند که اغلب بسیار موثر هستند.

پمپ فشار آب در مواردی از گرفتگی‌ها در ساختمان‌های باسازی و نوسازی شده، که به دلیل ریزش و تجمع خاک یا ماسه در لوله‌ها بروز می‌کند مورد استفاده قرار می‌گیرد. که این پمپ با جریان آب پرفشار می‌تواند با قدرت بالا خاک یا سیمان انباشته شده را به راحتی حل کند و مسیر را باز نماید. از دستگاه تراکم هوا زمانی استفاده می‌شود، که لوله به شدت گرفتگی داشته باشد. که فنر و پمپ فشار آب توانایی رفع آن را نداشته باشد، این دستگاه هوای تحت فشار را به لوله تزریق می‌کند و در نتیجه گرفتگی آن رفع می‌شود.

 

انواع خدمات جنت اباد

انواع خدمات جنت اباد

لوله بازکنی جنت آباد شبانه روزی

خدمات مورد نیاز در این حوزه بسیار متفاوت است، و به دلیل مشکلاتی که بروز این موارد میتواند ایجاد کند. باید در صورت بروز به سرعت مورد بررسی قرار گیرد و جهت رفع آن فوری وارد عمل شد. ما در گروه فنی درستکار جهت رفاه حال اهالی محترم منطقه جنت آباد خدمات اماده ارائه خدمات فوری لوله بازکنی جنت آباد در صورت بروز هرگونه مشکلی را داراست.

 مهمترین خدمات لوله بازکنی جنت آباد  گروه فنی درستکار عبارتند از:

  1. رفع گرفتگی و فنرزنی لوله‌های مختلف مانند: حمام، توالت ایرانی یا خارجی، استخر
  2. رفع گرفتگی و فنرزدن لوله های تخلیه کف، سینک و تخلیه لباسشویی و ظرفشویی
  3. رفع گرفتگی و لوله بازکنی جنت آباد پارکینگ، پشت بام، تراس، حیاط، حیاط خلوت
  4. رفع گرفتگی‌های سخت مانند گرفتگی با مصالح ساختمانی مانند سیمان و قیر….
  5. لوله بازکنی جنت آباد لوله‌های اصلی و رایزر و اگو
  6. رفع بوی بد انواع لوله های فاضلاب خیابان جنت آباد

کلیه خدمات به صورت کاملا تخصصی انجام می‌شود، تا پس از مدتی نیازی به اجرای مجدد این خدمات نباشد.

 

علائم گرفتگی لوله فاضلاب جنت آباد

علائم گرفتگی لوله فاضلاب جنت آباد

علائم گرفتگی لوله فاضلاب جنت آباد

برای اطمینان از گرفتگی لوله باید به عوامل مختلفی توجه شود، از مهم‌ترین روش‌های تشخیص بروز گرفتگی لوله فاضلاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بوی بد فاضلاب که بسیار آزاردهنده است و حضور در محیط را تقریبا غیرممکن می‌کند
  2. افزایش و بالا آمدن فاضلاب که باعث آلودگی مناطق اطراف شده است
  3. تخلیه آهسته آب که اغلب در لوله‌های توالت رخ می دهد
  4. سقوط جسم خارجی به لوله فاضلاب که منجر به مسدودی و عدم تخلیه آب است
  5. شنیدن صداهای غیرعادی و عجیب از لوله فاضلاب به خصوص هنگام تخلیه آب

اگر با هر یک از مشکلات فوق مواجه هستید، در اسرع وقت با لوله بازکنی جنت آباد گروه فنی درستکار تماس گرفته و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید. متخصصین ما در گروه فنی درستکار به طور تمام وقت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان ساکن در منطقه جنت‌آباد و محله‌های منتهی به آن هستند.

هزینه لوله بازکنی جنت آباد

در بیشتر موارد بعد از بروز این گونه موارد هزینه خدمات ارائه شده توسط مراکز لوله بازکنی جنت آباد برای ساکنین بسیارحائز اهمیت است. کلیه قیمت‌های خدمات لوله بازکنی در جنت آباد با بقیه مناطق تهران یکسان است. اما باید به این نکته مهم اشاره کنیم که تعیین نرخ نهایی این خدمات فنی براساس فاکتورهای مهمی تعیین می‌شود.

از مهمترین عوامل موثر بر هزینه خدمات لوله بازکنی جنت آباد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دستگاه مورد استفاده در انجام خدمات که با یکدیگر متفاوت است
  2. تعداد لوله‌های گرفته شده می‌تواند بر هزینه خدمات تأثیر بگذارد
  3. ارتفاع لوله‌ها جهت فنر زدن زیرا باید فنر دقیقاً به ارتفاع لوله باشد
  4. مکان قرارگیری لوله فاضلاب مسدود شده  
  5. دسترسی کامل به لوله از طریق واحدهای مختلف
  6. شدت و نوع گرفتگی لوله فاضلاب مسدود
  7. مدت زمان جهت برطرف کردن لوله مسدود

 

هزینه لوله بازکنی جنت آباد

هزینه لوله بازکنی جنت آباد

لوله بازکنی منطقه جنت‌آباد توسط کارشناسان مجرب گروه فنی درستکار، با استفاده از دستگاه‌های جدید و پیشرفته لوله بازکنی جنت آباد صورت می‌پذیرد. البته این خدمات با ارائه فاکتور به همراه تخفیف ارائه می‌شود. ما در این مجموعه خدماتی نهایت سعی خود را می‌کنیم تا بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ساکن در این منطقه ارائه دهیم، و برای رسیدن به این امر مهم موارد زیادی را رعایت می‌کنیم. که یکی از آنها نظافت کامل محیط از تمام آلودگی‌های است، که پس از بازکردن لوله‌های فاضلاب ایجاد شده‌اند. باید بدانید که تمام نیروهای فعال در این مجموعه ملزم به رعایت آن هستند.

نیروهای فعال تمام وقت ما در منطقه جنت‌آباد مرکزی، شمالی و جنوبی تهران به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات می‌باشند. لوله بازکنی جنت آباد شبانه‌روزی جهت رفاه حال ساکنین این منطقه مهیا شده است، که علت عمده آن این است که بروز این نوع اتفاقات زمان مشخصی ندارد. و به دلیل دردسرهایی که می‌تواند ایجاد کند، باعث اختلال در زندگیروزمره ساکنین می‌شود. تیم کارشناسان ما تا زمان باز شدن کامل چاه هزینه‌ای دریافت نخواهند کرد. خدمات دهندگان ما در این مجموعه فنی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، به سرعت به محل شما اعزام خواهند شد.

 

فنرزدن لوله فاضلاب آشپزخانه جنت آباد

فنرزدن لوله فاضلاب آشپزخانه جنت آباد

فنرزدن لوله فاضلاب آشپزخانه جنت آباد

یکی از موثرترین و پرکاربردترین روش‌های بازکردن لوله‌های فاضلاب استفاده از فنر لوله بازکنی جنت آباد است. در این روش از فنرهای فولادی مخصوصی استفاده می‌شود که آنها را به درون لوله می‌فرستند. این فنر قابلیت خورد کردن اجسام و تراشیدن رسوبات موجود در جداره لوله‌ها را دارد. به همین دلیل زمانی که لوله‌های فاضلاب موجود در آشپزخانه به دلیل ورود چربی و اضافات موادغذایی یا ورود مو و پرز لباس دچار گرفتگی می‌شوند، بهترین گزینه استفاده از این دستگاه پرتوان است. در صورت بروز هرگونه انسداد در لوله های خروجی در این محل با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید.

جهت پیشگیری از بروز این مشکل بهترین راه استفاده از درپوشهای توری بر روی لوله سینک است تا از ورود مواد زائد و اضافات غذای موجد در ظروف به درون آن جلوگیری به عمل آید. و در حد امکان چربی موجود بر روی ظروف را با یک دستمال پاک کرده تا در حین شستشو وارد لوله نشود. زیرا وجود چربی به همراه مواد زائد در طول زمان میتواند، در دیواره لوله فاضلاب سینک ایجاد رسوبات چسبنده کند. و به مرور سبب تنگی قطر لوله شده و در نهایت انسدادهای شدید ایجاد شود، این مشکل ممکن است در لوله تخلیه لباسشویی و ظرفشویی هم بروز کند که علت آن ورود مو، پرز لباسها و یا دکمه و …. باشد.

 

همچنین گرفتگی کفشور آشپزخانه در بیشتر موارد به دلیل ورود زباله و افتادن اجسام مختلف در آن رخ می‌دهد و می‌تواند باعث بالا آمدن آب از کف آشپزخانه شود. اما در هیچکدام این موراد اصلا جای نگرانی نیست زیرا فنرزن برقی توانایی برطرف کردن تمام این مشکلات را با هر شدتی دارد. این دستگاه در کمترین زمان و به سرعت و تراشیدن رسوبات موجود مسیر را به طور کامل بازگشایی کرده و لوله ای باز و تمیز به شما عزیزان تحویل داده خواهد شد.

 

لوله بازکنی پارکینگ جنت آباد

لوله بازکنی پارکینگ جنت آباد

لوله بازکنی پارکینگ جنت آباد

حضور نیروهای خدماتی لوله بازکنی جنت آباد در این منطقه باعث شد، تا در کمترین زمان ممکن اعزام به محل انجام شود. خدمات سریع برای آسایش و رفاه شما عزیزان در جنت آباد راه‌اندازی شده، و با استقرار تمام وقت نیروها این خدمات در کمتر از 20 دقیقه به شما عزیزان ارائه خواهد شد. به دلیل بروز این اتفاقات در ساعات مختلف شبانه‌روز و بروز مشکلات متعدد در زمان وقوع این موارد که در هر محلی از ساختمان می‌تواند باعث آزار ساکنین آن شود. که در سریعترین زمان ممکن باید مورد بررسی و اقدام قرار گیرد.

گاهی اوقات گرفتگی فاضلاب‌ها به طور ناگهانی ایجاد می شود و شما دلیل بروز آن را نمیدانید که در اینجا ما به تعدادی از این موارد اشاره می کنیم. علت گرفتگی لوله فاضلاب در پارکینگ می‌تواند، به دلیل رورد رسوبات و چربی روغن های خودروهای موجود درآن باشد. یا به دلیل ورود برگ درختان، افتادن اجسام، شن و ماسه و خاک، سیمان و قیر  دوغالب در حین ساخت وساز و تعمیرات که به مرور زمان باعث تولید رسوب و لجن در آن شده. که این مارد می‌تواند، قطر لوله را کاهش دهد و در نهایت لوله دچار انسداد می‌گردد.

 

 

بهترین راه برای رفع گرفتگی فاضلاب پارکینگ استفاده از روش‌های مختلف مانند فنرزنی لوله فاضلاب پارکینگ، تراکم هوا، پمپ فشار آب است. در بین تمامی این روش‌ها بهترین راه برای رفع گرفتگی دستگاه فنر برقی می‌باشد، فنر در مقایسه با روش‌های دیگر بسیار مقرون به صرفه است. از مزایای آن قدرت و سرعت، قیمت مناسب به نسبت روش‌های دیگر و عدم نیاز به تخریب محل و کمترین الودگی است و نکته مهم دیگر لایروبی و رسوب‌زدایی قوی این دستگاه است.

 

فنرزنی لوله توالت جنت آباد

فنرزنی لوله توالت جنت آباد

فنرزنی لوله توالت جنت آباد

گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع یکی از دلایل گرفتگی لوله‌های توالت‌های فرنگی و ایرانی است. دومین علت گرفتگی لوله‌های توالت دستمال کاغذی است، و در برخی موارد سقوط نواربهداشتی و یا اجسام جامد به درون لوله فاضلاب، شما عزیزان ساکن در جنت‌آباد نگران نباشید زیرا با وجود متخصصین باتجربه در لوله بازکنی جنت آباد  گروه فنی درستکار این مشکلات به راحتی و درکوتاه‌ترین زمان حل خواهد شد. ممکن است انسداد در لوله توالت یا سیفون آن رخ دهد، که نیاز به شستشوی توالت دارد.

علاوه بر این موارد دلیل گرفتگی سیفون می‌تواند سایز غیر استاندارد سیفون نیز باشد، که به جز تعویض راه حل دیگری ندارد. بهترین روش در بین روش‌های مختلف استفاده از فنرزنی لوله توالت ایرانی با دستگاه ژنراتور برقی است، که به طورکامل با قدرت و سرعت بالا به همراه لایروبی و رسوب‌زدایی جداره لوله می‌تواند مشکل را به رفع کند.

گرفتگی توالت با مدفوع هنگام تخلیه فاضلاب بخشی از آن در داخل سیفون باقی می‌ماند. اگر آب به داخل توالت نریزد، این مواد ته نشین و ایجاد رسوبات سنگین خواهند کرد، و در نهایت باعث مسدود شدن توالت خواهند شد. البته به طور کلی همیشه مقداری از فضولات در سیفون یا شترگلوی توالت باقی می‌ماند که طبیعی است، و در همه جای دنیا وجود دارد. علاوه بر این، گرفتگی ممکن است به دلیل قطر کم لوله یا سیفون باشد و اکنون مدفوع قطر باقی مانده را هم مسدود کرده است. در چنین شرایطی با گرفتگی توالت با مدفوع مواجه خواهید شد، و باید جهت رفع آن از کارشناسان لوله بازکنی جنت آباد گروه فنی درستکار راهنمایی دریافت کنید. و بهترین گزینه جهت رفع مشکل و رسوب‌زدایی کامل استفاده از فنرزن برقی است تا به سرعت مشکل برطرف شود.

گرفتگی توالت با دستمال کاغذی، یکی دیگر از مواردی است که اغلب اتفاق می‌افتد. گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی ممکن است، در ابتدا سخت و پیچیده نباشد و در ابتدا تخلیه به آرامی صورت گیرد. زیرا دستمال کاغذی تا حدی آب را از خود عبور می‌دهد، اگر در ابتدا این مشکل برطرف نشودو گرفتگی سخت شود. شما نیاز به رفع گرفتگی لوله توالت توسط افراد متخصص خواهید داشت. که بهترین گزینه جهت رفع آن فنرزن برقی است، که با چرخش در لوله دستمال را به دور خود می‌پیچد و به راحتی خارج می‌کند.

اگر با گرفتگی با صابون مواجه شده‌اید، که ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد. این نوع گرفتگی نسبت به سایر گرفتگی‌ها کمی مشکل سازتر است. زیرا تا زمانی که صابون بیرون نیاید یا توسط فنر برقی خورد نشده و در مسیر به جلو رانده نشود، نمی‌توانید مطمئن باشید که صابون کاملا از لوله خارج شده بنابراین باید از مراکز معتبر فنرزنی لوله درخواست کمک نمایید. نوع دیگرگرفتگی توالت فرنگی یا ایرانی انسداد با پلاستیک یا اشیاء دیگر است، که روزانه اتفاق می‌افتد که عده زیادی با ما تماس می گیرند. در این موارد هم بهترین گزینه فنرزن برقی برای لوله بازکنی جنت آباد است.

گرفتگی توالت با نوار بهداشتی معمولاً ممکن است، براثر بی‌احتیاطی بروز می‌کند. نوار بهداشتی باعث گرفتگی شدید توالت می‌شود، زیرا با تماس با آب به حجم آن اضافه شده و به علت اینکه آب قادر به عبور از آن نیست به طور کامل مسیر را مسدود می‌کند. که بازهم جای نگرانی نیست و امکان رفع ان با فنرزن برقی 100% است.

معایب رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با اسید

لوله بازکنی جنت آباد با اسید یکی از روش‌های خانگی و خطرناک و در عین حال بی‌فایده است. شاید در ابتدا این مطلب باعث بروز این ذهنیت برای شما عزیزان باشد، که علت این توصیه منافع شخصی برای این مراکز است . اما در واقع چنین نیست و علت این پیشنهاد به دلایلی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد مربوط می‌شود. اسیدهای موجود در بازار اغلب 98 یا 99 درصد هستند، و بنابراین خطرات زیادی را به همراه دارند که عبارتند از:

  1. آسیب جدی به اتصالات لوله فاضلاب
  2. حل کردن چسب اتصال لوله‌ها
  3. خطر سوختن پوست و بدن انسان
  4. نشتی فاضلاب به کف و سقف طبقات
  5. انتشار گازهای سمی که برای دستگاه تنفسی خطرناک است

در برخی موارد ما مشتریانی مواجه هستیم، که قبلا از اسید داخل لوله استفاده کرده‌اند. که سبب از بین رفتن چسب و اتصالات لوله‌ها و بروز نشتی شده‌اند، پس از ریختن اسید در لوله به دلیل سوراخ شدن لوله و ورود آب به طبقه پایین، گچ طبقه پایین ریخته و باید سقف باسازی شود و هزینه سنگینی به این افراد تحمیل شده است. در صورتیکه با یان مشکل مواجه هستید، با برقراری ارتباط با متخصصین این حوزه با هزینه بسیار کمتر این مشکل برطرف کنید.

به این نکته مهم توجه داشته باشید،که فنر هیچ آسیبی را به سرامیک توالت‌ها وارد نمی‌کند. زیرا برای جلوگیری از آسیب دیدن کاسه توالت معمولا سرویسکار فنر را با پوشش‌های مخصوص مجهز می‌کند. تا نه کاسه آسیب بخورد و نه سیاه شود، و با کمترین آلودگی مشکل شما حل خواهد شد.

 

فنرزدن لوله فاضلاب حیاط جنت آباد

فنرزدن لوله فاضلاب حیاط جنت آباد

فنرزدن لوله فاضلاب حیاط جنت آباد

اگر در حیاط با گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شدید، نگران نباشید. علت اصلی این گرفتگی ریزش برگ درختان، شن، ماسه و یا مصالح ساختمانی است. لوله‌های فاضلاب برای حذف آب اضافی حیاط نصب می‌شوند، که در معرض گرفتگی‌های مختلف قرار گرفته‌اند که ممکن است با انسدادهای ساده و پیچیده روبرو شوند. بسیاری از مواقع انسداد لوله فاضلاب حیاط هنگام بارندگی اتفاق می‌افتد، از آنجایی که ممکن است از قبل شن یا ماسه در داخل لوله وجود داشته باشد، این مشکل با ریزش برگ درختان در داخل لوله تشدید می‌شود. و پس از مدتی به رسوب تبدیل شده و منجر به کاهش قطر لوله می‌شود. و کاهش قطر لوله شروع یک مشکل جدی است، و با کاهش قطر، تخلیه آب مدت زمان بیشتری طول می‌کشد و با وارد شدن هرچیزی قطر باقی مانده را مسدود می‌گردد.

در این شرایط می‌توانید از روش فنرزنی جهت بازگشایی مسیر استفاده کنید. البته موارد دیگری هم می‌تواند باعث گرفتگی لوله حیاط شود، که عبارتند از افتادن اشیاء در لوله، برگ درختان، شیب لوله فاضلاب، سیمان، قیرو …..برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب بایدکفشورهای فلزی استفاده کنید، که از دوام بالایی برخوردار هستند. در صورت بروز این مشکل اصلا نگران نباشید، می‌توانید از خدمات لوله بازکنی جنت آباد سریع و تضمینی توسط گروه فنی درستکار در خواست اعزام نیرو داشته باشید. کلیه خدمات ارائه شده توسط تیم کارشناسان ما با استفاده از دستگاه‌های لوله بازکن جدید شامل فنرهای مناسب و قابل انعطاف برای جلوگیری از آسیب لوله صورت می‌گیرد.

همچنین 100% خدمات لوله بازکنی جنت آباد با رعایت بهداشت و با کمترین آلودگی صورت می‌پذیرد. گرفتگی لوله تراس و لوله بالکن به دلیل فضولات پرندگان، شن، ماسه، گل، برگ درختان و غیره رخ می‌دهد. رفع گرفتگی تراس و بالکن با فنر برقی کاملا تضمینی و بدون تخریب انجام می‌شود، یکی ار علل مهم بروز این گرفتگی در بالکن و پارکینگ و پشت بام معمولا سایز لوله آن است. کوچک بودن لوله‌ها دلیل خوبی برای گرفتگی است، اما تنها دلیل گرفتگی نیست. دستگاه فنر برقی دستگاه رفع گرفتگی می‌تواند حتی سخت‌ترین انسدادهای سیمانی و قیر را به طور کامل باز کند. فنر برقی قادر است، تمامی انسدادهای سطحی و پیچیده را باز کند. سخت‌ترین نوع انسداد لوله تراس و انسداد لوله بالکن با سیمان است، تنها وسیله‌ای که می‌تواند این انسداد را باز کند فقط فنر برقی است.

خارج کردن اشیا از لوله فاضلاب جنت آباد

افتادن اشیاء مختلف مانند گوشی تلفن همراه، ساعت مچی، سوییچ ماشین و جواهرات در توالت اتفاقی است، که در هر زمان ومکانی ممکن است بروز کند. روزانه صدها نفر از مردم با مشکل افتادن مواردی مانند سقوط خمیردندان و … مواجه می‌شوند، که تلاش می‌کنند با دست خود آن را از چاه خارج کنند. این کار ممکن است، باعث بروز آسیب دیدگی دست به دلیل گیرکردن آرنج در لوله فاضلاب شود. در صورتی که راه‌های آسان‌تری برای بیرون آوردن آنها وجود دارد. جهت خارج کردن اشیا از لوله‌های فاضلاب توالت 100% تضمینی 24 ساعته می‌توانید با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید.

لوله فاضلاب سرویس‌های بهداشتی ساختمان‌ها بیش از 50 سانتی‌متر است. بنابراین خارج کردن اشیا از توالت فرنگی با دست تقریبا غیرممکن است، و به ابزار خاصی و مناسبی مورد نیاز می‌باشد. متخصصین ما مجهز به بهترین ابزار مدرن برای خارج کردن اجسام هستند، و به صورت تمام وقت در تمامی ایام سال آماده خدمت‌رسانی به شما می‌باشند. به این نکته مهم توجه داشته باشید، که هرگز پس از افتادن اشیاء در توالت، توالت را نشویید یا از توالت استفاده نکنید. و در صورتی که توانایی خارج کردن اجسام را ندارید، از دستکاری کردن آن پرهیز کنید. تا اجسام موجود در چاه از دسترس خارج نشود، که این کار می‌تواند باعث سختی کار لوله بازکن‌ها شود.

 

فنرزدن لوله کفشور حمام جنت آباد

فنرزدن لوله کفشور حمام جنت آباد

فنرزدن لوله کفشور حمام جنت آباد

دلیل بالا آمدن آب چاه و گرفتگی لوله‌های فاضلاب حمام یکی از مشکلات بزرگ و آزاردهنده است. که ممکن است، در هر محلی با آن روبروشوید. بسیاری از مواقع زمانی که در حال استحمام هستید، با سقوط اجسامی مانند صابون و رشور ممکن است که کف‌شور حمام دچار گرفتگی شود. البته در اکثر موارد علت گرفتگی ورود موهای بلند به همراه رسوبات چربی صابون است، که به مرور باعث تنگ شدن مجرای خروجی شده سبب انسداد در این محل می‌گردد. در صورت بروز این مشکل در هر زمان و ساعتی شما می‌توانید با پشتیبانی گروه فنی درستکار ارتباط برقرار نمایید و در خواست اعزام نیرو را داشته باشید.

 تا در اسرع وقت در محل حاضر و مشکل را به بهترین شکل ممکن با فنرزن برقی برطرف نمایند. علت انتخاب فنرزن این است، که حالت چرخشی آن در لوله باعث جمع‌آوری و خارج کردن مو و خرد کردن جسم موجود در چاه است. موهای بلند به مرور زمان که افزایش می‌یابد سد محکمی در برابر مسیر آب حمام ایجاد می‌کند، و باعث گرفتگی می‌شود. لوله فاضلاب حمام یکی از اساسی‌ترین و ضروری ترین لوله‌ها در سیستم فاضلاب هر ساختمان مسکونی می‌باشد. گرفتگی این چاه نیز یکی از رایج‌ترین انواع گرفتگی لوله‌های فاضلاب به شمار می‌رود. بنابراین داشتن دانش و اطلاعات لازم در مورد روش‌ها و علل و پیشگیری از گرفتگی لوله حمام در سلامت و کارایی سیستم لوله‌کشی سرویس بهداشتی منزل شما بسیار حائز اهمیت است.

همه ما هنگام استحمام از صابون استفاده می‌کنیم، به دلیل محتوای چربی بالایی که در صابونها وجود دارد، تکه‌های این صابون استفاده شده می‌تواند با نمک‌های موجود در آب ترکیب و رسوبات سختی را در جداره لوله فاضلاب حمام ایجاد کند. که میتواند به دیواره‌های لوله فاضلاب چسبده و با تنگ شدن مسیر لوله به طور کامل مسدود شود. علاوه بر مو و صابون، اجسام سخت مانند تیغ و غیره می‌تواند شدت گرفتگی لوله را افزایش داده و در نهایت وضعیت را بسیار بدتر کند. بنابراین، در صورت مشاهده انسداد، سریعا برای رفع آن اقدام کنید، زیرا هر چه بیشتر بماند می‌تواند باز کردن لوله را برای متخصصین بسیار دشوار کند. اما در هر صورت نگران نباشید، زیرا فنرزن برقی قادر به رفع انواع این گرفتگی‌ها با هر شدتی باشد. به این نکته مهم توجه داشته باشید که کلیه خدمات ارائه شده توسط کارشناسان ما با پشتیبانی چند ماهه صورت می‌گیرد. تا در صورتی شما عزیزان به هر دلیلی در این مدت با مشکلی مواجه شدید بدون نگرانی از خدمات لوله بازکنی جنت آباد ما بهره‌مند گردید.

 

فنرزنی لوله فاضلاب پشت بام جنت آباد

فنرزنی لوله فاضلاب پشت بام جنت آباد

فنرزنی لوله فاضلاب پشت بام جنت آباد

گرفتگی ناودان پشت‌بام یا ناودان در روزهای بارانی یک اتفاق کاملا طبیعی است. که ممکن است، برای هر ساختمانی اتفاق بیفتد. حتی با نصب توری و کف‌شور هم نمی‌توانید به طور کامل از این مشکل جلوگیری کنید. ناودان پشت بام جهت خروج آب اضافی به پایین ساختمان و ورود آن به چاه فاضلاب تعبیه شده است. اما گاهی اوقات این خروجی به دلیل ورود خاک و شن و ماسه و برگ درختان و … مسدود شده و مشکلاتی را ایجاد می‌کند. که هرچه سریعتر باید با کمک گرفتن از مراکز معتبر اقدام به فنرزنی لوله پشت بام و ناودان شود، تا از آسیب دیدن ساختمان، نمای بیرونی و فونداسیون جلوگیری به عمل آید. البته مواردی دیگری وجود دارد، که در حین ساخت و ساز یا بازسازی ساختمان، سیمان، ملات یا سایر مصالح ساختمانی به داخل لوله سقف می‌ریزد و باعث انسداد دهانه خروجی می‌شود.

بروز گرفتگی در این محل نشانه‌هایی دارد، که با توجه به آنها می‌توانید، با شناسایی آنها متوجه انسداد در کفشور و یا ناودان موجود در این مکان شوید. یا هنگامی که باران می‌بارد آب در اطراف ناودان جمع شده و از لبه‌های ناودان جاری می‌شود. و یا تخلیه آب از ناودان‌ها و کفشور به کندی صورت می‌گیرد، و یا میزان آب کاهش پیدا نمی‌کند. و در صورتی که باران نمی‌بارد در زمان ریختن آب تخلیه انجام نمی‌شود، و مقداری رطوبت و نم در دیوارها و سقف دیده می‌شود.

بهترین راه برای رفع گرفتگی ناودان و کف‌شور پشت بام ، استفاده از فنر برقی است. انسداد لوله معمولاً به دلیل چسبیده شدن برگ درختان، گل و لای و ماسه در لوله‌ها ایجاد می‌شود. همانطور که فنر در لوله می‌چرخد، می‌تواند هر ماده‌ای را که در آن قسمت گیرکرده است، را خرد و به سمت جلو براند تا خارج شود. البته وسایل دیگری مانند فشرده سازی هوا، پمپ، مکش و … نیز وجود دارد، که در مواردی که فنرزن قادر به رفع نباشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

رفع گرفتگی مصالح ساختمانی جنت اباد

یکی از گرفتگی‌های شدید در ساختمان‌ها مسکونی و اداری گرفتگی با مصالح ساختمانی مانند آهک، سیمان سفید وسیاه، قیر و … است. البته این موارد معمولا بیشتر در ساختمان‌هایی که به تازگی ساخته شده‌اند، و یا مورد باسازی قرار گرفته اند بروز می‌کند. که می‌تواند زندگی ساکنین را با اختلال شدید مواجه کند، زیرا رفع این نوع‌گرفتگی‌ها با تمهیدات خانگی غیر ممکن است. و نیاز به دستگاه‌های پیشرفت و قوی دارد، زیرا هر چه مدت بیشتری از ورود این مواد به درون چاه گذشته باشد، به همان شدت کار سخت‌تر است.

برای رفع این نوع گرفتگی‌ها از روش‌های مختلفی می‌توان کمک گرفت، در صورتی که ورود مصالح به تازگی رخ داده باشد. بوسیله دستگاه واتر جت و پمپ فشار آب می‌توان به سرعت مشکل را حل کرد، در صورتی که زمان زیادی از این مشکل گذشته باشد بوسیله فنرزن برقی اقدام به تراشیدن آن خواهد شد.. در صورتی که فنرزن قادر به رفع این مشکل نباشد، چاره‌ای جز تعویض لوله‌ها نیست. در صورت بروز هرگونه مشکلی در این زمینه گروه فنی درستکار آماده ارائه خدمات لوله بازکنی جنت آباد به شما عزیزان می‌باشد.

 

مدیریت گروه فنی درستکار با همکاری تیمی از متخصصین مجرب در حوزه لوله بازکنی جنت آباد، و استقرار این نیروهای فعال در مناطق مختلف تهران به خصوص در منطقه جنت آباد مرکزی، شمالی، جنوبی و کلیه مناطق منتهی به آن بعد از تماس شما و اعلام بروز مشکل در کمترین زمان ممکن نیروهای خود را به همراه تجهیزات به روز و مناسب به محل مورد نظر اعزام خواهد کرد. متخصصین ما در صورت بروز مشکل دراسرع وقت آماده ارائه خدمات به کلیه آپارتمان‌ها، هتل‌ها، رستوران‌ها، سازمان‌ها، مراکز اداری و تجاری و صنعتی هستند. شما عزیزان در طول سال و تمام ایام هفته در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید، با تماس با گروه پشتیبانی ما در این مجموعه باسابقه بدون معطلی از خدمات مورد نیاز خود توسط آنها برخوردار گردید.

نیروهای فنی ما به طور تمام وقت برای راحتی مشتریان عزیز آمادگی دارند، تا در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در این زمینه در طول شب که نیاز به رفع فوری آن است. به هیچ عنوان نگران چیزی نباشید زیرا ما در هر زمانی امکان ارائه خدمات مختلف را داریم فقط کافیست، بعد از بروز انواع گرفتگی بلافاصله با نیروهای پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید. و مشاوره رایگان و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید، و در صورت نیاز درخواست اعزام نیرو را داشته باشید. نیروهای فعال ما به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی، در کمترین زمان ممکن با یک تماس همراه شما عزیزان و اهالی محترم ساکن در کلیه مناطق جنت آباد در منطقه 5 شهرداری تهران خواهند بود. در صورت انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانید، با تماس با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرموده و موضوع را با مدیریت در میان بگذارید، تا ما با توجه به نیاز شما خدمات بهتری را ارائه دهیم زیرا رضایت شما عزیزان برای ما بسیار مهم است.

لوله بازکنی محدوده جنت آباد

 

لوله بازکنی جنت آباد شمالی لوله بازکنی جنت آباد مرکزی لوله بازکنی جنت آباد جنوبی
لوله بازکنی خیابان ایرانشر لوله بازکنی خیابان بزرگمهر لوله بازکنی بلوار لاله
لوله بازکنی بلوار انصالر المهدی لوله بازکنی خیابان مخبری لوله بازکنی خیابان قماشی
لوله بازکنی کوروش غربی و شرقی لوله بازکنی خیابان مهر لوله بازکنی میدان چهار باغ
لوله بازکنی میدان استاد شهریار لوله بازکنی خیابان ریاحی لوله بازکنی خیابان معنوی
لوله بازکنی گلستان شرقی و غربی لوله بازکنی خیابان وکیلی لوله بازکنی خیابان بهمنی نژاد
لوله بازکنی گلزار شرقی و غربی لوله بازکنی خیابان بوستان لوله بازکنی خیابان لاله
لوله بازکنی بلوار مبعث لوله بازکنی خیابان نصیری لوله بازکنی خیابان شقایق
لوله بازکنی خیابان فردوسی لوله بازکنی خیابان خدا دوست لوله بازکنی خیابان نمازی شمالی
لوله بازکنی 12 متری اول لوله بازکنی بلوار جنت آباد مرکزی لوله بازکنی خیابان نمازی جنوبی
امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *