لوله بازکنی مرزداران گروه فنی لوله بازکنی درستکار

لوله بازکنی مرزداران گروه فنی درستکار با تیمی از کارشناسان باتجربه و حرفه‌ای در منطقه 2 شهرداری در هر ساعتی از شبانه روز و در تمام ایام سال بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات لوله بازکنی با کیفیت عالی و تخفیف قابل ملاحظه در هزینه خدمات می‌باشد. بروز هرگونه مشکلی در سیستم لوله کشی فاضلاب در ساختمان منجربه آزار و اذیت ساکنین است، و باید به سرعت مورد بررسی قرار گیرد.

زمان ارسال لوله بازکن به مرزداران چقدر است؟ حضور لوله بازکن در مرزداران اورژانسی به مدت 10 دقیقه می باشد.
ساعت کاری نمایندگی لوله بازکنی مرزداران 24 ساعته بدون تعطیلی هفت روز هفته
شماره نمایندگی لوله بازکنی مرزداران 0912-967-80-99
آیا لوله بازکنی با فنر کثیف کاری دارد؟! خیر توسط لوله بازکن باتجربه بدون کثیف کاری انجام می شود

گرفتگی در انواع فاضلاب‌ها به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتند، که با کمی دقت و رعایت نکات بهداشتی در حین استفاده از مکان‌های مختلف می‌تواند از بروز این مشکل پیشگیری نماید. از جمله استفاده از صافی برروی خروجی سینک و کفشورهای موجود در مکان‌های مختلف مانند حمام و آشپزخانه، پارکینگ و پشت بام، حیاط و بالکن و حیاط خلوت، اما در صورت بروز مشکل در هر کدام از این مکانها با متخصصین ما در مرکز پشتیبانی این گروه فنی تماس حاصل فرمایید، و در خواست دریافت مشاوره رایگان و بازدید از محل را اعلام نمایید. و در صورت هماهنگی متخصصین ما به سرعت وارد عمل شده و اقدام به رفع مشکل خواهند کرد.

لوله بازکنی بلوار مرزداران فوری

لوله بازکنی بلوار مرزداران فوری

لوله بازکنی بلوار مرزداران فوری

جهت رفع انواع گرفتگی در مکان‌های مختلف از دستگاه‌ها و روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. مانند تراکم هوا، واترجت، مکنده و فنرزن برقی که هر کدام از این دستگاه‌ها در موارد خاصی توسط کارشناسان و شرکت‌های معتبر لوله بازکنی بکار گرفته می‌شود. اما در بین این تجهیزات یکی از پرطرفدارترین وسیله فنرزن برقی است، که بوسیله یک ژنراتور برقی فعالیت می‌کند. که مجهز به فنرهای مختلف در سایز و اندازه‌های مختلف همچنین در آلیاژهای متفاوت تولید شده است، و دارای قدرت و سرعت بالایی می‌باشد.

همچنین به دلیل نوع حرکت آن در لوله فاضلاب قادر به لایروبی کامل مسیر است، یعنی با چرخش در لوله می‌تواند تمامی رسوبات تولید شده در طول سال‌ها و استفاده مکرر در فاضلاب‌ها را به راحتی تراشیده و پاکسازی کند. فنرزن برقی قادر به رفع هر نوع گرفتگی با هر سختی میباشد، و به همین دلیل در اکثر موارد توسط شرکت‌ها و متخصصین این حوزه فنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیم متخصصان ما در گروه فنی درستکار آماده ارائه خدمات به شما عزیزان ساکن در منطقه 2 تهران محله مرزداران و مناطق منتهی به آن می‌باشند.

خدمات فنرزنی لوله های فاضلاب مرزداران

خدمات فنرزنی لوله های فاضلاب مرزداران

خدمات فنرزنی فاضلاب مرزداران

نمایندگی لوله بازکنی مرزداران گروه فنی درستکار آماده ارائه خدمات با قیمت مناسب و همچنین ارائه فاکتور جهت دریافت هزینه به شما عزیزان هستند. انواع خدمات فنرزنی چاه فاضلاب مرزداران توسط گروه فنی درستکار:

  1. رفع انواع گرفتگی و فنرزنی لوله‌ فاضلاب مرزداران شبانه‌روزی و فوری
  2. بیرون آوردن اشیاء از فاضلاب فوری 24 ساعته در مرزداران
  3. رفع گرفتگی و فنرزنی لوله کفشور حمام سریع مرزداران
  4. رفع گرفتگی و فنرزنی فاضلاب‌های آشپزخانه تضمینی مرزداران
  5. بازکردن لوله فاضلاب توالت‌های فرنگی و ایرانی و روشویی سرویس بهداشتی بدون تعطیلی مرزداران
  6. بازکردن گرفتگی لوله کفشور و ناودان پشت بام، پارکینگ، حیاط، بالکن، حیاط خلوت و….
  7. بازکردن گرفتگی با مصالح ساختمانی مرزداران
هزینه لوله بازکنی مرزداران

هزینه لوله بازکنی مرزداران

هزینه لوله بازکنی مرزداران

در ابتدا باید بگوییم که قیمت ارائه خدمات لوله بازکنی در سراسر تهران یکسان و ثابت است. اما محاسبه دقیق هزینه خدمات بستگی به عوامل مختلفی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. عوامل تاثیرگذار برتعیین قیمت لوله بازکنی مرزداران:

  • محل فاضلاب مسدود شده در ساختمان
  • عمق و متراژ لوله فاضلاب مسدود شده
  • روش بکار گرفته شده در بازکردن گرفتگی
  • مدت زمان مورد نیاز جهت رفع انسداد
  • علت و شدت گرفتگی فاضلاب
  • نوع گرفتگی چاه فاضلاب
  • افتادن اشیاء در فاضلاب
  • افتادن مصالح در فاضلاب

این فاکتورها که بعد از حضور نیروی لوله بازکنی و بازدید از محل بررسی می‌شود، می‌تواند تاحدی بر روی قیمت خدمات فنی لوله بازکنی مرزداران تاثیرگذار باشد. متخصصین ما در این مجموعه فنی در تلاش هستند، تا کلیه خدمات مورد نیاز شما عزیزان را با قیمتی مناسب و منصفانه ارائه دهند.

باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب حمام مرزداران

حمام در ساختمان‌های مسکونی جزو مکان‌هایی است، که به طور روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. و از محل‌های پرکاربرد در منازل است، که بروز مشکل انسداد در کفشور آن منجربه اختلال در استفاده از این محل می‌گردد. بنابراین به محض مشاهده نشانه‌های گرفتگی سریع باید اقدام به رفع آن شود، البته دلیل عمده گرفتگی در این مکان ورود مو به همراه چربی صابون و مواد شوینده مورد استفاده در این محل است.

و بعد از آن سقوط اشیاء و اجسام مورد استفاده در این محل مانند ژیلت، صابون، روشور و ….. که در برخی موارد با روش‌های خانگی قابل رفع است، ولی در مواردی که مشکل جدی باشد. نیاز به کمک گرفتن از افراد باتجربه و حرفه‌ای در این حوزه به همراه تجهیزات مناسب است، که معمولا وسیله مناسب جهت رفع این مشکل فنرزن برقی است.

زیرا فنر با چرخش در مسیر می‌تواند اجسام موجود در آن را خرد و به حرکت درآورد، و در صورتی که گرفتگی براثر وجود مو و رسوبات سخت باشد. با پیچیدن مو به دور فنر و تراشیدن چربی و رسوبات سخت مسیر را پاکسازی می‌کند، و یکی از بهترین روش‌ها در این زمینه می‌باشد. متخصصین نمایندگی لوله بازکنی مرزداران گروه فنی درستکار در طول شبانه‌روز بعد از تماس شما عزیزان ساکن در منطقه مرزداران و محله‌های منتهی به آن به سرعت و فوری در محل حاضر و اقدام به رفع انسداد خواهند کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد رفع گرفتگی لوله کفشور حمام کافیست مقاله فنرزنی لوله فاضلاب حمام را مشاهده کنید.

لوله بازکنی پشت بام مرزداران

لوله بازکنی پشت بام مرزداران

لوله بازکنی پشت بام مرزداران

علل مهمی که می‌تواند سبب بروز گرفتگی در ناودان و کفشور پشت بام شود. ورود شن و ماسه، انواع زباله و مواد زائد مانند شاخ و برگ درختان و خورده پوشال‌های کولرهای موجود در این محل است. و در برخی موارد در زمان تعمیر و باسازی ایزوگام و قیرگونی ورود قیر و یا سیمان به درون این مسیرهای تخلیه آب که می‌تواند ایجاد مشکلات جدی کند.

البته در فصل تابستان و تابش مستقیم خورشید می‌تواند منجربه آب شدن قیر شود، که به سمت کفشور و ناودان روان شده ومسیر را مسدود می‌کند. و در زمان بارش‌های فصلی و یا ریختن آب در این مکان تجمع آب در این محل و عدم توجه به آن سبب نشت آب به سقف و دیوار ساختمان شده و هزینه بنایی را به شما عزیزان تحمیل می‌نماید. شما اهالی محترم ساکن در مرزداران و محله‌های اطراف آن در صورت بروز مشکل در این مکان به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته از خدمات نمایندگی لوله بازکنی مرزداران گروه فنی درستکار در این زمینه بهره‌مند خواهید شد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد رفع گرفتگی لوله پشت بام – ناودان کافیست مقاله فنرزنی لوله پشت بام را مشاهده کنید.

لوله بازکنی توالت مرزداران

لوله بازکنی توالت مرزداران

لوله بازکنی توالت مرزداران

بروز گرفتگی در سرویس‌های بهداشتی فرنگی و ایرانی یکی از مواردی است، که در هر زمانی امکان بروز آن وجود دارد. که به علل متعددی رخ می‌دهد، از جمله افتادن اجسام مختلف، تجمع فضولات، افتادن اشیاء ارزشمند، دستمال کاغذی و نواربهداشتی و ….. که منجربه بالا زدن فاضلاب و فضولات می‌شود.

اکثر افراد بعد از این اتفاق بیشتر نگران آلودگی‌های حین انجام کار هستند، که باید بگوییم کارشناسان نمایندگی لوله بازکنی مرزداران در گروه فنی درستکار با استفاده از تجربه و توانایی بالای خود و استفاده از دستگاه‌های مناسب جهت رفع مشکل این کار را با حداقل آلودگی انجام خواهند داد.

و در پایان کار محل را کامل تمیز و بدون آلودگی به شما تحویل می‌دهند، برای پیشگیری از بروز این اتفاق بهترین کار رعایت نکات بهداشتی مانند ننداختن دستمال و استفاده از سیفون در زمان استفاده از این محل است. که تاحد زیادی می‌تواند کمک کننده باشد، و نکته بعدی که یکی دیگر از دلایل گرفتگی در این محلها است. کم بودن قطر لوله سیفون می‌باشد، که باعث ایجاد مشکل در این محل می‌شود، که با تعویض آن می‌توانید از وقوع مجدد مشکل جلوگیری کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد رفع گرفتگی سرویس توالت ایرانی و فرنگی کافیست مقاله فنرزنی لوله فاضلاب توالت ایرانی را مشاهده کنید.

لوله بازکنی توالت ایرانی

برای رفع گرفتگی توالت ایرانی مرزدارن، می‌توانید به مراحل زیر عمل کنید. اگر مشکل پیچیده تر است یا شما توانایی رفع آن را ندارید، بهتر است با تکنسین های ما تماس بگیرید

  1. استفاده از محلول‌های شیمیایی:
    • می‌توانید از محلول‌های شیمیایی مخصوص تخلیه توالت استفاده کنید. این محلول‌ها معمولاً قدرت‌های ضد انسداد دارند و می‌توانند برخی از انسدادها را حل کنند. به دقت دستورات استفاده از آنها را دنبال کنید.
  2. استفاده از لوله بازکنی سیمی:
    • در صورتی که لوله‌بازکنی دستی نتوانست مشکل را حل کند، می‌توانید از لوله بازکنی سیمی استفاده کنید. این سیم‌ها می‌توانند انسدادهای عمیق‌تر را به‌طور موثرتری حل کنند. هنگام استفاده از لوله بازکنی سیمی، با دقت به دیواره‌های لوله ضربه نزنید تا لوله آسیب نبیند.
  3. استفاده از دستگاه لوله بازکنی برقی:
    • در صورتی که انسداد بسیار سخت و مشکل بوده و روش‌های دستی نتوانستند مشکل را حل کنند، بهتر است از دستگاه لوله بازکنی برقی استفاده کنید. این دستگاه‌ها دارای سیم بلند و قدرت بالا هستند و می‌توانند انسدادهای مقاوم‌تر را برطرف کنند.

 

لوله بازکنی مرزداران با کیفیت

نمایندگی لوله بازکنی مرزداران گروه فنی درستکار و محله‌های اطراف این منطقه در تهران آماده خدمت‌رسانی در حوزه لوله بازکنی با تضمین 100% به همراه پشتیبانی چند ماهه می‌باشند. در زمان بروز این مشکلات نگرانی مشتریان عزیز در مورد این که آیا خدمات دریافتی از این مرکز می‌تواند رضایت و اعتماد آنها را جلب کند یا نه.

باید بگوییم که مدیریت محترم این گروه فنی جهت اطمینان خاطر شما عزیزان و همشهریان محترم کلیه خدمات را تضمین کرده و برای رفاه حال شما در آینده هر نوع خدماتی را که توسط متخصصین ما ارائه می‌گردد. را پشتیبانی خواهد کرد، تا شما در هر زمانی که با مشکل مواجه شدید از دریافت خدمات مورد نیاز خود مطمئن باشید.

باز کردن چاه فاضلاب حیاط مرزداران

باز کردن چاه فاضلاب حیاط مرزداران

باز کردن چاه فاضلاب حیاط مرزداران

حیاط و بالکن در ساختمان‌ها جزو مکانهایی هستند، که به دلیل مسقف نبودن و ورود گردوغبار و شن و ماسه، شاخه و برگ درختان و افتادن اجسام مختلف ممکن است، دچار گرفتگی در مسیر خروج آب در کفشور این محل‌ها شود. و در برخی موارد ورود ریشه درختان موجود در حیاط که می‌تواند منجربه شکسته شدن سیستم لوله‌کشی شود، باعث مسدود شدن کفشور می‌گردد. که در صورت بروز این اتفاق متاسفانه باید کف تخریب شده، و لوله کشی تعویض گردد.

اما در مواقع دیگر با استفاده از دستگاه‌های مختلف لوله بازکنی مانند فنرزن برقی مشکل قابل رفع است. نیروهای لوله بازکن خبره و باتجربه حاضر در نمایندگی لوله بازکنی مرزداران گروه فنی درستکار بعد از تماس و اعلام بروز مشکل از طرف شما به سرعت در محل حاضر و در کمتر از 20 دقیقه انسداد را برطرف خواهند کرد.

رفع گرفتگی فاضلاب آشپزخانه مرزداران

رفع گرفتگی فاضلاب آشپزخانه مرزداران

رفع گرفتگی فاضلاب آشپزخانه مرزداران

سینک آشپزخانه یکی از خروجی‌های فاضلاب در آشپزخانه‌ها است. که معمولا به دلیل ورود چربی و روغن‌های اضافه موجود بر روی ظروفی که در این محل شسته می‌شود. وارد سیفون خروجی شده و به مرور زمان با تولید رسوبات چرب و سخت که با اضافه شدن خرده‌های مواد غذایی در این مسیر تجمع کرده است. بعد از استفاده‌های مکرر از این محل به مرور تنگ شده و بعد از مدتی مسدود می‌گردد، که در مرحله اول اگر علت گرفتگی تجمع چربی و آلودگی در سیفون است.

با بازکردن آن و شستشو و تخلیه آن را باز کنیم، در صورتی که گرفتگی در لوله خروجی و در انتهای سیفون بروز کرده باشد. باید از کارشناسان و مراکز لوله بازکنی درخواست کمک نماییم، تا بوسیله ابزار مناسب اقدام به رفع مشکل نمایند. نکته مهمی که باید در اینجا متذکر شویم این است، که در صورت مواجه شدن با این مشکل از محلول‌های شیمیایی و اسیدهای لوله بازکنی استفاده نکنید. زیرا این مواد سبب خوردگی در سیستم لوله‌کشی فاضلاب شده و یا چسب‌های بین اتصالات لوله را حل کرده و در نهایت منجربه ترک و نشتی آب به دیوار و سقف شود.

و هزینه سنگین تعمیرات و تعویض لوله فاضلاب را به شما عزیزان تحمیل نماید، بهترین راه دریافت کمک از نمایندگی لوله بازکنی مرزداران است. تا با هزینه‌ای کمتر و در مدت زمانی کوتاه مشکل را رفع کنند. در صورت بروز مشکل در این محل خدمات تمام و قت و بدون تعطیلی توسط نیروهای فعال و شبانه‌روزی ما در این گروه ارائه می‌گردد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد رفع گرفتگی لوله آشپزخانه کافیست مقاله فنرزنی لوله فاضلاب آشپزخانه را مشاهده کنید.

بیرون آوردن اشیا از چاه فاضلاب مرزداران

یکی از اتفاقاتی که ممکن است، برای هر کدام از ما رخ دهد. افتادن اشیا در چاه فاضلاب سرویس بهداشتی است، که معمولا براثر کم‌توجهی در حین استفاده از این محل اتفاق می‌افتد. در هنگام بروز این اتفاق نگران نباشید، در هر ساعتی از شبانه‌روز و ایام تعطیل که با این مشکل مواجه شوید.

می‌تواند به سرعت با نمایندگی لوله بازکنی مرزداران گروه فنی درستکار تماس گرفته و تقاضای اعزام نیرو به همراه تجهیزات را داشته باشید. به این نکته مهم توجه داشته باشید، که در صورت افتادن اشیا ارزشمند در این محل از ریختن آب و دستکاری جهت خارج کردن آن جدا پرهیز کنید.

زیرا ممکن است جسم به عمق بیشتری سقوط کرده و کار را برای کارشناسان سخت کند. فقط کافیست با ما تماس گرفته و مشکل را اعلام نمایید. تا نیروهای ما با همراه داشتن گیره‌های مخصوص و یا در صورت لزوم دستگاه مکنده در محل حاضر و گوشی را از درون چاه خارج نمایند.

فنرزنی لوله فاضلاب پارکینگ مرزداران

فنرزنی لوله فاضلاب پارکینگ مرزداران

فنرزنی لوله فاضلاب پارکینگ مرزداران

گرفتگی لوله فاضلاب پارکینگ ساختمان از مشکلاتی است، که می‌تواند به دلایل مختلف و در زمان تعطیلات و در طی شبانه روز رخ دهد.  و شما عزیزان را با مشکلاتی مانند بالا آمدن آب در این محل مواجه کند. این مشکل معمولا به علت ورود زباله، افتادن اجسام مختلف، ورود شاخ و برگ درختان، روغن ماشین و غیره بروز می‌کند.

این محل که از مکان‌های پر تردد در ساختمان‌های تجاری و اداری و مسکونی است. براثر رفت و آمد مکرر خودرو و افراد بی‌احتیاط که زباله‌های خود را در این محل می‌اندازند، می‌تواند دچار گرفتگی شود. که برطرف کردن آن نیاز به تجربه و ابزار لازم دارد، برطرف کردن گرفتگی در این محل توسط دستگاه‌های مختلفی انجام می‌گیرد. که البته در درجه اول بستگی به شدت انسداد لوله فاضلاب دارد. به طور معمول وسیله مناسب جهت رفع گرفتگی در این محل فنرزن برقی است. زیرا این دستگاه پیشرفته و پرقدرت قادر به رفع هرگونه انسدادی با هر شدتی می‌باشد. که این روش‌ با استقبال زیادی از سوی مراکز و نیروهای لوله بازکنی مرزداران قرار گرفته است.

و بعد از بررسی کامل محل و علت و شدت مشکل، به سرعت اقدام به برطرف کردن آن خواهند نمود. در برخی موارد امکان دارد، که ریشه‌های درختان موجود در باغچه ساختمان وارد سیستم لوله‌کشی فاضلاب پارکینگ شده باشد. که سبب شکسته شدن لوله و بسته شدن محل تخلیه آب در پارکینگ می‌شود، در این موارد باید محل مورد نظر تخریب شده و سیستم لوله‌کشی تعویض گردد. فنرزن برقی با چرخش در مسیر لوله هر چیزی را که در این محل گیرکرده است، را شکسته و از مسیر خارج خواهد کرد، و در مدت زمان کمی مشکل برطرف خواهد شد.

رفع گرفتگی فاضلاب با مصالح ساختمانی مرزداران

رفع گرفتگی فاضلاب با مصالح ساختمانی مرزداران

رفع گرفتگی فاضلاب با مصالح ساختمانی مرزداران

ریختن مصالح ساختمانی در لوله‌های فاضلاب یکی از مشکلاتی است، که معمولا در هنگام تعمیرات و نوسازی ایجاد می‌شود. که علت آن کم توجهی افرادی است، که در این مکان‌ها مشغول به کار هستند. ریختن سیمان، آهک، گچ، قیر، تکه آجر میتواند سبب گرفتگی‌های شدید در لوله‌های فاضلاب موجود در آشپزخانه، حمام، توالت‌های فرنگی و ایرانی، پارکینگ، تراس، حیاط، حیاط خلوت و پشت‌بام شود.

استفاده از قیر جهت ایزوگام کردن کف حمام، توالت، آشپزخانه و پشت‌بام رایج است. در برخی مواقع،  قیر ممکن است وارد فاضلاب یا ناودان شود و به دلیل گرمای هوا ذوب شود، که باعث مسدود شدن مسیر تخلیه آب می‌شود. اگر با این مشکل روبرو هستید، نگران نباشید! تیم کارشناسان نمایندگی لوله بازکنی مرزداران گروه فنی درستکار آماده‌اند تا در هر ساعتی از شبانه‌روز به شما عزیزان خدمات مورد نیاز را ارائه دهند.

استفاده از فنرزن برقی به عنوان ابتدایی‌ترین وسیله برای رفع گرفتگی توالت ایرانی مفید است. اگر شدت گرفتگی بسیار بالا بود و فنرزن برقی نتوانست مشکل را حل کند، می‌توان از ابزارهای پیشرفته‌تر نیز بهره برد. در مقاله بعدی با این ابزارها آشنا خواهیم شد.”

 

 

ابزار های لوله بازکنی

از ابزار مانند دستگاه تراکم هوا که با فشار شدید هوا فعالیت می‌کند، استفاده خواهد شد. ویا از دستگاه واترجت در زمانی که به تازگی مصالح وارد لوله شده باشد، که این وسیله با فشار شدید آب مشکل را برطرف خواهد کرد. البته ناگفته نماند که در برخی موارد به دلیل شدت گرفتگی و حجم بالای گرفتگی ناچار به کندن محل و تعویض لوله‌های فاضلاب هستیم. بعضی از افراد در زمان روبرو شدن با گرفتگی لوله با قیر اقدام به استفاده از مواد حلالی مانند نفت می‌کنند، که شاید تا حدی چاره‌ساز و مقرون به صرفه باشد.

استفاده از حلال‌هایی مانند نفت در کنار حل کردن قیر می‌تواند چسب‌هایی که در اتصال لوله ها بکار رفته است را حل کند. بنابراین برای رفع گرفتگی کمک گرفتن از افراد مجرب در این حوزه است.  شما با برقراری ارتباط با نمایندگی لوله بازکنی مرزداران ، دریافت مشاوره و راهنمایی توسط کارشناسان از خدمات ما برخوردار خواهید شد.

مناطق تحت پوشش نمایندگی لوله بازکنی مرزداران

مرزداران در شمال غرب تهران قرار گرفته که شامل محله‌های مختلفی است، که تحت پوشش متخصصین نمایندگی لوله بازکنی مرزداران در این منطقه می‌باشد. شما عزیزان ساکن در هر کدام از این مناطق می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز با پشتیبانی ما در تماس باشید.

لوله بازکنی منطقه 2 تهران مرزداران لوله بازکنی بلوار فردوس غرب
لوله بازکنی بلوار فردوس شرق لوله بازکنی بلوار مرزداران
لوله بازکنی خیابان آریافر مرزداران لوله بازکنی خیابان 35 متری
لوله بازکنی خیابان سپهر مرزداران اواه بازکنی خیابان لاله مرزداران
لوله بازکنی خیابان اطاعتی مرزداران لوله بازکنی خیابان ناهید مرزداران
لوله بازکنی خیابان سرسبز مرزداران لوله بازکنی خیابان ابوالفضل مرزداران

از نمایندگی های فعال غرب تهران گروه فنی درستکار شامل: لوله بازکنی اشرفی اصفهانی ، لوله بازکنی باغ فیض ، لوله بازکنی جیحون ، لوله بازکنی یافت آباد و … اشاره کرد.

امتیاز دهید
[کل: 4 میانگین: 5]
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *