نمایندگی لوله بازکنی چیتگر گروه فنی لوله بازکنی درستکار

لوله بازکنی چیتگر در منطقه 22 و غرب تهران یکی از مناطق تحت پوشش نمایندگی لوله بازکنی چیتگرمی‌باشد. متخصصین ما در منطقه چیتگر شمالی و جنوبی آماده ارائه کلیه خدمات مورد نیاز شما در این حوزه لوله بازکنی هستند.

شماره تماس نمایندگی لوله بازکنی چیتگر 0912-967-80-99
ساعت کاری نمایندگی: لوله بازکنی چیتگر شبانه روزی 7 روز هفته بدون تعطیلی
آیا خدمات لوله بازکنی چیتگر ضمانت هم دارد؟ بله، تحویل لوله باز شده به مشتری با ضمانت فاکتور رسمی
میزان کثیف کاری لوله بازکنی چیتگر چقدر است؟ بدون کثیف کاری با فنر مجزا و دستگاه قدرتمند انجام می شود

منطقه چیتگر از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده است، و محله‌هایی مانند شهرک غزالی، شهرک کارمندان، شهرک دانشگاه تهران و …. از جمله محلات منتهی به این منطقه در غرب تهران هستند. گرفتگی لوله‌های فاضلاب در هر روز و ساعتی می‌تواند بروز کند. همچنین در ساختمانهای مختلف با کاربری‌های متفاوت مانند مسکونی، اداری، رستوران‌ها، هتل‌ها، و غیره ممکن است با این مشکل روبرو شوید.

همکاران ما در نمایندگی لوله بازکنی چیتگر در هر ساعتی از شبانه‌روز و به صورت تمام وقت حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به تماس شما عزیزان ساکن در این منطقه از تهران و راهنمایی شما همشهریان محترم هستند. همچنین در صورت نیاز به اعزام نیرو به سرعت در کمترین زمان ممکن متخصصین را به همراه دستگاه‌های مجهز و مدرن به آدرس اعلام شده حاضر و در کنار شما خواهند بود.

فنرزنی لوله های فاضلاب چیتگر

فنرزنی لوله‌های فاضلاب چیتگر شمالی و جنوبی یکی از روش‌های بسیار کاربردی و موثر جهت رفع انواع گرفتگی فاضلاب‌ها با از هر نوع و هر شدتی است. فنرزن برقی دستگاهی است، که مجهز به فنرهایی با آلیاژهای مختلف در سایز و متراژهای متفاوت میباشد. که توسط یک موتور الکتریکی فعال شده و جهت رفع انسداد در فاضلاب‌های مختلف در ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اکثر شرکت‌های معتبر در حوزه لوله بازکنی و کارشناسان لوله بازکنی برای رفع انسداد فاضلاب‌ها در محل‌های مختلف مانند حمام، آشپزخانه، توالت، پشت بام، پارکینگ و …. از این وسیله پرقدرت و کارا استفاده می‌کنند. متخصصین ما در نمایندگی لوله بازکنی چیتگر در این منطقه آماده ارائه خدمات مورد نیاز شما در این موارد خواهند بود. فقط کافیست، شما عزیزان ساکن در این منطقه در زمان بروز این اتفاق به سرعت با همکاران ما در مرکز پشتیبانی تماس حاصل فرمایید، و در خواست اعزام نیرو به محل را اعلام نمایید. تا نیروهای فعال ما به همراه تجهیزات پیشرفته در مدت زمان کوتاهی در آدرس اعلام شده حاضر و اقدام به رفع مشکل گرفتگی نمایند.

خدمات لوله بازکنی و فنرزنی چیتگر

خدمات لوله بازکنی و فنرزنی چیتگر

خدمات لوله بازکنی و فنرزنی چیتگر

کارشناسان ما حاضر در منطقه 22 چیتگر شمالی و جنوبی آماده ارائه انواع خدمات لوله بازکنی و فنرزنی لوله‌های فاضلاب هستند.

انواع خدمات نمایندگی لوله بازکنی چیتگر شامل این موارد است:

  • فنرزدن لوله فاضلاب حمام فوری
  • فنرزنی و لوله بازکنی فاضلاب‌های آشپزخانه شبانه‌روزی
  • فنرزدن و بازکردن لوله توالت‌های فرنگی و ایرانی 24 ساعته
  • خارج کردن اشیاء مختلف از چاه فاضلاب کمتر از 20 دقیقه
  • برطرف کردن انسداد کفشور و ناودان پشت بام حتی در زمان بارش‌های شدید باران
  • بازکردن لوله کفشور پارکینگ تمام وقت
  • فنرزدن و لوله بازکنی کفشور حیاط، تراس، حیاط خلوت با ارائه فاکتور
  • رفع گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی مانند سیمان، قیر و … بدون تعطیلی

کلیه خدمات ذکر شده در بالا توسط کارشناسان باتجربه و به صورت تضمینی به شما عزیزان همشهری در منطقه غرب تهران چیتگر شمالی و جنوبی به شما عزیزان ارائه می‌شود.

لوله بازکنی چاه فاضلاب آشپزخانه چیتگر

لوله بازکنی چاه فاضلاب آشپزخانه چیتگر

لوله بازکنی چاه فاضلاب آشپزخانه چیتگر

گرفتگی فاضلاب‌های مختلف در آشپزخانه در هر روز و ساعتی می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. زیرا آشپزخانه مهمترین بخش در تمامی  ساختمان‌های مسکونی و اداری، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و … می‌باشد. در صورت بروز گرفتگی در هر کدام از فاضلاب‌های موجود در آشپزخانه مانند سینک ظرفشویی، تخلیه لباسشویی، ظرفشویی و کفشور آشپزخانه می‌تواند سبب اختلال در امور روزمره در این محل شود. بالا آمدن آب از هر کدام از فاضلاب‌ها به دلیل این که سبب آلودگی محل می‌شود، باید به سرعت خدمات فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه صورت گیرد..

با مشاهده علائم گرفتگی در هر کدام از این محل‌ها حتما با نمایندگی لوله بازکنی چیتگر تماس حاصل فرمایید، و درخواست رسیدگی به این موضوع را داشته باشید. ما در گروه فنی درمنطقه چیتگر شمالی و جنوبی در طول شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان و ساکنین محترم در این منطقه و محل‌های منتهی به آن هستیم. کارشناسان ما در مرکز پشتیبانی این مجموعه فنی در هر ساعتی آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان ساکن در این منطقه هستند.

فنرزدن لوله فاضلاب توالت چیتگر

فنرزدن لوله فاضلاب توالت چیتگر

فنرزدن لوله فاضلاب توالت چیتگر

گرفتگی توالت‌ها در تمامی ساختمانها یکی از مشکلات آزاردهنده‌ای است، که در هر مکانی ممکن است رخ دهد. در زمان بروز این اتفاق و بالا آمدن فضولات و آب‌های آلوده به همراه بوی بسیار نامطبوع و زننده ایجاد شده در محل می‌تواند باعث اذیت اهالی ساکن در محل شود. که باید به سرعت خدمات فنرزنی لوله توالت ایرانی و فرنگی صورت گیرد، زیرا به غیر از آلودگی و بوی بد منظره بسیار زشتی که این اتفاق بوجود می‌آورد، ورود انواع میکروب و ویروس به محیط می‌تواند سبب بروز انواع بیماری‌ها برای ساکنین خانه و محل‌های اداری شود.

کارشناسان ما در نمایندگی لوله بازکنی چیتگربعد از تماس شما و اعلام مشکل در کمترین زمان ممکن در محل حاضر خواهند شد. علت عمده گرفتگی در این محل مهندسی نبودن سیفون و کمی قطر آن و بعد از آن افتادن اشیاء مختلف و یا ماندن فضولات به مدت طولانی و کمی آبی سیفون است. در صورت بروز این مشکل در سرویس بهداشتی به صورت 24 ساعته با همکاران ما در پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. و با اعلام بروز مشکل در این محل تقاضای اعزام نیرو به محل را به همکاران ما اعلام نمایید.

فنرزن برقی چیتگر

بهترین ابزار جهت رفع گرفتگی در انواع توالت‌ها فنرزن برقی است، زیرا فنرزن برقی به دلیل قدرت بالا و سرعت زیاد می‌تواند در کمترین زمان ممکن مسیر را باز کند. و در عین حال به دلیل چرخش دورانی در لوله کلیه رسوبات ایجاد شده در دیواره لوله فاضلاب مسیر را به طور کامل بازگشایی خواهد کرد. نکته مهم در ارتباط با لوله بازکنی توالت‌های فرنگی توسط فنرزن برقی این است، که متخصصین ما جهت جلوگیری از آسیب به سرامیک این سرویس‌های بهداشتی حتما از روکش‌های مناسب استفاده می‌کنند. شما بدون هیچگونه نگرانی می‌توانید خدمات مورد نیاز خود در این حوزه را به کارشناسان خبره و با تجربه ما بسپارید.

بازکردن لوله فاضلاب پارکینگ چیتگر با فاکتور

بازکردن لوله فاضلاب پارکینگ چیتگر با فاکتور

بازکردن لوله فاضلاب چیتگر با فاکتور

در کلیه ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی جزو محل‌های مشاع محسوب می‌شود، و در صورت بروز گرفتگی در این محل‌ها و انجام خدمات لوله بازکنی باید فاکتور ارائه شود. زیرا جهت تعیین سهم هر کدام از طبقات و واحدهای موجود در آن باید توسط مدیریت مجتمع به ساکنین فاکتور ارائه گردد. بنابراین متخصصین ما بعد از حضور در محل و رفع گرفتگی در کفشور حیاط و پارکینگ ملزم به ارائه فاکتور به شما عزیزان هستند.

علت عمده گرفتگی در این محل‌ها تردد اتومبیل‌ها است که در حین رفت آمد می‌توانند مقداری آلودگی مانند شن ماسه را به این مکان‌ها وارد کنند.  در برخی موارد ممکن است، که اشیا مختلفی وارد این فاضلاب‌ها بشود. یا ورود شاخه و برگ و ریشه درختان به درون لوله فاضلاب حیاط و پارکینگ سبب بروز گرفتگی در این محل شود. ما در نمایندگی لوله بازکنی چیتگردرهرساعتی از شبانه‌روز آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان و ساکنین محترم منطقه چیتگر شمالی و جنوبی و محله‌های منتهی به این منطقه در غرب تهران منطقه 22 شهرداری خواهیم بود.

بیرون آوردن اشیا از فاضلاب چیتگر

بیرون آوردن اشیا از فاضلاب چیتگر

بیرون آوردن اشیا از فاضلاب چیتگر

یکی از مشکلاتی که ممکن است، برای هر کدام از ما در هر ساعتی از شبانه‌روز و ایام تعطیل بروز کند. افتادن اشیاء مختلف و با ارزش مانند موبایل، طلا، ساعت مچی و سوییچ اتومیبل در چاه فاضلاب مخصوصا در لوله فاضلاب سرویس‌های بهداشتی است. معمولا این اتفاق براثر بی احتیاطی شما و وجود این اشیاء در جیب لباس بروز می‌کند. که می‌تواند سبب ناراحتی شما باشد. اما نگران نباشید ما در نمایندگی لوله بازکنی چیتگر به صورت تمام وقت در کنار شما عزیزان ساکن در منطقه چیتگر خواهیم بود.

شما در هر ساعتی از شبانه‌روز و ایام تعطیل می‌توانید با همکاران ما در این مجموعه فنی لوله بازکنی تماس حاصل فرمایید. و از مشاوره رایگان و همچنین درخواست اعزام نیرو برخوردار گردید. متخصصین ما در کمتر از 20 دقیقه در محل حاضر و به سرعت توسط ابزار مناسب مانند گیره‌های مخصوص و در صورتی که اشیا در عمق بیشتری سقوط کرده باشد. به وسیله دستگاه مکنده خارج و در اختیار شما قرار خواهند داد، مهمترین موضوعی که شما عزیزان باید به آن توجه نمایید. این است که در صورت بروز این مشکل از ریختن آب در محل خودداری کنید، و همچنین از دستکاری جهت خارج کردن اشیا هم پرهیز کنید. زیرا ممکن است که عدم توانایی شما باعث سقوط جسم به عمق چاه شود، و کار را برای متخصصین سخت کند.

<yoastmark class=

هزینه لوله بازکنی و فنرزنی چیتگر

هزینه لوله بازکنی در سراسر تهران یکسان است، اما نکاتی مهمی می‌تواند بر روی قیمت نهایی خدمات تاثیر بگذارد. که در ادامه به موارد مهم و موثر بر هزینه های لوله بازکنی اشاره می‌کنیم:

  • عمق و محل قرار گیری چاه فاضلاب
  • علت و شدت گرفتگی فاضلاب
  • نوع گرفتگی لوله فاضلاب
  • روش بکار رفته جهت رفع گرفتگی
  • متراژ فنر بکار رفته
  • تعداد مسیرهای مسدود شده
  • مدت زمان کار جهت رفع انسداد
  • خارج کردن اجسام
  • خارج کردن مصالح

این موارد بعد از بررسی دقیق توسط متخصصین ما مشخص شده و در نهایت بعد از محاسبه هزینه به شما عزیزان اعلام خواهد شد.

مناطق تحت پوشش گروه فنی درستکار در منطقه چیتگر

کارشناسان باتجربه لوله بازکنی چیتگر در محله‌ها و مناطق مختلف چیتگر آماده خدمت‌رسانی به شما هستند.

لوله بازکنی برج های خاتم چیتگر لوله بازکنی شهرک گلستان – شهرک صدرا
لوله بازکنی شهرک شهرداری لوله بازکنی شهرک چشمه
لوله بازکنی شهرک دانشگاه تهران لوله بازکنی شهرک غزالی
لوله بازکنی برج های سپهر چیتگر لوله بازکنی برج‌های الماس چیتگر
لوله بازکنی برج‌های آفتاب 22 چیتگر لوله بازکنی برج‌های نرگس چیتگر
لوله بازکنی برج های افرا چیتگر لوله بازکنی برج‌های پارلمان چیتگر
لوله بازکنی بلوار تولید گران چیتگر لوله بازکنی برج های المپیک چیتگر
لوله بازکنی برج‌های پردیس چیتگر لوله بازکنی شهرک شهید خرازی
لوله بازکنی برج‌های صدف چیتگر لوله بازکنی برج‌های بهاران چیتگر
لوله بازکنی شهرک کارمندان چیتگر لوله بازکنی خیابان علیمردانی چیتگر
لوله بازکنی بلوار کوهک لوله بازکنی محله وردآورد
لوله بازکنی خیابان زامیاد لوله بازکنی بلوار ایران خودرو

نتیجه گیری : اگر گرفتگی لوله یا چاه فاضلاب دارید که نمی توانید با روش های خانگی آن را حل کنید، حتما با آژانس خود تماس بگیرید. تکنسین های ما در اسرع وقت در هر روز از هفته برای رفع مشکل شما به محل مورد نظر شما اعزام می شوند.

امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *