فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه - درستکار

امروزه با پیشرفت بشر در زمینه معماری ساختمان و سبک جدیدی از زندگی در دنیا، که تمامی مکان‌های مورد استفاده در زندگی روزمره به داخل آپارتمان‌ها وارد شده و استفاده بی‌رویه از چربی‌های اشباع شده و اشیاء در این ‌مکان‌ها با مشکلاتی مانند گرفتگی لوله‌ های فاضلاب روبرو شده‌ایم. در زمان‌های قدیم که مکان‌هایی مانند: آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی در خارج از خانه و در حیاط واقع شده بود بروز این اتفاق به شدت امروز زندگی روزمره را با اختلال مواجه نمی‌کرد.
و ما با مشکلاتی مانند بالا آمدن آب و فضولات در سرویس بهداشتی و آشپزخانه به همراه بوی نامطبوع در داخل ساختمان روبرو نبودیم، ولی امروزه با وجود این مکان‌ها در داخل آپارتمان و ساختمان به محض بروز کوچکترین مشکلی بابوی بد و انواع آلودگی در محیط داخلی منزل و ساختمان‌های اداری روبرو می‌شویم. در صورت مواجه شدن با گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه کافیست از خدمات گروه فنی درستکار در زمینه فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه استفاده کنید.

شماره تماس با گروه فنی درستکار 09129678099 + 09107567040
 فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه کثیف کاری دارد؟ بدون کثیف کاری با رعایت تمامی نکات بهداشتی
قیمت  فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه چقدر است؟ پس از بازدید نوع شدت گرفتگی قیمت دقیق اعلام می شود

فنرزنی لوله فاضلاب چیست؟

در برخی موارد زمانی که با مشکل انسداد در لوه های فاضلاب روبرو میشوید. یکی از بهترین موراد در جهت رفع این مشکل استفاده از فنرزن است که بصورت دستی و برقی صورت میگیرد. بعضی افراد با مشاهده علائم گرفتگی از اسیدهای موجود در بازار استفاده میکنند که به هیچ عنوان روش مناسبی نیست. امروزه با پیشرفت در تکنولوژی و صنعت در همه زمینه و ساخت تجهیزات مدرن روش فنرزنی بهترین روش جهت رفع انسداد در لوله های فاضلاب است. سر این فنرها حالت مخروطی دارد و از جنس فولاد ساخته شده است، که با حرکت چرخشی و کمک به برطرف کردن سریع انسداد می‌کند. در روش فنرزنی دستی حرکت فنر با دست انجام می‌گیرد، و در بیشتر موارد جهت گرفتگی‌های جزئی بکار گرفته می‌شود. اما در گرفتگی‌ لوله های فاضلاب آشپزخانه که شدت بالاتری دارند از فنرزنی لوله آشپزخانه با دستگاه برقی از ژنراتور مخصوص استفاده می‌شود.

 

فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه - درستکار

ویژگی‌های دستگاه فنرزنی لوله فاضلاب – لوله بازکنی

دستگاه فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه برقی دارای ویژگی‌هایی می‌باشد که در اینجا به آنها اشاره می‌کنیم:

  1. قابلیت حمل آسان
  2. رفع گرفتگی‌های شدید
  3. سرعت و قدرت بالا در لوله بازکنی
  4. مجهز به فنر با سایزهای و طول مختلف
  5. دارای سر فنرهای مختلف
  6. استفاده از برق شهری

 

فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه - درستکار

فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه تضمینی

همانطور که می‌دانید آشپزخانه یکی از مکا‌نهای پرتردد و پراستفاده در تمامی ساختمان‌ها می‌باشد. که به دلیل وجود انواع مواد غذایی، چربی‌ها، و اشیاءی که گاهی به دلیل بی‌احتیاطی وارد لوله فاضلاب کف‌شور آشپزخانه می‌گردد. به سرعت با مشکل گرفتگی و بالازدگی آب در این محل روبرو می‌شویم، که در بیشتر موارد این گرفتگی در سیفون زیر سینک ظرفشویی بروز می‌کند. علت عمده این نوع گرفتگی شستشوی مدوام ظروف چرب و مواد غذایی در این محل است. که به مرور زمان و با ورود این مواد به درون لوله تخلیه سینک و ایجاد رسوبات چربی به همراه خورده مواد غذایی در دیواره لوله سیفون شده و به تدریج سبب تنگ شدن مسیر خروجی و در نهایت بعد از مدتی با مشکل انسداد در این ناحیه روبرو خواهیم شد.

بهترین راه حل جهت پیشگیری از بروز این مشکل استفاده از درپوش‌های مناسب برای جلوگیری از ورود مواد زائد به درون این لوله است. برای جلوگیری از ورود مواد چرب به درون این محل بهترین راه تا حد امکان پاک کردن چربی‌های موجود بر روی ظروف بوسیله دستمال کاغذی است. با رعایت این نکات و عدم ورود چربی و مواد زائد به درون این فضا می‌توانید از گرفتگی این لوله‌های فاضلاب جلوگیری به عمل آورید.

در صورت بروز این مشکل شما عزیزان می‌توانید با یک تماس از خدمات فنرزنی لوله‌ فاضلاب آشپزخانه توسط متخصصین ما در گروه فنی درستکار برخوردار گردید. متخصصین ما به صورت 24 ساعته و در تمام ایام هفته آماده ارائه مشاوره رایگان و اجرای خدمات مورد نیاز شما عزیزان همشهری در سراسر تهران خواهند بود.

 

فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه - درستکار

فنرزنی لوله فاضلاب کفشور آشپزخانه

لوله فاضلاب کف‌شور آشپزخانه‌ها یکی دیگر از محل‌هایی است، که دچار گرفتگی می‌شود. علت عمده بروز این نوع گرفتگی ورود مو و زباله به درون این لوله فاضلاب است. که در زمان شستشو و یا براثر بی احتیاطی و ورود اجسام به درون آن ممکن است بروز کند. مسدود شدن کف‌شور آشپزخانه باعث بالا آمدن آب به همراه آلودگی و بوی نامطبوع است. که می‌تواند سبب اختلال در زندگی روزمره باشد، در صورت نیاز به خدمات فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه با ما در گروه فنی درستکار در کمترین زمان ممکن بوسیله فنرزن برقی اقدام به رفع مشکل خواهیم کرد.

فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه - درستکار
فنرزنی لوله فاضلاب ماشین ظرفشویی و لباسشویی در آشپزخانه

گرفتگی لوله‌های تخلیه ماشن لباسشویی و ظرفشویی یکی دیگر از مواردی است، که ممکن است در آشپزخانه رخ دهد. بروز این معضل هم می‌تواند باعث بروز مشکل در روند زندگی روزمره شود. که علت مهم بروز این مشکل در این نواحی ورود چربی موجود بر روی ظروف و یا ورود پرز و مو از طریق شستشوی لباس‌ها توسط ماشین لباسشویی و ظرفشویی می‌باشد.

این انسداد می‌تواند باعث مختل شدن کارهای روزمره باشد، در صورتی که شما عزیزان در هر منطقه از شهر تهران با این مشکلات روبرو شده‌اید. می‌توانید با ما در گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید و درخواست اعزام نیرو را داشته باشید. متخصصین ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن با به همراه داشتن تجهیزات مدرن و به روز آماده ارائه خدمات 24 ساعته در محل هستند. کلیه خدماتاز جمله فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه توسط متخصصین ما با کیفیت بالا با رعایت کلیه نکات بهداشتی و کمترین آلودگی در محیط به صورت تضمینی و با فاکتورصورت می‌پذیرد.

دستگاه فنرزنی برقی لوله فاضلاب آشپزخانه - درستکار
دستگاه فنرزنی برقی لوله فاضلاب

دستگاه فنرزن برقی لوله فاضلاب بهترین گزینه جهت رفع انواع گرفتگی‌ها در لوله‌های فاضلاب می‌باشد. علت انتخاب این ابزار در بیشتر موارد گرفتگی در انواع لوله های فاضلاب قدرت و سرعت بالای این دستگاه در برطرف کردن انواع گرفتگی‌ها است. روش کار این دستگاه به این صورت است، که فنر مورد نظر و مناسب با عمق لوله مورد نظر بعد از اتصال به دستگاه ژنراتور برقی با حرکت سریع و دورانی سبب خورد شدن و تراشیدن کلیه رسوبات چربی و فضولات موجود در دیواره لوله‌های فاضلاب و چاه می‌شود.

یعنی علاوه بر باز شدن مسیر از وجود اجسام و مواد زائد باعث لایروبی و پاکسازی رسوباتی که در دراز مدت در این محل ایجاد شده است می‌شود. این دستگاه در اکثر گرفتگی‌ها از جمله گرفتگی در لوله سیفون زیر سینک، لوله کف‌شور آشپزخانه، لوله فاضلاب کف‌شور حمام، رفع گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ، برطرف کردن گرفتگی ناودان و کف‌شور پشت بام، فنرزدن لوله بازکنی لوله تخلیه لباسشویی و ظرفشویی، فنرزدن لوله بازکنی لوله فاضلاب توالت‌های سنتی و فرنگی، فنرزدن و بازکردن لوله فاضلاب شهری اگو، فنرزنی و لوله بازکنی فاضلاب ساختمان‌های نوسازو باسازی شده که براثر مصالح ساختمانی دچار گرفتگی شده، خارج کردن اشیاء از درون لوله‌ها و چاه‌های فاضلاب، خارج کردن گوش موبایل، طلا و جواهرات ارزشمند، سوییچ و دسته کلید که براثر بی‌احتیاطی به درون لوله سقوط کرده است.

شماعزیزان همشهری به این نکته مهم توجه داشته باشید که در صورت سقوط اجسام به درون لوله‌های فاضلاب از ریختن آب و مواد شیمیایی به درون آن جدا خودداری فرمایید. زیرا می‌تواند باعث به عقب هل دادن جسم در درون سیفون توالت‌های فرنگی و ایرانی شده و کار را خارج کردن را با مشکل مواجه کند. و به‌هیچ عنوان ار مواد شیمیایی جهت برطرف کردن گرفتگی استفاده نکنید به دلیل این که می‌تواند سبب خرابی و پوسیدگی و باز شدن درز لوله‌ها شده وشما را با مشکل نشتی روبرو کند. زیرا رفع این مشکل نیازمند تجربه و تخصص لازم و بکار‌گیری دستگاه‌های مناسب دارد. با یک تماس در کمتر از 20 دقیقه ما در کنار شما خواهیم بود.

محدوده خدمت رسانی خدمات فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه گروه فنی درستکار

 

فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه غرب تهران خدمات فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه شمال تهران
خدمات فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه شرق تهران فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه مرکز تهران
 فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه جنوب تهران خدمات  فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه حومه تهران
امتیاز دهید
[کل: 3 میانگین: 5]
5 پاسخ
  1. سهیل
    سهیل گفته:

    سلام دیروز بابت فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه تهرانپارس تماس گرفتم نیرویی که ارسال کردید بسیار عالی کارشون رو انجام دادن ممنونم از مجموعه درستکار

    پاسخ

تعقیب

  1. […] فنرزنی لوله توالت ایرانی ، فنرزنی لوله کفشور حمام، فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه ، فنرزنی لوله کفشور بالکن، فنرزنی لوله پشت بام ، […]

  2. […] مختلف بهترین راه تماس با مراکز مطمئن می‌باشد،فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه گروه فنی درستکار با تیمی متخصص در تمامی مناطق یزد […]

  3. […] گرفتگی و فنرزنی لوله فاضلاب‌ آشپزخانه یکی از خدمات مهم و بسیار شایع در انواع گرفتگی‌ها […]

  4. […] کردن و فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه ازجمله سینک، لوله تخلیه لباسشویی و ظرفشویی، راه آب کف […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *