لوله بازکنی فرجام گروه فنی درستکار

گروه فنی درستکار یکی از قدیمی ترین مراکز لوله بازکنی در تهران می‌باشد، و بیش از 15 سال است که نمایندگی لوله بازکنی فرجام تهران را توسط کارشناسان مجرب خود به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته ارائه می‌دهد. اگر در خیابان فرجام زندگی می‌کنید و به دلیل رسوب مواد زائد و چربی، در لوله های قدیمی یا سقوط اجسام در لوله های فاضلاب با مشکل انسداد و بالا آمدن پس آب و آلودگی فاضلاب روبرو هستید کافیست با ما تماس بگیرید، ما با یک تیم فعال از کارشناسان لوله بازکنی خیابان فرجام آماده رفع انسداد لوله‌های فاضلاب هستیم. که به سرعت و در کوتاه ترین زمان به محل اعزام می‌شوند، تا بتوانند به سرعت و با کمترین آلودگی گرفتگی لوله ها را به به وسیله دستگاه های فنرزن برقی و پمپ تراکم هوا برای شما باز کنند. کلیه خدمات به صورت شبانه روزی و ضمانت در منطقه فرجام غربی و شرقی انجام می‌شود. در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی می‌توانید با تماس با نمایندگی لوله بازکنی فرجام درخواست اعزام نیرو داشته باشید.

✔️ شماره تماس نمایندگی لوله بازکنی فرجام 021-77-84-77-56
✔️ شماره تماس لوله بازکن در خیابان فرجام 0912-967-80-99
✔️ ساعات کاری ما: 24 ساعته 7 روز هفته بدون تعطیلی
✔️ ضمانت لوله بازکنی فرجام چیست؟! تحویل لوله باز شده پس از لوله بازکنی و ارائه فاکتور
✔️ میزان کثیف کاری فنرزنی لوله فاضلاب چقدر است؟! بدون کثیف کاری حتی سخت ترین نوع گرفتگی 
✔️ روش انجام کار لوله بازکنی خیابان فرجام چیست؟ 1- فنرزنی لوله فاضلاب فرجام 2- فشار تراکم هوا

خدمات لوله بازکنی فرجام شبانه روزی

نمایندگی لوله بازکنی فرجام گروه فنی درستکار آماده ارائه خدمات شبانه روزی به اهالی محترم ساکن در منطقه فرجام و محله های اطراف آن می‌باشد خدمات ما شامل این موارد است:

  1. انجام خدمات لوله بازکنی فرجام با حداقل میزان آلودگی در محیط
  2. آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته
  3. تحویل تضمینی لوله باز شده و تست قبل از تحویل
  4. لوله بازکنی خیابان فرجام با دستگاه فنر برقی و تراکم هوا حرفه ایی
  5. انجام کار توسط نیروهای حرفه‌ای و باتجربه
  6. اعزام فوری نیروهای خدماتی به سراسر شهر تهران

متخصصین ما در این مجموعه لوله بازکنی در شرق تهران به صورت شبانه روزی (24 ساعته) آماده خدمت رسانی به ساکنین این منطقه می‌باشند. هرگاه هر یک از لوله های فاضلاب توالت فرنگی، آشپزخانه، سینک و سرویس بهداشتی، پارکینگ، پشت بام، تراس و غیره ایرانی یا خارجی دچار گرفتگی شد، می‌توانید از خدمات نمایندگی لوله بازکنی فرجام متخصصین ما در این مجموعه استفاده کنید. تلاش ما ارائه خدمات با کیفیت و عالی به مشتریان است و رضایت شما عزیزان برای ما اهمیت بسیاری دارد.

لوله بازکنی فرجام گروه فنی درستکار

لوله بازکنی فوری در خیابان فرجام غربی و شرقی

ارائه خدمات لوله بازکنی سیفون توالت‌های فرنگی و سنتی و سرویس بهداشتی و خارج کردن حلقه، ساعت، و تلفن همراه از چاه و لوله فاضلاب، تشخیص ترکیدگی لوله، رفع گرفتگی سینک و حمام برطرف کردن رطوبت و بوی نامطبوع از فاضلاب، باز کردن لوله‌های چدنی قدیمی، بازکردن ناودان پشت بام سرویس و …. به صورت شبانه‌روزی و فوری توسط نیروهای فعال در نمایندگی لوله بازکنی فرجام گروه فنی درستکار در شرق تهران و خیابان فرجام و مناطق اطراف آن در صورت مشاهده هرنوع گرفتگی در این مکان‌ها با ما در تماس باشید.

اعزام لوله بازکنی فرجام غربی و شرقی به مدت 15 دقیقه‌ای

لوله بازکنی فرجام با اعزام سریع لوله بازکن به محل خیابان فرجام در منطقه 8 شهرداری و در شرق تهران واقع شده است. محله فرجام از شمال به خیابان نارمک، از جنوب به بزرگراه رسالت (شهید قاسم سلیمانی)، از شرق به بزرگراه باقری و از غرب به بزرگراه امام علی منتهی می‌شود. این دسترسی عالی باعث شد خدمات لوله بازکنی در خیابان فرجام توسط متخصصین نمایندگی لوله بازکنی فرجام به سرعت انجام گیرد تا رضایت مشتریان عزیز را جلب کنیم.

اعزام سریع پرسنل و حضور به موقع نیروهای خدماتی به دلیل مستقر بودن آنها در نزدیکترین محل به شما است، پس از تماس مشتری نزدیکترین نیروهای فنی را به محل اعزام می‌کنیم. در صورت بروز مشکل به هیچ وجه نگران نباشید ما در کمتر از 20 دقیقه در کنار شما خواهیم بود. از شعبه های پر درخواست خدمات لوله بازکنی غرب تهران شعبه لوله بازکنی شهرک ولیعصر تهران می باشد.

لوله بازکنی فرجام گروه فنی درستکار

هزینه لوله بازکنی خیابان فرجام غربی و شرقی چقدر است؟

هزینه خدمات لوله بازکنی خیابان فرجام همانند سایر نقاط تهران و بر اساس نرخ  اتحادیه محاسبه می‌شود. البته باید به این نکته توجه داشته باسید که این نرخ قیمت پایه جهت شروع به کار است و هزینه نهایی بعد بررسی و در نظر گرفتن موارد مختلفی تعیین می‌گردد، که شامل این موارد است.

هزینه لوله بازکنی فرجام بستگی به شرایط دارد که در ادامه می خوانید:

  1. سرعت باز شدن لوله فاضلاب
  2. نوع انسداد لوله
  3. گرفتگی با مصالح ساختمانی
  4. وجود اجسام جامد
  5. اندازه و عمق لوله
  6. نوع و متراژ فنر
  7. مکان گرفتگی
  8. مدت زمان رفع گرفتگی
  9. گرفتگی از چندین خروجی فاضلاب
  10. و… .

با توجه به موارد فوق قیمت به طور دقیق تعیین می‌شود. که تمامی این موارد بعد از بررسی دقیق کارشناسان نمایندگی لوله بازکنی فرجام مشخص می‌گردد. شما عزیزان در هر ساعتی از شبانه روزو ایام تعطیل می‌توانید با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید تا شما را بیشتر راهنمایی کنند.

لوله بازکنی فرجام غربی و شرقی بدون کثیف کاری 24 ساعته

در صورت بروز مشکل گرفتگی و نیاز به لوله بازکنی فرجام خیلی‌ها بلافاصله به فکر آلودگی‌های این کار می‌افتند. باید اعتراف کنیم که کار لوله بازکنی خیابان فرجام تقریباً با آلودگی همراه است، اما می توان با کمک دستگاه‌های مدرن این آلودگی کاری را تا حد زیادی کاهش داد. اما چگونه؟

در چند سال گذشته برای بازکردن گرفتگی لوله از دستگاه فنری برقی مته‌دار استفاده می شد. که این دستگاه ایرادات زیادی داشت که مهمترین آن ضربه‌زدن به فنر و پاشیدن فاضلاب به اطراف بود. به همین دلیل رها شد و دستگاهی به نام ژنراتور جایگزین آن شد. خوشبختانه گروه فنی لوله‌بازکنی درستکار جهت انجام خدمات لوله بازکنی فرجام از دستگاه فنرزن برقی ژنراتوری استفاده میکند، که مانند مته ضربه‌ای ایجاد نمی‌کند و به همین دلیل توانسته آلودگی را تاحد زیادی  به حداقل برساند. بنابراین می‌توانید برای استفاده از خدمات لوله بازکنی خیابان فرجام در منطقه فرجام غربی و شرقی و محله های اطراف آن با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

لوله بازکنی خیابان فرجام گروه فنی درستکار

مناطق تحت پوشش نمایندگی لوله بازکنی فرجام

خیابان فرجام غربی و شرقی، خیابان جشنواره، میدان رسالت، بزرگراه رسالت (شهید قاسم سلیمانی)، خیابان هنگام، تهرانپارس، نارمک، بزرگراه امام علی و بزرگراه باقری، در صورت نیاز به لوله بازکنی فرجام، بعد از تماس شما اهالی محترم ساکن در این منطقه نزدیکترین نیرو از خیابان‌ها و محله‌های مذکور به محل اعزام می‌شود. در طول شبانه روز خدمات این مجموعه بدون تعطیلی به شهروندان تهرانی ارائه میگردد.

گرفتگی لوله فاضلاب چگونه اتفاق می افتد؟

اما این که چرا لوله مسدود شده و چرا آب از چاه فاضلاب بالا می آید؟ عمده‌ترین مشکلاتی که باعث گرفتگی خروجی فاضلاب می‌شود عبارتند از:

  1. افتادن اجسام در توالت یا لوله فاضلاب
  2. ریختن مصالح ساختمانی مانند سیمان
  3. ریختن مو و چربی در لوله
  4. شیب کم لوله
  5. 5) و… .

فنرزنی لوله فاضلاب فرجام بدون تعطیلی با پشتیبانی چند ماهه

رفع گرفتگی لوله و یا بازکردن چاه با دستگاه فنر و ژنراتور بهترین راه برای رفع گرفتگی لوله‌ها می‌باشد. زیرا در حین فنر زدن چاه فاضلاب به دلیل حرکت دورانی فنر داخل لوله کلیه اجسام و رسوبات روی دیواره داخلی لوله با فنر تراشیده شده و سبب رفع انسداد لوله خواهد شد.

فنرزدن لوله فاضلاب نسبت به سایر روش‌ها سریع‌تر، ایمن‌تر و راحت‌تر است، بنابراین از این روش در بیشتر موارد برای رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب استفاده می‌شود. در صورت بروز هرگونه انسداد شما ساکنین عزیز در خیابان فرجام و محله‌های اطراف می‌توانید در طول هفته و ایام تعطیل از خدمات ما در گروه فنی درستکار بهره‌مند شوید.

لوله بازکنی فرجام گروه فنی درستکار

لوله بازکنی خیابان فرجام 24 ساعته و 7 روز هفته

رفع گرفتگی انواع لوله فاضلاب و رفع گرفتگی لوله‌های آشپزخانه و توالت و غیره از جمله خدماتی است، که با توجه به شرایط خاص خود نیاز به انجام خدمات شبانه‌روزی دارد. مشکل گرفتگی لوله‌های فاضلاب یکی از مواردی است، که به دلیل شرایط خاص در هر زمانی از شبانه‌روز ممکن است اتفاق بیفتد، بنابراین گرفتگی لوله‌ها باید در اسرع وقت شب یا روز برطرف شود. ما در گروه فنی درستکار مفتخریم که خدمات رفع گرفتگی فاضلاب در خیابان فرجام و سایر نقاط تهران را به صورت فوری و 24 ساعته و 7 روز هفته بی وقفه ارائه می‌دهیم.

فنرزدن لوله فاضلاب توالت، حمام، آشپزخانه و … 

شما می‌توانید برای تمام نیازهای خدمات رفع گرفتگی لوله فاضلاب خود به تخصص ما اعتماد کنید. این مجموعه دارای نیروهای فنی نخبه و باتجربه است، که حتی سخت‌ترین انسدادها را نیز باز کرده‌اند. گرفتگی‌هایی که شاید کمتر کسی بتواند مشکل‌شان را حل کند. در صورت بروز مشکل ممکن است به نظر شما رفع آن کار ساده‌ای باشد، ولی زمانی که دست به کار شوید متوجه این موضوع مهم خواهید شد، که این امر نیاز به دانش و تجربه و دستگاه‌های مناسب دارد که در تخصص ماست. در صورت گرفتگی لوله‌های فاضلاب متخصصین ما در گروه فنی درستکار به راحتی توسط کارشناسان و دستگاه‌های مدرن آن را در کمترین زمان ممکن رفع میکنند.

خدمات لوله بازکنی فرجام ما در شامل این موارد است:

  1. لوله کف‌شور حمام
  2. لوله فاضلاب پارکینگ و حیاط
  3. کف‌شور تراس یا بالکن
  4. لوله زیر سینک آشپزخانه
  5. لوله خروجی ماشین لباسشویی و ظرفشویی
  6. لوله توالت فرنگی ایرانی یا ایرانی
  7. لوله روشویی سرویس بهداشتی
  8. ناودان و کف‌شور پشت بام و…..

برای دریافت کلیه خدمات لوله بازکنی فرجام  فقط تماس بگیرید تا ما فورا پرسنل لوله بازکنی را به محل شما اعزام کنیم.

لوله بازکنی فرجام گروه فنی درستکار

فنرزنی لوله توالت ایرانی و فرنگی خیابان فرجام شبانه روزی

لوله خروجی و فاضلاب توالت به دلیل قطر کم با ورود کوچکترین مواد زائد یا شی مسدود می‌شود، که توسط متخصصین نمایندگی لوله بازکنی فرجام رفع می‌گردد. بهترین راه برای رفع گرفتگی و باز کردن سیفون توالت، استفاده از فنرزن برقی یا پمپ تراکنم هوا است، رفع گرفتگی توالت فرنگی در خیابان فرجام تهران به صورت شبانه‌روزی و با قیمت مناسب توسط نیروهای نمایندگی لوله بازکنی فرجام در گروه فنی درستکار به صورت شبانه روزی و فوری انجام می شود.

لوله بازکنی خیابان فرجام با 100% تضمینی با فاکتور

انجام خدمات لوله بازکنی خیابان فرجام با تعهد و تضمین و ارائه فاکتور،  بسیاری از مراکز لوله بازکنی تعهدی در کار خود ندارند. باید بدانید که این شما هستید که باید یک مرکز معتبر و متعهد را انتخاب کنید، تا مشکل شما به درستی برطرف شود. اما یک مجموعه معتبر تمام تلاش خود را برای بازکردن لوله و تحویل آن به مشتری انجام می‌دهد.

نمایندگی لوله بازکنی فرجام در گروه فنی درستکار ارائه این خدمات را از همان ابتدای فعالیت خود با تعهد و تضمین و ارائه فاکتور برای جلب رضایت مشتریان عزیز در اولویت قرار داده است. در مجموعه خدماتی ما، سرویس دهندگان ما متعهد هستند که لوله را تحت گارانتی باز کنند، و پس از اطمینان از اعتماد مشتری، رفع گرفتگی لوله فاضلاب را در مقابل دیدگان مشتری آزمایش کنند و آن را تحویل دهند.

سریع ترین لوله بازکنی خیابان فرجام

فنرزنی لوله فاضلاب پارکینگ، ناودان پشت بام، حمام و غیره با فنر برقی یکی از خدمات لوله بازکنی فرجام  است، که در چند سال گذشته امکان سرویس‌دهی به مشتریان ساکن در خیابان فرجام شرقی و غربی  و سراسر تهران را فراهم کرده است، و اعزام آنی تکنسین لوله بازکنی خیابان فرجام یکی از خدمات سریع ما در این مجموعه است.

در واقع کلیه نیروهای فنی و لوله بازکنی منطقه فرجام از نزدیکترین نقطه به محل مورد نظر اعزام می‌گردند لذا بلافاصله در محل حاضر می‌شوند. در صورت بروز هرگونه مشکلی در سیستم لوله‌کشی فاضلاب در این منطقه و محله های اطراف این منطقه شما اهالی محترم ساکن در این می‌توانید با ما در تماس باشید و از تمامی خدمات مورد نیاز خود به سرعت بهره مند شوید.

فنرزنی چاه فاضلاب آشپزخانه فرجام شرقی و غربی فوری 24 ساعته

انسداد لوله‌های فاضلاب موجود در آشپزخانه در هر ساعتی از شبانه‌روز و ایام تعطیلات رسمی می‌تواند باعث نگرانی و دردسر باشد. زیرا بالا آمدن پساب از فاضلاب‌ها علاوه بر ورود انواع آلودگی ظاهری می‌تواند عوامل بیماری زا را وارد محیط زندگی و کار ما کند.

اما جای هیچگونه نگرانی نیست، زیرا نیروهای فعال و باتجربه حاضر در نمایندگی لوله بازکنی فرجام گروه فنی درستکار با توجه به مشکلات ایجاد شده بعد از بروز گرفتگی آماده ارائه خدمات تمام وقت و 24 ساعته به شما عزیزان ساکن در خیابان فرجام غربی و شرقی می‌باشند.

مهمترین علتی که در این مکان باعث بروز گرفتگی می‌شود، ورود چربی و روغن‌های غذا موجود بر روی ظروف است. که در زمان شستشوی ظروف در سینک آشپزخانه و ماشین‌های ظرفشویی وارد لوله‌های تخلیه در این مکان می‌شود. که بهترین کار جهت جلوگیری از بروز این مشکل پاک کردن کامل مواد غذایی اضافه و چربی‌ها توسط دستمال از روی ظروف است.

که تاحد زیادی از بروز گرفتگی در این مکان‌ها پیشگیری می‌کند، و یا استفاده از صافی‌های مخصوص بر روی خروجی سینک‌های ظرفشویی است، که با گیرانداختن مواد غذایی اضافه از ورود آنها به درون لوله سیفون جلوگیری می‌کند. در صورت بروز این مشکل در سینک اولین راه حل خانگی باز کردن سیفون و شستشوی آن است، تا جرم‌ها و مواد زائد موجود در آن از مسیر عبور خارج شوند.

در صورتی که با این کار مشکل برطرف نشد، بهترین کار تماس با نمایندگی لوله بازکنی فرجام گروه فنی درستکار است. تیم همکاران ما در گروه فنی درستکار در هر زمانی از روز و شب آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان ساکن در منطقه فرجام شرقی و غربی می‌باشند. علت بروز گرفتگی در کفشور آشپزخانه معمولا ورود زباله و افتادن اجسام است، اما در برخی موارد ممکن است به دلیل گرفتگی منهول و فاضلاب اصلی باشد. که با تخلیه نشدن پساب در آن آب در کف آشپزخانه بالا آمده و ما را با مشکل مواجه می‌کند، زمانی که با مشکل گرفتگی در لوله تخلیه ماشین لباسشویی روبرو شدید علت مهم بروز آن وارد شدن محتویات موجود در جیب لباس‌هایی است که در لباسشویی شسته شده‌اند.

که شامل اسکناس، دستمال کاغذی، سکه، دکمه، زیپ و غیره است.در هر صورت هر زمانی که با این مشکل مواجه شدید، می‌توانید از خدمات 24 ساعته ما در خیابان فرجام و محله های اطراف آن بهره‌مند گردید. بهترین گزینه جهت رفع گرفتگی در این مکان در منازل و ادارت استفاده از فنرزن برقی است، زیرا با قدرت و سرعت بالا در زمانی کوتاه مسیر را بازگشایی خواهد کرد. این دستگاه پرکاربرد به علت حالت چرخشی که دارد، می‌تواند تمامی رسوبات ایجاد شده در طی سالیان را به راحتی تراشیده و جداره لوله ها را به طور کامل لایروبی کند.

مناطق تحت پوشش گروه فنی درستکار در منطقه فرجام

خیابان فرجام شرقی و غربی که در منطقه 4 شهرداری تهران قرار گرفته است. تحت پوشش نیروهای فعال و 24 ساعته ما جهت ارائه خدمات رفع انواع گرفتگی لوله فاضلاب می‌باشد. شما عزیزان ساکن در این منطقه و محله‌های منتهی به خیابان های فرجام شرقی و غربی در صورت نیاز به دریافت هرگونه خدماتی در این حوزه می‌توانید، به سرعت با نمایندگی لوله بازکنی فرجام گروه فنی درستکار مستقر در این منطقه تماس حاصل نموده و درخواست دریافت مشاوره، بازدید و همچنین اعزام نیرو به همراه تجهیزات مناسب را داشته باشید.

نمایندگی لوله بازکنی هنگام لوله بازکنی خیابان نارمک
لوله بازکنی بزرگراه باقری لوله بازکنی خیابان فرجام غربی
لوله بازکنی خیابان نیروی دریایی لوله بازکنی خیابان فرجام شرقی
لوله بازکنی خیابان دکتر آیت لوله بازکنی خیابان سراج
لوله بازکنی خیابان طرقی لوله بازکنی خیابان حیدرخانی
لوله بازکنی خیابان طباطبایی نسب لوله بازکنی خیابان اردیبهشت
لوله بازکنی خیابان برادران باقری لوله بازکنی خیابان صالحی
لوله بازکنی خیابان رفیعی لوله بازکنی خیابان بوعلی
لوله بازکنی خیابان عبادی لوله بازکنی خیابان برادران احدزاده
پلوله بازکنی خیابان آزادگان لوله بازکنی خیابان چهل و نهم
لوله بازکنی خیابان والائیان لوله بازکنی خیابان آبگون
لوله بازکنی خیابان نظامی لوله بازکنی خیابان علم و صنعت

روش های مختلف لوله بازکنی خیابان فرجام

در زمان بروز گرفتگی در هر محلی از دستگاه‌های پیشرفته و مناسب با نوع و شدت گرفتگی استفاده می‌شود. تجهیزاتی که توسط نیروهای نمایندگی لوله بازکنی فرجام گروه فنی درستکار مورد استفاده قرار می‌گیرند. که شامل: لوله بازکنی فرجام با واترجت، دستگاه فنرزن برقی، کمپرسور تراکم هوا و دستگاه مکنده است. که هر کدام بعد از بررسی دقیق کارشناسان از محل گرفتگی انتخاب و استفاده می‌شوند، هر کدام از این ابزار لوله بازکنی دارای مزایا و معایبی هستند، که ما در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

دستگاه واترجت وسیله‌ای است، پرقدرت و با سرعت زیاد که بوسیله فشرده کردن آب مشکل گرفتگی را برطرف می‌کند. که معمولا در مواردی که مصالح ساختمانی وارد لوله فاضلاب شده است، ومدت زیادی از آن نگذشته بکار گرفته می‌شود.
دستگاه تراکم هوا یا پمپ هوا که با فشرده کردن هوا با قدرت و سرعت بسیار بالا مسیر لوله را باز می‌کند، معمولا در موارد بسیار خاص که دستگاه‌های دیگر توان رفع مشکل را ندارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته ایراد بزرگ این وسیله پرقدرت صدای بسیار ناهنجار و پرتاب کردن مواد زائد موجود در لوله به فضای اطراف است، و به همین دلیل توسط متخصصین کمتر بکار گرفته می‌شود.

دستگاه فنرزن که یکی از مناسب ترین بهترین گزینه‌ها جهت بازکردن انواع گرفتگی در لوله‌های فاضلاب در هر محلی و با هر شدتی است، و در کنار قدرت و سرعت بالا در رفع مشکل توانایی تراشیدن رسوبات موجود در لوله‌ها می‌باشد. و در اصل رسوب تراشی رایگان انجام می‌گیرد، البته شاید شما شنیده باشید، که امکان استفاده از وسیله جهت رفع گرفتگی در توالت‌های فرنگی وجود ندارد. اما باید بگوییم که این اطلاعات کاملا غلط است، زیرا با استفاده از روکش‌های مخصوص بدون صدمه زدن به سرامیک توالت‌های فرنگی می‌توان به راحتی مشکل را رفع کرد.

دستگاه مکنده که به طور معمول جهت تخلیه چاه و خارج کردن مواد زائد بکار گرفته می‌شود، در برخی موارد که جسمی با ارزش مانند گوشی و زیورآلات وارد فاضلاب شده ودر عمقی دور از دسترس قرار دارد از این وسیله استفاده می‌شود.

مشکل در سیستم فاضلاب فرجام

شما هم با مشکلات لوله فاضلاب آشنایی دارید. ممکن است مسدود شدن لوله فاضلاب و خروج آب از چاه فاضلاب کمترین مشکل در نظر گرفته شود. زیرا ممکن است مشکلات بزرگتری در سیستم لوله کشی فاضلاب رخ دهد. که شاید تا به حال با آن مواجه نشده باشید. به عنوان مثال ترکیدگی لوله و لوله‌های مسدود شده که باز نمی‌شوند و یا ریختن مصالح ساختمانی جامد مانند بتن در داخل لوله و مسدود شدن کامل آن انتشار گازهای سمی فاضلاب و بوی فاضلاب ناشی از آن که می‌تواند هر کسی را از خانه خود فراری دهد.

از دیگر مشکلات در سیستم‌های لوله‌کشی فاضلاب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: بوی بد فاضلاب از توالت، حمام یا آشپزخانه، افتادن اجسام کوچک و بزرگ در لوله گرفتگی لوله‌ها با سیمان، قیر، گچ یا دوغاب گرفتگی لوله‌ها با خاک، شن و ماسه گرفتگی لوله با ریشه درخت شکستگی لوله فاضلاب گرفتگی  و …. کاهش قطر لوله مکش پایین لوله مخصوص توالت فرنگی ایرانی و خارجی نشتی از لوله‌های فاضلاب این مشکلات کاملا قابل رفع هستند.

اما یک فرد معمولی بدون تجربه کافی در این زمینه نمی‌تواند مشکل را حل کند. بنابراین بهتر است همیشه از یک فرد مجرب و حرفه‌ای برای لوله بازکنی فرجام استفاده کنید. گروه فنی درستکار در هر ساعت و در هر مکانی در کنار شما خواهد بود.

امتیاز دهید
[کل: 6 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *