گروه فنی درستکار

لوله بازکنی بهشتی توسط گروه فنی درستکار به همراه تیمی از متخصصین به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات تخصصی در این حوزه می‌باشد. این خدمات شامل رفع انسداد انواع لوله‌های فاضلاب در ساختمانهای مسکونی، اداری و صنعتی چدنی، پلیکا، گرفتگی فاضلاب توالت، راه آب حمام، راه آب آشپزخانه، لوله فاضلاب سینک، لوله تخلیه ماشین لباسشویی، لوله تخلیه ظرفشویی، روشویی سرویس بهداشتی، راه آب پشت بام، کفشور پارکینگ و راه آب حیاط…….است.

این خدمات بعد از بررسی دقیق توسط تکنسین ما بسته به نوع انسداد، محل، شدت و … با روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. روشهای متفاوتی جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب وجود دارد، از جمله کمپرسور تراکم هوا، فنرزن برقی، واتر جت که یکی از رایج‌ترین روش‌ها استفاده از فنرزن برقی است، که به آن سیم زنی نیز می‌گویند.

این دستگاه در بین تجهیزات لوله بازکنی در نوع خود بهترین ابزار در رفع گرفتگی لوله‌ها می‌باشد، و می‌تواند تمامی گرفتگی‌های را با هر شدتی بدون نیاز به تخریب باز کند. این دستگاه قدرت و سرعتی بالا دارد، و به دلیل کوچک بودن و قابل حمل بودن مورد توجه اکثر مراکز معتبر و متخصصین این حوزه قرار گرفته است. در صورت بروز هرگونه مشکلی در هر ساعتی از شبانه‌روز و ایام تعطیل شما عزیزان ساکن در خیابان دکتر بهشتی می‌توانید از خدمات ما برخوردار گردید. خدمات ما بدون تعطیلی و 7 روز هفته ارائه می‌گردد، در صورت بروز هر گونه مشکل در هر ساعتی از شبانه‌روز با همکاران ما در پشتیبانی گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید.

 



فنرزنی توالت خیابان بهشتی

در زمان گرفتگی لوله‌های فاضلاب توالت یکی شایع‌ترین نوع گرفتگی است، بیشترین سوالی که از طرف مشتریان عزیز از ما پرسیده می‌شود. این است که آیا فنرزدن می‌تواند باعث آسیب به سرامیک توالت‌های فرنگی شود یا خیر؟ جواب این سوال خیر است، زیرا متخصصین ما با تجربه‌ی بالایی از این وسیله پرکاربرد استفاده می‌کنند. و در زمان انجام کار از روکش‌های مخصوصی بر روی فنر استفاده می‌شود، تا باعث آسیب نشود.

🪠 شماره لوله بازکنی بهشتی: 🪠 09129678099
🪠 شماره تماس لوله بازکن در خیابان بهشتی: 🪠 09107567040
مدت زمان رسیدن لوله بازکن به محل: نهایتا به مدت 15 دقیقه ارسال می شود
روش لوله بازکنی بهشتی چیست؟ لوله بازکنی با فنر برقی و پمپ تراکم هوا

فنرها از آلیاژ منعطف و مرغوب ساخته شده است، و به طور ویژه برای این منظور طراحی شده تا فنر به لوله یا کاسه آسیب نرساند، مگر اینکه فرد نابلد و بی‌تجربه‌ای از این وسیله استفاده کند و گرفتگی بسیار شدید باشد. بنابراین درصورت بروز گرفتگی در فاضلاب توالت‌های سنتی و فرنگی می‌توانید از خدمات رفع انسداد توسط گروه فنی درستکار بهره‌مند گردید. معمولا دلیل عمده گرفتگی در این محل افتادن اشیا، دستمال کاغذی، نوار بهداشتی، یا خشکی فضولات و تنگی مسیر و….. است که متخصصین ما در این مجموعه فنی بوسیله فنرزن برقی و در کوتاهترین زمان اقدام به رفع آن می‌کنند.

 

 

لوله بازکنی دکتر بهشتی فوری

لوله بازکنی دکتر بهشتی فوری

لوله بازکنی دکتر بهشتی فوری

گرفتگی لوله‌های فاضلاب در ساختمان در هر ساعتی می‌تواند، باعث بروز مشکل در زندگی اهالی ساختمان گردد. به همین دلیل باید به سرعت رفع شود، گروه فنی درستکار در تمام ساعات شبانه‌روز و به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی خدمات خود را ارائه میدهد. بنابراین شما عزیزان بدون هیچ نگرانی در هر ساعتی با پشتیبانی ما در این مجموعه فنی تماس حاصل فرمایید و با اعلام مشکل در خواست اعزام نیرو داشته باشید. متخصصین ما با به همراه داشتن تجهیزات مورد نیاز و مناسب به سرعت در محل حاضر و اقدام به رفع مشکل خواهند کرد. تیم ما در تمام روزهای سال فعال است، و کارشناسان ما به صورت 24 ساعته آماده راهنمایی و پاسخگویی به مشتریان است. همچنین کلیه خدمات ارائه شده توسط نیروهای فعال در این مجموعه با استفاده از تجهیزات روز و با بهترین کیفیت صورت می‌پذیرد.

 

لوله بازکنی بهشتی شبانه روزی

لوله بازکنی بهشتی شبانه روزی

لوله بازکنی بهشتی شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی بهشتی به صورت تضمینی و با پشتیبانی چند ماهه توسط گروه فنی درستکار در خیابان دکتر بهشتی صورت می‌پذیرد. مدیریت گروه فنی درستکار جهت رفاه حال ساکنین محترم در خیابان دکتر بهشتی و برای جلب اعتماد شما عزیزان کلیه خدمات لوله بازکنی بهشتی را به صورت تضمینی و با گارانتی به همراه پشتیبانی انجام می‌گیرد. شما عزیزان در هر زمانی که با این مشکلات در ساختمان‌های مسکونی و محل کار خود روبرو شدید می‌توانید از خدمات ما بوسیله تیم فنی باتجربه در این مجموعه فنی برخوردار گردید.

 

لوله بازکنی خیابان بهشتی تضمینی

لوله بازکنی خیابان بهشتی تضمینی

لوله بازکنی خیابان بهشتی تضمینی

یکی از مواردی که در زمان بروز انسداد در لوله‌های فاضلاب در ذهن اکثر افراد ایجاد می‌شود، میزان آلودگی در حین رفع گرفتگی در محل‌های مختلف ساختمان است. باید به این نکته مهم اشاره کنیم، که کار در کل رفع گرفتگی در هر محلی تاحدی آلودگی ایجاد می‌کند. که البته میزان آلودگی بستگی به دستگاه مورد استفاده جهت رفع این مشکل دارد. به طور مثال استفاده از دستگاه کمپرسور تراکم هوا به دلیل این که به وسیله هوای فشرده کار می‌کند، می‌تواند باعث پرتاب مواد زائد موجود در لوله به بیرون شود، و سبب آلودگی شدید در محل شود. اما استفاده از فنرزن برقی توسط افراد متخصص و باتجربه با آلودگی کمتر صورت می‌گیرد. در صورت بروز مشکل در لوله‌های فاضلاب می‌توانید با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید و درخواست اعزام نیرو نمایید.

هزینه خدمات لوله بازکنی خیابان بهشتی

برآورد هزینه خدمات لوله بازکنی بهشتی بستگی به موارد مختلفی دارد، که بعد از بررسی دقیق توسط تکنسین‌های ما در گروه فنی درستکار مشخص خواهد شد. باید به این نکته مهم اشاره داشته باشیم، که قیمت خدمات لوله بازکنی در سراسر شهر تهران یکسان است و بستگی به مواردی که در زیر به آنها اشاره می‌شود دارد.

عوامل موثر در هزینه لوله بازکنی بهشتی

  • اندازه و عمق لوله فاضلاب
  • اندازه و سایز فنر به کار رفته
  • رفع گرفتگی از چندین خروجی فاضلاب
  • شدت و سختی گرفتگی
  • نوع گرفتگی لوله فاضلاب
  • وجود اشیاء در لوله فاضلاب
  •  رفع گرفتگی با مصالح ساختمانی
  • روش بکار رفته جهت رفع گرفتگی
  • محل لوله فاضلاب گرفته

با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم، قیمت لوله بازکنی بهشتی به طور دقیق تعیین می‌شود. در صورت نیاز به خدمات لوله بازکنی خیابان دکتر بهشتی می‌توانید با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید.

 

رفع گرفتگی فاضلاب خیابان بهشتی فوری

رفع گرفتگی فاضلاب خیابان بهشتی فوری

رفع گرفتگی فاضلاب خیابان بهشتی فوری

آشپزخانه یکی از محل‌هایی است، که به دلیل استفاده زیاد بیشتر از بقیه محل‌ها دچار گرفتگی می‌شود. علت عمده بروز گرفتگی در این محل به ورود چربی و اضافات و خرده های مواد غذایی است. که به مرور زمان با تجمع در مسیر لوله باعث تخلیه نشدن آب از طریق فاضلاب می‌گردد، زیرا وجود چربی سبب ایجاد رسوبات چسبنده در دیواره لوله‌ها شود. در صورت بروز این مشکل در آشپزخانه می‌توانید با گروه فنی درستکار از خدمات فنی مورد نیاز خود در منطقه بهشتی (عباس آباد) برخوردار گردید. تیم متخصصین ما با بهترین تجهیزات آماده رفع گرفتگی لوله‌های تخلیه موجود در آشپزخانه با هر شدت و سختی هستند. خدمات فنی ما در کمترین زمان، با قیمت مناسب، کمترین آسیب و با حداقل آلودگی ارائه می‌گردد. متخصصین ما بعد از ارائه خدمات محل مورد نظر را به طور کامل تمیز کرده و به شما عزیزان ساکن در این منطقه ارائه می‌دهند.

خدمات لوله بازکنی خیابان بهشتی با ارائه فاکتور

انواع خدمات ارائه شده توسط گروه فنی درستکار که در بهشتی (محله عباس آباد) با رائه فاکتور انجام می‌شود.

این خدمات شامل موارد زیر است:

  1. فنرزنی و رفع انسداد راه آب فاضلاب حمام
  2. رفع گرفتگی و فنرزدن انواع لوله‌های فاضلاب
  3. فنرزنی لوله پشت بام
  4. فنرزدن و رفع انسداد لوله‌های اصلی رایزر و اگو شهری
  5. فنرزدن و لوله بازکنی لوله سینک آشپزخانه
  6. فنرزنی و رفع گرفتگی لوله‌های تخلیه ماشین ظرفشویی و لباسشویی
  7. لوله بازکنی و فنرزدن لوله‌های توالت ایرانی و سنتی
  8. فنرزنی لوله کفشور پارکینگ
  9. رفع گرفتگی لوله‌های چدنی قدیمی
  10. بیرون آوردن اشیای قیمتی مانند گوشی، طلا و غیره از چاه
  11. رفع گرفتگی و فنرزدن لوله‌ها شبانه روزی و فوری
  12. رفع انسداد و گرفتگی راه آب حیاط، تراس، حیاط خلوت
  13. رفع گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان و گچ و……

روش های لوله بازکنی خیابان بهشتی

روش های مختلفی برای باز کردن لوله‌های فاضلاب وجود دارد، که بسته به شدت مشکل و نوع گرفتگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
این روش‌ها شامل این موارد است:

  1. دستگاه واترجت
  2. دستگاه فشرده سازی هوا
  3. دستگاه فنرزن برقی

که دربین این روش‌ها فنرزن برقی یکی ار پرکاربردترین روش‌ها است، که متخصصین و مراکز معتبر لوله بازکنی بهشتی از آن استفاده می‌کنند. علت این که فنرزن برقی با استقبال زیادی در بین تجهیزات مواجه شده قدرت و سرعت بالای این دستگاه است. که می‌تواند هر نوع گرفتگی را با هر شدتی برطرف نماید، و علاوه بر این توانایی لایروبی و رسوب‌زدایی دیواره لوله‌های فاضلاب را هم دارد. زیرا حرکت دورانی این فنر می‌تواند باعث خرد کردن و تراشیدن کلیه مواد چسبیده به جداره لوله‌ها شود و به بهترین شکل ممکن مسیر را بازگشایی کند.

لوله بازکنی با واترجت

لوله‌بازکنی با واترجت یکی از روش‌های مؤثر و پرکاربرد برای پاکسازی لوله‌ها است. واترجت یک دستگاه است که از طریق آب با فشار بالا، کثیفی‌ها، رسوبات و مواد چسبناک را از داخل لوله‌ها و خطوط لوله‌کشی پاک می‌کند. این روش به دلیل عملکرد قوی و کارایی بالا مورد ترجیح قرار می‌گیرد و می‌تواند مشکلات بسیاری نظیر گره‌خوردگی‌ها، لوله‌های مسدود، ریشه‌های درون لوله، چاه‌ها و سیستم‌های صرفه‌جویی در مصرف آب را حل کند.

چگونگی عملکرد واترجت:

  1. ایجاد فشار آب: در ابتدا، آب تحت فشار بالا به واترجت تزریق می‌شود. این فشار آب قوی باعث ایجاد سرعت بالا و انرژی کافی می‌شود تا ذرات کثیفی که داخل لوله‌ها و خطوط لوله‌کشی موجود هستند را متلاشی کند.
  2. دوش آبی: آب تحت فشار قوی از نازل‌هایی با بازوهای متحرک به صورت دوش آبی بیرون پرتاب می‌شود. این دوش‌ها قادرند در زوایای مختلف از لوله‌ها عبور کنند و کثیفی‌ها را از دیواره داخلی لوله جدا کنند.

مزایای لوله‌بازکنی با واترجت:

  • عملکرد قوی: واترجت قادر به پاکسازی مواد معلق و رسوبات سخت در دیواره داخلی لوله‌هاست.
  • حذف گره‌خوردگی‌ها: واترجت می‌تواند گره‌خوردگی‌ها و مسدودی‌های لوله‌ها را به خوبی حل کند.
  • جلوگیری از تخریب لوله‌ها: با تمیز نگه داشتن لوله‌ها، احتمال آسیب دیدگی به لوله‌ها به دلیل رسوبات کاهش می‌یابد.
  • کارایی در طولانی‌مدت: پس از لوله‌بازکنی با واترجت، معمولاً مشکلی به مدت طولانی نیست که دوباره پاک‌سازی با واترجت ممکن نشود.

نکته مهم: برای انجام لوله‌بازکنی با واترجت، بهتر است کار را به تعمیرکاران متخصص یا شرکت‌های مجرب و تجهیزات حرفه‌ای واترجت بسپارید تا به صورت صحیح و ایمن انجام شود.

بیرون آوردن اشیا از توالت خیابان بهشتی

بیرون آوردن اشیا از توالت خیابان بهشتی

بیرون آوردن اشیا از توالت خیابان بهشتی

سقوط اشیای قیمتی مانند ساعت مچی، انگشتر و زیورالات، گوشی موبایل از فاضلاب و سرویس بهداشتی یکی از مشکلاتی است. که می‌تواند برای شما عزیزان بسیار نگران کننده باشد، بهترین راه جهت خارج کردن آنها دریافت کمک از مراکز معتبر است. گروه فنی درستکار در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه‌روزی آماده رفع مشکل پیش آمده است. متخصصین ما با استفاده از ابزارهای مناسب در کمترین زمان ممکن اشیاء را خارج و به شما تحویل خواهند داد.

نکته مهم این است که در صورت بروز این اتفاق این است که به روش‌های خانگی و با دست اقدام به خارج کردن آنها نشود، زیرا در صورت نداشتن مهارت باعث سقوط جسم به عمق بیشتر می‌شوید. و متخصصین را با مشکلات بیشتری در زمان خارج کردن اجسام مواجه خواهید کرد، و حتی ممکن است اشیاء به طور کامل از دسترس خارج شود، و دیگر امکان خارج کردن آن وجود نداشته باشد. بهترین ابزار جهت بیرون آوردن اشیاء قیمتی از توالت، گیره تخلیه است، که نوعی گیره انعطاف‌پذیر است. که طول آن بیشتر از یک متر است، و متخصصین ما به راحتی می‌توانید با استفاده از این وسیله اشیاء قابل مشاهده داخل فاضلاب را بیرون بکشند. در برخی موارد که اشیاء به عمق بیشتری سقوط کرده است، از دستگاه مکنده مخصوصی جهت خارج کردن آن استفاده می‌شود.

لوله بازکنی پشت بام پارکینگ خیابان بهشتی

باید به این نکته مهم توجه داشته باشید، که لوله‌های فاضلاب یک شبه یا یکباره مسدود نمی‌شوند. بلکه به مرور زمان و انباشته شدن مواد زائد مانند رسوب، خاک، شاخ و برگ درختان، خرده های پوشال کولرهای موجود بروی بام و هزاران عامل دیگر باعث انسداد می‌گردد. که عدم توجه به موقع جهت رفع آن می‌تواند سبب بروز آسیب‌های جدی به سقف و دیوارهای ساختمان شود.

همچنین پارکینگ ساختمان یکی از محل‌هایی است، به دلیل رفت و آمد خودروها می‌تواند دچار انسداد در لوله فاضلاب آن شود. که علت آن وارد شدن گردو خاک و روغن اتوموبیل‌ها در آن است. گروه فنی درستکار با هدف رفع نیاز شما عزیزان ساکن در خیابان دکتر بهشتی فقط با یک تماس در کوتاهترین زمان در دسترس است، شما می‌توانید با برقراری ارتباط با پشتیبانی ما در مرکز از کلیه خدمات ما بهره‌مند شوید. تیم ما با سال‌ها تجربه موفق در زمینه لوله بازکنی بهشتی خدمات خود را به صورت تمام وقت در این منطقه انجام می‌دهد.

 

گروه فنی درستکار

فنرزدن راه آب حمام خیابان بهشتی

حمام یکی از مکان‌ها مهم و پراستفاده در ساختمان‌های مسکونی است. که بروز گرفتگی در این محل می‌تواند ساکنین را با مشکلات زیادی مواجه کند. علت انسداد لوله کف‌شور حمام می‌تواند، به دلیل تجمع مو و مواد زائد چرب در اطراف لوله، افتادن اجسام ، ورود مصالح ساختمانی و موارد مشابه باشد. که به مرور زمان و استفاده مکرر از این محل رسوب در دیواره لوله‌ها ایجاد شده و سبب بروز گرفتگی در این محل می‌گردد. در صورت بروز این مشکل با گروه فنی درستکار تماس حاصل فرمایید، متخصصین ما با استفاده از فنرزن برقی به سرعت اقدام به لایروبی و رسوب‌زدایی لوله فاضلاب خواهند کرد. شما عزیزان ساکن در منطقه خیابان شهید دکتر بهشتی بدون هیچگونه نگرانی کار را به نیروهای فعال و تمام وقت ما در گروه فنی درستکار بسپارید.

رفع گرفتگی فاضلاب حمام

گرفتگی فاضلاب حمام به معنای بسته شدن یا انسداد لوله‌ها یا سیستم فاضلاب حمام است که مانع جریان طبیعی آب و فاضلاب می‌شود. این مشکل معمولاً از گرفتگی لوله‌های فاضلاب حمام ناشی می‌شود که می‌تواند به دلیل انبساط جامدات، چربی، مو، پوست‌های جاری‌شده و اشیاء دیگر در سیستم فاضلاب ایجاد شود.

تأثیرات گرفتگی فاضلاب حمام می‌تواند عبارت باشد از:

  1. عدم جریان آب: بسته شدن لوله‌های فاضلاب می‌تواند باعث عدم جریان آب به طور معمولی شود و در نتیجه آب و فاضلاب به درستی از حمام شما خارج نمی‌شود.
  2. بوی نامطبوع: گرفتگی ممکن است باعث به وجود آمدن بوهای نامطبوع در حمام شما شود.

برای رفع گرفتگی فاضلاب حمام، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  1. استفاده از تمیزکننده‌های فاضلاب: معمولاً تمیزکننده‌های فاضلابی که در فروشگاه‌ها موجود هستند، می‌توانند گرفتگی‌های معمول را حل کنند. این محصولات معمولاً شامل مواد شیمیایی هستند که انسدادها را از بین می‌برند.
  2. استفاده از فنرزن برقی ابزاری به نام فنرزن برقی فاضلاب می‌تواند به خدمت شما آید. این ابزار معمولاً یک فنر فلزی به ان متصل است که می‌تواند انسدادها را تراشیده و از بین ببرد.
  3. استفاده از خدمات لوله‌کشی حرفه‌ای: اگر روش‌های معمول برای رفع گرفتگی موثر نبودند، بهتر است از خدمات یک لوله‌کش حرفه‌ای استفاده کنید تا با ابزارها و تجهیزات حرفه‌ای مشکل را برطرف کند.

مهم است به‌سرعت به گرفتگی فاضلاب حمام پاسخ دهید، زیرا این مشکل می‌تواند باعث مسائل جدی‌تری مانند آب‌رسانی نامناسب و خرابی سیستم فاضلاب ساختمان شود. همچنین، از انبساط مواد شیمیایی و پلاستیکی غیرضروری در لوله‌های فاضلاب خود خودداری کنید تا جلوی انسدادها را بگیرید.

 

محدوده لوله بازکنی خیابان بهشتی گروه فنی درستکار

 

لوله بازکنی خیابان ولیعصر  لوله بازکنی میرزای شیرازی
لوله بازکنی چهارراه قصر بهشتی لوله بازکنی خیابان صابونچی بهشتی
لوله بازکنی خیابان قدوسی بهشتی لوله بازکنی خیابان قنبرزاده بهشتی
لوله بازکنی خیابان سهند بهشتی لوله بازکنی مفتح
لوله بازکنی خیابان اندیشه بهشتی لوله بازکنی خیابان میرعماد بهشتی
لوله بازکنی خیابان لیلا بهشتی لوله بازکنی خیابان پاکستان بهشتی
لوله بازکنی خیابان داریوش بهشتی لوله بازکنی خیابان نیریزی بهشتی
لوله بازکنی سهروردی شمالی لوله بازکنی خیابان بخارست بهشتی
لوله بازکنی خیابان یوسفی بهشتی لوله بازکنی خیابان قائم مقام فراهانی
لوله بازکنی خیابان کاووسی فر بهشتی لوله بازکنی خیابان دکتر بهشتی عباس آباد

 

امتیاز دهید
[کل: 13 میانگین: 5]
7 پاسخ
  1. نجفی
    نجفی گفته:

    ممنونم از گروه فنی درستکار بابت ارائه فوری خدمات لوله بازکنی بهشتی

    پاسخ
  2. سهند
    سهند گفته:

    واقعا بهترین لوله بازکنی بهشتی گروه فنی درستکار هست هم اینکه تو محل هستن و اینکه ضمانت میکنن بابت کاری که انجام میدن 👏👏👏

    پاسخ
  3. امین علوی
    امین علوی گفته:

    سلام و درود خدمت گروه فنی درستکار
    طی تماسی که امروز بنده با مجموعه شما داشتم و خدمات لوله بازکنی بهشتی درخواست کردم نیرویی که ارسال کردید بسیار عالی بدون اینکه کثیف کاری داشته باشن در محیط آشپزخانه خیلی سریع فنرزنی لوله زیر سینک ظرفشویی رو انجام دادن.
    خواستم تشکر کنم از مجموعه بسیار خوب و نیروهای کابلد که در محل هستن و سریع به داد مردم میرسن احسنت و خدا قوت 🙏👏👏👏

    پاسخ

تعقیب

  1. […] ، لوله بازکنی صادقیه ، لوله بازکنی خیابان ولیعصر ، لوله بازکنی بهشتی و … اشاره […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *